تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۹۹۵۸۰

تاریخ فصل نقل و انتقالات فوتبال استان اعلام شد

۴
۰
کبنا ؛http://www.footballkb.ir/images/13930528000969_photoa.jpg
آرش کنارکوهی

سید پرویز موسوی با بیان اینکه مسابقات فوتبال استان در فصل گذشته با بهترین کیفیت برگزار شد، اظهار کرد: بازیکنان، مربیان و داوران همکاری خوبی در برگزاری این مسابقات داشتند.

وی با تقدیر از هواداران فوتبال در این استان گفت: هواداران فهیمی در استان داریم که فوتبال را به‌ خوبی می‌فهمند و برای اعتلای این رشته ورزشی دغدغه خاطر دارند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشکل فوتبال استان به کمبود زیرساخت‌های فیزیکی و نبود حامی مالی برمی‌گردد، تصریح کرد: اگر عزمی در میان مسئولان وجود داشته باشد و در سال‌جاری و سال‌های آینده ورزش را بیشتر مورد توجه قرار دهند باید به آینده ورزش و البته رشته پرطرفدار فوتبال در استان امیدوار بود.

موسوی به مسابقات فصل جدید فوتبال در استان اشاره کرد و گفت: امسال و در فصل ۹۴-۹۵ هم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسابقات فوتبال را در رده‌های مختلف در سراسر استان برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: اولین گام در این راستا فصل نقل و انتقالات لیگ دسته اول و لیگ برتر است که از تاریخ ۱۵ خرداد ۹۴ آغاز و تا ۵ تیرماه امسال ادامه دارد.

این مسئول افزود: شروع مسابقات سوپر لیگ فوتبال استان از ۳۰ تیر ماه امسال و بازی‌های دسته اول فوتبال از ۱۰ مرداد ماه خواهد بود.

موسوی گفت: لیگ برتر با ۱۰ تیم و لیگ دسته اول هم با حضور ۱۴ تا ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

داور
Iran, Islamic Republic of
آقای موسوی شما که اینقدر برنامه ریزیتون خوب و دقیقه ، برنامه و فکری هم برای دادن پول داورها دارید یا نه ، شاید میخواید اینم بره کنار دست بدهی های سالهای گذشته؟ البته ما داورها به فحش ، کتک ، بی احترامی ، دادن پول ایاب و ذهاب از جیب خودمان و نداشتن هیچ انتظاری از هیئت استان عادت کردیم.
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم به اول فصل برگردید که همون موقع با این سیستم و انتخاب غلط سرمربی و بازیکنان انتقاد کردم و گفتم با این شرایط تیم نفت و گاز کاندید سقوط به دسته دوم است.خجالت بکشید که پول این همه کارگز زحمت کش نفت و گاز را به باد دادید. اقای چمنیان. آقای سنجری. اقای قنواتی که فقط پول می گرفتی و مثل مترسک بودی جواب بدید. واقعا خجالت بکشید و حیا کنید
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
ریاست محترم هیات فوتبال استان . تو را بخدا فکری بحال داوری ها کن. فصل گذشته که داوریها افتضاح بود وقهرمان بر اساس عملکرد داوران مشخص شد.
حمید کمایی
Iran, Islamic Republic of
سلام.جناب اقای موسوی بابت برگزاری مناسب مسابقات سوپر لیگ در سال گذشته کمال تقدیروتشکر را از شما و همه همکاران گرامیتان را دارم.وارزو موفقیت در سال جاری رابرای شما از خداوند منان خواستارم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1