تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۹۸۳۵۳

نمایش خیابانی «پایی که جاماند» در تهران

۰
کبنا ؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی گفت: نمایش «پایی که جا ماند» به نویسندگی و کارگردانی صابر کوکبی‌اصل، هنرمند تئاتر بهمئی در تهران به اجرا رفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امین درخشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایش «پایی که جا ماند» به نویسندگی و کارگردانی صابر کوکبی‌اصل، هنرمند تئاتر بهمئی در تهران به اجرا رفت.pa ke ja mand
وی با بیان اینکه هنرمندان جوان این شهرستان دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بالای هنری در سطح ملی هستند، افزود: اجرای نمایش از سوی یکی از جوانان با استعداد تئاتر استان و شهرستان بهمئی یک موفقیت بزرگ برای جامعه فرهنگ و هنر این شهرستان است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی اضافه کرد: نمایش «پایی که جا ماند» برگرفته از کتاب معروف «پایی که جا ماند» (خاطرات سید ناصر حسینی از جانبازان و آزادگان پر افتخار) کشور و استان است که این کتاب در یکی دو سال گذشته مورد عنایت مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.
درخشان بیان کرد: نمایش «پایی که جاماند» در تهران ۱۰ روز به اجرا رفت و در جشنواره تئاتر خیابانی «من انقلابی‌ام» از صابر کوکبی‌اصل، نویسنده و کارگردان این اثر هنری تجلیل شد.
وی اظهار امیدواری کرد این نمایش در سال جاری طی مراسمی در شهرستان بهمئی به اجرا برود و اظهارکرد: سایر هنرمندان رشته‌های هنری بتوانند در استان و کشور از ظرفیت بالای هنری خود در جهت خدمت به فرهنگ و هنر استان و شهرستان ایفای نقش کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی در ادامه از آماده سازی نمایش آئینی سنتی هارونکی(طلب باران) جهت شرکت در جشنواره آئینی سنتی کشور در سال‌جاری خبر داد و گفت: امیدواریم این نمایش که معرف بخشی از فرهنگ غنی شهرستان بهمئی بوده، بتواند مجوز ورود به این جشنواره ملی را دریافت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1