تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۹۷۵۹۷

کتاب‌هایی که در پیاده‌روهای یاسوج بفروش می‌رسد/تصویر

۷
۰
کبنا ؛این روزها در پیاده‌روهای شهر یاسوج شاهد فروش کتاب‌های غیراخلاقی و فرقه‌های نوظهور هستیم، که نه تنها فروش این کتاب‌ها غیر قانونی است، بلکه ضربه زدن به اعتقادات و مقدسات دین اسلام است.
امروزه در دنیا شاهد بروز فرقه‌های نوظهوری هستیم که توده‌های مردم را به خود جذب کرده‌اند برخی از این فرقه‌ها با دعوت به معنویت وعده‌های فریبنده‌ای همچون ملاقات با خدا، تجربه مکشافه عرفانی، کسب آرامش فکری و روانی، درک بی‌واسطه خدا در درون، رسیدن به جهانی سرشار از عشق، صلح و دوستی و رسیدن به حققیت و مانند آن را به هواداران خود می‌دهند.
مخالفت با اسلام و اسلام ستیزی سابقه دیرینه دارد و دشمن همواره کوشیده با همه توان و ابزار و امکانات خود در برابر این حرکت الهی و اسلامی ایستادگی کند.
متأسفانه این روزها در پیاده‌روهای شهر یاسوج شاهد فروش کتاب‌های غیراخلاقی و فرقه‌های نوظهور هستیم، که نه تنها فروش این کتاب‌ها غیرقانونی است بلکه ضربه زدن به اعتقادات و مقدسات دین اسلام است.
نکته جالب توجه این که این کتاب‌ها را شب برای فروش در پیاده‌روها پهن می‌کنند و متأسفانه برخی اطلاعات چندانی نسبت به نوع متون این کتاب ها ندارند.

کتاب‌های از جمله اکنکار، کلیدی جهان بینی اشراقی که بنیانگذار آن خود را رهبری معنوی جهان معرفی می‌کند، ترانه‌های مهستی کتابی غیر اخلاقی، ژان پل سارتر، آلبرآکامو و فرانتس کافکا و نویسندگانی که یا خارج از مرز زندگی می کنند و یا در دوره پهلوی جز ضد انقلاب‌ها بوده‌اند به فروش می رسد.
در این کتاب‌ها ترویج پوچ گرایی و پوچ انگاری در عصر حاضر در آثار نویسندگان مذکور به چشم می خورد گرایش به طغیان و خودکشی، فرار از خود و دیگران،لا ابالی گری می تواند نوعی تأثیرات منفی در تفکرات و اعتقادات مردم ایجاد کند.
در این بین غفلت دستگاه‌های فرهنگی و نظارت مسئولان متولی با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب در موضع فرهنگ مغفول مانده است.
مسئولان فرهنگی کشور نسبت به عواقب فروش این نوع کتاب‌ها و محصولات فرهنگی که پشتوانه علمی نداشته و باعث انزوا و عزلت نشینی مخاطبان و افراد می شود، باید اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.
---------------------------------------
گزارش: زینب حیدری
--------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این عکسی که گذاشتین همه جز بهترین آثار ادبی قرن اخیر هستن
زندی
Iran, Islamic Republic of
عجب کتابهایی هستن آدم لذت میبره از خوندنشون .وقتی این کتابها رو میخونی دریچه های جدیدی پیش روی آدم باز میشه و تازه متوجه میشی یک عمر در خرافه زندگی میکردی
کتاب‌های غیراخلاقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
توی هر کوچه تو این شهر یه خونه یا مغازه مواد مخدر فروشی هست و راحت روزانه ۱۰۰ تا مشتری رو راه میندازن. هیشکی هم کاری به کارشون نداره. اونوقت جلوی فروش کتاب رو میخواین بگیرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا اشعار و ترانه های عاشقانه که بعضی خوانندگان اونور مرزی خوندن فسادآوره>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سرکار خانم حیدری.... یه بار در وصف این موادفروشایی که راحت و علنی مواد میفروشن بنویسین... کتاب در هر صورت خوبه... صادق هدایت یکی از بهترین داستان نویس های این مملکت بوده...
دانشجوی الهیات
Iran, Islamic Republic of
عزیزم کتابهای سارتر و البر کامو و فرانتس کافکا و اکنکار و عرفانهای نوظهور توی دانشگاه تدریس میشه جانم
امیرگچ
Iran, Islamic Republic of
خانم زینب حیدری واقعا ..از کی تا حالا کارشناس امور فرهنگی شده اید وبهترین اثار ادبی قرن اخیر را که با مجوز سالها پیش چاپ شده اندغیر اخلاقی وفرقه های نو ظهور می خوانید
آشنا
Europe
حتما مردم میخرن که اونا هم میارن برا فروش حتما ارزش داره که مردم میخرن شما چرا زورت میاد مگه قراره از قران فروشی شما کم شه
همشهری 2
Iran, Islamic Republic of
با عرض شرمندگی تمام این کتابها در کتابفروشی های خیابان انقلاب تهران به صورت رسمی به فروش میرسد حال که دو تا کتاب خوب می خواهیم بخریم شما با یک گزارش منفی جلوی ان را بگیرید بهتر است استانه تفکر وتحملتان را بالا ببرید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1