تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۹۸۵۰۸

چمن: دو رشته جدید به دانشگاه علوم پزشکی اضافه شد

۲۳
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون شک اگر بخواهیم برجسته ترین دستگاه  اجرایی استان  را نام ببریم؛ قطعا دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رئیس، معاونین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با موسی خادمی استاندار استان دیدار کردند.
خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های سال گذشته حوزه سلامت و همچنین برنامه ریزی این مجموعه در خدمت رسانی نوروزی بخشی از انتظارات خود را نیز بیان نمود.

در این نشست که در سالن شماره ۲ استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد دلایل برجسته بودن دانشگاه علوم پزشکی استان را در سال گذشته برشمرد و با بیان اینکه عوامل مهمی در برجستگی این دستگاه اجرایی اثر داشتند تاکید کرد: مسلما، یکی از این موارد مدیریت موفق دکتر چمن و  مجموعه همکارانی است که انتخاب نموده است.
علوم پرشکی گام های خوبی رو به جلو برداشته است
خادمی ادامه داد: تنظیمات خوبی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، در چینش و پیگیری های داخلی و نیز پیگیری های در سطح ملی، رابطه خوب با وزارت خانه و مدیریت و برنامه ریزی در دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت که باعث شد در این دانشگاه گام های بسیار خوبی به جلو برداشته شود که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.
بیش از ۳۴ هزار مراجعه به اورژانس های بیمارستانی در سطح استان
وی با بیان اینکه با وجود افراد توانمند در این مجموعه، خدمات بسیار ارزنده ای در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است که نمونه بارز آن را در همین ایام تعطیلات نوروزی شاهد بوده ایم، تاکید کرد: بیش از ۳۴ هزار مراجعه به اورژانس های بیمارستانی در سطح استان در ایام نوروز صورت گرفته است که در نوع خود این حجم خدمت رسانی بی نظیر بوده است.
استاندار۲
به بخش خصوصی در حوزه سلامت اهمیت بیشتری داده شود
وی با تاکید بر این نکته که چند توصیه مهم و ضروری در این زمینه نیز وجود دارد که باید سرفصل خدمات سال جدید در حوزه سلامت نیز باشد، به اهمیت فعالیت بیشتر بخش خصوصی در حوزه درمان و بیمارستان های استان اشاره نمود و افزود: تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان به سمت تقویت حضور بیشتر بخش خصوصی بالاخص در بخش های بیمارستانی باشد.
راه اندازی مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان اولویت باشد
استاندار موضوع دیگر مورد تاکید خود را تقویت همکاری بیشتر خیرین حوزه سلامت عنوان نمود و در ادامه عنوان کرد: در زمینه مراکز رشد و راه اندازی شرکت های دانش بنیان نیز باید کار جدی تری صورت گیرد و باید باور ما این باشد که اقتصاد دانش بنیان تنها راه موجود و حائز اهمیتی است که خوشبختانه هم اکنون در مجموعه دولت از آن به خوبی حمایت می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان صحبت های خود مجدد از تلاش های شبانه روزی پرسنل بیمارستانی و کشیک های بهداشت و درمان در ایام نوروز که با حجم مرتجعه بالایی نیز موجه بودند، قدردانی نمود.
رضا چمن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این نشست به ارائه گزارشی از موفقیت و دستاوردهای سال گذشته مجموعه تحت مدیریت خود پرداخت و تاکید کرد: به غیر از اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت که امیدواریم امسال نیز به همان قوت و دقت ادامه پیدا کند، دانشگاه موفق به دریافت مجوز دو رشته دستیاری تخصصی جراحی عمومی و همچنین زنان و زایمان شده ایم که این می تواند در توسعه علمی دانشگاه نقش مهمی را ایفا نماید.
استاندار۱
چمن در ادامه ضمن بیان سایر دستاوردهای دانشگاه گریزی به ارائه خدمت سلامت به مسافران نوروزی زد و یادآور شد: در ایام نوروز سال گذشته با بحران های نسبی در این حوزه مواجه شدیم و در این زمینه انتقادات صورت گرفته از طرف رسانه ها در آن مقطع زمانی به حق بود.
وی ادامه داد: امسال مداخله جدی انجام دادیم و به همه مراکز و بیمارستان های استان به صورت کامل برنامه ریزی کردیم و خوشبختانه با وجود حجم بالای مراجعه در این ایام با مشکل جدی در زمینه ارائه خدمات موجه نشدیم.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدوی دانشجو
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مدیریت عالمانه و بی نقص ریاست روشنفکر علوم پزشکی. و خوشا به حال بر و بچه های علوم پزشکی که که همش در صدر دانشگاهها هستند.
ا. ح
United States
خسته نباشی دلاور چمن. افسوس که در این استان قدر شخصیت های علمی بزرگی مثل شما را کمتر می شناسند برادر امیدوارم که در این انتخابت اشتباه نکرده باشی.
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
مملکت صاحب ندارد،که در یاسوج جراح تربیت میکنند ، چمن فقط میخواهد خودش را مطرح کند و به کیفیت جراح فارغ‌التحصیل یاسوج کاری ندارد ، استاندار بنده خدا چه میداند که تربیت جراح یعنی چه ، وجدان چیز خوبی است اقای دکتر با کدام بخش های فوق تخصصی و کدام اساتید فوق تخصص میخواهید در یاسوج جراح تربیت کنید از خدا بترسید و به جان مردمان رحم کنید
كهگيلويه
Iran, Islamic Republic of
کاندید این دوراصلاح طلبان دکترچمن
آموزشی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز بلادشاپوری نگران نباش هم آقای دکتر چمن و هم دکتر محرابی و هم هیات بورد تخصصی وزارت فکر همه چیز را کرده اند و با همکاری اساتید و حتی برخی بخش های بیمارستان های شیراز رزیدنت جراحی و زنان تربیت می کنند.
پرشک خانواده
United States
اقدام به پذیرش دستیار جراحی و زنان بسیار اقدام خوب و شایسته ای هست. خیلی دانشگاهها به پای یاسوج نمی رسند و سالهاست که در این رشته ها دستیار تربیت می کنند. ما نیاز داریم به چنین اقدامات شجاعانه ای تا راه ترقی و پیشرفت جامعه پزشکی استان باز بشه امیدوارم که برای این دو رشته سهمیه بومی را هم پیگیری کنند.
دکتر چمن دکتر محرابی متشکریم
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر مدیران شایسته علوم پزشکی که در همه زمینه ها سرآمدند.
همراه بیمار
Iran, Islamic Republic of
از خدمات دهی بیمارستانها مردم رضایت نسبی دارند ولی به خاطر بر داشتن پدیده شوم زیر میزی از دوش مردم محروم استان باید متولیان سلامت استان را قدر دان باشیم چیزی که هیچ وقت فکر بر داشتن آن را نداشتیم و پر داخت از جیب مردم به حد اقل ممکن رسیده این یک کار بزرگیست برای مردم تازه در بخشهای آموزش و پژوهش هم گامهای خوبی بر داشته شده باید همگان یاری کنند تا موفقیتهای بیشتری حاصل گردد.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
تحولات چشمگیری در بهداشت و درمان استان صورت گرفته و شاهد شتاب اینگونه خدمات هستیم امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد .از استاندار محترم که پیگیر مشکلات بهداشتی و درمانی مردم استان هستند کمال تشکر را داریم.
طرح تکریمارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
کار کردن و احساس مسولیت خیلی خوبه اما به تنهایی برا یک مدیر خوب کافی نیست دکتر تلفن مردم را جواب نمیده درسته رییس دانشگاه علوم پزشکی هست اما با رای همین مردم به این جایگاهها رسیدن.چند روز پیش در اورژانس دهدشت پرستار زده بینی ارباب رجوع رو با پایه چسب شکونده و هیچکاریش هم نکردن این هم ضعفی از مدیریت در این مجموعه هست به این میگن تکریم ارباب رجوع با پایه چسب
همکار متخصص
Iran, Islamic Republic of
اینکه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی با وجود همه گرفتاری های بهداشت و درمان و برنامه تحول تونستند مجوز تربیت دستیار تخصصی در دو رشته اساسی بگیرند از طرف همه پزشکان کار ارزشمندی محسوب می شه و جایگاه علوم پزشکی استان را ارتقا می بخشد و جای تشکر فراوان دارد.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
حالا می فهمیم که ارتقائ دانشگاه یعنی چی .علوم پزشکی استان واقعا در همه زمینه ها پویا و کوشا می باشد هم طرح بزرگ تحول سلامت را به نحو احسن اجرا نمودند و در اردیبهشت ماه کنگره جهانی خون در استان ما برگزار می شود خیلی خوشحال شدیم نام استان ما در جهان می درخشد اینگونه مدیریتهای علمی قابل تحسین و تقدیر است.
محمود
Iran, Islamic Republic of
دکترچمن چون خودش فارغ التحصیل پزشکی بالینی نیست نمی داند تربیت پزشک متخصص یعنی چه اگر راست می گید همان مراجعه کننده گان به بیمارستانهای یاسوج را مداوا کنیید بقیه پیش کش ا
مهریان
United States
عملکرد بیمارستان های استان خیلی خیلی بهتر شده و جلوی تخلفات پزشکی خوب گرفته شده . ممنونیم
همکلاسی
Iran, Islamic Republic of
در جواب محمود عرض کنم که در جامعه پزشکی بنا به اظهار بزرگانی همچون دکتر ملک حسینی پزشکی به باسوادی و باهوشی دکتر چمن کمتر داریم و من که همکار و در دوره ای همکلاسش بودم و خودم پزشکم گواهی می دهم که دانش پزشکی دکتر چمن کم نظیر هست و مهمتر از اون متخصص رشته ای از پزشکی هست که استاد تحلیل پزشکی و سلامت هست و بهتر از همه ماها بر آموزش تخصصی پزشکی اشراف دارند مطمین باشید که این حرکتش برای کسب مجوز دستیار تخصصی در رشته های زنان و جراحی کاملا حساب شده هست. با تشکر . س
Iran, Islamic Republic of
درست است که امکانات دانشگاهمان محدود است امانسبت به خیلی از دانشگاههای کوچک دیگروضعیت بهتری داریم و‌میتوانیم تخصصهای پزشکی تربیت کنیم، دکتر چمن چون پزشک هستند با اشراف بر مشکلات موجود یقینا بفکر رفع کمبودهای آموزشی در بیمارستان هاخواهند بود
همکلاسی قدیمی جناب دکترچمن دردانشکده پزشکی
Iran, Islamic Republic of
اگر مشترک با شیراز تربیت دستیاری انجام شود طرح موفقی خواهد بود، درست است که دکتر چمن تخصص خودشان را دردانشگاه علوم پزشکی تهران گرفتند اما کاملا با محیطهای پزشکی استان فارس وبیمارستانهای شهرشیراز آشنایی دارند چون دانشجوی پزشکی در همین فضای آموزشی بوده اند وخوب است با روابطی که با مسوولین استان فارس دارند در آموزش دوره تخصصی از امکانات درمانی و آموزشی استان فارس وشهرشیراز بهره گرفته شود
همکار
Iran, Islamic Republic of
خوبست که خدمات پرسنل بهداشت و درمان به اینگونه دیده میشود امکانات اورژانسهای بین راهی اگر بیشترشود بهتراست
اپیدمیولوژیست
Iran, Islamic Republic of
دوست و همکار ما جناب دکتر چمن پزشک و علاوه بر اون دارای ام. پی .اچ یا همون فوق لیسانس مدیریت سلامت و فارغ التحصل در رشته تخصص اپیدمیولوژی هست که بر همه رشته های تخصصی پزشکی احاطه دارد. می تونم بگم یکی از بهترین تخصص ها برای ریاست دانشگاههای علوم پزشکی همین همکاران اپیدمیولوژیست هستند.
Iran, Islamic Republic of
بنظر من هم امکانات برای تربیت دستیار تخصصی کم است اما وقتی به دانشگاههای باامکانات محدودتر مجوز میدهند خب عاقلانه است که برای استان خودمان هم مجوز بگیریم کاش فارغ التحصیلانش هم در استان بمانند مثل طرح نیروی انسانی
طرح تکریم
Iran, Islamic Republic of
چرانظرات رو پخش نمیکنید وقتی پرستار بینی ارباب رجوع که کارمند بازنشسته هست رو میشکونه
طرح تکریم
Iran, Islamic Republic of
ببخشید پخش شده بود من ندیدمش
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
تا حالا هزار بار کادر درمان از دست همراه بیمار کتک خوردند یکبار هم همراه بیمار کتک بخورد تا مزه کتک را بچشد ، کار خوبیکرده دستش دردنکند در ضمن پرونده در مراجع قضایی در حال رسیدگی است
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1