تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۹۸۶۸۴

برخورد قاطع با انشعابات غیر مجاز آب شرب

۵
۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: مدیریت منابع آب و تلاش برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی باید به صورت جدی در دستور کار دستگاه‌های متولی در زمینه تأمین و توزیع آب قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در این بین کارکنان و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب شهری به عنوان دستگاه متولی در زمینه تأمین و توزیع آب شرب شهروندان وظیفه‌ مهم و حساسی بر عهده دارند.

* اهتمام ویژه به افزایش درآمد جاری آبفای شهری استان در سال ۹۴


وی بیان کرد: ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب شرب در میان اقشار مختلف جامعه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و برای نیل به این هدف باید همه کارکنان به صورت جدی وارد عمل شوند و در اجرای طرح همیار آب به عنوان یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی در زمینه مصرف بهینه آب هر چه بیشتر ایفای نقش کنند.

این مسئول با بیان اینکه در سال جاری باید با همت بیشتر همه کارکنان آب و فاضلاب شهری استان به سمت ارائه خدمات هر چه بیشتر به شهروندان حرکت کنیم، تصریح کرد: کاهش هزینه‌های غیر ضروری و افزایش درآمد جاری آبفای شهری استان از اصلی‌ترین برنامه‌های شرکت در سال جاری خواهد بود.

لدنی‌نژاد همچنین با اشاره به فرسودگی‌های موجود در شبکه آبرسانی شهرهای استان تأ‌کید کرد: علاوه بر برنامه‌ریزی برای کاهش هدر رفت آب باید به صورت قاطع و قانونی با انشعابات غیرمجاز برخورد شود.

* جذب سرمایه‌گذار برای تصفیه‌خانه‌های شهرهای سی‌سخت و چرام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از مدیریت و کنترل پروژه‌های در دست اجرای آبفای شهری و نیز افزایش سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌ها به عنوان راهکاری اساسی برای افزایش خدمات‌دهی شهروندان یاد کرد و گفت: برای تحقق هر چه بیشتر اهداف شرکت باید به صورت ماهیانه از حوزه‌های مختلف ارزیابی و نظارت مستمر صورت گیرد.

وی ادامه داد: تقسیط و پرداخت منظم بدهی‌های شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه برق مصرفی و حق‌النظاره آب نیز باید به صورت جدی دنبال شود.

این مسئول همچنین گریزی به مهم‌ترین اهداف شرکت آب و فاضلاب استان در سال جاری زد و گفت: احداث ۴۰ کیلومتر شبکه فاضلاب و اصلاح ۲۲ کیلومتر شبکه آب از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی شرکت در سال جاری خواهد بود.

لدنی‌نژاد خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره‌برداری از فاز اول و دوم تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان و انجام مطالعه و احداث ۵۰ درصد از تصفیه‌خانه اضطراری آب یاسوج با ظرفیتی حدود ۴۰۰ لیتر بر ثانیه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی جذب سرمایه‌گذار به روش(ساخت، بهره برداری و واگذاری) برای تصفیه‌خانه‌های شهرهای سی‌سخت و چرام را از دیگر اولویت‌های کاری شرکت آب و فاضلاب استان دانست و گفت: اتمام و وارد مدار کردن ۳۰۰۰ متر مکعب مخزن آب پاتاوه و چیتاب نیز به عنوان یکی دیگر از طرح‌های مهم شرکت در اولویت خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمودیان
Iran, Islamic Republic of
سلام. برنامه های بسیار خوبی است. امیدوارم با تلاش بتوانند عملیاتی نمایند.
همکارستادی
Iran, Islamic Republic of
از مشاور محترمت ابوطالب حسینی چه خبر
n
Iran, Islamic Republic of
برنامه عالیه ولی شصت درصد اب شرب داره همینطور زیر اسفالت ها و خیابونا میره تو جدول هدر میره همینا رو جلوشه بگیرین شصت درصد صرفه جویی کردین . یاسوج کاشانی ۱۰ سه جا مثل چشمه اب میده تو گلزار ۵ و تو بلوار بویراحمد سه جا تو باهنر ها سه چهار جا فرعی ۱ گلزار وو خیلی از نقاط این شهر لطفا رسیدگی شه .
Iran, Islamic Republic of
جون خوت بلمو مه و تو هم ایگن مدیر کل!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تا کی شهروندان پانصد سمت راست گچساران اب گل الود وزنگ ومنگ استفاده کنند واب فاضلاب شهرکهای معلم وبهارستان به طرف پانصد سمت راست وشهرک هدایت میریزد وبوی بسیار نامتبوع به همراه بیماریهای ناشناخته را به همراه دارد خواهشا اقدام فرمایید.با تشکر فراوان
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1