تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۹۸۸۹۰

وعده عملی نشده علوم پزشکی در قلعه‌رئیسی

۱۴
۰
کبنا ؛وعده عملی نشده علوم پزشکی در راه‌اندازی رادیولوژی قلعه‌رئیسی همچنان ادامه دارد.
برخورداری از خدمات بهداشتی درمانی حق مردم است لذا باید توقعات به حق آنان را برآورده سازیم.
هر چند اقدامات خوبی در زمینه اجرای طرح تحول سلامت در سطح استان صورت گرفته است اما زیر ساخت‌های لازم برای ایجاد عدالت در این حوزه رعایت نشده است.
نبود دستگاه رادیولوژی در سطح دو بخش چاروسا و دیشموک از نیازهای مردم است مشکلات شکستگی که برای مردم این دو بخش بوجود می آید مردم مجبور هستند و برای استفاده از رادیولوژی باید به مرکز شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت مراجعه کنند.
با وجود وعده‌های مکرر متولیان بهداشت و درمان شهرستان مبنی بر راه‌اندازی رادیولوژی قلعه‌رئیسی که ۷۰ هزار نفر از دو بخش چاروسا و دیشموک را پوشش درمانی می‌دهد اما تاکنون این وعده عملی نشده است.
مسئولان شبکه بهداشت چندین بار در بازدید از مرکز درمان قلعه رئیسی تنها مشکل رادیولوژی را در ولتاژ پایین برق عنوان و خواستار رفع این مشکل شدند.
این مشکل هم با پیگیری‌های صورت گرفته بخشدار چاروسا و مشکل با همکاری اداره برق ناحیه رفع شده است وسایل کلی این دستگاه خریداری شده و کلیه امکانات آن آماده است اما افتتاح آن به فراموشی سپرده شده است.
مردم منطقه چاروسا با انتقاد از مسئولان شبکه بهداشت درمان در این خصوص در گفتگو با خبرنگار فارس مصاحبه های را انجام دادند.
شیوان کریمی مفرد یکی از شهروندان در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار داشت: نبود رادیولوژی در دو بخش چاروسا و دیشموک با جمعیت ۷۰هزار نفری بسیار مشکلاتی را برای مردم به وجود می آورد.
وی افزود: مردم مجبور هستند برای استفاده از رادیولوژی و درمان کامل، مسافت طولانی را طی کرده و به مرکز شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت مراجعه کنند.
تورج جاوید از فرهنگیان چاروسا بیان کرد: مجبور هستیم برای یک شکستگی و بیمارهای که نیاز به رادیولوژی دارد به دهدشت برویم که بسیار شلوغ هم هست.
وی تاکید کرد: مسئولان در خبرگزاری های مختلف اعلام شد که رادیولوژی چاروسا افتتاح می شود ولی هنوز خبری از آن نیست.
این فرهنگی خاطرنشان کرد: مسئولان اعلام کردند که آمادگی برای افتتاح آن داریم در دو ماه گذشته چرا اگر آماده است آن را افتتاح نمی کنند.
سیدرضا غلامی در این خصوص با بیان اینکه نبود دستگاه رادیولوژی یکی از مشکلات اساسی این بخش است گفت: مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و استان از مسئولان چاروسا خواسته بودند که مشکل برق این دستگاه را برطرف کنند که در سریع ترین زمان آن مشکل را برطرف کردیم.
رئیس شورای اداری چاروسا با بیان اینکه نبود رادیولوژی در چاروسا سبب بسیاری از مشکلات برای مردم است اذعان داشت: تمام مشکلات این دستگاه برطرف شد و کاملا آماده افتتاح است و با وجود اینکه نیروی استخدامی آن هم آماده شد ولی مشخص نیست چرا آن را افتتاح نمی کنند.
در پایان از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواستار راه اندازی شدن رادیولوژی در چاروسا هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر همه چیز خریداری شده مشکل برق هم برطرف شده راه اندازی که کار سختی نیست مگراینکه مشکل فنی وجوددارد که نگارنده اطلاع ندارد یااینکه متن خبر ناقص است
Iran, Islamic Republic of
چقدر خوب خوش بحالتون توی قلعه رییسی و داشتن رادیولوژی ، ولی اگه افتتاح بشه مگه ارتوپد و جراح هست که کاری بکنند بنظرم ازاول بیاید دهدشت هم عکس بگیرید هم درمان شوید
سیروس
Iran, Islamic Republic of
این خبر را تابناک نوشته بخوانید ((شهرستان ۳۰۰ هزار نفری قرچک در بخش اورژانس فقط یک دستگاه آمبولانس دارد،)) بیمارستان دولتی هم ندارد ، قرچک در فاصله یکساعته تهران است واینقدر محروم است. فکر کنم باامکاناتی که در نقاط محروم استان خودمان داریم وضعمان خیلیهم بدنیست گرچه همیشه جای پیشرفت وجود داد
بهداشت شهرستان
Iran, Islamic Republic of
بزودی انشاالله افتتاح می شود. ممنون از پیگیریتون
قلعه
Iran, Islamic Republic of
البته بودن رادیولوژی بهتراز نبودنش است ، اگرکسی شکستگی ندارد خب باعکس معلوم میشود و پزشک باخیال راحت تر مریض را درمان میکند
Iran, Islamic Republic of
کشیک امسال و حضور امسال پزشکان در منطقه خیلی خوب بود مسافرهم زیاد آمده بودند رسیدگیشان بموقع بود رادیولوژی هم برای مردم خدمت خوبی است
از مرکز قلعه رییسی
Iran, Islamic Republic of
لطفا خبرنگارتان را بفرستید تا از نزدیک ببیند که این دستگاه راه اندازی شده اون منبعی که خبر داده یا در جریان نبوده یا خبرش مال قبلا هست شما دوستان خوش خبر کبنا اگر خبرنگار خودتان را بفرستید متوجه واقعیت می شوید. ممنون از بهداشت و درمان کهگیلویه.
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
چرا مسئولان علوم پزشکی استان بخاطر تیتر بودن در جراید و خبرگزاریها وعده سرخرمن می دهند و بجای اینکه همه اش در فکر برگزاری نشست های خبری و دعوت از جراید و شرکت در تلویزیون و رادیو باشند به فکر کمبودها و رضایتمندی پرستاران و کادرهای درمانی باشند که عملکرد کاری آنها مدتهاست سیر نزولی پیدا کرده و از قول و قرارهای مدیران خبری نیست .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خیلی وقت پیش رادیو لوژی قلعه رئیسی راه اندازی شد دوستان خبر ندارند .
Iran, Islamic Republic of
رادیولوژی قلعه رییسی که راه اندازی شده یعنی در مرکز قلعه رییسی دوتا مرکز رادیولوژی میخوان ؟
کارشناس ستاد.ج
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مسولین علوم پزشکی کاملا قول های خود را برای مطالبات پرسنل عملی کردند فقط اعتبار هدفمندی طرح تحول را دولت دیر تخصیص داد. هیچ سالی ما به این خوبی برای پرداخت پرسنل تا حالا نداشتیم. شاید مشکل اینه که خوب اطلاع رسانی نشده و باید فعالیتهای رسانه ای بیشتر بشه.
عضو هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
کمایی جون خوت ای جوابه سی احمداورژانسی بنویس.
عملکرد علوم پزشکی اینقدر زیاد و گسترده هست که به اندازه همه ادارات کل فقط بخش درمان کار کرده و معاونت آموزشی به اندازه یک دانشگاه عالی و بهداشت ده برابر سازمانهایی مثل کمیته امداد و بهزیستی و هلال احمر تا چه برسه به بقیه.
خود رسانه شما هم می تونه قضاوت کنه که آیا غیر از اینه که عملکرد یه بیمارستان شهید بهشتی به اندازه ده تا اداره کل هست.
خداوکیلی من که از نزدیک شاهد همه جزییات کارهاشون هستم خیلی خیلی بیشتر از قول و قرارها عمل می کنند. من که در کار آموزش و رسانه تجربه و مطالعه دارم اعتقاد دارم که فعالیت های تبلیغی و اطلاع رسانیشون کم رنگه و باید یک روز در میان در صدا و سیما و هر هفته یک شماره روزنامه استانی به عملکرد علوم پزشکی اختصاص داده بشه.
کارشناس بهداشت منطقه
United States
دوستان کبنا به اطلاع شما و احمداورژانسی می رساند که اصلا وعده سر خرمن نبوده و مثل سایر وعده ها اجرایی شده و الان رادیولوژی قلعه رئیسی فعال و راه اندازی است.
کاشکی همه مثل مدیران علوم پزشکی بودند و به این خوبی عمل می کردند.
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
کبنا بقیه سایتها خبر را اصلاح کردند چرااصلاح نمیکنید؟ رادیولوژی قلعه رییسی خیلی وقته که راه اندازی شده
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1