تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۹۷۴۳۵

عدم آنتن‌دهی تلفن همراه زائران بی‌بی حکیمه (س)

۲
۰
کبنا ؛عدم آنتن‌دهی تلفن همراه زائران حرم مطهر امامزاده بی‌بی حکیمه (س) عمده مشکلات مسافران و زائران نوروزی است.
آستان مقدس بی‌بی حکیمه (س) گچساران هر ساله در ایام مختلف سال پذیرای خیل عظیم زائران از اقصی نقاط ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس است.
مرقد و زیارتگاه امامزاده بی‌بی حکیمه خاتون(س) دختر بلافصل امام هفتم موسی‌بن‌کاظم(ع) در ۸۱ کیلومتری جنوب گچساران و در ضلع شرقی روستای بی‌بی حکیمه از توابع روستاهای این شهرستان در حد فاصل بندر گناوه به مرکز گچساران (دوگنبدان) در میان تنگه‌ای بزرگ و طولانی قرار گرفته است.
آرامگاه بی‌بی حکیمه (س) دقیقا در نقطه مرکزی و وسط دایره قرار نگرفته و بیشتر به سمت شمال رفته است که در کنار این آرامگاه، قبر دیگری وجود دارد که بر اساس روایات معتبر این محل به گل‌گل خاتون کنیز با نجابت و وفادار بی‌بی حکیمه (س) است.
طول ارتفاع آرامگاه بی‌بی حکیمه (س) از کف تا سقف بیش از ۱۰ متر و مساحت فضای حرم افزون بر ۴۲۰ مترمربع بوده و از کف حرم تا کف ساختمان اصلی که به در ورودی حرم منتهی می‌شود دارای ۱۲ پله منتهی به ورودی راهرو و بین دو جایگاه مردانه و زنانه است.
در نزدیکی آرامگاه بی‌بی حکیمه (س) درب کوچکی به نام «باب‌المراد» وجود دارد که به روایات متعدد ورودی غاری بوده که بی‌بی حکیمه (س) به همراه کنیز خود در آن پناه گرفته و از دست دشمنان پنهان شده بودند.
مرقد مطهر بی‌بی حکیمه (س) یکی از پرآوازه‌ترین امامزاده‌های جنوب کشور بوده که همه ساله پذیرای زائران بسیار زیادی از جنوب کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس و شیعه‌نشین از جمله کویت، بحرین، امارات، قطر و دیگر کشورهای عربی از جمله لبنان، عراق، عربستان و سوریه است.
این آستان مقدس هر ساله خصوصا با آغاز تعطیلات نوروزی میزبان گردشگران و زائران زیادی از هموطنان و کشورهای حوزه خلیج فارس بوده و بنا به گفته رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران از آغاز تعطیلات نوروزی امسال تاکنون افزون بر ۲۵۰ هزار نفر به حرم مطهر امامزاده بی‌بی حکیمه (س) مشرف شدند.
با وجود خیل عظیم زائران و گردشگران نوروزی این روزها بر اساس گزارشات واصله عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در آستان امامزاده بی‌بی حکیمه (س) از عمده مشکلات چند روز اخیر در این مکان مقدس بوده که انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن مشکل موجود را حل و فصل کنند./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

کرمی مخابرات
Iran, Islamic Republic of
با سلام .
سایت محترم و
با تبریک ایام نوروز
۱- درمتن خبر شما بیشتر حرم بی بی را معرفی کرده اید که جا داشت این اطلاعات را در یک خبر جداگانه منتشر می کردید ودنبال بهانه برای نشر اطلاعات عمومی نباشید.
۲-اینقدر نوشتید اما آخرش به یقین نرسیده اید که مشکل داشته یانه ونوشته اید به نقل از گزارشات واصله ؛
۳-درطول این ایام فقط یک روز مشکل قطعی ( آنتن دهی لحظه ای) بود که آنهم بعلت نوسانات شبکه برق بی بی بوده که با توجه به انشعابات گرفته شده جهت مغازه های فصلی افت ولتاژ در شبکه بوده که آنهم ارتباطی به مخابرات ندارد.
۴-انتظار میرفت خبرنگار محترم وسایت درج خبر به این راحتی زحمات یک اداره ای که پرسنل آن جهت برقراری یک ارتباط خوب در حوزه چندین شهرستان در طول این ایام همه کشیک بوده اند را به این راحتی زیر سوال نمی برد.
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس کرمی اینترنت ۳g , 4g و ....پورت خالی برای مناطق جدید شهری مانند بهارستان و .....یادتون نره. با تشکر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1