تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۹۸۸۴۴

حرکت اصلاح‌طلبان پس از برکناری مدیرکل

۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛


پس از این که مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با نام بازنشستگی برکنار شد اصلاح‌طلبان حرکتی تأمل‌برانگیز داشتند.


سرانجام پس از ماه‌ها کش و قوس ممتاز جهانگیری مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به نام بازنشستگی از کار برکنار و به جای وی حسین فدایی بر این مسند نشست.rah v sharsazi_fadai (83)
در این مدت تحلیل‌ها در خصوص تحول مدیریتی فوق بسیار بود که مشخصا آن را به دو نماینده مردم استان در مجلس نسبت می‌دادند.

ممتاز جهانگیری مدیرکل سابق در مراسم تودیع خود از تلاش‌ها و خدمات استاندار در زمینه راهسازی گفت تا معلوم شود که این برکناری ربطی به استاندار نداشته است همچنان که تحلیل‌ها هم بر این موضوع صحه می‌گذاشت هر چند که استاندار نیز در گذشته و در برخی از نشست‌ها به کرات اعلام کرده بود که شرط بقای مدیران بر مسندها کار و تلاش و جذب بودجه و اعتبارات ملی است.

اما این مدیر سابق در آخر صحبت‌های خود در آیین تودیع و معارفه که معاون وزیر نیز حضور داشت به واقعیتی تلخ در استان اشاره کرد به این مضمون که من در برابر خواسته‌ها کوتاه نیامدم و برای حفظ بیت‌المال تهدید هم شدم.

جهانگیری در اظهارات خود به موضوعی دیگر اشاره کرد از جمله این که افرادی قیرهایی را برده بودند و کار هم نکرده بودند و از ان طرف حاضر به پس دادن قیرها هم نبودند.

این اظهارات نشان داد که جهانگیری با فشار طیفی از پیمانکاران و با اراده‌ سیاسیون برکنار شده است.

در آیین تودیع و معارفه پس از آن که به مانند رسوم همه تودیع و معارفه‌ها عده‌ای از زحمات مدیر سابق با اهدای هدایا و لوح تقدیرهایی قدردانی کردند نوبت به اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد رسید تا در حرکتی معنادار و سیاسی و البته بدیع از مدیر سابق تجلیل کنند.

عمق این تجلیل نشان دهنده شکافی است که میان برخی اصلاح‌طلبان استان با مدیران اصلاح‌طلب کنونی وجود دارد چرا که با شکل‌گیری دولت جدید شاهد روابط سرد میان این دو طیف یعنی اصلاح‌طلبان کنار گود و نیروهای سیاسی اصلاح‌طلب حاضر در میدان مدیریت‌ها بوده‌ایم.

البته این شکاف میان این طیف و نمایندگان کنونی مردم در مجلس به خصوص نماینده اصلاح‌طلب عضو مجمع نمایندگان استان شنیده و احساس شده است.

با توجه به این که جهانگیری در میان اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد چندان فرد شناخته شده‌ای نبود این رفتار نشان دهنده نوع ارتباطی است که در برهه کنونی اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد با یکدیگر دارند و به یقین این گونه رفتارها در شعاع گسترده‌ و متنوع‌تری هر چه رو به انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌رویم ادامه خواهد داشت.

--------------------------------

بهنیازاده

-------------------------------

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هیچ اختلافی نیست دل خوش نکن
شاهد
Iran, Islamic Republic of
دیدگاه فکری نویسنده؟
مهران
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اگه برای جهانگیری طیفی باید ناراحت باشد همان اصولگرا ها هستند چونکه تمامی پیمانها وکارهایی که صورت میگرفت درزمان مدیریت ایشان با همفکری خودشان وبه همین طیف اصول گرا سپرده میشد
pp
Iran, Islamic Republic of
بیشترین تخلف تو حوزه راه هستش چون درصد بالایی از هزینه تبلیغات کاندیداها از اینجا تامین میشه ..... میشه لطفا لیست دارایی اونها را منتشر کنید ؟ البته که نمیشه///////
شپش
Iran, Islamic Republic of
..اصولگراست و هرکاری میکنه جوی علیه اصلاح طلبان ایجاد کنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1