تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۹۷۳۰۹

همه ارکان استان همدل و همزبان باشند

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت موجب توسعه کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.
سید موسی خادمی صبح امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سال جدید به شعار سال ۹۴ اشاره کرد و اظهار داشت: شعار سال ۹۴ با تدبیر ویژه مقام معظم رهبری همدلی و همزبانی اعلام شده که با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و به وجود آمدن رقابت در سراسر کشور انتخاب هوشمندانه بوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ارائه خدمات مطلوب‌‌ به مردم در سال جدید تأکید کرد و ادامه داد: در سال جاری با هم بودن و همدل و همزبانی را اعلام ‌کنیم و با وجود اختلاف سلایق گوناگون به سوی توسعه و پیشرفت استان حرکت می‌کنیم.
وی عنوان کرد: برای تحقق شعار سال نیاز است تمام دستگاه‌ها خدمات خوب و قابل قبولی به مردم ارائه دهند تا از این راه باعث رضایت‌مندی مردم و ایجاد همدلی و همزبانی و وحدت دو چندان در میان مردم شوند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همواره میان دولت و ملت همدلی وجود داشته اما همزبانی و بیان این همدلی موجب ایجاد تفاهم و درک متقابل میان دولت و ملت می‌شود.
خادمی با ابراز قدردانی از زحمات و تلاش‌های دستگاه‌های مختلف استان در سال گذشته، افزود: تعبیر همدلی و همزبانی در سطح ملی به همدلی ملت و دولت اشاره دارد و در سطح استان تعبیر آن به حمایت همه جانبه در راستای توسعه استان است و باید موجبات توسعه استان را فراهم کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: دستگاه‌های مختلف استان در سال جدید خدمات بیشتر با کیفیت بهتر به مردم ارائه دهند.
وی تصریح کرد: برای داشتن اقتصادی پویا باید در روزگار کنونی بهتر از هر زمان دیگر چرخ اقتصادی را به گردش درآوریم و اقتصادی درون‌زا داشته باشیم که تعامل و همزبانی با یکدیگر راه‌حل اصلی و اساسی داشتن اقتصادی پویا است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید فرمان نوروزی رهبری را در عمل به کار ببندیم از امسال به عنوان سالی سخت برای کار و تلاش یاد کرد و افزود: هم در زمینه اقتصادی و عمرانی و هم در زمینه سیاسی با در پیش بودن انتخابات مجلس همه ارکان استان به خصوص مردم و مسئولان برای سربلندی استان همدل و همزبان باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام.ااین کامنت رو برای رضای خدا هم که شده بذار.و مدیون هم استانیهایتان هستید اگر نذلرید.آقایان مسول ما مدیر بی سواد نمیخوایم مدیری که معدلش ۱۰ مدرکش معادل لیسانس دانشگاهش آموزش از راه دور نورآباد رشته علوم اجتماعی و فکر سیاسیش هم اصول گرای افراطی و نیروی احمدی نژادی و ضمن اینکه غیره بومی استان هم هست نمیخوایم.به چه زبونی بگیم این توهین بزرگ به جامعه مهندسی استان هست و در واقع توهین به شعور مهندسی استان هست.این استان چه در سردسیر و چه در گرمسیر دارای نیروهای متخصص و توانمندی هست که بخاطر لابی گری دارند کنار و یا بایکوت می شوند تا کی؟؟؟مگه قحط الرجال اومده که رفتین از ممسنی یه آدم بی سواد برداشتین آوردین؟؟مگه رزومه علمی ایشان رو نمیدانید.لطفا در استان با این اتصاب آشوب نکنید
واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

فرمانده کل سپاه گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه برای جلوگیری ...
از واکسن کرونا چه خبر؟

از واکسن کرونا چه خبر؟

مراحل تست واکسن شامل مرحله آزمایش پیش بالینی است که دانشمندان واکسن جدید را بر روی سلول ...
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
1