تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۹۸۶۵۷

هتک حیثیت دختر جوان برای سرگرمی!

۰
کبنا ؛رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عامل هتک حیثیت یک هم استانی در شبکه اجتماعی بی تالک، شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ "عبدالمطلب مرتضویان" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از مراجع قضایی به دادخواهی فردی، مبنی بر اینکه شخصی ناشناس عکس وی را در لوگوی صفحه پروفایلی با نام و آی دی مشخص قرار داده، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس فتای استان افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی کارآگاهان پلیس فتا عامل هتک حیثیت را در شبکه اجتماعی موبایلی شناسایی و او را با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار کردند.
مرتضویان اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده از متهم، وی به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و اظهار داشت "از روی نادانی و سرگرمی عکس های شاکیه را برای پروفایل خودم انتخاب کردم و فعالیت داشتم".
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: با تکمیل پرونده متهم به دادسرا تحویل داده شد که مرجع قضایی برای او قرار تأمینی لازم صادر کرد.
مرتضویان در پایان با بیان اینکه حریم خصوصی و آبروی افراد خط قرمز پلیس فتاست و کسی که حریم خصوصی و حیثیت افراد را از طریق پیام رسان های موبایلی یا فضای مجازی نقض کند با برخورد جدی، قاطع و قانونی پلیس فتا مواجه خواهد شد به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.ir گزارش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1