تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۹۹۸۱۹

دلایل سقوط تیم نفت گچساران از زبان سنجری

۲۴
۰
کبنا ؛

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران دوگانگی میان تماشاگران را یکی از دلایل سقوط تیم به لیگ دسته دوم دانست.



 IMG_0341naft
احمد سنجری در گفت‌وگو با فارس با بیان این که در فوتبال فرد بی‌تجربه‌ای نیست، اظهار کرد: در طول مدت حضور ۳۸ ساله در فوتبال کشور حداقل در ۴۰ شهر به عنوان مدرس و مربی حضور یافته‌ام.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: همه تلاش من این بوده که در هر مجموعه‌ قبل از هر چیز همدلی ایجاد کنم.

وی افزود: اما در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دیدیم که در میان هواداران همدلی وجود نداشت و دوگانگی در میان آن‌ها را به وضوح مشاهده کردیم.

این مدرس و مربی فوتبال تصریح کرد: یک گروه از روی سکوها تیم را تشویق می‌کردند و گروهی دیگر بی‌حوصله از همان نیمه دوم تشویق را رها کردند.

سنجری با بیان این که البته همه دلایل سقوط تیم به لیگ پایین‌تر این نبود، افزود: من مربی و بازیکن هم در تیم مقصر هستیم هر چند که مربی تنها می‌تواند تا ۳۰ درصد نقش تعیین کننده در تیم داشته باشد.

وی به نقش بازیکنان در تیم و عملکرد آن‌ها اشاره کرد و گفت: از بازیکنان هم انتظار می‌رفت با تعصب و غیرت بیشتری بازی می‌کردند از جمله از بازیکنان بومی این انتظار بیشتر می‌رفت که تلاش بیشتری می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان این که باید سقوط تیم فوتبال نفت و گاز گچسارن به لیگ دسته دوم فوتبال کشور آسیب‌شناسی شود، افزود: باز هم فکر می‌کنم تماشاگران کمی بی‌حوصلگی کردند و لازم است که این تماشاگر خونگرم در فوتبال بیشتر صبر و حوصله داشته باشد.

سنجری با اشاره به این که بازیکنان در برهه‌ای نیاز به پاداش داشتند، خاطرنشان کرد: اگر پولی بود در آن مقطع می‌توانستیم تیم را احیا کنیم و دیدیم که آقایان غلامی و حبیبی حتی از پول خود به این تیم پاداش دادند.

وی پایین بودن نقدینگی باشگاه را در موقع حساس یکی از دلایل مشکلات تیم برشمرد و گفت: اگر پول داشتیم و می‌توانستیم بازیکن بگیریم شاید وضعیت بهتری پیدا می‌کردیم در حالی که تنها توانستیم عباسپور را با ۶۰ میلیون تومان و سه بازیکن ۵۰ و ۴۰ میلیون تومانی جذب تیم کنیم.

سنجری با اشاره به این که پول خاصی از این تیم نگرفته است، تصریح کرد: قرار بود ۵۴ میلیون تومان به ما بدهند در حالی که بار اول ۱۸۰ میلیون تومان مربی اول قرارداد داشت.

وی با بیان این که عوامل سقوط تیم نفت یکی و دو تا نبود خاطرنشان کرد: هر چه از نظر روانی سعی کردم تیم را آماده کنم اما هر بار اتفاقات فوتبال به نفع ما تمام نشد و اگر بعد از بازی گیتی‌پسند یک مقدار به تیم نقدینگی تزریق می‌شد شاید می‌توانستیم بهتر عمل کنیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد فرهمندیان
Iran, Islamic Republic of
اقای سنجری لطفا بهانهای بنی اسرائیلی نیارین انقدر وجود داشته باشید بگید من توان نگه داشتن این تیم نداشتم . اقای سنجری در طول نیم فصل شما وبازیکنانی که شما اوردین چه کمکی به این تیم کردن . زمانیکه شما با این تیم قرداد امضا کردین به همه چیز اشراف داشتین میدونستین شرایط تیم چطوره.بله الان لیاقت نگه داشتن تیم نداشتین و دست به هر کاری خواهی زد برای تبرئه کردن خودتون ولی مطمن باشید مردم گچساران انقدر با شعور و فهیم هستن خوشون خوبو بد از هم تشخیص میدن همین شخص شما در مصاحبها قبلی خودتون چقدر از هواداران گچسارانی تعرف و تمجید میکردین . واقعا ب..رو گردن هواداران بندازید
امیر شیخی
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکش مثل مرد بگو نتونستم تیم نگه دارم.
اسفندیار قره قانی
Iran, Islamic Republic of
هواداران گچساران برای این تیم سنگ تمام گذاشتن تو شعور فوتبالی نداشتی و باعث نابودی این تیم شدی
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
باید تاسف خورد بابت مربی که به این همه هوادار پر شور توهین کرده . اگر میدونستم تو مدرک مربی گریتو کجا گرفتی اونجا رو به لجنزار تبدیل میکردم.
الیاس
Iran, Islamic Republic of
این کانون هواداران بهترین کانون هواداران ایران مرد باش راست بگو
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
شاکر اسدپور اگه میشد سرمربی موفق بود .نمی دونید چه نیرویی است؟ اگه می خواهید از دانشگاه ازاد سوال کنید .........
امیر شیخی
France
کانون هواداران بهترین مشوق تیم نفت گاز گچساران بود بنده به شخصا هر زمانی به ورزشگاه میرفتم از حمایت هواداران گچسارانی احساس غرور میکردم
خلیج فارس
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزسلام ...من که از فوتبال هیچی نمیدونم ولی اگه مربی کاربلدی بودی چهل شهرنمیرفتی ودریکی ازتیمها ماندگارمیشدی بالاخره نفت هم سقوط کرد.
صادق
Iran, Islamic Republic of
واقعا توجیح از این مسخره تر پیدا نمیشه
اخه ادم حسابی کی این حرفهای عوام فریبانه رو قبول میکنه
کار از بن خرابست
چقدر ما گفتیم بابا هزینه نکنید این تیم راه بجایی نمیبره ولی کو گوش شنوا
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
ما تمام فکر مسیولینمان سیاسی است ما چقد بازیکن خوب تو تیمهای دیگه داشتیم که میتونستیم بیاریم ولی غریبه پرست بودیم...مثل موسوی ووووو دو باشتی خوب لیگ ۱ مثل صادقی و نیک خواه حتی بازیکنان یاسوجی خوبی داشتیم که با تعصب کورکورانه نخواستیم صمداکبری که پاس همدانه و تیمش مدعی صعود و دارابی که ملوانه بیاریم که میومدن وبا غیرت بون....اینایی هم که نیم فصل اومدن از شهرداری بندر اومدن که اونجارو انداختن
از نگاهی دیگر
Iran, Islamic Republic of
بازیکنان مطرح گچسارانی وشهرهای اطراف که درتیمهای مطرح کشور ولیگ ۱و۲بازی می کنند:
سید ایمان موسوی(ان بدون تیم).میلاد غریبی(پدیده مشهد).رشید مظاهری(ذوب آهن).سروش رفیعی ،ساسان انصاری نورابادی در فولاد خوزستان.ابوالحسن جعفری نورآبآدی )ملوان انزلی(.شهرام گودرزی و محمدرضآ حسینی نورآبآدی درفجر شهید سپاسی شیراز.سید محمد حسینی فجرسپاسی .میثم امیری از گناوه.وتعدادی دیگر که الان حضور ذهن ندارم.به اینها اضآفه کنید بازیکنان شایسته دیگری که الان درتیمهای پایه ای نفت می درخشند.

وحالا سوال اینجاست:
آیآ نمیشد بجای بازیکنان بدون کیفیت وغیر بومی نفت وگاز از بازیکنان نامبرده در بالا استفاده کرد.البته بجز بازیکنانی که درلیگ برتر بازی می کنند.مبشد بقیه را جدب نفت کرد.
استعداد های زیادی در گچساران واطراف گچساران داریم ولی چشم ها را باید شست جور دیگر باید نگاه کرد.


امیدوارم سال آینده حرفه ای تر عمل کنیم.
به استانی
Iran, Islamic Republic of
فرشید
حامد آبی
Iran, Islamic Republic of
فرررررررررت گچساران فررررررررررت. نفت و گاز فررررررررررت. گچساران لیگ برتر خخخخخخخخخخخخخخ
مجتبی برزیل
Iran, Islamic Republic of
سنجری عزیز شما که این همه ادعا داری و به قول خودت این همه سابقه داری این همه شهر رفتی واسه مربی گری حرفات کجاش منطقی اصلا گیرم تماشاگرا ضد تیم شما نباید کار خودتو انجام بدی(خداشاهده بودن خیلیا سر برد و باخت این تیم اشک ریختن فکرنکنم کسی باشه بداین تیم بخواد غیره از اینکه مال این شهر نباشه)وقتی نتونستی مرد باش بگو نتونستم توهم شدی چمنینان حیف که بزرگ تری احترامت واجبه.پس لطفا این حرفارو نزن بار بندیلتو بزن و برو پشت سرتم نگاه کن
کیارش از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دلیل سقوط نابودی تیمهای شهرداری و نفت فقط بازیکنا ب. بومی مانند صمد اکبری مجید نجاتی فرشید علیزاده نبی اسدس و... که فقط یه اسمی داشتن از کلمه بومی سو استفاده کردن وفوتبال استان رو .کردن در ظاهر خود را دلسوز تیم اما در باطن فقط فکر بستن قرارداد منافع خود بودن برا رسیدن ب...خود دست به هر کاری میزدن ونتیجش شد .فوتبال استان
پیشکسوت بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اقای .رو که نیست سنگ پا قزوینه
امیر
Iran, Islamic Republic of
تیم تو نیم فصل اول خراب کرد
فرزند گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای سنجری لطفا ..ی خود رو به پای کمبود پول و امکانات نزارین تیم ایرانجوان هنوز یک ریال پول نگرفتن و همه تیمش بومیه بعدش میاد تو گچساران تورو شکست میده مردم گچساران خودشون میفهمن چه خبره ولی متاسفانه مدیران سیاسی و منافع طلب نمیزارن شماهم مثل چمنیان و اکرمی بریت با پولهایی که از نفت گرفتین صفا کنین البته یادتون نره پورسانت آقایون مناطق رو بدین
از دلسوزان نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
اولا هواداران نفت سنگ تمام گذاشتند.
ثانیا دکترغلامی هر کاری که لازم بود برای موفقیت تیم انجام داد.و حاج محمد حبیبی هم وافعا تلاش چشمگیری داشت.ولی دلایل سقوط باید ریشه ای حل شود.
ثالثا این تجربه تلخ باید درس عبرتی شود برای آینده چون چند ماه دیگه باید خودمان را آماده کنیم برای فصل جدبد.
رابعا خواهش می کنم کارها را به روز آخر واگذآر نکنیم.از فردا شروع کنیم.تیمها الان مربی وبازیکنان سال آینده خود را شناخته اند.

درپایان عرض کنم دنیا به آخر نرسیده همه باهم بلند شویم وبایک یاعلی شروع کنیم برای سال دیگر ولی به شرط تکرار نکردن اشتباهات سال گذشته.
منتقد
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه بازهم که خودتو خفه کردی تا بهره برداری سیاسی کنی واز نماینده ومدیر منابع انسانی تعریف کنی.خدا میداند عامل بدبختی ورزش وفوتبال همانگونه که آقای بنده هم در آخر مصاحبه اش گفته سیاسی شدن آن است وشخص نماینده با دخالت درنفت وبیرون کردن آقای پاکدل واز هم پاشیدن تیم توانمد ودلسوز ایشان وبا میدان دادن به آقای سعید غلامی وانتصاب ایشان بعنوان مدیر منابع انسانی ومحوریت ورزش کاری ترین ضربه را به فوتبال زد.اینکه تیم سقوط کرده نتیجه یک یا دوبازی ونتیجه یک یا دوماه کار نیست نتیجه تصمینات غلط نماینده ودخالت ایشان در امور اجرایی وانتصابات بدون شایستگی است.چرا واقعیتها را نمی گویید؟چرا ذهن مردم را تحریف میکنید؟تا وقتی به علت اصلی این بدبختی نرسیدیم نمی توانیم آنرا حل کنیم.راه نجات نفت،ورزش وشهرستان جمع کردن بساط این نماینده مغرور ودورو وعقده ای است.فقط ورزش نیست که نابود شده،اشتغال بعنوان بزرگترین معظل فراموش شده،مهمترین طرحها تعطیل شده اند،نفت ،دانشگاه ،آموزش وپرورش و…صحنه جولان فامیلهای نماینده شده ،روسای ادارات بجای کار فقط دارند به برادر نماینده باج می دهند ودر تملق وچاپلوسی ازهم پیشی می گیرند،پروژ ه ها به افراد خاص واگذار می گردند تاهزینه های انتخابات آتی را تأمین کنند،نمایند شده رییس امور اجرایی وبجای انجام وظیف اش،وظایف استاندار وفرماندار را انجام میدهد،فخر فروشی ومنت گذاشتن سر مردم مدشده،کارهای شهردار بدبخت را میخواهد به نام خودش تمام کند درحالیکه بودجه شهرداری ازجیب مردم است وهزاران مورد دیگر.ترا خدا یا منصفانه بنویسیدیاجمع کنید این سایت تاج نیوز.دیگر کا به جایی رسیده که بنماینده میگویند آفنابگردون فصول گرا وبه سایت شما هم می گویند تاج نیوز.
علی
Iran, Islamic Republic of
فوتبال نفت به منیت های بازیکنان خودش باخت.باید از شکستها درس گرفت وبه اینده امیدوار بود.خدابزرگه مردم
Iran, Islamic Republic of
فوتبالی از چرام :
اگر محمد صلاحی سرمربی میشد الان تیم تو میانه جدول بود
تازه افشین حکیمیان هم میتونست تیمو حفظ کنه تنها مربی که تو چرام قادر بود با ای تیم سقوط کنه ماهیاری بود
البته حبیبی هم پتانسیل سقوط رو داشت
بماند
Iran, Islamic Republic of
خوب از نظرات زیر این پست میشه فهمید که صحبت های سنجری راست بوده یا دروغ ؟؟؟؟؟؟؟؟


یکم تامل میخاد!!!!!!
بماند
Iran, Islamic Republic of
راست و دروغ صحبت های سنجری در مورد هواداران را میشه از نظرات زیر مطلب متوجه شد!!!!!!!!!!!!

یکم تامل میخواد!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1