تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۵
کد مطلب : ۹۷۵۱۵

۳۰ درصد کاهش اسکان نوروزی در کهگیلویه

۰
کبنا ؛مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه عنوان کرد
۳۰ درصد کاهش اسکان مسافران در کهگیلویه
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: استقبال از محل‌های اقامتی مسافران نوروزی در مدارس شهرستان نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش یافته است.
نشست ارزیابی عملکرد ستاد خدمات نوروزی شهرستان امشب با حضور مسئول بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان کمیته‌های اجرایی ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.
سید لطف‌الله فروزان در این نشست با اشاره به وظایف محوله به کمیته خدمات اسکان و رفاه مسافران نوروزی اظهار کرد: تعداد هشت آموزشگاه درجه‌بندی شده با ۶۵ کلاس درس جهت اسکان مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی در نظر گرفته شده است.
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه تصریح کرد: مدارس محل اسکان در سه گروه شامل سویت‌های مجهز، نیمه‌مجهز و فاقد امکانات خاص درجه‌بندی شده و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.
فروزان با بیان اینکه در جهت جلب رضایت مسافران نرخ در نظر گرفته شده برای اسکان کمتر از قیمت مصوب وزارتخانه است، افزود: اطلاع‌رسانی مورد نیاز با نصب بنر در سطح شهر، توزیع بروشور در پایگاه‌های نوروزی و هماهنگی با میراث فرهنگی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
وی وضعیت امنیت مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان را به لحاظ امنیت مطلوب خواند و گفت: با توزیع فرم نظرسنجی هر جا مشکلی گزارش شد در اسرع وقت نسبت به رفع نقص اقدام لازم صورت گرفته است.
این مسئول استقبال اسکان در مدارس نسبت به سال گذشته را ضعیف و با ۳۰ درصد کاهش ارباب رجوع عنوان و با اشاره به اسکان مسافران در پارک‌ها تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار و ۷۰۰ نفر شامل ۲۶۷ خانوار فرهنگی و ۶۸ خانوار غیرفرهنگی در محل‌های تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شهرستان اسکان داده شده است.

بیش از ۴۰۰ هزار نفر به کهگیلویه سفر کردند
فرماندار کهگیلویه با اشاره به ورود بیش از ۴۰۰ هزار گردشگر به شهرستان گفت: خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی به نحو مطلوب در حال انجام است.
کرامت کریمی امشب در نشست ارزیابی عملکرد ستاد اجرایی خدمات نوروزی اظهار کرد: نظارت محسوس و غیرمحسوس عملکرد از شیوه‌های خوب مدیریتی است که جامعه را در معرض قضاوت قرار می‌دهد.
فرماندار کهگیلویه از نگاه فرهنگی متولیان در برپایی آیین نوروز تقدیر کرد و با اشاره به فضاسازی متناسب با ایام فاطمیه در سطح شهر گفت: در گرامیداشت حرمت ایام فاطمیه و فرهنگ غنی اسلامی در زمانی که رسم نوروز صورت آشکار و معنایی داشت حرکت شده است.
کریمی روند خدمات‌رسانی ستاد اجرایی خدمات نوروز شهرستان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: بازرسی کمیته‌های هشت‌گانه باعث شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری سه نشست هماهنگی خدمات نوروزی و تقسیم کار کمیته‌ها افزود: در کنار مصوبات نگاه کاربردی و عینی خود را به طور مداوم داشتیم.
کریمی بازدید میدانی از حوزه‌های مختلف مرتبط با سفرهای نوروزی را مورد اشاره قرار داد و با بیان این‌که نواقص موجود به متولیان گوشزد شد یادآور شد: با تذکر کتبی به کمیته‌های کم‌کار آنان را نسبت به انجام وظایف محوله مصمم کردیم.
وی با بیان این‌که به رغم تلاش‌های صورت گرفته مشکلاتی در برخی از حوزه‌ها وجود دارد افزود: برای حل مشکلات مردم باید شفاف بود و مدیران با همدلی و همزبانی در رفع نواقص همکاری داشته باشند.
فرماندار کهگیلویه نبود وجه در دستگاه‌های خودپرداز، نبود متصدی دندانپزشکی و سونوگرافی را از مشکلات موجود برشمرد و تصریح کرد: با وجود ورود ۲۴ پزشک متخصص به کادر پزشکی شهرستان و کارهای خوب صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان اما سونوگرافی با مشکلاتی روبرو است.
رئیس ستاد اجرایی خدمات نوروزی کهگیلویه آمار گردشگران از زمان آغاز تعطیلات نوروزی به شهرستان را بیش از ۴۰۰ هزار نفر برشمرد و افزود: وجود امامزادگان متعدد، مناطق تاریخی و جاذبه‌های طبیعی کهگیلویه را مامنی برای گردشگران کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
1