تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۹۷۴۴۹

باغ فردوس به امامزاده اسماعیل(ع) وصل می شود

۰
کبنا ؛ 
با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی،فرماندار،شهردار و جمعی از مسئولین شهرستانی پارک فجر<108دستگاه>افتتاح و مسیر پیاده روی باغ فردوس به امام زاده اسماعیل <ع>کلنگ زنی شد.
شهردار گچساران در حاشیه این مراسم به خبرنگار کبنا نیوز گفت: پارک محله ای فجر<108دستگاه> در مساحتی بالغ بر۱۲ هزارمترمربع و مشتمل بر دریاچه و آبشار مصنوعی،فضای سبز،ست بزرگسالان،وسایل بازی خردسالان و کودکان افتتاح وآماده خدمات رسانی به همشهریان است.
اردلان زینل زاده با اشاره به اینکه اعتبار این پارک بمبلغ ۴۵۰ میلیون تومان بصورت پیمانی و ۱۵۰ میلیون تومان توسط پرسنل شهرداری انجام شده افزود: اعتبارات این طرح از محل کمک های نفت و تملک دارایی تامین شده است.
شهردار گچساران در مورد پروژه مسیر پیاده روی باغ فردوس به امام زاده اسماعیل<ع> گفت: این مسیر گردشگری و پیاده روی از باغ فردوس شروع و به ارتفاعات مشرف به سه راهی وکارکنان دولت ادامه پیدا خواهد کرد. البته از این مناطق هم مسیری فرعی به این جاده وصل خواهد شد.
وی با بیان اینکه در نهایت این مسیر به امام زاده اسماعیل (ع) منتهی می‌شود عنوان کرد: این مسیر در نوع خود بسیار زیبا و منحصر بفرد و دارای جلوه خاصی است که برای فعالیت های ورزشی ،خصوصا ورزش صبحگاهی همشهریان گچسارانی احداث می‌شود.
زینل‌زاده تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر بصورت امانی شروع می شود که امیدواریم در سال ۹۴ در کمیته برنامه ریزی مصوب و اجرایی شود.
-------------------------------------------------------
گزارش و عکس: جواد حسنی و حبیب قلندری
------------------------------------------------------
IMG_2450 IMG_2461 IMG_2446 IMG_2444 javad (13) javad (15) javad (16) javad (14) javad (12) javad (8) javad (10) javad (5) javad (4) javad (3) javad (7) javad (1)
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسر
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام کاریزماتیک
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانواده اصلاح طلب و همیشه در صحنه ساسان دلاویز و برادران دلاویز که همیشه همراه و پشتیبان تاجگردون بودند
وحید
Iran, Islamic Republic of
ساسان دلاویز با سفارش اقای تاجگردون به هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص بکارگیری شده است درود بر تاجگردون و درود بر اصلاحات
حمدالله دارش
Iran, Islamic Republic of
مرد حسابی پول بیا جای دیگه هزینه کن این چه کاری
دده
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال گچساران روز تعطیل هم ندارند. تاج گردون همه کار میکنه
ابشیرین
Iran, Islamic Republic of
همه خسته نباشید دستتان درد نکند پداشتان نزدخداوند وظیفه مردم رای به تاجکردون حمایت از شهردار خوب
رمضانی
Iran, Islamic Republic of
به جای عکس انداختن و افتتاح پارک هایی که از قبل وجود داشته ، فکری به حال مدیریت ضعیف شبکه بهداشت باشید که تنها در یک روز وقتی یک مینی بوس حادثه آفرید ، انتقال ۲۸ نفر مجروح بسیار سخت شده بود تا جایی که آمبولانس بین جاده ای خیرآباد با فاصله حدود ۱۵۰ کیلومتری محل خدمت خود را ترک می کند و به کمک مصدومین حادثه می رود . اگر در همان لحظه در جاده خیرآباد حادثه ای اتفاق می افتاد ، امداد مصدومین حتماً از بهبهان ورامهرمز باید انجام می شد ؟ حتی چند نفر از مصدومین توسط امداد بین جاده ای بندر دیلم انجام گرفت و مجروحان در بیمارستان دیلم بستری شدند . مشابه چنین اتفاقی در سال ۹۳ در آتش سوزی مغازه ای در خیابان امینی و امدادرسانی با تأخیر چند ساعته را مشاهده نمودیم . واقعاً برای چینش مدیران درگچساران توسط نماینده بسیار متأسفم . کمتر لاف عملکرد خود را بزنید ، مردم با شعور تر از این حرفها هستند .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون واقعا زحمت میکشه و وقت میذاره. فرماندار هم انسان صادق و دلسوز گچسارانه. اهدافشون خوب تعریف شده است و با برنامه و مصمم پیش میرن. خدا کنه اولویت امور را فراموش نکنند. اگه دیدگاهشون خدمت باشه خدا نگهدارشونه.
108 دستگاه
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد شهردار لایق
درود بر حبیب قلندری با گزارش های کاملشان
از این میترسم که یه روز یه شهردار نالایق بیاد و همه چیز رو خراب کنه
مهندس
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی..لطفا برای طراحی معماری و محوطه سازی این مجموعه تفریحی این مسیر رو به یکی از شرکت های مشاور قوی و بزرگ در سطح کشور بسپارید یا اینکه برای طراحی این مجموعه مسابقه طراحی معماری بزارید تا بهترین طرح از میان اون ها انتخاب بشه.با تشکر
بومی
Iran, Islamic Republic of
بی انصافی وتملق تاچه حد؟!زینل زاده که گفته اعتبارش ازکجا اومده.کی میخواهید متوجه بشیدکه کارهای شهرداری ارتباطی به نماینده نداره یا ازکمکهاست یا ازدرآمد خود شهرداری.لااقل ازشهردار تشکر کنیدنه نماینده.نماینده فقط عشقش اینه که جلو دوربین باشه که هست.
دامدار
Iran, Islamic Republic of
حق تاجگردون فقط امثال ..... هستند که همیشه بهش دروغ میگفتند هیچ وقت بهاش نبودند به همه شون هم پست داده باید فحش به تاجگردون بدی تا پست بگیری
مسعود
Iran, Islamic Republic of
آیا حبیب اله قلندری با زینل زاده نسبت فامیلی هم دارد ؟
مطلع
Iran, Islamic Republic of
به قول غضنفر پیله بده به روباه سیت مرغ بریون ایاره اگه پول تودست هرمهندس متخصصی باشه ازین بهترش روانجام میده چه برسه یک معلم ساده خیلی هنر نکرده .....................
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدایی خسته نباشی ولی ببین پتروشیمی و دوتا بیمارستان کارش تموم میشد اون وقت دیگه تاج همیشه تاج بود جه نماینده باشه چه نباشه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون همه چی خوبه فقط مدیران رو یه فکری به حالشون کن
خامی
Iran, Islamic Republic of
.... متاسفم جناب تاج گردون شما ارزش مخالفانتون برات بالاتر از دوستان میدونید
خامی
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه متاسفم براتون چرا سانسور میکنید
ستارخان
Iran, Islamic Republic of
درجواب علی همه میدانندکه //فرصت طلبانی هستند فقط دنبال پست ومقام هستند
در جواب رمضانی
Iran, Islamic Republic of
حیف اسم ماه مبارک رمضان که روی خود عقده ایت. گذاشته ای. بله مدیر شبکه بهداشت چون با افرادنابابی مثل شما برخورد کرده این کامنتها رو می نویسید . ایشان فردی سالم وتوانمند می باشند .ماهیت شما برای همشهریان عزیز گچساران و نماینده توانمند گچساران شناخته شده است .
گشین
Iran, Islamic Republic of
اینا که همش .......حتما دوباره اصلاح طلب شدن.ت......بعدش هم کهرفتن تو کابینه احمدی نزاد و با در ستاد مشایی همراهیی فرمودن الان هم که با روحانی هستن.عجب رئیی دارن اینا
رفیعی
Iran, Islamic Republic of
فقط شعار وبس
علی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از دکتر تاجگردون و مهندس زینل زاده
منصور
Iran, Islamic Republic of
آقای رییس دانشگاه!جناب دکترچمن عزیز!روزهای اول که به دانشگاه اومدی شعارهای قشنگی دادی!یادتون هست؟البته شایدمصلحتی خودرابه فراموشی زده اید!که سعی میکنم یادآوری کنم!فرمودیدمستقل هستیدوازنمایندگان درجهت اهداف کلان دانشگاه کمک میگیریدولی درانتصابات وعزل ونصبهامستقل خواهیدبود!!!!ولی ظاهراسرتان رازیربرف کرده ایدوصدای اعتراض ماپرسنل مظلوم راکه ازتبعیض وپارتی بازی وبی قانونی وسواستفاده های صورت گرفته تزسط ...... گچساران به ستوه آمده ایم رانمی شنوید!چرا....رییس بیمارستان هرروزبلیددربیمارستان جولان دهد؟چراپیمانکارتمام پروزه های بیمارستان....شوهررییس است؟چراسردخانه شهرک صنعتی .... توسط کارگران بیمارستان ساخته میشودوازامکانات بیمارستان استفاده میشود؟چرانیروهای کارآمدبیمارستان مانند.محمدعلی وصادق جعفری وخانم عوض زاده وخانم امیری ومهدی سلیمانی وکریم رضایی وخانم جراحی و......رابه بهانه های واهی کنار زده اند؟میدانیدتمام تلاشهای شماودانشگاه راحافظ قر آن بنام تاجگردون تمام میکند؟چراسی تی اسکن که ازبودجه دانشگاه وبا پیگیریهای شما تهیه شده رابنام نماینده انعکاس دادخانم رییس؟بایدهم تاج ازش حمایت کند!چراتمام اموربیمارستان رامستقیمانماینده مدیریت ویزه میکنند؟مگراین مملکت بیصاحب است که رییس بیمارستان هرکاریس دلش میخواهدمیکند؟میدانیدنهاروشام ... هم ازبیمارستان تامین میشود؟بازم بگم؟
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1