تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۹۷۴۸۱

آیا سفر مسئولان کشوری و استانی به چرام نتیجه‌ای دارد؟

۴
۰
کبنا ؛همزمان با تلاش‌های گسترده و کارهای عمرانی قابل تحسین شهرداری چرام در باغ زیبای چشمه بلقیس و انجام فعالیت‌های شبانه‌روزی کارگران و همکاری مستمر شورای شهر در این میان فضای مناسب و زیبایی در باغ چشمه بلقیس بعد از سال‌ها بوجود آمده است.
در کنار این فعالیت‌ها رایزنی گسترده اعضای محترم شورای شهر و شهردار چرام و دعوت از مسئولان اقتصادی و سیاسی کشوری و استانی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای بازدید میدانی از باغ و دیگر فضاهای شهری و اطراف شهر کاری ستودنی و شایسته می‌باشد.
حضور مسئولان کشوری در شهر چرام و کسانی که دستی برآتش دارند، جهت شناسایی موانع توسعه و راه‌های رفع آن و همچنین جذب اعتبارات عمرانی و مشارکت بخش خصوصی تاثیرگذار می باشد. که امیدواریم مسئولان شهرستانی تدابیر وحمایت های ویژه را بعمل آورند.
اگر نگاهی به اسامی میهمانان نوروزی بیندازیم متوجه می‌شویم که تدبیر در این دعوت‌ها بعداز سال‌ها در شهر چرام امیدها را زنده و نشان از تدبیر لازم شورا و شهرداری جهت تعامل و نگاه گسترده و فرابخشی کلان به موضوعات شهری دارند.
از جمله این میهمانان حضور غلامرضا تاجگردون نماینده محترم حوزه گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و کمیسون تلفیق که از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار می‌باشد. در واقع می‌توان از نگاه مثبت دکتر تاجگردون به شهرستان چرام که هواداران زیادی هم دارد به رونق شهر چرام دل بست.
تلاش و پیگیری دکتر تاجگردون برای عملیاتی کردن محور ارتباطی باباکلان -چرام و پاتاوه نقش مهمی در توسعه چرام و خارج کردن این شهر و روستاهای اطراف از بن بست دارد.
حضور غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا و جایگاه وی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نگاه ویژه وی به مناطق محروم همیشه امید بخش بوده است.
یکی دیگر از میهمانان نوروزی شورا و شهردار چرام، جنتی معاون توسعه و منابع سازمان مالیاتی کشور از فرزندان شایسته گچساران که سال‌هاست در این سازمان و در استان های مختلف کشور حضور داشته و همکاری ایشان با شورا و شهرداری چرام جهت اجرای برنامه های این سازمان و احداث ساختمان و نمایندگی این اداره در شهر چرام می باشد.
حضور فرود محمدی مدیر کل پشتیبانی مالیاتی کشور، امدادی فر رئیس سازمان مالیاتی استان و همچنین نیک‎اقبالی معاونت عمرانی استاندار در شهر چرام و چشمه بلقیس می‎باشد.
یکی دیگر از میهمانان نوروزی که در واقع وجه بین المللی دارد حضور مدیر اطلاع رسانی ایران در کشور چین آقای خشنوازاده که وی با حضور در چشمه بلقیس و بازدید میدانی از این باغ و فضای اطراف و کمپینگ کنار باغ و همچنین حضور در جلسه شورای شهر برای رایزنی و سرمایه گذاری در شهر چرام بخصوص چشمه بلقیس و اطراف می باشد.
گفتنی است در جریان این دیدارها و حضور مسئولان در چرام قول های مساعدی از سوی مسئولین نامبرده داده شده که تا مراحل نزدیک به عملی شدن آنها را پیگیری و به اطلاع همشهریان عزیز خواهیم رساند.
و اما کلام آخر و سخنی با شورای محترم شهر و شهردار؛ امیدواریم با تعاملی که شما عزیزان با مسئولان کشوری و استانی دارید این ارتباط و تعامل سازنده را با همشهریان و اصحاب رسانه و دیگر مسئولان شهرستان داشته باشید تا تلاش‌های شما سریعتر عملیاتی و از رهاورد آن شهری زیبا، جذاب و در خور نام چرام و مردم فهیم آن داشته باشیم و آیندگان به نیکی از شما یاد کنند.
به امید همدلی وهمزبانی شورا وشهرداری محترم با مردم چرام.
 
1
2
index
5
 

 
----------------------------------------
مرتضی فضلی‌زاده
---------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم آقای تاجگردون فراموش نکنن که کلی از اراء ایشان در انتخابات قبل از اصلاح طلبان اصیل کهگیلویه بهمئی چرام و لنده بوده
امیدوارم مشاورین اقای تاجگردون این متن را ببینند و به اطلاع اقای تاج هم برسانند
کاش انتخابات استانی بشه تا تاج برای همیشه وارد مجلس بشوند چون در این صورت دیگر رقیبی ندارد
پرویز هاشمی
Iran, Islamic Republic of
برو بابا توأم دلت خوشه اصلاح طلب هه جمع کن خودتو
امیر
Iran, Islamic Republic of
هی بی ادب اصولگرا مواظب حرف زدنت باش حداقل هشتاد در صد ملت بزرگ ایران اصلاح طلب هستند
سادات
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاح طلبان استان
زنده باد تاجگردون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1