تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۹۷۲۹۵

آقای بزرگواری! عیدی مردم دیشموک و قلعه‌رئیسی چه شد؟

۵
۰
کبنا ؛ 
این متن را یکی از مخاطبان کبنا نیوز ارسال کرده است که عیناً برای اطلاع عموم منتشر می‌شود.
با وجود قول نماینده و مسئولین مربوط مبنی بر کلنگ زنی گاز قلعه رئیسی و دیشموک هنوز این مهم تحقق نیافته است . آیا باز هم وعده و شعار است؟
حجت‌السلام بزرگواری ۲۹ دی ۹۳ در گفت‌وگو با خبرنگاران از گازرسانی به مناطق دیشموک و قلعه رئیسی خبر داد که خبر آن روز را برای اطلاع منتشر می‌کنیم.
 کلنگ گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا به زمین زده می‌شود
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: کلنگ گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک در عید نوروز به زمین زده می‌شود.
حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت گاز یکی از دستگاه‌های خدمت رسانی که به صورت مستقیم با مطالبه مردم ارتباط دارد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اداره گاز شهرستان کهگیلویه چهار شهرستان  را پوشش می‌دهد،گفت: گازرسانی به روستاهای خارج از محدوده ۱۵ کیلومتر را پیگیری می‌کنیم زیرا بیشتر روستاهای ما خارج از محدوده ۱۵کیلومتر قرار دارند.
بزرگواری تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای بخش چاروسا و دیشموک به صورت سی ان جی در آینده نزدیک اجرا می‌شود.
وی بابیان اینکه این اداره اعلام آمادگی برای گازرسانی به روستاهای خارج از محدوده ۱۵کیلومتر را دارد، افزود: ما تلاش می‌کنیم تا از مرکز مجوز را برای گازرسانی به روستاهای که خارج از محدوده ۱۵ کیلومتر هستند را برای برخورداری مردم از نعمت گاز دریافت کنیم.
بزرگواری ابراز کرد: چهار ایستگاه در مناطق قلعه‌رئیسی، دیشموک، دشمن زیاری و شوتاور برای نصب سی ان جی پیش بینی شده است و بعد از اتمام کار مطالعاتی گازرسانی آغاز می‌شود.
وی گفت: مطالعات گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک تا اواخر امسال به اتمام می‌رسد و در آستانه عید نوروز کلنگ گاز رسانی به این مناطق زده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

قلعه رئیسی
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام خدمت تمامی مخاطبین هروقت نگاه میکنیم میبینیم دوتا روستا کوچک گازرسانی کرده شرکت گاز مث اینکه شاهکار خارق العاده انجام شده و بحث قلعه رییسی پیش میارن واقعا اینقد در این نظام چرا از افرادی این چنین بکارمیگیرن و سالیان ساله که به تمام مردم استان حرفای ..میزنند لا اقل از استاندار محترم بخواهید .کنن وفردی شایسته بکار بگمارن تا لااقل به حال مردم مسئول دلسوزی باشد
مردم
Iran, Islamic Republic of
یه کم دقت بشه به .آشکارمسئولین وبا اونهای که .میگن برخورد بشه تامردم به حقایق پی ببرن
چاروسایی
Iran, Islamic Republic of
.. گفت که این وعده را شما باور کردید تازه بعضی دوستان که پیگیری کردند یکی از دلایلی که باعث میشه گازرسانی به این مناطق انجام نپذیره وجود خود ایشون هست .از کسانی که از طرق دیگه پیگیری کردند بپرسید تا واقعیت را درک کنید.
hamid
Iran, Islamic Republic of
چرا مسئولین شرکت گاز جوابیه ای در این خصوص نمیدهند همان آقای صیدالی بود که در مصاحبه با رسانه ها گفت اگر شایعه سازان بگذارند دیشموک وقلعه رئیسی گاز دار می شود پس چه شد سال ۹۴ هم که دیگه کهنه شد ؟؟ این هم لینک مصاحبه مدیرعامل شرکت گاز که درسایت نماینده محترم نیز درج شده:
http://bozorgvari.com/3246/%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D9%85%D9%88%DA%A9-%D9%88-%D9%82%D9%84%D8%B9%D9%87-%D8%B1%D8%A6/
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
برادران چاروسایی ودیشموک باید بدانیم در زمان قدیم گفتند حقیقت را بگویید هر چند تلخ باشد آقای صیدالی وشعبان صادقی با نماینده بازی میکنند خودشان بهتر میدانند چکار میکنند مگه عبور لوله گاز از مناطق سردسیری یاسوج بدتره؟ چرا آقای استاندار ومدیر عامل شرکت گاز ایران جنای عراقی به فکر تغییر مدیر عامل گاز استان نیست مگه مردم بدهکارند؟ تازمانی که مدیر عامل گاز استان وشعبان صادقی در این چرخه هستند منتظر گاز نباشید امید شما تغغیر وتحول مدیران گاز استان وشهرستان کهگیلویه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1