تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۹۹۸۵۶

فقدان زیرساخت‌‌ تامین آب در کهگیلویه و بویراحمد

۵
۰
کبنا ؛صبح امروز کارکنان آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
فرهنگ‌سازی مصرف آب اولویت مسئولان باشد
به گزارش کبنا نیوز، حضرت آیت الله ملک حسینی در این دیدار با اشاره به رعایت وحدت و همدلی در میان آحاد مختلف جامعه اظهار کرد: اطاعت از خداوند و اهل بیت موجب تقویت همدلی خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و وبویراحمد، عنوان کرد: وجود تفرقه باعث افزایش تسلط دشمن بر مردم و کشور خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان باید سعی کنند در خدمت‌رسانی تلاش خود را مضاعف کنند، بیان کرد: موفقیت در پرتو تلاش بیشتر بدست می‌آید.
نمایند مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله آب و حفاظت از منابع آبی تصریح کرد: آب از جمله مواهب طبیعی است که انسان توان تولید آن را ندارد، ولی از سوی دیگر می‌بینیم که این نعمت باارزش در معرض تخریب و اسراف قرار دارد.
آیت الله ملک حسینی عنوان داشت: باید سعی کرد با شیوه‌های مختلف از هدررفت آب و اسراف این کالای با ارزش جلوگیری کرد.
وی یادآور شد: باید مردم را نسبت مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت آن آگاه کرد و مسئولان نیز سعی کنند این موضوع را در اولویت‌کاری خود قرار دهند.
فقدان زیرساخت‌های تامین آب شرب در کهگیلویه و بویراحمد
در ادامه سید علی لدنی‌نژاد در دیدار کارکنان آب و فاضلاب شهری با حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با شاره به اهمیت جایگاه آب در میان ایرانیان اظهار کرد: تکریم جایگاه آب یکی از مسائلی است که در دین مبین اسلام نیز به آن تاکید فراوان شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی خاصی که بر دنیا حاکم شده است  وضعیت آب و سفره های زیر زمینی نیز تحت تاثیر قرار گرفته از جمله گرم شدن زمین و افزایش گازهای گلخانه‌ای، در حال حاضر کمبود منابع آبی به عنوان یکی از مشکلات جدی در دنیا مطرح است.
لدنی نژاد با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد کاهش بارندگی ها در کشور بودیم تصریح کرد: کاهش سطح منابع آبی زیر زمینی موضوع صرفه جویی در مصرف آب و مدیریت این کالای باارزش را دوچندان کرده است.
وی بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به دلیل فرسودگی شبکه‌های آبرسانی و فقدان برخی  زیر ساخت‌ها در زمینه تامین آب شرب شاهد بروز برخی مشکلات هستیم و به همین دلیل کارکنان آبفای شهری در  سطح استان همت خود را برای برطرف کردن مشکلات پیش رو جزم کرده اند.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری تقویت زیرساخت های تامین آب شرب در نقاط مختلف استان را از اولویت‌های اصلی آب و فاضلاب شهری استان دانست و گفت: تغییر نگاه به مصرف آب شرب و اصلاح الگوی مصرف آب نیز از دیگر برنامه های است که آب و فاضلاب شهری در دستور کار خود قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

همکار
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا معوقه های پرسنل را پرداخت کنید
سید
Iran, Islamic Republic of
باتشکر فراوان از جناب آقای مهندس لدنی نژادوهمکارانش که در حوزه آب شهری زحمتهای فراوان میکشند بهترین مدیر کلی هست که دراستان فعال میباشد موفق باشند انشاالله
همکارستادی
Iran, Islamic Republic of
مدیر عامل اصلی ابوطالب حسینی است
شاهد
Iran, Islamic Republic of
مهندس سلام خسته نباشید تا امروز ۸روز است که لوله اصلی آب در بلوار کشاورز جلوی درب ورودی هلال احمر شهرستان بویر احمد شکسته است وما هرروز با همکارانتان در سامانه ۱۲۲تماس میگیریم ولی تا کنون هیچ یک از نیروهای اتفاقات برای رفع این مشکل اقدامی نکردند برای رضای خدا کاری بکنید این آب بیت المال است .
همکارستادی
Iran, Islamic Republic of
از ...قحطی در شرکت امده از حقوق و مزایای کارکنان مرتب ..میکنه ونمیتونه پرداختشون کنه
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1