تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۹۹۵۰۴

آیا تغییرات به شبکه دنا می‌رسد؟!

۱۷
۰
کبنا ؛با تغییر ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در سال گذشته  و با توجه به فرامین مقام معظم رهبری که در حکم  ریاست سازمان آمده است سیاست‌های کلی این سازمان بسیار حساس بصورت شفاف بیان شده است.
طبق این فرمایشات مقام معظم رهبری ایجاد نشاط باید در سرلوحه اقدامات ریاسdenaت جدید قرار می‌گرفت که ماحصل این اقدامات با توجه به آماری که در سایت ها منتشر شده  بود شناسایی۲۰۰۰ مدیر برای ۵۰۰۰۰ کارمند رسمی و ایجاد تغییرات مدیریتی در سطح کلان و حذف و تغییر بسیاری از مدیریت ها و ادارت کل را در برداشت.
در اخرین افق رسانه که در سال گذشته در تهران برگذار شد این سیاست ها بطور کامل به مدیران کل استانها ابلاغ گردید و ادغام واحدها و مدیریتها به مدیران کل ابلاغ گردید.
حال با توجه به این تغییرات وباتوجه به ساختار کنونی مدیریتها در شبکه استانی دنا و تغییراتی که بصورت کشوری در این شبکه اعمال خواهد شد انتظار دو مورد در این ساختار جدید از مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رود: ۱-مدیرانی که در حال حاضر در پست مدیریت هستند اکثر قریب به اتفاق  انها مدت۱۰تا ۱۵ سال چه در حوزه صدا وسیما و چه در حوزه فنی در این پستها به نوعی جا خوش کرده و دیگر انگیزه ای برای پیشرفت شبکه و ایجاد نشاط را ندارند و با مدارک غیر مرتبط وبا ارتباطات  به این پست رسیده اند میبایست به نوعی رو به جوان گرایی و نشاط کاری تغییر کنند
۲- مدیران کنونی اکثراً از دو شهرستان خاص هستند و چنانکه دیده شده، جذب نیرو در سال‌های گدشته با توجه به نبود مدیر و ارتباطات از این دو شهرستان صورت گرفته است وسهم جذب نیرو در سالهای گذشته از سایرشهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار محدود بوده است.
با توجه به موارد بالا  از مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه وبویراحمد انتظار می‌رود در این ساختار جدید مدیریت این مرکز تغییرات اساسی اعمال نماید. و این مهم جز با جابه‌جایی مدیرانی که پست‌های آنان به نوعی دائم العمر شده است را  میسر نخواهد شد.
امید است با تلاش و کوشش هرچه بیشتر کارکنان و مدیران شبکه استانی دنا این شبکه به یکی از پر مخاطب ترین شبکه‌های کشور تبدیل گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

RR
Iran, Islamic Republic of
اولااین شبکه سال ۱۳۸۴افتتاح شده ومدیرانی با سابقه ۱۰الی۱۵سال نداره واین نشان از عدم اطلاعات کافی شماست که بدن مطالعه مطلب می نویسی.درثانی این شبکه درحال حاضرازپرمخاطب ترین شبکه های استانی به شمار میره.دوست عزیزاگه قرار مطلب بنویسی واظهارنظری کنی بهتره بامطالعه ودلیل ومدرک باشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
مدیر فرستنده تلویزیونی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مدیر فنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
. مدیر ارتباطات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدیر پشتیبانی فنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدیر ارتباطات زمینی وماهواره ای
مطلع
Iran, Islamic Republic of
هرکس مدیر صدا و سیما میشود باید از اکثر شاخص های علمی برخوردار باشد به همین خاطر اصل تغییر باید از مدیر آغاز شود
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
سلام
تغییر در فناوری اطلاعات استان چی شد ؟
مطلع
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به RRشبکه استانی دنا در سال ۸۴ در حوزه سیما افتتاح شده است و صدا و سیمای یاسوج در سال۱۳۶۲ با پخش اذان از یک کانکس شروع به کار کرد در سال ۱۳۸۲ شبکه استانی صدا افتتاح شده است و معلومه شما فرق صدا وسیمای یاسوج وشبکه استانی را نمیدونه واونیکه سال ۸۴ افتتاح شد پخش استانی سیما بوده که اون زمان اقای اکبر رضایی مدیر کل بود . واین مدیرانی که تو یادداشت اومده همه بودن و هستن وشاید خواهند بود تاپیدایش مجدد دایناسورها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سعادت
Iran, Islamic Republic of
مدیریت فنی که با سفارش فلان نماینده تغییر نمیکنه برادر عزیز . چون مدیریت فنی نیاز به تجربه و تخصص داره.
اما مدیریت واحد های بوق مثل مدریتهای خبری و تولیدی متاسفانه با فشار های بیرونی تغییر می کنند.
كربلايي
Iran, Islamic Republic of
جالبه کسانی این مطالب ها رو درج کردن که همگی از طریق اینترنت خود صدا و سیما وارد شده اند و تازه در این لحظات اضافه کار هم بابت این قصه ها از بیت المال می گیرند بعد هم اسم خودشون رو آدم خوبه گذاشتن.
سميه
Iran, Islamic Republic of
معلومه خیلی از کارکنان صدا و سیما دوست دارند به هر قیمتی مدیر بشن.
از مطالبی که تحت عناوین بالا آمده کاملا مشخص است . برادر برو دنبال خدمت نه پست .
سيده زهرا
Iran, Islamic Republic of
در سالی که از سوی رهبری معظم انقلاب بنام همدلی و همزبانی ملت و دولت نامیده شده است چرا عده ای در بدنه صدا و سیما به دنبال تغییر و تحول دلخواه خود هستند در حالی که تغییر و تحول باید در جهت علو و رشد باشد نه در راستای اینکه از فلان گروه یا قوم یا شهر و تبار باشد.
ضمن سپاس از سایت کبنانیوز که در راستای شفاف سازی خوب عمل می کند باید خطاب به برادران طالب پست و سمت مدیریت عرض کنم همه باید به دنبال تعالی فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم اما بدور از فضای تخریب و نفاق.
پوست اندازی در مناسبات فرهنگی باید با معیار شایسته سالاری باشد نه غوغا سالاری .
به امید اینکه مانند همیشه شبکه دنا و برنامه های بومی و فاخر آن مایه تفاخر مردم با فرهنگ مردم استان باشد. موفق باشید
فرجام
Iran, Islamic Republic of
نه فقط در صدا و سیما بلکه در همه سازمانهایی که هم مدیریت های فنی و غیر فنی با هم دارند ، همیشه اینطور است که مدیریت های فنی مستلزم تجربه و تخصص هستند و هر چه این زمان بیشتر می شود کیفیت و بهره برداری از منابع بالاتر می رود و نیروهای فنی سرمایه مهم هستند.
اما به قول دوستی که نوشته بودند واحد های بوق مثل واحدهای خبری و تولیدی اگر چه تخصص لازم دارند اما به دلیل اضافه خواهی یک عده که خود را بی دلیل ، حق می دانند همیشه دستخوش تغییرات هستند.

وای به حال صدا و سیما که بخواهد با تحریک دو یا چند آدم حزب باد ، افراد بی تجربه را وارد پستهای مدیریتی کند.
برادران عزیز بیایید به فکر رشد فرهنگی استان باشیم. بیایید با انتقادهای سازنده مسیر پیشرفت استان را فراهم کنیم.
مينا طباطبايي زاده
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از کبنانیوز ، من دانشجوی میهمان در استان هستم. برنامه های شبانه شبکه دنا در بین مراکز دیگر کشور بسیار بهتر و عالی است. ولی شدیدا نسبت به واحد اخبار شبکه دنا اعتراض دارم چون مشکلات شهر را به خوبی گزارش نمی کند.

البته خیلی بد است که عده ای در صدا و سیما از راه تخریب می خواهند دارای سمت و پست شوند چون هم غیر اخلاقی است و هم فردا نوبت خودشان است و این بدعت بدی است .
امين
Iran, Islamic Republic of
تا یک نفر رفت فوق لیسانس گرفت که نباید فرداش بشه مدیر.
تا یک نفر گفت من ارزشی هستم و .... که نباید فرداش بشه مدیر.
تا یک نفر رفت از همه جا سفارش آورد که نباید فرداش بشه مدیر.

نظر شما چیه ؟
فريبرز
Iran, Islamic Republic of
این اینترنت هم شده یک بلای آسمانی.
از یک سوی ، طرف میاد با شما احوالپرسی و چاق سلامتی میکنه اما بلافاصله میره داخل اتاق و از طریق رایانه بر علیه شما کامنت میذاره.

چقدر سخت شده در فضای مجازی ، انسان بخواهد کسی را درست بشناسد. همه چیز مجازی است حتی محبت ها و سلام ها.

خدایا تو خودت کمک کن.

از کبنا نیوز هم متشکرم. خداقوت
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1