تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۹۸۰۸۴

تشدید نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
کبنا ؛رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود:
نقش مهم مجموعه صنعت و معدن در تحقق شعار سال جدید
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموعه صنعت، معدن و تجارت دارای نقشی اساسی و مهم در جامعه عمل پوشاندن به شعار سال ۹۴ است.zaree
در نشستی با حضور نماینده شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت برنامه های استان در حوزه صنعت و معدن تشریح شد.
داریوش دیودیده در این نشست با بیان اینکه خوشبختانه در سال ۹۳ در تمامی شاخص های صنعت، معدن و تجارت رشدی مطلوب نسبت به سنوات قبل صورت گرفته است افزود: با توافقات صورت گرفته در سطح بین المللی قطعا در سال ۹۴ شاهد حضور قدرتمند سرمایه گذاران در عرصه های تولید بخصوص در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هم اکنون میل و رغبت سرمایه گذاران جهت حضور در میدان صنعت و تولید افزایش یافته است و باید با دوچندان نمودن تلاش های و معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان، زمینه حضور و در نتیجه رشد صنعتی استان را فراهم نمود.
دیودیده با اشاره به رشد ۴۴ درصدی ارزش صادرات استان در سال گذشته، خاطر نشان کرد: با تاکیدات دولت تدبیر و امید مبنی بر توسعه صادرات و نقش آن در جذب درآمدهای ارزی، تمامی تلاش در جهت رشد، تنوع و ارتقا جایگاه صادراتی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۴ به کار بسته خواهد شد.
نماینده شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه صنعت استان نیازمند اسقرار صنایع بزرگ است افزود: کلنگ زنی فولاد یاسوج، افتتاح سیمان مارگون و طرح های بزرگ دیگر همچون پتروشیمی گچساران این خلا را پر خواهد نمود.
غلام محمد زارعی گفت: تحریم ها بیش از آن که بر کشور ما اثر کند حوزه تجارت جهانی و کشورهای دیگر را متضرر نموده است و با برداشته شدن این تحریم های ظالمانه شرایط و حضور ایران در عرصه تجارت بین المللی به شکلی قابل قبول در خواهد آمد.
وی تاکید کرد: افزودن فرصت های شغلی بر مشاغل موجود مهمترین رسالت و ماموریت مجموعه صنعت و معدن است و اکنون ریسک سرمایه گذاری در استان پایین آمده و این خود امتیاز بزرگی است.
نماینده شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: مصوبات خوبی در حوزه معدن صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از این فرصت استفاده ای بهینه از ظرفیت های موجود معدنی استان داشته باشیم.
زارعی با بیان اینکه خوشبختانه با درایت دولت تدبیر و امید انبارها و ذخایر استراتژیک در کشور پر است و مشکلی از این بایت احساس نمی شود افزود: تشدید نظارت ها بر بازار بخصوص در حوزه نان در کهگیلویه و بویراحمد در اولویت های کاری سال ۹۴ قرار گیرد.
وی در پایان با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در حوزه صنعت، معدن و تجارت در سال گذشته، ابراز امیدواری کرد با هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب در سال جدید شاهد شکوفایی بیش از پیش صنعت استان باشیم.

در راستای اجرای طرح ویژه نوروزی ۹۴ صورت گرفت:
بازدید رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از شهرهای گچساران، دهدشت، چرام و باشت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در راستای طرح ویژه نوروز ۹۴ از بازار شهرستانهای گچساران، باشت، چرام و کهگیلویه بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه طرح ویژه نظارت، کنترل، تنظیم و تامین بازار تا ۱۵ فرودین ماه ادامه خواهد داشت افزود: خوشبختانه تمامی تمهیدات اندیشیده شده در سطح استان در جهت رفاه حال مردم استان و گردشگران نوروزی در حوزه بازار تمامی شهرستانها به خوبی در حال انجام است.
دیودیده در حاشیه بازدید از بازار شهرستان باشت وضعیت صنوف خدمت رسان در این شهرستان را مناسب ارزیابی نمود و در ادامه در زمینه مسائل حوزه صنعت، معدن و تجارت در شهرستان باشت جلسه ای در محل فرمانداری باشت برگزار و تصمیمات لازم اخذ گردید.
در ادامه رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد باحضور در شهر چرام با همراهی فرماندار این شهرستان از صنوف و مراکز خدمت رسان بازدید نمودند.
دیودیده در نشست با دکتر تاجگردون نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراهم نمودن زمینه های توسعه صنعتی و معدنی شهرستان گچساران از اولویت های سال ۱۳۹۳ این سازمان بوده است، ابراز امیدواری کرد: در سال ۹۴ با برنامه ریزی مطلوب روند رشد و توسعه صنعتی گچساران شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از بازار شهر کهگیلویه گفت: خوشبختانه نظارت و کنترل دقیق، بازار شهر دهدشت را به عنوان بازار مناسبی مطرح نموده است.
فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه صنعت، معدن و تجارت، برگزاری نمایشگاههای بهاره، تامین و کنترل بازار در این شهرستان اظهار داشت: تلاش های صورت گرفته در جهت آرامش کنونی در بازار شهر دهدشت قابل تقدیر است و با همراهی که میان مجموعه صنعت، معدن و تجارت دهدشت وفرمانداری و سایر نهادهای اجرایی در شهرستان کهگیلویه وجود دارد سال ۹۴ گام های مهمی در جهت ارتقا جایگاه صنعتی دهدشت برداشته خواهد شد.
داریوش دیودیده در ادامه در نشست با حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت و برنامه های کاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت را ارائه نمودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بیدار
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای رییس صنعت ومعدن و تجارتسال نوتون مبارک باشه......لطفا تشریف ببرین بازار گچساران و هندوانه کیلویی ۲۷۰۰ تومن و پرتغال کیلویی ۹۰۰۰ هزار تومن وگوجه کیلویی ۴۰۰۰ هزار تومن بخرید تا متوجه کنترل بازار از طریق ۱۲۴ بازرسی بشوید که هیچکس جوابگو نیست فقط بوق ....بوق......بوق .....و الی آخر..................چه کنترلی در گچساران وجود دارد...... هیچ ..و هیچ...ضمنا این اقلامی که گفتم خودم خریداری نمودم و حاضرم مغازهاش را برای جلوگیری از گرانفروشی نشان دهم .باتشکر و سپاس از جنابعالی
بیدار
Iran, Islamic Republic of
آقای سر دبیر چرا کامنت رو که کاملا در جلوگیری از کنترل بازار موثر بود رو حذف کردید.....
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1