تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۹۹۹۳۴

بیمارستانی در یاسوج که فقط نامش را یدک می‌کشید

۱۲
۰
کبنا ؛رئیس بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج گفت: پنج سال است که احداث ساختمان جدید بیمارستان پنج طبقه سلمان یاسوج بلاتکلیف مانده است.
salman-bimarstan (3)
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جانبازان و بازماندگان هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران وارثان واقعی پیروزی دفاع مقدس هستند، کسانی که با خود مصائب و دردهای زیادی را به همراه دارند و با این دردها شب و روز را سپری می‌کنند.
salman-bimarstan (5)
استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ هزار جانباز دارد که کم یا زیاد دردهایی را تحمل می‌کنند، درهایی همچون قطع نخاع، قطع عضو، شیمیایی و...
جایگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۳ ارتقاء یافت، بطوریکه سال‌های گذشته این بنیاد در حوزه ساماندهی گلزار شهدا رتبه آخر را داشت و اکنون رتبه نخست ساماندهی گلزارهای شهدا را دارد، در حوزه‎های دیگر از جمله تکریم ارباب رجوع، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر، برگزاری یادواره‌های شهدا و... نیز رتبه‌های برتری را کسب کرده است.
بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران که تا دیروز فقط نام بیمارستان را به یدک می‌کشید و حتی از یک تابلوی راهنما بی‌بهره بود، امروز با تلاش جهادی به عنوان یک از بیمارستان‌های مجهز در جنوب کشور مطرح است.
افزایش تخت‌های بیمارستان سلمان یاسوج
منوچهر هرمزپور رئیس بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در یاسوج با بیان اینکه این بیمارستان ۳۲ تخت بیشتر نداشت، اظهار کرد: این بیمارستان در سال‌های گذشته از کمترین امکانات و تجهیزات برخوردار بود که در سال ۹۳ تخت‌های بیمارستان به ۵۰ تخت افزایش یافت.
راه‌اندازی اورژانس شبانه‌روزی بیمارستان
هرمزپور از راه‌اندازی اورژانس شبانه‌روزی بیمارستان سلمان یاسوج در سال ۹۳ خبر داد و گفت: ویزیت برای عموم در این اورژانس آزاد است.
تشریح عملکرد بیمارستان سلمان یاسوج
salman-bimarstan (6)
وی با تاکید بر اینکه بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج فاقد تجهیزات و امکانات لازم بود، افزود: راه‌اندازی دفتر پرستاری، اتاق بستری، ایجاد صندوق امانات، رنگ‌‌آمیزی فضای فیزیکی بیمارستان، تابلوی راهنما، راه‌اندازی اتاق C.P.R برای مواقع ضروری، نصب سیستم صوتی، تجهیز کامل فضای اداری بیمارستان، تعمیر و تجهیز آمبولانس‌های بیمارستان و ایجاد فضای سبز از اقداماتی بود که در سال گذشته انجام گرفت.
افزایش رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان
رئیس بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج تصریح کرد: با افزایش تخت‌های بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج، جانبازان و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد دیگر همانند گذشته پشت ترافیک پذیریش نمی‌مانند.
هرمزپور بیان کرد: وضعیت بد این بیمارستان در گذشته سبب می‌شد که ایثارگران بیمار رغبتی برای روند درمان در بیمارستان سلمان یاسوج نداشتند، ولی با افزایش کادر پرستاری، پزشکان متخصص و تجهیزات و امکانات شاهد رضایت‌مندی بیماران، جانبازان و خانواده‌های ایثارگر هستیم.
وی با بیان اینکه در سال ۹۳، ۴۸۰ نفر جانباز اعصاب و روان در بیمارستان سلمان یاسوج ویزیت شدند، اظهار داشت: در سال گذشته با تلاش‌ها و همکاری مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد تحولات چشمگیری در ارتقای وضعیت بیمارستان سلمان یاسوج بودیم.
رئیس بیمارستان سلمان یاسوج گفت: مجموعه ورزشی این بیمارستان با سالن‌های تیراندازی، فوتسال، بدنسازی و تنیس روی‌میز آمادگی لازم برای حضور جامعه ایثارگری جهت انجام فعالیت‌های تربیت بدنی و ورزشی را دارد.
هرمزپور افزود: تکریم مراجعه‌کنندگان و انجام فعالیت‌های فرهنگی از جمله برپایی اقامه نماز جماعت و برگزاری مراسمات مذهبی از برنامه‌های فرهنگی و دینی بیمارستان سلمان یاسوج است.
راه‌اندازی بخش کار درمانی در بیمارستان
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های کار درمانی بیمارستان سلمان یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت: کار درمانی یکی از اقدامات اولویت‌دار بیمارستان سلمان یاسوج است که جانبازان در کلاس‌های آموزشی از جلمه معرق‌کاری، گلیم‌بافی، نقاشی، خطاطی و شعر این بیمارستان حضور پیدا می‌کنند.
salman-bimarstan (1)
هرمزپور افزود: این کلاس‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ هر روز برگزار می‌شود و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد منعقد    شده، کارت مهارت فنی برای جانبازان صادر می‌شود.
بلاتکلیفی در احداث ساختمان جدید بیمارستان سلمان یاسوج
رئیس بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج از بلاتکلیفی احداث ساختمان حدید پنج طبقه سلمان یاسوج خبر داد و گفت: مراحل احداث ساختمان جدید بیمارستان سلمان یاسوج پنج سال پیش کلنگ‌زنی و فنداسیون آن اجرا شد.
هرمزپور با قدردانی از فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مشاور امور ایثارگران استانداری، تاکید کرد: پنج سال از اجرای فنداسیون این ساختمان می‌گذرد، لذا انتظار می‌رود مدیریت ارشد اجرائی استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تدابیری در این خصوص بیندیشند.
salman-bimarstan (1) salman-bimarstan (2) salman-bimarstan (3) salman-bimarstan (4) salman-bimarstan (5) salman-bimarstan (6) salman-bimarstan (7)
بنابراین گزارش، جانبازان حاضر در بیمارستان سلمان یاسوج از عملکرد مدیریت این بیمارستان اعلام رضایت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مردم
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا قوت برادر هرمزپور خداوکیلی ایشان وقت زندگی خودرا برای خانواده شهدا وجانبازا وازادگان به صورت شبانه روزی در اختیارخانواده گذشته خداقوت هرمزپور البته خاندان ایثارگران از برادر سردارشهید هرمزپور همچنین توقع را دارن درود بر تو جناب هرمزپور
خانواده شهدا
Iran, Islamic Republic of
درود بر هرمزپور
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
دکتر منو چهر هرمز پور مرد عمل
اصغر
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیریت بیمارستان اعصاب روان را به فردی.. مدیریتی ندارد بدهند این میشود اقای هرمز پور یک جوان .تجربه است
افشین
Iran, Islamic Republic of
از زمانی که ایشان امدن .تغییری بیمارستان .است این را از پرسنل بیمارستان بپرسید
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اقای هرمزپور .
ازاد
Iran, Islamic Republic of
همه اینهایی که اقای هرمزپور میگن قبلا هم بود
خانواده شهدا
Iran, Islamic Republic of
سلام خداوکیلی من از اقای هرمزپور خوشم نمیامدولی بیمارستان را بیمارستان کرد میگیدنه بیاید ببینید من خودم روز اول که اومد گفتم این نمیتونه ولی من از طرف همه خانواده شهدا به ایشان تشکر وقدردانی مکنم
دانشگاه علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
کار را به کاردان پسپاریم هرمزپور مرد عمل کسی که نه فقط در بیمارستان سلمان بلکه در بیمارستان شهر بین کارکنان بیمارستان میدخشد ووظیفه خودش را خو میداند خدا را شاهد میگیرم زندگیش را فدای خانواده شهدا ایثارگران کرد هرساعتی شب وروزکه ایشان را بخواهید هست خدا قوت
جانبازان
Iran, Islamic Republic of
باید از زحمات اقای منوچهر هرمزپور تقدیر وتشکر کرد واقعا نسبت به این قشر جانبازان تلاش میکند
دوست
Iran, Islamic Republic of
بابا چرا دروغ میگید اورژانستون که ساعت ۸ شب تعطیله چرا میگی شبانه روزی .تو همون به دردشهرداری ی میخوری .دلت خوشه همکار سابقم لندروور یادته با هم میرفتیم سر ساختمونا .اقای دکتر
احسان
Iran, Islamic Republic of
اقای هرمزپور نیاز به تعریف ندارد ایشان خدارا دارد وخداکمک میکند برادربعدش عملکرد اقای هرمزپوربروز وهمه خانواده شهدا وایثارگران قبولش دارند
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1