تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۹۷۴۵۶

گردشگر ۱۲ ساله یاسوج سه بیمار را نجات داد

۰
کبنا ؛مسوول تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شامگاه یکشنبه اعضای بدن یک مسافر نوروزی ۱۲ ساله در یاسوج به نام علی شیاسی آرانی از اهالی پیران نجف آباد اصفهان به بیماران نیازمند اهدا و جان دوباره ای به آنان بخشید.
pyvnd
ساسان عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پسر نوجوان ۱۲ ساله به دلیل تصادف رانندگی و خونریزی شدید در ناحیه سر دچار مرگ مغزی شده و مدت چهار روز نیز در بخش آی.سی.یو (مراقبت های ویژه) بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری بود.
وی بیان کرد: با پیشنهاد مسوولان واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و پس از رضایت خانواده علی شیاسی آرانی برداشت دو کلیه و کبد وی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انجام و برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافت.
عباسی اظهار کرد: این دومین مورد اهدای عضو در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۴ بوده است.
وی عنوان کرد: این حادثه رانندگی عصر پنجشنبه ششم فروردین ۹۴ در جاده یاسوج - اصفهان بعد از شهر پاتاوه و در منطقه شترخوان بین یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس رخ داد و پدر، مادر و خواهر علی شیاسی آرانی که با یک دستگاه خودروی پراید از یاسوج عازم اصفهان بودند نیز مجروح شده و اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری هستند.
عباسی گفت: سه سرنشین خودروی سواری پژو پارس نیز شامل مادر و دو دختر وی که اهل کهگیلویه و بویراحمد بوده و از اصفهان به سمت یاسوج در حرکت بودند در این سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1