تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۹۷۴۷۴

تحلیل رفتار امین محمدی درشرکت نفت گچساران

۴۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛بهنام عکاشه(سردبیر کبنا نیوز)IMG_2470۶۶ روز از ورود امین محمدی به گچساران می گذرد.
قضاوت درباره رفتار و عملکرد وی با توجه به این زمان، کمی غیرمنطقی به نظر می رسد ولی با توجه به حجم تغییرات، ارتباطات و تصمیمات محمدی در نفت و گچساران، تصویری تقریبا شفاف تر از روزهای اول از او به دست می آید.
پرتاب اولیه از رفتار محمدی به دلیل دیدار با تاجگردون، نگرانی زیادی در میان مخالفین نماینده گچساران بوجود آورد و از سوئی به امیدواری هواداران جریان حاکم بر گچساران منجر شد اما یکی از سفرهای آخر هفته محمدی به اهواز و شنیدن احتمالی مشورت دوستان قدیمی اش در نفت، نگاه ها را به آقای مدیرعامل کمی منطقی تر کرد.
بعد ها در تغییرات اولیه او در نفت مقداری نگاه ها به او تغییر اساسی کرد و او که متهم به چربش به سوی خاصی شده بود با تغییراتی متوازن و تا حدودی منطقی توانست افکار نفتی ها را نسبتا آرام کند.
او بهمن سمغانیان نژاد، محمود غفاری، عبدالرسول رضائی را که در تعاملات سیاسی چندان تاثیرگذار نبودند برکنار کرد. به علی نارکی که در طیف تاجگردون نبود جایگاه متوسطی داد و اخباری از اعطای سمت به گروهی در نفت که بلاسمت مانده اند حکایت دارد.
کرامت انصاری و علی کردلو دو گزینه غیرسیاسی را نیز که در طیف حاکم نبودند از سرپرستی به ریاست اداره ارتقا داد. حسن محمدپور به جای اسداله زمانی نشست . این هر دو از نزدیکان فکری و نسبی تاجگردون هستند.
شاید پرسر و صداترین تغییر، مربوط به برکناری خسرو پناهی بود که جای خود را به غفاری داد. پناهی اگرچه عزل شد ولی به جایگاهی بالاتر رفت.
محمدی در انتخاب رئیس دفترش منطقی ترین انتخاب را انجام داد و جهانگیر نوئی که اعتماد کامل به او دارد را به این سمت منصوب کرد. اگرچه برخی رفتارهای نوئی در روزهای اولیه، انتقاداتی را برانگیخت ولی به تدریج و با آشنائی با فضای شرکت و گچساران امیدها را به انجام وظایفش به نحو بهتری بیشتر کرده است.
انتخاب ساسان حبیبی نژاد توانست برای اولین بار طیف تاجگردون را به داشتن سهم در مدیریت ارشد نفت امیدوار نماید. حبیبی به دلیل حرفه جدیدش و نوع ارتباطش با خانواده تاجگردون می تواند نقش مهمی در ارتباط بین نفت و شهر داشته باشد.
عبدالحمید کرمی عباسی بعد از حبیبی، پستی اساسی را در اختیار گرفت. او نیز از معتمدین محمدی است و ریاست ترابری که پیش از این و در دوره های قبل در موسم انتخابات ها، جایگاهی مهم می یافت الان در دست یک غیربومی قرار گرفته و شائبه های سیاسی احتمالی را از بین می برد.
حالا و بعد از دو هفته طوفانی در نفت به نظر می رسد غبارهای اولیه نشسته است و علیرغم غرولندهای کم دامنه، رضایت نسبی بر فضای نفت حاکم شده است.
شعار وحدت، شایسته سالاری و پرهیز از قوم گرائی امین محمدی تا کنون جواب داده و او توانسته رضایت اجتماعی و سیاسی طیف های مختلف گچساران را تا حدودی جلب نماید.
او با رسانه ها نیز رفتاری منطقی و حرفه ای داشته است. اصرارهای راقم به حبیب قلندری برای گرفتن تصویری بدون خنده از محمدی بی نتیجه ماند و نهایتا این تصویر از محمدی برای این مطلب به دستم رسید.
امیدورام محمدی روزی که از گچساران هم می رود چنین بخندد. سرنوشت مدیرعامل های نفت در شش سال اخیر این گونه نبوده است. شاید او با بقیه فرق کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علیرضا
Iran, Islamic Republic of
برا تاجگردون متاسفم که به جوونای تحصیلکرده اعتماد نمی کنه آخه خودتم خجالت نمی کشی این پیرمردو می بینی به خدا داری به جوونای دیارت ظلم می کنی
بهبهانی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون مطمن باش بهبهانی به لر جماعت رای نخواهد داد به این موضوع شک نداشته باش وسلام
فریدون توفیقی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون ظلم تا کی بابا بی خیال این ادم از کجا ورداشتی اوردی . بخدا خیانت کردی به مردم گچساران
نو گرا
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه تحلیل ابکی نکن لطفا تو از هیچ چیز خبر نداری محمد پور و زمانی ممکن است در بعضی مواقع به تا جگردون رای داده باشند اگر داده با شند ولی هیچ مو قع در این جریان جایی نداشتند ودر هیچ انتخاباتی جرات امدن در ستاد انتخاباتی تا جگردون و اصلاحات را نداشتند و از نیروهای مورد نظر تا جگردون نبودند و نیستند بیخود تحلیل نکن لطفا اطلاعات غلط نده کسی که دارای تفکر و به نسب وابسته باشد باید از هیچ چیز ترس نداشته باشد وخود را پنهان نکند اگر خواستی سوابق نامبردگان که به چه کسانی رای دادند در انتخابات قبلی برای شما باز گو خواهم کرد تا افراد را بهتر بشناسی رسالت خبر نگاری را حفظ کن بگزار از تو به نیکی یاد کنند و سوابق انتخاباتی نامبردگان را تلفنی برای شما باز گو خواهم کرد واین وضع دوام نخواهد اورد یا علی مدد
۰۹۱۷۰۱۸۸۰۰۱
.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد امین محمدی.کارت رو بکن مرد
مهران
Iran, Islamic Republic of
تغییرات خوبی داده شد با الا خص. برکناری خسرو پناهی همه را خوشحال کرد .
نفتی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای نفت که آقای تاجگردون کارش رابه جایی رساند که صددرصد سیاسی شده که انتصابان را صراحتا" ازمنظر باند حاکم یا نسبت فامیلی با نماینده ارزیابی میکنند.واقعا" چنین رسانه ای را تباید درصنعت عظیمی مثل نفت راه داد.
بومی خاک برسر
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه لطفا" دردفاع ازحقوق ازدست رفته متخصصین بومی که درحد یک رییس ترابری دیده نمی شوندازمنظر توجه واستفاده ازاین توانمندی هم تحلیلی بنویسید.شما که تحلیلی میکنید فقط به فکر تحلیلی نباشید که نهایتا" به نفع نماینده یا به نفع مدیر عامل باشدکمی هم به فکر مردم وکارکنان نفتی زحمتکش باشید.
نفتی قدیمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام

محمدی به شعار وحدت،شایسته سالاری و پرهیز از قوم گرایی پایبند بوده و هست او دقیقا به شعارش عمل کرده است.

از بین ۱۷ سمت انتصابی و جابجایی تنها دو نفر بهبهانی بودند که یکی انصراف داد و یکنفر باقی ماند.......کلاهمان را قاضی بگیریم کدام مدیر عامل لر ، ترک یا بختیاری بانزدیکترین افراد خود یک چنین برخوردی میکند.
او حتی سمت رییس دفتر را که برای نزدیکترین یار ومشاورش که اتفاقا همشهریش نیز می باشد در نظر گرفته بود به یک غریبه بخشید. ایااین عین شعار پرهیز از قوم گرایی نیست.کدام یک از بهبهانیهای گچساران به انتصابات محمدی اعتراض کرد.کدام یک از دوستان ومشاوران بهبهانیش به دلیل نگرفتن سمت او را شماتت کردند وپشت او را خالی کردند....

دوستان عزیز پیشنهاد میکنم به جای توهین به قوم بهبهانی بر عکس خالصانه و بدون چشمداشت کار کردن و حمایت را از یاران و دوستان محمدی یاد بگیریم و نه انان که به خاطر دادن چند رای به تاجگردون وفولادی یاحسینی روزگار این عزیزان را برای گرفتن پست و مقام تیره و تار کرده اند.

موفق و پیروز باشید
دیدگاه
Iran, Islamic Republic of
لطفا در مخاطب قرار دادن مسیولین نظام رعایت نزاکت وادب در نظر گرفته شود تا بنام طرفداران فقید تاجگردون محسوب نشود
دیدگاه
Iran, Islamic Republic of
لطفا در مخاطب قرار دادن اسامی مسیولین نظام رعایت ادب ونزاکت در نظر گرفته شود تا بنام طرفداران فقید تاجگردون ثبت نشود..
مطلع
Iran, Islamic Republic of
در جواب نفتی قدیمی که مطمئنا بهبهانی هستند باید عرض کنم که یکی انصراف نداد بلکه تایید نشد .
و این هم حق ترکهای بدبختی است که محمدی قلع و قمعشان کرد مانند خسرو پناهی و بهروزی
گورو من دلم
Iran, Islamic Republic of
در جواب مطلع ای قربون خدا برم خوب وترکل کرد
امیر
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید برای اینده نفت وگچساران نگران بود در ضمن خسرو پناهی چه پست بالاتری گرفته اطلاع رسانی نشده است اقای بهمن سمغانی کجارفت اقای نارکی علاوه بر دبیری مشارکت مجددا در بسیج هم ظاهرا مسولیت گرفته وکلی قدرتمند شده است
سرنا
Iran, Islamic Republic of
لحن نفتی قدیمی من رو به یاد پوست خربزه می اندازد مواظب باش این مرد خوش چهره رو لیز ندی
صابر
Iran, Islamic Republic of
چقدر ما بدبختیم که غالبا شایستگی افراد را با قومیت و زبان وگروهبندی های سیاسی میسنجیم. آفتی که خودمان به جان خودمان انداخته ایم. یکی نیست نظر خودش را درخوب یا بد بودن گزینش افراد بر پایه شایستگی و لیاقت و دانایی و توانایی قراردهد و این درد به این زودی دست از سر ما برنخواهد داشت. در سال همدلی و همزبانی شنیدن این نظرات سطحی و توهین آمیز آزار دهنده و ملال آور است. کمی آرامش و اندکی اندیشه ام آرزوست.
ترک زاده
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدی مسولیت قراردادها و حقوقی و اداره کالا و آموزش و ..... چه می شود لطفا مسولیت قراردادها را به یک انسان با سواد و مومن بدهید
مهربان
Iran, Islamic Republic of
چند مسولیت فراموش شده اند از جمله اداره حقوقی و قراردادها
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون ما نیروهای جوان خوبی در همین شهرستان داریم چرا از اونا استفاده نمیکنی برای مدیریت شرکت نفت
نومه
Iran, Islamic Republic of
به اقای تاجگردون پیشنهاد میکنم یه نفر منفور نفته باغ.....برداشتنش مایه هورای نفتی هاست.
نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
۱-بنده ازکسانی بودم که بارها به آقای حسینی اعتراض کردم وگفتم که آقای پاکدل هرتصمیمی خودش بخواهد میگیرد وبا شما حتی مشورت هم نمیکند که ایشان می گفتند نفت تخصصی باید اداره شود.این را گفتم تا همانگونه که همه میدانندتأکید کنم که پاکدل کاملا” مستقل ویک دنده بود وبه هرنتیجه ای که خودش میر سدعمل میکرد همانگونه که حاضر نشد ازسفارشات عدیده تاجگردون یک مورد را انجام دهد ازحسینی هم هیچ حرف شنوی نداشت.۲- بنده طرفدار پاکدل نیستم ولی نمیتوان آنهمه موفقیت،تحقق برنامه های تولید،شایسته سالاری،افزایش مشارکت کارکنان،تکریم ارباب رجوع،پیگیری وگرفتن حق وحقوق نیروهای پیمانکاری،ایجادفرصتهای شغلی،استفاده حداکثری از توان نیروهای شرکت گچساران،حضور مستمر دربین کارکنان،بازپس گیری مغازه های شرکت،گرفتن سند زمینهای نفت بعد ار۸۰سال، حاکم کردن قانون ،ایمن سازی تأسیسات،طرح،اجرا وپیگیری پروژهای عام المنفعه ازجمله زیر گذر،فرودگاه،بیمارستانها،استارت جاده چهار بانده گچسران به گناوه،صعود تیم به لیگ یک ودهها کارمهم دیگرراندید.۳-بعد ازپاکدل چه اتفاقی افتاده ازمیان ۳۵ مدیر ورییس فعلی ۳۰ نفر آنها منصوبین پاکدل هستندوعملا”تیم پاکدل شرکت را اداره میکند.بعد ازایشان فقط ضعیف ترین آدم به سمت مدیر منابع انسانی منصوب شد،رییس حقوقی،روابط ،ترابری ورییس دفتر هم که مرتب تعویض میشوند وهنوز تثبیت نشده اند.پس هنوزهم با همان روش وتیم پاکدل کارمیشود چون قویتر وبهتر آزآنها نیست.پورهادی را که پاکدل منصوب کرده بود هم بعنوان مدیر عامل انتخاب کردند ولی خودش نپذیرفت.خداییش ازاین بهتر.فکر نکنم تا ۵۰سال دیگربه اندازه دوران ایشان بتوان کارکرد.آفرین برمدیریت بومی که بهترین دوران رارقم زد.تاریخ قضاوت خواهدکرد.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز بهنام لطفا از چیزی که خبر نداری چیزی ننویس وبیشتر تحقیق کن بعد اظهار نظر کن ۱ - سمتی که برای پناهی در نظر گرفته شده هیچگونه ارتقایی برای او ندارد زیرا با توجه بهرگرفتن رتبه شناوری با ید درجا بزند ۲ - کردلو زمانی که به مهندسی سا ختمان امد یک کارمند ساده بود وپنج نفر از هر نظر در اداره با سابقه تر بودند که هیچ گونه پیشرفتی نکردند ایا تحقیق کردی که چرا نامبرده یک شبه پیشرفت کرد وبه چه کسی وابسته بود
نفتی
Iran, Islamic Republic of
برکناری حاج پناهی فقط برای این بود که مدیر عامل می خواست آقای غفاری را جابجا کند که بتواند بهر طریق ممکن آقای نوی را به کار گیرد وحاج پناهی در طول خدمتش مجری دستورات مدیریت وکمیته بوده وهیچگونه تخلفی نداشته است وایشان فردی خدمتگزار وبا صداقت می باشدواز خانواده معظم شهدا وار رزمندگان ۸سال دفاع مقدس واز بسیجیان پر تلاش هستند و مسیولین در حق ایشان جفا کردند
گروه لینچان
Iran, Islamic Republic of
انشااله بزودی برمیگردیم ودوباره شرکت نفت را میسازیم مثل چند سال پیش
مدیریت ضعیف
Iran, Islamic Republic of
باقری تاکی بایدبماند.
پاسخ به کامنت نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
*
ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﯾﺰ :
ﺍﯾﻦ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﻭ ﮐﺎﺭﮐﻨﺎﻥ ﻧﻔﺖ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻭ ﺟﻨﺎﺑﻌﺎﻟﯽ ﺁﮔﺎﻩ ﺗﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﻓﻬﻢ ﻭﺩﺭﮎ ﺑﺎﻻ‌ﯾﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ.ﻟﯿﮑﻦ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺭﻭﺷﻦ ﺷﺪﻥ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯﮔﻔﺘﻪ ﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺯﯾﺮ ﺭﺍ ﻻ‌ﺯﻡ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭﯼ ﻧﻤﺎﯾﻢ :
۱- ﺍﻭﻻ‌ ﺗﻔﮑﺮ ﺧﻮﺩ ﺷﻤﺎ ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﯾﺪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻭ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﻮﺩﻩ ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺟﻨﺎﺑﻌﺎﻟﯽ ﺑﻪ ﺣﺴﯿﻨﯽ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﻭﻗﺖ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﯾﺪ ﮐﻪ ﺁﻗﺎﯼ ﭘﺎﮐﺪﻝ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺧﻂ ﺑﮕﯿﺮﺩ.(ﻗﻄﻌﺎ ﺣﺴﯿﻨﯽ ﺟﻠﻮﯼ ﺷﻤﺎ ﺧﻂ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﯾﺎ ﻧﮕﺮﻓﺘﻦ ﺭﺍ ﺑﺮﻭﺯ ﻧﻤﯿﺪﺍﺩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺟﻨﮓ ﺯﺭ ﮔﺮﯼ ﺑﻮﺩ).ﺟﻬﺖ ﺍﻃﻼ‌ﻉ ﺟﻨﺎﺑﻌﺎﻟﯽ ﻋﺮﺽ ﮐﻨﻢ ﺭﻭﯼ ﺣﺘﯽ ﺳﻤﺖ ﻫﺎﯼ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻫﻢ ﮐﺎﺭ ﺑﻪ ﺩﻓﺘﺮ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﻗﺒﻠﯽ ﮐﺸﯿﺬﻩ ﻣﯽ ﺷﺪﻭ ﺁﻧﺠﺎ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﻭ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﻧﻔﺖ.
۲- ﺍﯾﻦ ﺩﮐﺘﺮ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﻭ ﺭﻭﺳﺎﯼ ﺯﻣﺎﻥ ﭘﺎﮐﺪﻝ ﺑﺎﺝ ﻧﺪﺍﺩ .ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻏﻼ‌ﻡ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ﺑﺎ ﻗﺎﻃﻌﯿﺖ ﭘﯿﺮﻭﺯ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺷﺪ.ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﻭ ﺭﻭﺳﺎﯼ ﻭﻗﺖ ﺑﺎ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺗﻤﺎﺱ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﻭ ﺍﻇﻬﺎﺭ ﻧﻤﻮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻭ ﮐﻮﻟﺮ ﺟﻬﺖ ﺟﻨﺎﺑﻌﺎﻟﯽ ﻭ ﺩﻓﺘﺮ ﺗﺎﻥ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻮﺩ ﺑﺎ ﮐﻤﺎﻝ ﻣﯿﻞ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺘﯿﻢ.ﻭﻟﯽ ﺣﺎﺝ ﻏﻼ‌ﻡ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺭﺩ ﺩﺍﺩ ﻭ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺗﯽ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺷﺮﮐﺖ ﻧﻔﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ.ﻭﺗﻨﻬﺎ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﭼﻨﯿﻦ ﮐﺎﺭﯼ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩ.
۳- ﺗﺤﻘﻖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻭ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﯽ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺯﺣﻤﺎﺕ ﮐﺎﺭﮐﻨﺎﻥ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺶ ﻧﻔﺖ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻫﻤﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻫﺎ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﺤﻮﺭﯾﺖ ﺁﻥ ﺑﺎ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻭ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎﻥ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺶ ﻭ ﮔﻤﻨﺎﻡ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻓﻨﯽ ﺍﺳﺖ.ﮐﻪ ﺣﻖ ﺷﺎﻥ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻫﺎ ﭘﺎﯾﻤﺎﻝ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
۴-ﺁﯾﺎ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻓﺮﺻﺖ ﻫﺎﯼ ﺷﻐﻠﯽ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺁﻗﺎﯼ ﭘﺎﮐﺪﻝ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﯾﮑﺴﺎﻥ ﺑﻮﺩ ﻭ ﯾﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻗﺸﺎﺭ ﺧﺎﺻﯽ ﺑﻮﺩ.ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﻩ ﻧﻈﺮ ﺑﺪﻫﻨﺪ.
۵- ﻋﻠﺖ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻭ ﻋﻮﺽ ﻧﺸﺪﻥ ﺑﺮﺧﯽ ﺍﺯ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﻭ ﺭﻭﺳﺎﯼ ﺯﻣﺎﻥ ﭘﺎﮐﺪﻝ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﻭ ﻻ‌ﺑﯽ ﮔﺮﯼ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﻮﺩ ﻧﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﻣﺜﺒﺖ ﺁﻧﻬﺎ.( ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﻣﯿﺪﺍﻧﻨﺪ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ ﻭ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ).
۶- ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﺜﺒﯿﺖ ﻧﺸﺪﻥ ﺭﻭﺳﺎﯼ ﺍﻣﻮﺭ ﺣﻘﻮﻗﯽ ،ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻭ …ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﻭﺭﺳﺎﺩ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺁﻗﺎﯼ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﻭ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ.ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﯿﻢ ﭘﺎﮐﺪﻝ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﯽ ﺗﺮ ﻋﻤﻞ ﻣﯿﮑﺮﺩ.
۷- ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﺪﻡ ﻗﺒﻮﻟﯽ ﭘﺴﺖ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻠﯽ ﻧﻔﺖ ﺗﻮﺳﻂ ﭘﻮﺭ ﻫﺎﺩﯼ ﻫﻢ ﻋﺮﺽ ﮐﻨﻢ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺑﺪﻟﯿﻞ ﻋﺪﻡ ﺷﺠﺎﻋﺖ ﻭ ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﻫﻤﯿﻦ ﭘﺴﺖ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﺮﻧﻪ ﺑﺎ ﮐﻠﻪ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﻭ ﺍﯾﻦ ﯾﮑﯽ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻣﯿﮕﺮﻓﺖ.ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﻭ ﻋﺎﻗﻠﯽ ﺑﻮﺩ ﺧﻮﺩﺵ ﻣﯿﺬﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﺣﻖ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﭘﺴﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻓﻨﯽ ﺑﻮﺩ.ﻭ ﻓﺮﺩﺍ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ ﺑﺎﺷﺪ.
ﻻ‌ﺯﻡ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ ﺍﯾﻦ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻋﺮﺽ ﮐﻨﻢ ﭘﺎﮐﺪﻝ ﻣﺪﯾﺮ ﻋﺎﻣﻞ ﺷﺠﺎﻉ ﻭ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﻮﺩ ﻭﻟﯽ ﺍﻣﺜﺎﻝ ﺷﻤﺎ ﻭ ﻣﻦ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪﯾﻢ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺑﺴﻮﺯﺩ.ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺳﻮﺍﺩ ﭘﺎﮐﺪﻝ ﮐﺠﺎ ﻭ ﺑﺎﻭﺭﺳﺎﺩ ﮐﺠﺎ؟
ﭘﺎﮐﺪﻝ ﺍﮔﺮ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﺯﺩﻩ ﻧﻤﯽ ﺷﺪ ﻭ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺳﯿﺪ ﻗﺪﺭﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﻓﺖ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺴﺖ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﺑﺎ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺩﮐﺘﺮ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑﺎﻗﯽ ﺑﻤﺎﻧﺪ.
ﺩﺭ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﺎ ﺍﺯ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﮐﺎﻣﻞ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﮐﺮﺩﻭﺍﻻ‌ﻥ ﻣﯿﺒﯿﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﺩﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯ ﭘﯿﮕﯿﺮ ﺣﻞ ﻣﺸﮑﻼ‌ﺕ ﻭ ﺍﺯﺑﯿﻦ ﺑﺮﺩﻥ ﺣﻖ ﮐﺸﯽ ﻫﺎﯼ ﺑﺠﺎﯼ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻫﺎﯼ ﻗﺒﻠﯽ ﺍﺳﺖ.ﻭ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﺩﻟﺴﻮﺯﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﻫﻢ ﻣﯿﺪﻫﻢ ﻭ ﺁﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻧﻔﺖ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﺍﺯ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﮐﺎﺭﺩﺍﻥ ﻭ ﺑﺎﺳﻮﺍﺩ ﺑﻮﻣﯽ ﭘﺮ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺠﺰﺭﯾﯿﺲ ﺩﻓﺘﺮﺕ ﺳﻌﯽ ﮐﻦ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺯ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻧﯿﺮﻭ ﻧﯿﺎﻭﺭ ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻫﻢ ﺑﯽ ﺣﺮﻣﺘﯽ ﺑﻪ ﭘﺮﺳﻨﻞ ﺯﺣﻤﺘﮑﺶ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﻢ ﻗﻔﻞ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﺑﯽ ﺍﻧﮕﯿﺰﮔﯽ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﮐﺎﺭﺩﺍﻥ ﮔﭽﺴﺎران.


لطفا پاکدل رابیشتر تخریب نکنید ..up ۱
غریبه آشنا
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام تاجگردون با سلام متاسفانه بچه های جبهه وجنگ وخانواده شهدا ازجمله حاج پناهی که ازدوستان شمابوده شمارا به عنوان یک فرد تابع ولایت می شناخت بخاطر آقای جهانگیر نوئی می بایست با ایشان برخورد غیر منطقی شود چرا دو مسئول با وجود نیروهای توانمنددر شرکت گچساران از خارج از شهر وارد شوند آیا غیراز عدم اعتماد شما به موکلینتان در گچساران میباشد نماینده عزیز این عزت ازدست رفته مردم این شهررابه آنان برگردانیدوتا دیر نشده جلوی اینگونه اعمال را بگیرید
نفت خبر
Iran, Islamic Republic of
عکاشه جان لطفا درست بنویس نه درشت بنویس اطلاعات تو همه غلط است این را بدان نارکی در زمان پورهادی بر روی این سمت قرار گرفت واین رااز دکتر غلامی سوال کن تا روشن شوی وتا جگردون هیچ گونه نقشی در دادن سمت به نارکی نداشته است وغفاری هم از جای دیگر حمایت میشد وکردلو هم مورد حمایت دیگران بود وساسیون دیگر از وی حمایت کردند ومحمد پو ر هم هیچ ارتباط فکری با نماینده نداشت واصلا نما ینده او را نمی شناخت وبا توجه به این که جنابعالی در همه انتخابات مجلس و ریاست جمهوری حضور فعال داشته ای ایا یک با ر نامبرده رادر جلوی ستادها دیدهای اصلا دیدی که از جلوی ستادها رد شود وزمانی هم همیشه دست به عصا بود وبا توجه به نسبت دور با تاجگردون هیچ موقع از نا مبرده دفاع نمی کرد چه رسد به حمایت وحقایق راکتمان نکن وبیخود افراد را به تاجگردون وصل نکن واز دکتر مایع نزار واو را با این انتصابات در نزد دوستان تخریب نکن واین تحلیل تو از این انتصابات مو جب ناراحتی دوستان نماینده میشود وگفتی پناهی سمت بالاتر گرفته با توجه به شناورهای نامبرده این سمت هیچ گونه توفیقی برای نامبرده ندارد وفقط اب در هونگ کو بیدن است
جواب مدیریت ضعیف
Iran, Islamic Republic of
بابا اینقدر باقری باقری نکنید. ..دهنتو ببند من نمیدونم کردلو چیکارت کرده چه بلایی سرت آورده. ...آخه مردک نفهم اینها که بچه بومی شهر هستند متولد این شهر هستند. ..دیگه کیو میخوای بیارن...الله اکبر برو دنبال کارت
تشکراز مهندس محمدی
Iran, Islamic Republic of
محمود غفاری انسان مومن و خدا ترس است.بهترین گزینه برای رییس منازل بود .تشکر از آقای محمدی .

فقط زودتر کمیته منازل را منحل کن تا دل کارکنان نفت خنک شود .این کمیته باید پاسخگوی تخلفات خود باشد .بیشتر نارضا یتی های پرسنل گچساران از این کمیته غیر قانونی بود که قانون را دور میزدند وبه دوستان خود منزل واگذار می کردند .

بازرسان نفت هم باید به این تخلفات کمیته واگذاری ورود کنند تامعلوم شود چه خیانت هایی درقبال کارمندان بدون پارتی نفت انجام شده است .

باز هم تشکر از آقای محمدی .
نکته
Iran, Islamic Republic of
آقای نفت و گاز :

جهت اطلاع جنابعالی عرض می کنم: پورهادی اصلا جزء گزینه های مدیر عاملی نبوده .لطفا تبلیغ نفرمایید .
نوشته هایت بدرد خودت می خورد و تسکین دهنده درد های خودت می باشد .
صرفاجهت اطلاع
Iran, Islamic Republic of
در مورد نوشته هایت نفت وگاز لازم است به ایشان بگویم شما طرفدار نیروی بومی نیستید بلکه طرفدار دوستان و باند خود هستید .وگرنه همه میدانند بهترین گزینه بومی چه کسی بود ولی آنقدر بومی ها علیه اش تخریب کردند. که ایشان مدیرعامل نشود .این درحالی بود که حتی در وزارت نفت هم بهتر از او نداریم .به بهانه بومی گری جو سازی نکنید .درحال حاضر هم حاج امین محمدی خوب کار می کند .ودیدگاه ایشان انجام کار برمحوریت عدالت و قانون است .
نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
عزیزی که پاسخ نفت وگازرا داده ای به نظر فرد دلسوزی هستی ولی اینقدر شیفته تاجگردونی که نمیتوانی واقعیتها راببینی.تاجگردون برادرزن داداشو آورد(ساساسن حبیبی)یا سید قدرت؟تاجگردون کسی را که فقط برایش تبلیغ کرده بودآورد درعین همه اشکالاتش(سعید غلامی)یا سید قدرت؟.بازهم تأکید میکنم اگر یک سرسوزن انصاف داشتی نمیگفتی نیروهای پاکدل دردفترحسینی انتخاب میشدندچون همه میدانندواقعا" پاکدل خودش تصمصم میگرفت ولی چون هیچ ضعفی نداشت ونتوانستید پیدا کنید این حرف را میزنید.ضمنا" هیچ نیرویی به تاج التماس نکردبلکه تاج با حمایت ازسعید غلامی خودشرا دروزارت نفت بی اعتبار کردوهرکه را طرح میکند میگویند شاید مثل غلامی باشد.
نفت
Iran, Islamic Republic of
پاکدل بنده خدا که از خودش اراده ای نداشت اقای حسینی مدیرعاملش کرد و ایشون هم دستورات رابخوبی انجام می داد تا جائیکه که تمام همکاران نفتی اطلاع دارند یکی از خفت بارترین دوران عمر نفت درگچساران بود. پاکدل فقط درمیان روسا و مدیران بی عرضه ای که انتصاب کرده بود محبوبیت داشت . ضمنا حدود شش ماه است ایشان را از پستی که داده بودندعزل شده و شده یکی از بیکاره های مفتخور در نفت
حق
Iran, Islamic Republic of
درود بر همشهریانی که انصاف را رعایت میکنند
پاسخ مجدد به نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز از حرفهایت مشخص است که طرفدار دوستان و باند خود هستی نه بچه های بومی .من علیرغم اینکه مخالف تفکر شما هستم ولی حاضر نیستم بخاطر تعصبم به بچه های بومی بگویم چطور لابی گری کردند .ولی درهمین حد سربسته می گویم. که خیلی کارها شد که وصل شوند به تاجگردون .

در مورد سعید غلامی هم به جرات می گویم ایشان یک مدیر به تمام معنا و شجاع و تحول گراست .ولی حسادتهای ما بومی ها جهت ایشان باعث می شود گچساران نتواند از ایشان استفاده نماید .حتی خود پاکدل هم به نظر بنده مدیرعامل خوبی بود ولی ما او را سوزاندیم .
مگه یوسف باقری ،سعید غلامی ، پاکدل و ..... چه چیزی از رایگان و بشیر ی وباورساد کمتر داشتند ؟؟؟

با جرات تمام می گویم که اینها از مدیران غیربومی خیلی قوی تر وتوانمند تر بوده هستند ولی متاسفانه ما باعث شدیم آنها به جان هم بیافتند .

کمک کنید این مدیران جوان را به هم نزدیک کنیم نه تخریب .
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اقای محمدپورازنظراداری حقش این جایگاه بودچون سیزده سال جانشین همین اداره بودمنصفانه قضاوت کنید.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
مدیریت ضعیف را مشخص کی گذاشته بخاطر ی پست ادما دست به جی بی انصافی میزنن
نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ نفت:بارها وبارها موفقیتهای دوران پاکدل را درنفت وخارج ازنفت گفته ایم وشنیده اید.لااقل بگویید دوسال بعد ازایشان چه کار مثبتی انجام شده.تاجگردون نفت را نابود کرد وفقط انرادر اختیار باند،فامیل وپیمانکاران حامی خودش قرار داد.الان که تابلو سعید غلامی، حبیبی نژاد،ملک زاده،محمدپورو...به پیشنهاد مستقیمه تاجگردون منصوب شده اند.باابوالحسن غلامی،نارکی،خلیلی و...فقط به درخواست تاجگردون برخورد شده.حالا شما یک مورد بگویید که پاکدل به پیشنهاد حسینی منصوب کرده یا برخورد کرده.انصاف داشته باشید.یادتون وقتی باورساد اومد چه شعاهایی داد؟کو؟چکار کرد؟ولی موفقیتهای دوران پاکدل تا ابد درحافظه تاریخ نفت ومردم گچساران باقی خواهد ماند.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه برای بهبود محمد پور بود که با درایت مهندس محمدی و دکتر غلامی منصوب شد .تمام کارکنان شرکت هم راضی هستند .
منصف
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بنوعی درگیر رتق و فتق امورات سیاسی است و در خارج از نفت همچون حمایت از استاندار فارس موفق بوده اما متاسفانه در نفت ظاهرآ اسیر سیاسیون متمایل به طیف،مخالف شده که در بکارگیری هر نیرنگی ابایی ندارند. جابجایی چندین نفر و انتصاب عد ه ای دیگر که اکثرا از مخالفین تاج هستند عملاً با عث کدورت دوستان واقعی وی میباشد. حمایت از افراد منتسب به جریان خاص نیز با عث ریزش دوستان تاج خواهد شد، چه آنها محبوبیتی بین نفتیها ندارند .
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1