تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۹۹۹۰۹

بسیج درباره سخنان آیت‌الله ملک‌حسینی بیانیه صادر کرد

۳
۰
کبنا ؛شوراهای مرکزی بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از سخنان حضرت آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده  محترم ولی فقیه در استان در دیدار نوروزی دانشگاهیان و هنرمندان استان مشترکاً بیانیه صادر کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن کامل این بیانیه بدین شرح است؛
((منظور از همدلی و همزبانی که مدنظر رهبری است یقیناً عدم تفکر، بیان افکار و تضارب آرا نیست بلکه منظور عدم باقی‌ماندن در چنگال نحس سیاست‌بازی است. مفهوم این است که باندبازی، بومی‌گرایی و اقلیم‌گرایی شاخص نباشد و دل و زبان و معیارهای همه بر اساس مصالح مشترک قرار گیرند.
نباید برای خوشداشت رئیس فلان حزب و گروه در مرکز، دوست، همشهری و هم دهاتیمان را تحقیر و به او توهین کنیم.
malkhosine-yasuj-azad-khadmi (1)
اینکه در نکبت سیاست‌بازی هضم شویم، عزل و نصب‌ها بر پایه‌ی چپ و راست بودن باشد و هر دوره، نیمی از جامعه را از مدیریت‌ها محروم کنیم، نحس ذلت‌بار است.
شعرا، خطاطان، نویسندگان، نقاشان و … کم نظیری در این استان وجود داشته و دارند اما بی کسی و خودزنی مانع رشد آنها شد.
اگر رقیبمان هنر داشت چون رقیب است بی هنر بود و اگر از اقلیم دیگری بود بی هنر بود و سوختیم در خودزنی خودمان و کم توانستیم خود را به دیگران نشان دهیم و هنرمان را به رخ دیگران بکشیم.
 امیدوارم عمل به این شعار(همدلی و همزبانی) ضربدری بر گذشته ما بکشد و فردایمان فردای شکوفایی ظرفیتها و موفقیت فرزندان این استان باشد.))
جملات بالا تنها چکیده ای از سخنان نماینده محبوب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده شایسته ولی فقیه در استان است که در دیدار نوروزی دانشگاهیان و هنرمندان حوزه هنری استان در طلیعه سال جدید ((سال همدلی و همزبانی )) بیان شد.
اگرچه بیانات حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی به تبع والد بزرگوارشان و اهلیت ذاتی خودشان، همواره راهبردی و راهگشا در مسائل استانی، ملی و فراملی بوده و هست و از عیانی آن ،هم نیازی به بیان نیست، اما عنایت به شعار سال و اقرار به همدلی  از طریق زبانی، اعضای شوراهای مرکزی بسیج  اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد ، باتوجه به اینکه بیانات معظم له  را به عنوان پدر معنوی استان ،درمان پاره ای از دردهای مزمن و مبتلا به دیارمان می‌دانیم ،ضمن حمایت از این بیانات ارزشمند ، و تعهد خودمان به تلاش فراگیر در این راستا، از همه مسئولین و دولتمردان  استانی از سطوح عالی استان تا رده های اجرایی و همه نهادها و دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و خصوصی  و ... به جد می‌خواهیم تا در این خصوص اهتمام لازم و تدابیر امید بخشی را بکار گیرند تا موانع توسعه استان که ناشی از  نوع رویکردهای ناصواب اقلیمی، سیاسی، طایفه‌ای و تنگ نظرانه است، رفع و زمینه ارتقاء معنوی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی استان هموارتر گردد.
سلامتی و طول عمر باعزت و برکت برای مقام معظم رهبری و همه خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.
شورای مرکزی بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد
فروردین سال ۱۳۹۴
نام شما

آدرس ايميل شما

خلیج فارس
Iran, Islamic Republic of
باارزوی سلامتی برای وجودعزیزحضرت ایت الله ملک حسینی
سعید روزافزای
Iran, Islamic Republic of
احسنت عالی بود
یه سری هم به این لینک خبری در کبنانیوز بزنید
https://www.kebnanews.ir/99528/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%98%D8%AF%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%D9%88%D8%AC-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%87%DA%AF%DB%8C%D9%84/
درووووود
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله واقعا ادبیات بسیار زیبا و رسایی دارند و جملاتشون بدون یک کلمه اضافی و زیباست...
احسنت به این شیوه ی سخن راندن...
این جمله رو چن بار بخونیم:
اگر رقیبمان هنر داشت چون رقیب است بی هنر بود و اگر از اقلیم دیگری بود بی هنر بود و سوختیم در خودزنی خودمان و کم توانستیم خود را به دیگران نشان دهیم و هنرمان را به رخ دیگران بکشیم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1