تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۹۷۵۶۶

اقدامات امداد و نجات هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی از ستادهای خدمات‌رسان سفر در محور یاسوج اصفهان دیدار کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، دراین دیدار علی‌تاج امیری فرماندار شهرستان دنا، مثنوی مدیرعامل هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، مسعود وکیلی رئیس هلال احمر شهرستان دنا و برخی مسئولین شهرستانی دیگر غلام‌محمد زارعی را همراهی کردند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی در این بازدید تصریح کرد: خدمات بی‌منت و مجدانه تلاشگران جمعیت هلال‌احمر به مردم، آنها را به فرشتگان نجات در زمان های بحرانی و وقوع حوادث ناگوار تبدیل کرده و باعث شده نام هلال احمر یادآور امنیت، آرامش و آسودگس خیال در جامعه باشد.
 
غلام محمد زارعی یاد آور شد: نجات گران هلال احمر کسانی هستند که در ارائه خدمات امداد و نجات حوادث و سوانح، تامین داروهای خاص و ارائه خدمات توانبخشی و حمایتی فعالیت گسترده و چشمگیری دارند.
وی ادامه داد: امدادگران جمعیت همچون خدمتگزاران بی منت در سطح جاده ها و پایگاههای هلال احمر ضمن پاسخگویی به نیازهای حادثه دیدگان به عنوان فرشتگان نجات در صدد امدادرسانی به هموطنان هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: ۱۷۳هزاربسته اقلام فرهنگی در قالب بروشور، پیام ایمنی و نقشه راهنما بین گردشگران نوروزی این استان توزیع شد.
مسعود مثنوی افزود: این اقلام فرهنگی با مشارکت ۹۵۳ داوطلب جوانان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از ۲۵ اسفند سال ۹۳ تاکنون بین مهمانان نوروزی توزیع شده است.
وی از بهره مندی ۱۰۱ هزار نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت در قالب مراجعه به پست های ثابت و سیار برای راهنمایی، مراجعه به خیمه نماز، خیمه های دوستدار و چادرهای سلامت به گردشگران در این استان خبر داد.
وی بیان کرد: ۸۳ حادثه (آبگرفتگی، سوانح جاده ای و نجات کوهستان) در طرح نوروزی امداد و نجات هلال احمرکهگیلویه و بویراحمد با مشارکت۴۳۹ نفر امدادرسانی شد.
مثنوی پنج عملیات رهاسازی خودرو، اعزام ۴۶ نفر به بیمارستان و درمان سرپایی۷۹۶ نفر را از جمله خدمات امداد و نجات هلال احمر این استان در طرح امداد و نجات ذکر کرد.
وی انجام سنجش رایگان فشارخون و قندخون برای سه هزارو ۱۰۷ نفر با مشارکت ۱۱۷ پزشک و پیراپزشک را از دیگر خدمات این نهاد به مهمانان نوروزی بیان کرد.
DSC_0310 DSC_0316 DSC_0318 DSC_0323 DSC_0320
DSC_0346 DSC_0341 DSC_0339 DSC_0335 DSC_0329
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1