تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۹۸۱۲۸

بازسازی جاده کوه‌گل دنا با ۵۷۰ میلیون اعتبار

۱
۰
کبنا ؛معاون پشتیبانی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده ارتباطی منطقه گردشگری کوه‌گل دنا برای بازگشایی و بازسازی به مناقصه گذاشته شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جهانبخش احمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد و تقویت زیرساخت‌های گردشگری از اولویت‌های کاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است و در سال ۹۳ اعتبارات خوبی برای تجهیز مناطق گردشگری جذب شد.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهر سی‌سخت از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی در حوزه گردشگری و جذب مسافر دارد، گفت: در این منطقه کمپینگ‌های اقامتی خوبی با سایر امکانات رفاهی احداث و در حال ساخت است.
احمدی افزود: کمپینگ اقامتی بندان یکی از این مکان‌های اقامتی است که در سال ۹۳ تجهیزات آن از قبیل روشنایی، آبرسانی و سرویس‌های بهداشتی آن انجام گرفت و این کمپینگ اقامتی با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیون تومان در سال‌های گذشته ساخته شد.
وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی از مکان‌های گردشگری به طور مرتب بازدیدهای صورت گرفت، افزود: در این بازدیدها مکان‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد را به لحاظ بهداشتی و سایر امور رفاهی مورد بررسی قرار می‌دادیم.
معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: منطقه زیبای کوه‌گل دنا یکی از مناطق گردشگرپذیر استان کهگیلویه و بویراحمد است که سالانه گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند و با توجه به اینکه جاده ارتباطی آن معارضات و مشکلات زیادی داشت، پیگیرهای زیادی برای رفع معارضات صورت گرفت و هم‌اکنون جاده ارتباطی این منطقه گردشگری با اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیون تومان به مناقصه گذاشته شد.
احمدی افزود: با ورود بخش خصوصی به حوزه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد رونق اقتصاد گردشگری در این استان خواهیم بود.
وی تاکید کرد: با توجه به هجوم گردشگران و مسافران به استان کهگیلویه و بویراحمد تجهیز امکانات و زیرساخت‌های گردشگری بسیار ضروری است که در سال ۹۴ تجهیز این مکان‌های تفریحی در اولویت قرار خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

محقق(پژوهشگر)
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر عزیز دنبال حمل ونقل عمومی وسایر ...........باشید برای رفت وآمد عمومی مردم تا آسیبی به طبیعت وارد نشود
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1