تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۹۸۵۸۸

نارضایتی مردم لنده از وضعیت تلفن همراه و اینترنت

۲
۰
کبنا ؛اختلال در ارتباطات تلفن همراه و اینترنت در طی روزهای اخیر باعث نارضایتی مردم شهرستان لنده شده است.
گسترش روزافزون فناوری و ارتباطات در سطح کشور باعث شده بسیاری از کارهای عمومی مردم از طریق اینترنت و تلفن همراه انجام شود.
امروزه استفاده از اینترنت و موبایل به عنوان یکی از فناوری‌های نوین در عرصه فعالیت‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ... در سطح جامعه فراگیر شده و عموم مردم به استفاده از آن روی‌آورده و بسیاری از کارهای شخصی و اداری خود را با این وسایل ارتباطی نوین انجام می‌دهند.
به طور متوسط روزانه شاهد ارائه خدمات نوینی در عرصه ارتباطات از سوی شرکت‌های مختلف ارتباطی به مردم هستیم اما در بسیاری از مواقع این خدمات به صورت ناقص به مردم ارائه می‌شود که این خود باعث روی‌گردانی و نارضایتی مردم از این موضوع خواهد شد.
با توجه به گسترش روز‌افزون فناوری در سطح جامعه اختلال در آن باعث اختلال در ارائه خدمات به مردم خواهد شد. در طی دو روز اخیر در سطح شهرستان لنده شاهد اختلال سرسام‌آور اینترنت و تلفن همراه بوده‌ایم که باعث نارضایتی مردم این شهرستان شده‌ است.
شدت اختلال تلفن همراه در شهرستان لنده در دو روز اخیر به‌گونه‌ای بوده که تماس با اورژانس، پلیس، آتش‌نشانی و ... که در همه مناطق قابل برقراری تماس می‌باشد در شهرستان لنده وجود نداشته است.
این اختلال سرسام‌آور در شبکه‌های اینترنت و تلفن همراه در زمانی اتفاق می‌افتد که همه روز از رسانه‌های ملی و استانی شاهد تبلیغات وسیع در خصوص واگذاری خطوط اینترنت و تلفن همراه در سطح جامعه هستیم؛ این تبلیغات وسیع باید با ارائه خدمات بیشتر به مردم همراه شود.
ناگفته نماند که در طی یک‌ ماه گذشته اکثر روستاهای شهرستان لنده از نعمت تلفن همراه و اینترنت بی‌بهره بودند و پیشرفت تکنولوژی باید در سطح جامعه به طور یکنواخت انجام شود و مسئولان شهرستانی و استانی باید در جهت برطرف کردن مشکلات تلفن همراه و اینترنت در سطح استان اقدامی جدی انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
گچساران از لنده بدتره. سرعت اینترنت افتضاحه. همراه اول مدام قطع میشه موقع گفتگو. برا یک تماس ساده بارها باید تلاش کرد. ولی مسئولین به راحتی دروغ می گویند که وضع شبکه های همراه مطلوب است.
امیر
Iran, Islamic Republic of
اینترنت لنده که جای خود دارد .....بحث تماس های تلفن های همراه با پارازیت وقطع شدن هنگام مکالمه معضلی است که دردسر آفرین شده است. که از مسئولین مخابرات استان انتظار می رود مشکلات اینترنت وتماس های تلفن همراه را در لنده رصد نمایند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1