تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۹۷۶۸۲

حاج رحیمی: آقای مرادی این رسانه ها خطرناکند+موضع کبنانیوز

۴۳
۰
کبنا ؛حبیب الله قلندری
فرماندار گچساران در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۴ ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت و تندرستی برای همه مردم و مسئولان  اظهار داشت : امیدوارم که مدیران با توکل به خداوند و برای رضای خداوند در سال جدید را با جدیت و تلاش بیشتر برای خدمت کردن به مردم سال نو را آغاز بکنند.
عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه بعد از چندین دهه که از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد افزود: دشمنان انقلاب تا کنون از راههای مختلف و با ترفندها گوناگون برای ضربه زدن به نظام متوسل شده اند که خوشبختانه همه آنها منجر به شکست شده است.
وی گفت:دشمنان نظام و انقلاب به این نتیجه رسیده اند که فقط و فقط باید به اختلافات درون نظام دامن بزنند.که در این مورد رهبر فرزانه انقلاب با نامگذاری سال۹۴به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی تکلیف و مسئولیت همه را مشخص کرد.
نماینده عالی دولت درگچساران تصریح کرد: ما باید در عمل نه در شعار و در کنار هم همدل و همزبان بهتر از سالهای قبل با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و برای حفظ آرمانهای امام راحل تلاش کرده و ما آمادگی خود را جهت دریافت پیشنهادات،راهکارها و برنامه ها از دستگاهها اجرایی برای محقق شدن شعار سال اعلام می کنیم.
رحیمی در ادامه عنوان کرد:شهرستان گچساران در سال ۹۳ در برگزاری برنامه و مراسمات یوم الله دهه فجر در استان رتبه نخست را کسب کرد.
فرماندار گچساران نسبت سخنان یدالله مرادی مسئول شورای سیاسگذاری تبلیغات اسلامی گچساران واکنش نشان داد و به او گفت: این رسانه ها خطرناکند. این اسامی سایت که نام برده شد را به حساب آقای مرادی بزنید نه حساب من چون ما اعتقاد داریم همه به نوبه خود تلاش کرده اند.
وی گفت: نه ما بر آنان منت داریم و نه آنان بر ما منت دارند. این عزیزان بچه انقلاب ونظام هستندو هر کس به سهم خودش تلاش کرده و این را و ظیفه ذاتی خود  میدانند که البته من بعنوان عضو ستاد دهه فجر از یکایک عزیزان تشکر و قدردانی میکنم که انشااله در یک فرصت مناسب از اصحاب رسانه  تقدیر و تشکر بعمل خواهد آمد.
گفتنی است یدالله مرادی مسئول سیاستگذاری تبلیغات اسلامی دراین  جلسه از چند سایت که از همفکران و دارای گرایش سیاسی نزدیک به خود بود جهت پوشش برنامه های دهه مبارک فجر به تعریف و تمجید پرداخت این درحالی بود پایگاه خبری کبنا نیوز به طور گسترده تمامی برنامه ها و جشن های بزرگداشت یوم الله دهه فجر را پوشش و انعکاس و به تصویرکشیده بود که نامی از این سایت برده نشد.
موضع کبنا نیوز؛
از موضع اصولی آقای فرماندار سپاسگزاری می کنیم. مدیریت سایت از نویسندگان و خبرنگاران این سایت(بویژه حبیب قلندری و جواد حسنی) که بیشترین خبر و گزارش را از مراسمات ایام اله دهه فجر در استان و گچساران داشتند عذرخواهی کرده و در فرصتی مقتضی پاسخ مناسبی به این نگاه خواهد داد.
فقط برای مسئولیت سیاستگذاری تبلیغات اسلامی اظهار تاسف می کنیم که از سیاست های مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری و جذب حداقلی عدول کرده است.
از دوستان خبرنگار می خواهیم تمرکز خود را از دست نداده، وارد این بازی های سیاسی نشده و همچنان با استقلال تمام وقایع و اخبار استان بویژه گچساران را به مخاطبین ارائه دهید.
IMG_2499 IMG_2503 IMG_2495 IMG_2486 IMG_2482 IMG_2481 IMG_2479 IMG_2478 IMG_2477 IMG_2475 IMG_2472
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بچه گچ
Iran, Islamic Republic of
عکاشه،ترا خدا کوتاه بیا تورا چی به نظام ورهبری؟جوگیر شدی؟ما بچه های گچساران که میشناسیمت کی هستی.لااقل در دلسوزی نسبت به نظام واطاعت از رهبری چطور به خودت حق دادی راجع به حاج مرادی اظهار نظر کنی؟
بهلول
Iran, Islamic Republic of
یداله مرادی مثل سنگ گردی است که توی هر دیواری از آن استفاده کنی ، آن دیوار فرو میریزه . ایشون بقول خودش میخواست خودی نشون بده ، ولی ... آخ آدم وقتی کمبود داشته باشه چقدر بده . حاج یداله ...
آخرین جلسه
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار چرا در دانشگاه آزاد واکنش نشان ندادید چرا میتونی بگی چرا؟
افسوس
Iran, Islamic Republic of
حالا چرا بهتون بر خورده چیزی نشده که
تاج نیوز
Iran, Islamic Republic of
دیگه کسی کبنا را قبول ندارد این سایت نماینده است باسم تاج نیوز
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای مرادی عزیز بازیچه و پیشمرگ کسی نشید. این وسط فقط شما ضرر میکنید. علم تفرقه و تنش رو از دوشت بردار. قبری که روی اون گریه میکنی مرده توش نیست.
حامیان تاج نیوز
Iran, Islamic Republic of
چطوری اسم قلندری را گذاشتی خبرنگار
بابا جون این نیروی نفوذی حمید تاجگردون است
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ضعیف ترین سایت در پوشش اخبار دهه فجر سایت کبنا نیوز بود هیچ خبر و گزارشی در این سایت منتشر نشد الا کپی از سایتها و خبرگزاری ها،چون عملا خبرنگاری در این حیطه ندارند و فقط چند نفر را می فرستند عکس می گیرند و مطالب را از بقیه کپی برداری می کنند.منصفانه بخوایم قضاوت کنیم شاید خیلی انگشت شمار از این برنامه ها چند خبری زده باشند(یعنی خودشون واقعا کار کرده باشند).مشکل این مسئولین ماست که به غیر از کبنا سایت دیگری را نمی بینند.؟؟؟
.
Iran, Islamic Republic of
خدا و دس حاج مرادی و کو فرار کنم برم.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خدایی کدام مدیر ادارت گچساران طرفدار روحانی وتاجکردون بوده همه انها در جریان مخالف بودند
چگونه
Iran, Islamic Republic of
خدایی چطوری،اسم خودتان را گذاشتید سایت
اخبار خودتان را یکبار مرور کنید
تاجگردون نشست
تاجگردن بلند شد
تاجگردون خندید
تاجگردون دراز. کشید
تاجگزدون چنان کرد
تلجگردون گریه کرد
بعد هم خبر تاج را یک ماه بالا نگه میدارید بابا زشته. به. خدا
شهروند
Iran, Islamic Republic of
در جواب بچه گچ: توصیه من اینه که شما بچه گچ بمون!!!! چون بچه گچساران!! بودن حرمت و ادب و لیاقت میخواد. شاید حاج مرادی اسطوره و مراد شما باشه اما ملاک ما برای اسطورگی خدمت بی منته.
آگاه
Iran, Islamic Republic of
زمانی سایت خوبی بودید
ولی الان دیگر آن کبنای قدیمی نیستید
الان دیگه ایمان محمد پور تصمیم گیرنده است نه شما بهنام جان
الان این حمید تاجگردون است که به شما خط،میدهد
بارها شده که با رئیس اداره ای تماس می گیرید که باشه خودم.
با حمید صحبت میکنم
تا رشوه بگیرید
گچ
Iran, Islamic Republic of
خدایش مگه کبنا خبرنگار هم داره.عده ای دوربین بدست که فقط از مسئولین عکس میندازنو... بعد انتظار مطالبه گری هم دارن...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اخه تابلوووو !! تو از خواب بعد از سیزده بدر بیدار نشده اومدی سراغ سایت!! بعد میگی کبنا محبوبیت نداره؟؟ همین که مرادی اسمی از کبنا نیاره دلیل محبوبیتشه
شهروند بسیجی
Iran, Islamic Republic of
انصافا سایت پربینده کبنانیوز به نحوه شایسته و مطلوب مراسمات و برنامه های متنوع ایام الله دهه فجر پوشش و بطور زیبا به تصویر کشید.نباید نا رضای خدا قضاوت کرد.من از آقای قلندری و عکاشه بسیار سپاسگزاری میکنم.و امیدوارم همچنان پر انرژی باشید.گچسارانی ها به شما افتخار میکنند
آگاه
Iran, Islamic Republic of
آخرین اخبار کبنانیور
تاجگردون نشست
تاجگردون بلند شد
تاجگردون گریه کرد
تاجگردون خندید
تاجگردون اینجا
تاجگردون اونجا تاجگردون همه جا
آخه این شد کار خبری
بعد رئیس های ادارات به خاطر ترس از دفتر نماینده همه جا از آرش کنارکوهی تجلیل میکنند
سوال اینجاست آرش کنارکوهی چند جلسه را شرکت کرده است آقای
عکاشه خودت را تحلیل کن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای خبرنگار که دلت خووووونه از کبنا و مسوولین!! از خودت پرسیدی چرا کسی سراغ سایتت نمیاد و حرفات بدل نمیشینه؟؟ همین مرادی هم تمام مقالاتشو میده کبنا بزه تو سایت و ایضا سید قدرت و رحمانی و ....
الکس از گناوه
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی اگر تو بفکر خودت نیستی.لطفا بفکر هم ولایتهایت باش که در این شهر زندگی میکنند.این چه رفتار است تو انجام میدهی.سایت وزین کبنانیوز و عزیزان عکاشه و قلندری در این شهر عزیز و قابل احترام هستند.تو هیچ فقط قادر نیستی خدشه ای به جایگاه این سایت و این عزیزان بزنی.من از این سایت و این دو بزرگوار عذرخواهی میکنم.چون در راهپیمایی پرشکوه ۲۲بهمن تصویرهای جالبی از مردم شهید پرور گچساران در سایت کبنانیوز کار شده بود.درود بر عکاشه و قلندری . . نفرین بر تفرقه افکنان
بی باک
Iran, Islamic Republic of
الکس از گناوه
شما توی گناوه یک نفر مثل آقای مرادی رو مثال بزنید که این همه اثرگذار و تأثیرگذار در این شهر و استان باشند؟؟؟؟؟
هم ولایتی های چی؟هم ولایتی اون هست که منطقی برخورد کنه و عادلانه طرفداری کنه
از تاجگردون چقد وام گرفتی؟؟؟مثل ایمان محمدپور و کارگاه کاشی و سرامیک
خواننده پروپاقرص
Iran, Islamic Republic of
دوستان نادان از کجا میسوزند.که بر علیه سایت مردمی و پربینده کبنانیوز و تلاشگران عرصه خبر بزرگواران عکاشه و قلندری این گونه بی ادبانه و گستاخانه و بی شرمانه قضاوت میکنید.کدام سایت بشکل زیبا و قابل تحسین خبروعکس یوم الله دهه فجر را انعکاس داد.آقای مرادی تو هرگز نمیتونی محبوببت کبنانیوز را با این حرفها کذب و مغرضانه کاهش بدهی.تیم خبرنگاری شما که زیاد هم هستند.متاسفانه محبوبیت ندارند.این ایراد از شما و دوستان شماست.نه از محبوبیت کبنا و عکاشه و قلندری.واقعا حسادت بدترین و زشترین خصلت انسانها است
میو
Iran, Islamic Republic of
جالب اینجاست رئیس های ادارات به خاطر ترس از دفتر نماینده همه جا با هماهنگی با کبنانیوز از دیگر خبرنگاران تجلیل میکنند
میگید نه از خودشون سئوال کنید
ستارخان
Iran, Islamic Republic of
اقای فرمانداربعضی هارابی جهت بزرگ نکنید
گناوه ای
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیومت..بازهم اشتباه یدالله مرادی کار دستش داد.باز هم سوژه جدید ...من نمیدونم یدالله مرادی در روستا ما هم کاندید بشه ...رای نمیاره...آقای مرادی بابا دیگه برو بفکر اصلاح خودت باش.امیدوارم دوباره هفته آینده سوژه نشی.
طرفدار دولت تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار جناب آقای حاج رحیمی شما باید بشدت با این افرادی که زحمت یه سایت خوب و پربینده و که عملکرد شما و مدیرانت را به نحو احسن اطلاع رسانی میکنند را بشدت برخورد بکنید .ملاحضه کاری نکنید..مگه آقای قلندری و عکاشه تنها خبرنگاران همسو دولت شما نیستند.پس چرا حمایتشان نمیکنید.چرا تعلل میکنید.بسیار جالب است مرادی جلوی شما تعریف و تمجید هم کیشان و دوستان خود را داده.. در حالی که سایت های آنان اصلا بازدید کننده ندارد.دنیای عجیبی یست.آقای فرماندار باید با مرادی برخورد جدی میکردی هر چند که حرف او دیگر خریدار ندارد.و او پوست کلفت شده
ملا مکتبی
Romania
سلام
قابل توجه دوستان
تخریب رسانه ها کار قشنگی نیست.انتصاب رسانه هابه این و آن هم جالب نیست .من کبنارو بیشتر از سایر رسانه ها میبینم.آنهم بدلیل تنوع خبری خدا میدونه هیچ قرابتی هم با آن ندارم
اما سایت خبری فعالی است.در خصوص ترس مدیران از دفتر نماینده نوشته اید.شما یا آقای دشتی رئیس دفتر نماینده رو نمیشناسید یا مغرضانه قضاوت کرده اید ایشان در حد بسیار بالایی پایبند اصول اخلاقیست.واز اعمال زور وفشار به مدیران بیزار است .و واقعا فراجناحی عمل میکند واجازه این کار رو در دفتر به هیچ کس نمیدهد .کنار کوهی هم آدم شریفیست. لطفا بفکر قیامتتان هم باشید.و بر اساس حدس وگمان نظر ندهید.
شاکر
Iran, Islamic Republic of
خدایی هیچکدام از سایت های استان در ایام دهه فجر فعالیت رسانه ای مطلوبی نداشتند و هر کدام خبر زدن پولش رو هم گرفتن. بهترین برنامه های امسال رو معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کرد برنامه هایی که جمعا بیش از ۱۵ هزار نفر رو مخاطب داشت. پیاده روی- جشنواره های متعدد و ... واقعا به این دانشگاه و دست اندر کاران فرهنگی اون در این دهه هیچ کس تقدیری نکرد . تقدیر وظیفه است تا رشد کنیم. این خبر هم سیاسی و فقط برای یکه تازیه.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنانیوز از دیدگاه خوانندگان بهترین سایت استان کهگیلویه و بویراحمد هست.خواهشا قداست روزنامه نگاران را تنها به خاطر اینکه خبری به مذاق ما خوش نمی آید زیر سؤال نبریم از همه خبرنگاران عزیز که خبرهای سرد و گرم را به اطلاع عموم میرسانند صمیمانه تشکر میکنیم به ویژه از آقای عکاشه و قلندری
ایلم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج ید الله مرادی مردی با شرافت و پیرو خط امام و رهبری .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا منصور مختاری رئیس حمل و نقل گچساران که حدودا ده ساله رئیس هست رو عوض نمیکنید ایشاناز نیروهای واقعا ضد تاجگردون هست م حاجی تا خالا ایشان را عوض ننموده
اصولگرای ناامید
Iran, Islamic Republic of
برادر عکاشه بموقع جواب دندان شکنی به یدالله مرا دی بده.چون با رها من گفتم وجود ایشان در جناح ما باعث افت و ریزش آرایمان میشود.دوستان ما تازه الان دارن متوجه میشوند.چه اشتباهی مرتکب شدند.هرچه جنابعالی و کنارکوهی و قلندری در این شهر تبلیغات برای تاجگردون میکنید و آرای زیادی را جذب میکنید
متاسفانه یدالله مرادی با این کارهاش برای جناح ما جذب که نمیکند هیچ ....دفع هم میکند.
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
متأسفم برأی شما و سایت وابستتون ،، شما که کاملا در خدمت جناب نماینده هستی. إز رسالت واقعیتون دور شدین، البته یادم رفته بود که کل تیم کبنا تیم تبلیغات رسانه ای تاج هستند
میراث
Iran, Islamic Republic of
آقایان عکا شه و قلندری از زحمت کش ترین و محبوب ترین خبر گزاران شهرستان گچساران هستند ما به وجود این دو افتخار میکنیم . یداله مرادی هم برود .... توی میراث جمع کنه
کمیل
Iran, Islamic Republic of
بنازم به دوما
مهندس سعید روزافزای-کارشناس عمران
Iran, Islamic Republic of
من الان این خبر رو دیدم و کار ندارم که این سایت با تاجگردونه یا گروه اصولگرا من تا الان چندین خبر و مقاله ام رو توی این سایت گذاشتم .
سایت کبنانیوز بنده و دوستانم از شما حمایت می کنیم .۴فروردین امسال سایت کبنا نیوز خبر ایستگاه صلواتی هیئت پرچم داران نهضت عاشورا گچساران را که بنده مسئولیت این هیئت را به عهده دارم در سایت گذاشت ومن هم مجددا از جواد حسنی و این سایت سپاسگذاری می کنم.سایت کبنا نیوز من و بچه های هیئت از شما حمایت می کنیم.در پناه حق
لینک خبر https://www.kebnanews.ir/96877/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%AD%D8%B3%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%B1/
پایگاه اینترنتی هیئت

وبلاگ شخصی
تاجی
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین اشتباه تاجگردون این بود که هشمت دشتی شد رئیس دفترش خیلی براش ریزش داره
شهر
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه مخاطبین خوب کبنا.زیباترین تصاویر از بهار طبیعت در گچساران را در www.aftabejonoob.ir مشاهده نمایید.
منصف
Iran, Islamic Republic of
کی گفته کبنا بهترین پوشش برنامه ها راداره؟
متاسفانه براساس شایستگی از افراد و خبرنگاران تجلیل نمیشه انهایی که شبانه روزی تلاش می کننند و انهایی که فقط برنامهای خاص هستند با یک چشم دیده می شوند
بلادشاپور
Iran, Islamic Republic of
سلام ........... به این اقای مدیری که صف جلو نشسته و کت و شلوار آبی پوشیده بگید این برند (هاکوپیان) که به استین کتت وصله را باید بعد از خرید دربیاری . میدونیم کت و شلوارت هاکوپیانه اقای مدیر اما بخدا خیلی بی کلاسی حداقل از تاجگردون این چیزا را یاد بگیرید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به تاجی .تو اول اسم دشتی درست بنویس بعد اظهار ونظرکن.
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
انتشار توهین به آقای مرادی و هر شخص دیگری باعث شرمندگی همه اصحاب رسانه است
لطف کنید در انتشار کامنت ها دقت بیشتری کنید
فتح
Iran, Islamic Republic of
درود بر عکاشه و قلندری
شاه غلام
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده خوش تیب بانک مسکن کچساران
خدا حفظت کنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1