تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۹۸۱۴۷

جدال سخت نفت گچساران برای بقا درلیگ

۱۷
۰
کبنا ؛تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان روز دوشنبه جدال سختی با حریف شمالی خود در قائم شهر خواهد داشت تا از سقوط به لیگ دسته دوم فرار کند.

به گزارش کبنااسپورت به نقل از مهر، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با ۱۹ امتیاز در حالی به مصاف نساجی مازندران می رود که این تیم در نیم فصل دوم با تغییر سرمربی خود سعی در ایجاد یک شوک تیمی داشت اما شرایط مسابقات و رقابت نفس گیر تیم ها نتوانست اتفاق مثبتی را برای این تیم رقم بزند.

تنها نماینده فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها با شرایطی سخت اما امیدوار به پیروزی به مصاف حریفان سرسخت خود می رود و این در حالی است که تمامی حریفان تیم نفت گچساران برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنند.

بررسی اوضاع و احوال آشفته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در شرایطی که این تیم بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت هواداران و مسئولان باشگاه نفت گچساران است نمی تواند کمکی چندانی به این تیم بکند و در این مقطع از زمان امیدوارانه باید از تلاشهای بازیکنان برای جبران جایگاه فعلی حمایت کرد.

یکی از مهمترین دلایل حمایت از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این شرایط، این است که تنها نماینده فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و باید با هر سختی این امتیاز ویژه و سهمیه ماندن در لیگ دسته اول برای استان حفظ شود.

رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول

از دیگر نگرانی های موجود در میان افکار عمومی و هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران سقوط این تیم به لیگ دسته دوم کشور است که در صورت این اتفاق، فوتبال این استان در یک کما طولانی مدت فرو خواهد رفت.

پیدا کردن مقصر در چنین شرایطی همچون اتفاقاتی که برای تیم شهرداری یاسوج پیش آمد مطمئنا هیچ وقت امکانپذیر نخواهد بود اما نکته مهمتر آن است که شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان اسپانسر این تیم چه میزان به وظایف خود متعهد بوده و این تیم چقدر مورد حمایت مسئولان ورزش و همچنین هیئت فوتبال استان و شهرستان بوده است.

هرچند تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در سال جاری با تغییر مدیریتی که در راس مدیریت منابع انسانی وزرات نفت پیش آمده بود با تغییرات محسوس آیین نامه ای و مقررات ثبت قرارداد های بازیکنان و تایید بودجه روبرو شد که حاصل آن عدم حضور تیم در مسابقات جام حذفی شد اما در ادامه راه با برنامه ریزی خوبی که از سوی نفت و گاز گچساران صورت گرفت تیم نفت از اولین تیم هایی بوده که بازیکنان خود را جذب کرده و بیش از ۵۰ روز اردوی آمادگی و بدنسازی را در شهرهای مختلف در تابستان برگزار کرده و فرصت خوبی برای جذب بازیکنان خوب داشته است.

بسیاری از کارشناسان فوتبال گچساران  براین باروند که کادر فنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نتوانسته اند بازیکنان با کیفیت را جذب این تیم کنند و برخی نیز تغییرات مدیریتی را علل ناکامی این تیم مطرح نفتی در این فصل می دانند.

هرچند هر دو این علت می‌تواند تاثیرگذاری خود را در نتایج تیم فوتبال نفت گذاشته باشد اما نمی تواند به عنوان یکی عامل تاثیر گذار مطلق مطرح باشد.

سخت بودن گروه یک مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور هرچند برای همه تیم ها بوده ولی نفت و گاز گچساران با توجه به مصدومیتی که برای چند تن از بازیکنانی که در نیم فصل اول در این تیم حضور داشتند از داشتن مهاجمین خوب بی بهره ماند و در خط دفاعی نیز لقب ضعیفترین خط دفاعی لیگ دسته اول را از آن خود کرد.

رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول - صنعت نفت آبادان - شهرداری تبریز

هواداران فوتبال نفت و گاز گچساران نیز نقش مهمی در حمایت از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران داشتند. آنها ابتدای فصل به هیچ عنوان تصور کسب چنین امتیازات ضعیفی را از این تیم نداشتند و با وجود کسب نتایج نگران کننده در نیم فصل تا بازی آخر تنها با حمایت همه جانبه به تشویق تیم محبوب خود پرداختند که این موضوع در چند سال اخیر در فوتبال ایران کم نظیر بوده است.

اما این هواداران در تعطیلات نیم فصل با رفتن عباس چمنیان از این تیم شعار آمدن محمد حسین ضیایی را سر دادند که شاید سال گذشته یکی از عواملی که ضیایی از تیم کناره گیری کرد و در فصل جاری نیز با تیم ادامه ندادعدم اقبال عمومی از این سرمربی کارکشته فوتبال ایران بود.

در این زمان اما مدیریت ورزش مناطق نفتخیز جنوب گزینه دیگری به نام احمد سنجری را به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معرفی کرد که به رغم عدم اقبال عمومی به طور کامل مورد حمایت هواداران قرار گرفت.

سنجری در زمان ورود به تیم دست به تغییراتی در میان بازیکنان زد که در این میان با جایگزینی چند بازیکن با تجربه و قدیمی سعی در جبران نتایج ضعیف نیم فصل اول داشت اما با اتفاقاتی که در بازی با مس کرمان افتاد و داور سه بازیکن تیم نفت را اخراج کرد تاحدود زیادی به خواسته خود نرسید.

این شرایط ادامه پیدا کرد تا همه نگاه ها به بازی روز دوشنبه این تیم در زمین نساجی مازندران معطوف شود که هواداران و دوستداران این تیم امیدوارانه به دیدن این بازی بپردازند و شاهد پیروزی تیم نفت گچساران باشند.

امیدمان را برای ماندن در لیگ از دست نمی دهیم

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران در این خصوص می گوید: تمرینات این تیم از روز پنج فروردین به طور منظم برگزار شد و اکنون تیم از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.

احمد سنجری

احمد سنجری افزود: در بازی با تیم قائمشهری هیچ بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و با تمام توان و برای کسب نتیجه به مصاف این تیم خواهیم رفت.

وی بیان کرد: درست است که الان در شرایط بحرانی به سر می بریم اما امیدمن را از دست نداده ایم و برای ماندن در لیگ از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد.

سنجری بیان داشت: مسئولان باشگاه هم در این مدت حمایت خوبی از تیم داشته اند و پرداختهای بازیکنان به موقع انجام شد.

وی اظهار داشت: هواداران تیم هم باید صبر و تحمل داته باشند تا بازیکنان در شرایطی آرام و بدون حاشیه برای موفقیت تلاش کنند.

سنجری با ابراز امیدواری برای ماندن این تیم در لیگ یک گفت: فردا با تمم توان  برای کسب امتیاز به مصاف حریف شمالی خواهیم رفت  و امیدوارم از نظر داوری و سایر شرایط با مشکل مواجه نشویم.

بی شک باید در شرایط کنونی همه برای ماندن این تیم در لیگ یک تلاش کنند تا این تیم به سرنوشت تیم فوتبال شهرداری یاسوج گرفتار نشود.

اما تغییر نگاه مسئولان ورزش استان از اینکه این تیم متعلق به مردم گچساران است و نه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و مشارکت بیشتر اهالی ورزش می تواند کمک بیشتری به موفقیت تیم های  قهرمانی ورزش نفت داشته باشد.


نام شما

آدرس ايميل شما

هوادر دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون از شما خواهش میکنیم به داد این تیم برسید مطمن باشید با سقوط این تیم بسیار زیاد به ضرر شما میشود . اقای پاکدل و غلامی تلاش زیادی انجام دادن تا این تیم موفق شد به لیگ یک بیاید . الان همه مردم به این امید دارن که اقای تاجگردون میتواند به تیم فوتبال نفت گاز گچساران کمک کند .خواهش میکنیم به کمک این تیم بیاید
صمدی
Iran, Islamic Republic of
وای به حال حاج غلام ..اگر صنعت سقوط کند . اقای تاجگردون سکوت شما خیانت به ورزش شهر گچسارانه
روحالله احمدی
Iran, Islamic Republic of
اقای سعید غلامی اقای تاجگردون و اقای محمد حبیبی شما باید جوابگو مردم گچساران باشید
باشتی
Iran, Islamic Republic of
من تعجب میکنم شهری که نماینده اش ریس کمیسیون برنامه بودجه مجلس چطور تیمش از بی پولی داره سقوط میکنه . اقای تاجگردون شما باید جوابگوی مردم باشیید
تلچگاه
Iran, Islamic Republic of
اقای سعید غلامی اینم مدیریت ورزشی شما . باعث به این روز افتادن فوتبال گچسران سعید غلامی تمام
فریاد راس
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون سکوت شما تا کی باید ادامه داشته باشه.
عاشق فوتبال
Iran, Islamic Republic of
به این تیم شخص ..غ..... ...کرد غلام تاجگردون . اقای تاجگردون به دا این تیم برسید. به واله قسم شما میتونید کمک کنید ولی این کارو انجام نمیدین
تهران
Iran, Islamic Republic of
اقا دکتر سکوت تا کی فوتبال شهر گچساران داره نابود میشه
عبدی فر
Iran, Islamic Republic of
اقای غلامی محمد حبیبی باید جوابگو باشن .. وسلام
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا کمک کنید به این تیم . اقای تاجگردون کمک کنید سکوت تا کی.
لاهوتی
Iran, Islamic Republic of
فوتبال گچساران دار دسته تاجگردون نابود کرد .اقای تاجگردون تور به هر کسی که میپرستی به داد این تیم برس
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
یا علی.منتظر خبرهای خوبی هستیم.ما از٢بازی بیرون از خونه میاونیم ١بازی ببریم.چون بچه ها ای تواناهی رو دارن .دعا کنید.ای تیم ارث هیشکه نیس.مال مردمه.ب امید موفقیت نفت و بروبچ گچ
هفتکل
Iran, Islamic Republic of
عامل بدبختی ورزش فقط مدیر من... می باشد
دلسوز ولی منطقی
Iran, Islamic Republic of
آقایانی که بی خود فقط عقده شخصی خود را خالی می کنید!لطفا بگویید مگر تاجگردون و دکتر غلامی وحاج محمد حبیبی چکار باید برای این تیم می کردند که شما می گویید نکرده اند .
ملا بنگشت
Iran, Islamic Republic of
تیم نفت و گاز گچساران امروز یک پله به سقوط نزدیکتر میشود . ارزش نداره این تیم در لیگ یک باقی بمونه . به نظرم همان بهتر که سقوط کنه و سال آینده با بچه های بومی و مقتدرانه صعود کنه . پول کارگران مظلوم گچساران را میدهند چهارتا بازیکن پیر و پاتال فوتبال نابلد و مربیان وامانده فرصت طلب و بی تعصب ، آنوقت انتظار دارن که برن لیگ برتر . جمع کنید این دکان را
همشهری 2
Iran, Islamic Republic of
با سلام چرا چشم خود را بر روی واقعیتها بسته ایم این تیم در همان تابستان ۹۳ که یارگیری کرداشتباهات فراوانی داشت که نتیجه اش را در حال حاضر می بینیم خود کرده را تدبیر نیست
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
برادر یادت باشه نفت و گاز اصلا بازیکن بومی در حد لیگ یک نداره. اصلا لیگ داره که بخواد بازیکن بسازه؟؟
چرا توهم میزنید مشکل الان همین بومی هایی هستند که بی خودی سهمیه تیم رو پر کردن و اینکه اگه منظورت پول نفته که اون یک سرمایه ملی به حساب میاد و نه واسه گچساران
تیم منچستر چندتا منچستری داره؟؟؟
تیم سپاهان چندتا اصفهانی داره؟؟
چی میگی؟
وقتی تو گچساران یدونه مربی ندارید که تا جالا خارج از شهرتون مربیگری کرده باشه چه انتظاری دارید؟؟
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1