تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۹۷۲۵۶

انتقاد شدیدالحن از استاندار در نشست کهگیلویه

۱۲۸
۰
کبنا ؛در نشست جوانان با فرماندار کهگیلویه که در سالن جلسات فرمانداری کهگیلویه برگزارشد، یک جوان فعال اصلاح طلب از عملکرد سیاسی استاندار به شدت انتقاد کرد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، در جلسه جوانان با فرماندار کهگیلویه، جوانان نخبه شهرستان پیرامون موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... با فرماندار به بحث و تبادل نظر پرداختند.
عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه عمرانی مطلوب است
سید کمال‌الدین دولت‌خواه یکی از جوانان اصلاح طلبی بود که در این جلسه انتقادات صریحی را بیان داشت.IMG_9528
دولتخواه با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری، اظهار داشت: اگر همدلی و هم زبانی دولت و ملت تحقق پیدا کند، توسعه و پیشرفت در کشور حاصل خواهد شد و آینده درخشانی در انتظار کشور خواهد بود.
وی افزود: پیوند دولت و ملت است که می‌تواند چشم انداز مفیدی را برای کشور ترسیم کند.
سید کمال الدین دولت‌خواه در بخش دیگری از صحبت‌های خود، عملکرد عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را مطلوب دانست  و گفت: متأسفانه در حوزه سیاسی و تغییر نیروی انسانی کارآمد و همراه با جریان اصلاح طلبی عملکرد قابل قبولی نداشته است.
ضعف استاندار کهگیلویه و بویراحمد در چینش نیروها
این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه با آمدن دولت تدبیر و امید، بارقه‌ای از امید در این استان حاصل گردید که فضای موجود می‌توانست به گونه‌ای باشد که جریان سیاسی و یا گفتمان اصلاح‌طلبی دوباره در بدنه اجتماع به بازسازی افکار و اندیشه گفتمان خویش بپردازد، تصریح کرد: متأسفانه این امر در استان کهگیلویه و بویراحمد  تاکنون به صورت کامل محقق نشده و اگر درشهرستانی خاص به نتیجه رسیده است، حداقل در شهرستان کهگیلویه این عدم تغییرات را می‌توان به عینه مشاهده کرد.
عضو ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان کهگیلویه گفت: متأسفانه  در استان کهگیلویه و بویراحمد با تغییر گفتمان و تغییر دولت، هنوز نیروهای منتصب به دولت قبل بر اریکه قدرت نشسته‌اند، کسانی که پیراهن‌هایی که در دولت گذشته پوشیدند و برای آنها هم گشاد بوده و به وضوح می‌توان دید توان اداره یک مدرسه را شاید نداشته باشند، متأسفانه امروز می‌بینیم هنوز بر مسند قدرت نشسته‌اند.
این فعال سیاسی، عدم جامعه‌پذیری فرهنگ تحزب را عامل این موضوع دانست و یادآور شد: تجزیه وتحلیل تمام داده‌های موجود نشان از ضعف در بدنه مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد دارد که هنوز تغییر نیروهای انسانی کارآمد در این شهرستان صورت نگرفته است.
وی با اشاره به ریشه این ناهمگونی‌های سیاسی در اعمال نظر مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: ضعف مشهود استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتخاب و چینش نیروهای همراه با دولت روحانی تا جایی است که نه تنها نتوانستند نیروهای شاخص و همسوی با دولت را شناسایی و به کار گیرند، در انتخاب‌ها نیز استقلال عمل لازم را نداشته و دخالت نمایندگان مجلس غیر همفکر و همسوی با جریان اعتدال و اصلاح طلبی را شاهدیم، به عنوان نمونه چرا هنوز تغییر بخشداران چاروسا و دیشموک که از اختیار قانونی آقای استاندار است، انتخاب نشده‌اند.
دولتخواه بیان داشت: بسیاری از نیروهایی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخاب نموده است، در ستادهای سایر کاندیداهای مقابل رئیس جمهور و منتصب به جریان غیر اصلاح‌طلبی بوده و حتی شایعه شده که از فرمانداران فعلی دولت تدبیر و امید استان کهگیلویه و بویراحمد، به ستاد رقبای آقای روحانی کمک مالی داشتند.
تاوان آقای کریمی برای جریان اصلاح‌طلبی بیشتر از معاونین استاندار است
این فعال اصلاح طلب بیان داشت: ضعف مفرط آقای استاندار، انتخاب معاون و بخشدار شهرستان کهگیلویه قبل از انتخاب و معرفی فرماندار بوده و مهمتر از همه، عدم تغییر حکم سرپرستی کریمی فرماندار کهگیلویه به حکم قطعی است که تنها در این دوره برای استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد امری محال شده است.
وی اذعان داشت: آیا آقای کریمی برای جریان اصلاح‌طلبی تاوان‌هایی داده است یا استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین و یا کسانی که در این روزها ادعاهایی در استان دارند؟ آقای استاندار، در زمان انتخابات ریاست جمهوری شما کجا بودید؟ آیا به خود اجازه دادید که حتی به خانواده خود بگوئید که به آقای روحانی رأی بدهند؟ آیا اجتماع سه هزار نفری در میدان جهاد دهدشت را بیاد می‌آوری؟ آیا می‌دانید که قبل از انتخابات چه کسانی برای تنویر افکار عمومی و تشهیذ ذهن مردم اهتمام داشتند؟
وی ادامه داد: تسلط برخی از افراد طایفه من در انتخاب و چینش مدیران از نفوذ جریان اصلاح‌طلبی بیشتر است.
دولت‌خواه بابیان اینکه عدم تغییر برخی مدیران، و نگاه اخلاقی به وظایف بعضی ازدستگاه های استان و همچنین تأخیر در عزل مدیر ضعیف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله ضعف‌های مدیریت ارشد استان به شمار می‌آید، گفت: در انتصاب مشاور ایثارگران، با وجود نخبه گان شاهد و ایثارگر در استان ایشان از کسی استفاده نموده که نه تحصیلات دانشگاهی و نه به مشکلات عمده ایثارگران واقف است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در خاتمه، عملکرد سیدکرامت الله کریمی را در مدت فعالیت به عنوان سرپرست فرمانداری در حوزه های مختلف مطلوب دانست و یاد آور شد: استاندار و مجموعه استانداری می‌بایست به دغدغه‌های و خواسته های جریان اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه توجه ویژه نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر سید کمال گل گفتی، درود خداوند بر شما باد
اصلاح طلب
Asia/Pacific Region
اقای استاندار لطفا خودتان جواب دهید ..... بود چطور مدیر کل دولت اقای روحانی شده؟
آقای پاک لطفا اینو دیده رد نکن
اصلاح طلب
Asia/Pacific Region
اقای استاندار .......د چطور مدیر کل دولت اقای روحانی شده؟
آقای پاک لطفا اینو دیگه رد نکن
Iran, Islamic Republic of
تمام عملکرد استاندار به انتخاب بخشداردرچاروسا است؟؟؟؟؟؟
دامدار
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه استاندار هیچ کاره است الان تاجگردون که ادعای اصلاح طلبی دارد بیشتر از نیروهای خنثی و یا اصولگرا استفاده می نماید در حال حاضر هم قرار است حافظی که از نیروهای حسینی بوده را به سمت معاون اداره کل منابع طبیعی منصوب نماید کدام اصلاح طلبی
ابومسلم
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی ملاک مدیریت ,شایسته سالاری هستش.مسایل جناحی سدی جلوی پیشرفت استان می باشد..ضمنا مدیرکل کتابخانه های استان دیگه چیه///
رضا
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر ماببینیدکی برای شهرستان ما تصمیم میگیرد
بيطرف
Iran, Islamic Republic of
آقایون آقای دولتخواه دنبال پست بود گیرش نیومد انصافا یه کاریش کنید یه جایی بهش بدید
محزمون
Iran, Islamic Republic of
هرچه لر ایگه وداغ دل ایگوه.......بنده خدا راپست وش بدید
انصاف
Iran, Islamic Republic of
آقای دولتخواهی جناب استاندار عملکرد بسیار خوبی داشته و تا کنون برای آقای کریمی هم هزینه زیادی داده و پیگیر هم هست ضمنا یادتان نبود آقای دکتر روحانی و بالتبع ان آقای استاندار اعتدال هستند نه اصلاح طلب به ان جوری که شما فکر کرده آید در ادوار گذشته هم مدیران بعضی ها شون معتدل بودند انتظار نداشته باش که استاندار همه ی جریانها و همه ی مردم را نادیده بگیرد او میخواد انتخابات را برگزار کند قطعا مدیران فعلی ولو منصوب از طرف ایشان نباشند قدرشناس آقای استاندار می باشند فراموش نکن که همه استانداران انتخابشان همین طوری بوده در کجا استانداران در میدانهای عمومی بوده اند استاندار باید در همه حوزه ها و برای همه مردم و پیشرفت همه جانبه استان تصمیم بگیرد هم نگاه محلی هم استان وهم کشوری و هم جهانی داشته باشد که انصافا استانداری با این همه توان برای کهگیلویه نیامده و بهتر است شما هم است شما هم زیاده خواهی نداشته باشید مع الوصف بنده ضمن حمایت و تایید عملکرد مجموعه ی استانداری و شخص دکتر خادمی از ایشان و امامان محترم جمعه و نماینده محترم مردم در مجلس و شورای محترم تامین شهرستان میخواهم که جهت صدور حکم. فرمانداری آقای کریمی همکاری نمایند. با تشکر
سید
Iran, Islamic Republic of
به هر حال دستت درد نکنه یک ساداتی پیدا شده کا واقعیت جامعه را بگوید و از دست کارهای فامیل گرایی استاندار بنالد افرین بر این چنین تفکراتی کاش استاندر یک ذره فکر میکردو جواب میداد
خواننده
Iran, Islamic Republic of
عجب چه خبر خوبی شنیدم ، پس خانم قربانی جای دیگری تشریف داشته ، من مطمئنم اگر عملکرد سایر استاندارها مثل استاندار این استان برای دولت روحانی است خطر بیخ گوش روحانی است و احمدی نژاد می آید و آنهم با رایی بیشتر از گذشته .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خجالت میکشم بگم اصلاح طلبم با وجود چنین استانداری البته در حوزه سیاسی
سجاد
Iran, Islamic Republic of
در دولت تدبیر و امید کاری به ای حرفها ندارن آقای اصلاح طلب
سجاد
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر و امید کاری به ای حرفها نداره جناب اصلاح طلب
125
Iran, Islamic Republic of
اقای دولت خواه تازمانی دیدگاه ما این است که هر دولت یااستانداری امد گروه قبلی را جارو کند استان ما همیشه همه از لحاظ اقتصادی و فرهنگی ....در رتبه آخر کشور میباشیم ما وشما دنبال این حرفها هستیم ولی یک جوان یزدی یا اصفهانی دنبال کار و آبادانی استان خود میباشد .زیاد ناراحت نباش این چند روز هم میگزرد بفکر نان باش که خربزه آب است.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دولتخواه عزیز که دقیقا به مشکلات اشاره نموده .و خوشحالیم یک لنگه علی مطهری در شهرمان پیدا شد. درود و صد درود
بیکار
Iran, Islamic Republic of
جقدر ما از این دولت که هیچ شعارش محقق نشد احساس خستگی و خمودی میکنیم..واقعا در استان ما دولت بی تدبیری و ناامیدی است.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
دولت اعتدال یعنی از همه نیروها احزاب استفاده کردن نه از نیروهای صرفا اصلاح طلب تا جایی هم که صلاح بوده و نیاز به تغییر و تحول بوده اقدامات خوبی صورت گرفته این دولت نه دولت اصلاح طلبان است ونه دولت اصول گرایان و اسم این دولت دولت اعتدال است وزیر محترم کشور هم اصول گراست.باید از زحمات و تدبیر استاندار محترم استان جناب آقای دکتر خادمی تشکر کرد استاندار بومی که درد مردم را می داند و از همه بیشتر به فکر توسعه استان است و مدیریت ایشان علمی و منطقی و قابل است.
ا . نظری
Iran, Islamic Republic of
خانم قربانی هیچگاه در ستاد دکتر ولایتی نبوده.
فعلا صحبت بر سر نیروهای ابقاء شده جریان پایداری است!
روشن فکر
Iran, Islamic Republic of
جناب دولتخواه عزیز.
متاسفانه ما دراستانی زندگی میکنیم که به جای همدلی کارمان فقط منفعت طلبی. ناحقی است که عملکرد مطلوب و در نوع خود بینظیر استاندار پرتلاش استان را نادیده گرفته و به خاطر عدم استفاده از اشخاص افراطی بگوییم استاندار ضعیف بوده. خودتم میدونی شلوار مدیرکلی بنیاد شهید و مشاوری استاندار برایت گشاد است پس لطف کن به خاطر اینکه از خودت استفاده نکرده داری انتقاد میکنی. همه میدونن مشاور استاندار در امور ایثارگران اگر به قول شما سواد ندارن اما عملکردشان مورد قبول همه هست. بدبختی ما اینه که همه دنبال پوشیدن جامه ای بزرگ هستیم و اگه نپوشیدیمش دیگه اخلاق تخریب گل میکنه. در جواب کامنت قبلی هم بگم که عملکرد خانم قربانی برای همه مشخص و قابل تحسین است. تا کور شود هرآنکه ....
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تنها مدیری که توان اداره یک مدرسه را ندارد کریمی سرپرست فرمانداری هست ،تو هم چون پست گیرد نیومد داری به آب و آتش میزنی و از دیگران انتقاد میکنی،تو کی هستی که بگی مدیرکل بنیاد شهید ضعیف هست،این بدان در بنیاد پست گیرت نمیاد،اگه شبانه روز هم انتقاد کنی،مگه کی هستی فرزند شهید هستی باش از علی مطهری که بالاتر نیستی،تازه شما که بهترینتان کریمی هست آنجوره،وای بر باقی شما،شما از منطقیان تان تا خودتان توان اداره دامپزشکی را هم ندارید،مگه مشاور ایثارگر آن اصلاح طلب نیست چون ساداتی نیست نقبوله،چون با منطقیان نیست نه قبوله ،تا جایی که من میدونم شما در بنیاد هم جایگاهی نداری ،برو فکر نان کن ،.؟.......کبنا نمایش ندی خیانت کردی
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
بابا این دنبال پسته یه بهزیستی کمیته امدادی در چاروسا یا دیشموک بهش بدین خودتون را راحت کنید البته اگه مردم آنجا بپذیرنش،چون مش.................داره
باران
Iran, Islamic Republic of
این دلیل نمیشه هر کسی در ستاد روحانی فعالیت داشته باید بر منصب قدرت بنشیند!! واقعا جای تاسف داره که جوانانی که به عنوان شاخص در جلسه دعوت شدن چنین دیدگاهی داشته باشن.
شایسته سالاری باید در مناصب مد نظر قرار داده شود/ استان ما سیاست زدس و جوانان به جای اینکه این معضل رو ریشه کن کنن خودشون دارن اوضاع رو از اونی که هست بدتر میکنن بیان چنین دیدگاهی در حالیکه هنوز ۱۰ روز از نامگذاری شعار سال گذشته زیر پا گذاشتن منویات رهبری در تاکید بر همدلی و همزبانی دولت و ملت است
کهگیلویه را جریانات سیاسی آباد نمی کنن اون چیزی که امروز بیش از هر زمانی در این شهرستان مورد نیاز است عزم جدی مسئولان و مردم در برون رفت از مشکلات چندین سالست به فکر شهرستان باشید چونه زدن برای بر کرسی منصب نشستن آخرت ندارد
گل گفتی د
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید کمال بزرگوار.
گل گفتی و به امید خدا در سفر دکتر روحانی به استان همه چیز را به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهیم کرد.
امیدواریم این سفر زودتر سر بگیره
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار ..که کلا خط و مشی دولت تدبیر و امید را قبول ندارد و دبیر کمیته بانوان ستاد آقای ولایتی بوده چطور مدیرکل دولت اعتدال گردیده آقای مدیر مسئول لطفا انتشار دهید اینچنین مطالب را لطفا بازهم...
حسین کربلایی
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی کمال جان ،آقای استاندار در انتخاب مدیران حوزه استانداری هم بد عمل کرده است ، آیا آقای مهندس شجاعی برای مدیرکل فناوری چیزی کم داشت فقط وفقط بخاطر خاطر خواهی بعضی سیاسیون که برخلاف عقیده دولت تدبیر وامید هم بودند کسی را انتخاب کردند که کلی مشکلات ........ دارد
,تباری
Iran, Islamic Republic of
محسن تباری : شهرها به عنوان نماد توسعه و پیشرفت هر منطقه ی جغرافیایی به شمار می روند و می توان گفت شهرها نقش هویتی ، خاص و ویژه ای را برای هر منطقه جغرافیایی بازی می کنند که توسعه یا عدم توسعه آن شهر می تواند نقش انکار ناپذیری بر سایر بخش های آن منطقه بگذارد. شهر دهدشت در طول دو سال گذشته تاکنون با جهش های ویژه ای در بخش های مختلف برخوردار شده است و باعث ارتقا شاخص های توسعه پایدار شهری در زمینه های گوناگون شده است که این پیشرفت چشمگیر در سایه توان و تخصص همراه با تجربه ی مدیریت ارشد شهرداری دهدشت حاصل شده است و باعث شده که در پروزه های گوناگون شهری حاکمیت تخصص همراه با تجربه به خوبی مشهود باشد و از این منظر روند علمی با تاکید بر ملاک های برنامه ریزی شهری نوین در این پروژه ها حکمفرما شده است . پروژه هایی که آینده نگری ، آسایش ، امنیت ، توریست پذیری ، توج به اصالت فرهنگی محل همراه با حفظ محیط زیست در آنها موج می زند و باعث شده است برای شهروندان چشم اندازی روشن از توسعه و پیشرفت شهر برایشان ایجاد شود . پروژه هایی مانند پارک بزرگ بلاد شاپور با ۲۵۰۰۰ مترمربع و با اعتبار پیش بینی شده ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان که ۴۵/ درصد پیشرفت فیزیکی دارد می تواند پایانی باشد بر معضل قدیمی و مهم دهدشت مبنی بر نبودن پارک تفریحی . پارک بزرگی که در ورودی از بهبهان چشم انداز بصری فوق العاده ای برای شهرها ایجاد می کند و همجواری آن با تپه ی نورالشهدا باعث می شود که در کنار نشاط روحی و گذران اوقات فراغت نشاط معنوی را نیز برای شهروندان دهدشت فراهم کند . می توان از پارک بزرگ بلاد شاپور به عنوان یکی از پروژه های مهم تاریخ شهری دهدشت نام برد که دارای قابلیت های مهم و اثر گذاری می باشد که موجب سوق شهر از شهری ساکن به شهری پویا و تفریحی می شود و بخش اعظمی از نیاز شهر به یک مکان تقریحی مناسب را پاسخ داده و تاثیرات مثبت گوناگونی در حوزه های مختلف ایجاد می کند که خوشبختانه مدیریت ارشد شهرداری با تکیه بر توان و تخصص خویش همت ویژه ای را مصروف آن داشته است . در کنار این پروژه بزرگ می توان از بهسازی و بازسازی ورودی های شهر به نیکی یاد کرد که این اقدام ارزشمند باعث شده است که ورودی های شهر از چشم اندازی زمخت به جشم اندازی با زیبایی بصری فوق العاده تبدیل شوند و نشاط و سرزندگی به مسافران ، مهمانان و شهروندان منتقل کند. پارک مرکز شهر که در مدیریت شهری جدید با بهسازی و ساده سازی محیط ، حفظ بافت اولیه ، حفظ درختان و فضای سبز به بهترین شکل ممکن بهسازی ، نورپرداری ، تصحیح هندسی شده و باعث شده به مکان جذب مسافران ، استراحتگاه شهروندان و نقظه ی ثقل ریبایی شهر تبدیل شود و تحسین عموم شهروندان را برانگیزد . توجه به فضای سبز کلان شهری باعث نشده که از پارک های محله ای غفلت شود و در طول ۲ سال اخیر ۳ پارک محله ای احداث و ۳ پارک دیگر در شرف احداث باشند تا ضمن ارتقاء شاخص های فضای سبز شهری ، توجه ویژه ای به عدالت شهری در محله های مختلف شهر نیز بشود . نورپردازی سطح شهر ، اصلاح هندسی تقاطع معابر ، سنگ فرش نقاط مختلف شهر ، جدولگذاری های متعدد و … بسیاری دیگر از اقدامات ارزشمند مدیریت شهری دهدشت باعث شده که شهروندان امیدوارانه و مشتاقانه نظاره گر تحول و پویایی شهرشان باشند و ارزشمندی این اقدامات زمانی دوچندان می شود که بدانیم این اقدامات ارزشمند با توان مالی بسیار ضعیف شهرداری و فقر منابع انسانی توانمند و …. صورت گرفته و باید دانست که نقش مدیریت ارشد شهرداری در این تحول و پویایی بسیار چشمگیر و مهم است زیرا که تجربه و تخصص همراه با تعهد و قانون گرایی سرلوحه کار ایشان است و باعث شده که شهرداری فارغ از مسائل حاشیه ای معمول به وظیفه ی ذاتی خود مبنی بر خدمات رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان بپردازد .
اصلاح طلب قدیم
Iran, Islamic Republic of
جناب دولتخواه بسیاری از نیروهای منصف اصلاح طلب معتقدند ضعیف ترین نیرویی که بر استاندار تحمیل شده همین آقای کریمی هست
همین شماها اگر بزرگواری از کریمی حمایت کنه براتون محبوب می شه. در حالیکه باید انتقاد می کردید که چرا کسی که سابقه مدیریت یک دبستان را هم در کارنامه اش نداره چطور شده فرماندار.
جالبه که از عملکرد نداشته کریمی دفاع می کنید. کدام عملکرد؟ آیا در این مدت جز یه مشت حرف تکراری چیزی داشته!؟!!!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام.مشکل امروز ما وجود افراد تندرو و جوگیرهای سیاسیه. بی انصافیه که عملکرد استاندار رو زیر سوال ببریم. قرار نیست قلع قمع مدیریتی و سیاسی انجام بشه. دوست و دشمن به صداقت و مدیریت اقای خادمی اذعان دارند.
خانم
United States
کی گفته خ........
من خودم از کسانی بودم که توسط ایشون برای رای دادن به اقای ولایتی دعوت شدم.اون هم توی ستادش.که با مخالفت من مواجه شد.
با داشتن همچون مدیرانی که هیچ بستگی به دولت روحانی ندارند و صرفا با قوم و خویش بازی انتخاب شدند باید ۲ سال دیگه سردار قاسم سلیمانی رو رئیس جمهور ایران دانست.
آقای استاندار امسال سال سرنوشت ساز انتخابات مجلس هست.لطفا از مدیران اصلاح طلب استفاده نما تا شاهد بدبختی بیشتر از این نباشیم
براتی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزم جناب دولتخواه...تازمانی که عزل ونصب ها دراستان ما بصورت سلیقه ای وبراساس روابط فامیلی ودرازای گرفتن وام های میلیاردی صورت میگیرد نباید انتظارپیشرفت داشت...مدیرانی هستند که لیاقت وشایستگی اداره کردن خانواده سه نفری خود نیستند اما بواسطه رابطه وزدوبندهای سیاسی برروی اریکه مدیریت نهاد واداره شهرما میشینندوبه جای پیشرفت وسیرصعودی متاسفانه مشکلات شهر ودیارمان رادوچندان میکنند...گزینش مدیران بایدبراساس صلاحیت وکاردانی باشد تا بتوانیم راه پیشرفت وترقی راطی کنیم...درهمایش مال وبالا ومال وزیر حضرتعالی به این نکته اشاره نشد که مدیران استانی وشهرستانی ما درماله زیرچه کشک ودوغی برای مردم ما با خودآوردند...دوتا ازحاصلخیزترین زمینهای کشاورزی مارادر حصاری ازبتن وسیم خاردار به عنوان طرح پتروشیمی وکارخانه سیمان زندانی کردندو...
بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
اقای دولتخواه شما خوب میگی ولی وقتی اقای گنجیانی رییس بهزیستی دهدشت میگه صد تا فرماندار و استاندار اصلاح طلب بیاد سر کار تا بزرگواری هست من هم هستم !! بخدا عین جمله را در جلسه ای عنوان کرد
مهرزاد دانشجوی تهران
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض تبریک
سید کمال تشنه ی پست نیست!!
اونهایی که مغرضانه نظر می دهند افراطیونی هستند که مخالف اصلاحات هستند.
سید کمال حرف اصلاحات میزنه وقتی دولتی
عوض میشه باید مهره های موافق دولت را بگذارند نه مخالف دولت ''
ایشون اگر دنبال پست بود تا حالادکتر تاجگردون بهترین پست بهش داده بود '
پسر شهیدی هم که کامنت گذاشته منطقی حرف بزن تا ابروی شهیدت حفظ بشه '
در ضمن سید کمال در دولت قبل پیشنهاد مسئولیت استانی بهش دادن اما قبول نکرد ' ایشان فرصت طلب نیست '
دانشجوی (پلی تکنیک)
Iran, Islamic Republic of
شماهمان کسی هستی ازبرنامه هایتان ازاصول گرایانی دعوت می کردید ازاصلاحطلبان دعوت نکردید کی تاحال اصلاحطلب شدید
مهرزاد دانشجوی تهران
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید کمال اصلاح طلب واقعی
قابل توجه مخافان حسود سید کمال اگر ایشون دنبال پست بود از پیشنهادهای اقای کاری در گچساران استقبال می کرد '' حرف اصلاحات میزنه ' هر دولتی که رفت باید مهره های فرسودش ببره! اگر دولتی باشد مثل احمدی نژاد که دیگه فاتحه ''
خطاب به پسر شهید قشنگ تر حرف بزن تا ابروی شهیدت نبری!!
دانشجوی (پلی تکنیک)
Iran, Islamic Republic of
خاک برسرما که تو برای شهرستان تصمیم می گیری
دانشجوی (پلی تکنیک)
Iran, Islamic Republic of
مشاورکه شخصی کاربلد است خودتو باشخصیت ها مقایصه نکن
دانشجوی (پلی تکنیک)
Iran, Islamic Republic of
شمابین شش نفرنتونستی رای بیاری دم ازاصلاحطلبی نزن
دانشجوی (پلی تکنیک)
Iran, Islamic Republic of
اخخخخخخخخخخخ ازپست چقدرشیرینه
دانشجوی (پلی تکنیک)
Iran, Islamic Republic of
برادرجان مشاور اصلاح طلبی ارث پدریشه توهنوز بچه ای
دانشجوی (پلی تکنیک)
Iran, Islamic Republic of
بودن کسانی که برای اصلاح طلبان هزینه مالی کردن توکم ازدولت احمدی نزاد پول برای موسست نگرفتی نمک نشناسی نکن
دانشجوی (پلی تکنیک)
Iran, Islamic Republic of
برادرمنطقیانی که شبانه روز باهم هستین مگه طرفداررضایی نبود
محمد.ش
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین انتخاب وزارت کشور انتخاب کریمی به سرپرستی فرمانداری دهدشت بیچاره فلک زده هست.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
من یک اصولگرا ولی خداوکیلی استاندار به توانمندی دکتر خادمی در استان ما تا حال نیومده،بسیار علمی و مسلط و با شخصیت و مودب،خاک بر شهرستانی که تصمیم گیرنده اش امثال دولتخواه و کریمی باشد ،ای خدا وای قرآن شما بیایید عملکرد چند ماهه فرماندار را در این چند ماه بررسی کنید بابا طرف اگه دست خودش باشه یه شب ول میکنه میره،اینکاره نیست،من کامل در جریان امور هستم ایشان برای رییس یک دبیرستان هم صلاحیت ندارد چه برسه به فرمانداری،ایشان از کسانی است که در فتنه ۸۸ یکی از آشوبگران بودسپاس نامه ایشان در حمایت از فتنه گران و توهین به مقامات مملکت هنوز موجود است مگه اداره اطلاعات میزاره امسال ایشان در راس هرم مدیریتی قرار بگیره،این دولتخواه هم بعنوان ابزاری در دست کریمی و منطقیان هست دارن استفاده ابزاری ازش میکنند دنبال پست هست یه جایی را بندازند جلوش ساکت میشه،تازه دولت اعتدالگراست،اصلاح طلب نیست ،تمام اصولگراهای شهرستان از دکتر خادمی حمایت می کنند،
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای دولتخواه به خاطراینکه توبنیادشهیدبهش پست ندادن نگران ولب تاچندوقت پیش باهمین مشاوری که علیه اش صحبت میکنه صمیمی بود. وازش تعریف میکرد.واونم دنبال بودکه بهش پست بدن
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
باید پذیرفت استاندار، مدیر ارشد استان است که باید همه حوزه های استان را ببیند و تصمیم بگیرد
بدون تعصب باید بپذیریم تاکنون استانداری با این همه توان، فهم و صبر برای کهگیلویه و بویراحمد نیامده
اگر چشم ها را خوب باز کنیم خواهیم دید که بیش از ۹۵درصد نیرو های مورد انتظار از جریان اصلاح طلب استفاده شده نباید بی انصافی کرد.
اگر مواردی نادری وجود دارد، که دارد شاید ناشی از درخواست های نمایندگان یا مقامات کشوری باشد که نه شما و نه همه ما نمی توانیم توان خادمی و صبر ایشون راد داشته باشیم
درعین حال ضمن تشکر خاص، از استاندار محترم درخواست میشود در تغییر مدیرانی که گروه های سیاسی و بعضا حتی اصولگرا ها بر ادامه کار آنها حساسیت دارند چه آنهای که داخل استانداری و چه آنهایی که بیرون استانداری هستند اقدام فرمایند
از نمایندگان محترم هم انتظار میرود به نظر مردم کمک کنند تا همدلی و هم زبانی فراهم گردد. یقینا نماینده ای که رای مردم را داشته بارد نباید نگران چینش مدیریتی باشید
انصاف
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای دولتخواه فقط خودتو خرابتر کردی بدان هرگز استانداری به این توانمندی برای این استان نمیاد !
يزدانپناه
Iran, Islamic Republic of
سید کمال الدین دولتخواه را همه به صداقت و صراحت می شناسندش.
سید کمال دانشجوی فرزند معزز شهید و دانشجوی مقطع دکتری حقوق و از طایفه سادات امامزاده علی ( ع) می باشند . سخنان ایشان بسار قابل تامل اند .

" تسلط برخی افراد طایفه من در انتخاب و چینش مدیران از نفوذ جریان اصلاح طلبی بیشتر است "
" تاخیر در عزل مدیر ضعیف بنیاد شهید ...."

موضع جناب دولتخواه در حوزه اصلاح طلبی دیدکاه شخصی ایشان و در مقابل قوم گرایی در انتصابات مدیریتی استان نکته نکران کننده و درددل اکثریت روشنفکران از جمله فرزندان معزز شهدا به عنوان منتقدین وضع موجود می باشد
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱٫ عملکرد استاد محترم جناب استاندار ضعیف بوده است و خط و مشی امور استان توسط نماینده دوگنبذون تعیین می شود. پناه می برم به پروردگار عالمیان از .............
دوست هميشگي ات .
Iran, Islamic Republic of
کمال جان سلام .
به قولی :
" هلا ترکه بازی وزونی وزیره ً/ بیو که انتظارم و چویی وگیره "
فرهاد راد
United States
شهروند عزیز.مشکل وجود افراد تند رو نیست.مشکل وجود افراد نان به نرخ روز خور هست.
چندتا از مدیران استان ما واقعا اصلاح طلب هستند؟
بخدا کمتر از انگشتان ۱ دست.
چند نفر از مدیران استانداری اصلاح طلب هستند.؟
توی همین استانداری أصلاح طلبان واقعی الان کجان؟
مدیران استانداری کیا هستند؟
اخه گوهرکأنی. برادران حسن پور.باقری.قربانی.مثنوی.تقوی.دهرابپور.و فرمانداران استان کدام یک اصلاح طلب بوده اند و کدام یک برای جریأن اصلاح طلبی کاری انجامداده اند و برای آقای روحانی حتی ۱ قدم برداشتند.
مهرزاد دانشجوی تهران
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید کمال درود بر اصلاحات
خطاب به پسر شهید از حرف زدنت معلومه که ادبیاتت کوچه بازاری هست '
سید کمال راست میگه
باید یه عده ی منفعت طلب از سمتشان کنارگذاشته شوند '' امثال سید کمال زحمت انتخابات در دهدشت کشیدند حالا یک عده ی دیگر که معلوم نیستند جز کدام جناح سیاسی اند پست هارا به هم تعارف کنند؟!
دوست
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر آقای دولت خواه تمام گفته هایشان صحت دارند
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
آن وقت که ۶۰ شما اصلاح طلبان سر از پا نمی شناختید تا به نماینده فعلی رای دهید اکنون انتظار نداشته باشید استاندار به تنهایی معجزه کند بجای این خود زنی ها کمک کنید تا استاندار بتواند آن اهدافی که مدنظر دولت و شما است در استان پیاده نمایید که حتما پیاده خواهد نمود
سادات
Iran, Islamic Republic of
جناب دولتخواه : تندروی در هیچ جایی کارساز نبوده ما در جامعه ای زندگی می کنیم که امام علی را به عنوان امام اولی خویش با شعار نه افراط نه تفریط فقط اعتدال انتخاب نموده ودر برهه از زمان افرادی در سطح استان محروم ما انتخاب شده اند که بحمدالله سالم و جویای امور استان و شهرستان می باشند. اگر بخواهیم عملکرد استاندار سخت کوش یا نمایندگان استان بخصوص نماینده عام المنفعه کهگیلویه فردی پاک و متدین و ولایتمدار و از جنس شهدا نه بازماندگان شهدا را با تمامیت خواهی و مغرضانه زیر سوال برد کاری نامطلوب و ناپسند می باشد واما شما جوان جویای نام تازه به دوران رسیده در نهادی مشغول خدمتى که ما انقلاب خویش را مدیون آنها می دانیم ولی تو به واسطه منتسب بودن به یکی از آن دلاوران در همه موارد پایت را از گلیم خویش فراتر می نهی و حرمتها را می شکنی. دولتخواه عزیز طبق دیدگاه شمامگه می شه یه شهر امام جمعه نداشته باشد و یا فرماندار منتقد ارزشها را منصوب کرد بابا زیادخواهی و بی انصافی در سراسر وجودت موج می زند و حقایق و واقعیات در جای دیگر نهفته اند که از آنها بی بخرید و یا اینکه خودت را به نادانی که البته نادانی زده ای. برو دنبال نان که خربزه آبه و بیا اطرافیانت را هم انسان بدان و لااقل حرمت انسان بودنشان را محفوظ بدار. به امید آینده ای مطلوب برای شهرستان کهگیلویه بدون امثال شما
سلام
Iran, Islamic Republic of
بابا مردم از گرسنگی و فقر دارن میسوزند برخی مثال این آقای به قول خودش روشنفکر که اگر کشوری به ایران حمله کنه می گه این یک عمل دموکراسیه داره برای ما آروقه روشنفکری هوا میکنه . بابا برو پاچه خواری هم حدی داره . سید موسی که از خودتونه حالا که باج نداده جیبتونو پر کنید می گید بده . برو و فکری به حال خودت کن که کریمی همین اموروز فردا پر می شه . اگه نمی دونی بدون که حکمش تإیید نشد و این هم از ضعف استانداره که نمی تونه جانشینشو تعیین کنه؟؟؟؟!!!!!!!!!!
اصلاح طلب دهدشت
United States
واقعا مسخرست که هر حرف بی پایه و اساسی با یه تیتر پر سر و صدا درج میشه.
حداقل این جمله که گفته "آیا به خود اجازه دادید که حتی به خانواده خود بگوئید که به آقای روحانی رأی بدهند؟" کاملا بی اساسه.
بنده که میشناسم پسرش فعال دانشجویی ستاد روحانی بود، الانم بی هیچ ادعایی صرفا مشغول تحصیله....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدایی تو به روحانی رای ندادی ولیدر رضایی بودی وبرا پست بنیاد شهید دهدشت رفتی بهت نداد واین حرفا را میزنید
ممهمان
Iran, Islamic Republic of
یکی از افرادی که باعث انشقاق بین اصلاح طلبان گردید آقای دولتخواه هستش ومتاسفانه فقط حرفای قلمبه میزند
علی ن
Iran, Islamic Republic of
شما که به رضایی رای دادین و پیامکای صدوقی مشخص شد که شما و رییس گروه به ضرس قاطع از آقایی رضایی حمایت کردین
نویسنده
Iran, Islamic Republic of
یکیکی از تخریب چی های اصلی شهر دهدشت ایشونه که برای کسی آبرو نگذاشته وایقد علیه آقای داورپناه زد و همش منجر به شکست شد درود بر خادمی
جمال
Iran, Islamic Republic of
چطور تو که یازده بازیکن فوتبال رو نمی تونستی اداره کنی به استانداری که به خوبی ی استان رو اداره میکنه اشکال می گیری؟تو با اون افکار تند خود باید می شدی استاندار
اعتماد
Iran, Islamic Republic of
اگه کمی انصاف به خرج بدید ،شما چپ ها که اشتباهی نام اصلاح طلب را برگزیده اید ،کلا همتون مث استاندارتون ضعیف و ناتوان هستید و به ندرت میشه بین شما افرادی را یافت که توان معاونت یک مدرسه روستابی را داشته باشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
درجواب کامنت به نام فرزند شهید واقای دولت خواه...اولا من خیلی ها را دیدم که فرزند شهید بودند وسواستفاده گر ما حرمت شهیدان را روی تخم چشممان نگه میداریم ولی اول باید حرمت امام زاده را متولی ان حفظ کند که جنابعالی از ادبیاتت معلوم است که یا فرزند شهید نیستی ویا از نام شهید سواستفاده میکنی مگر اداره دامپزشکی که اداره تخصصی میباشد به نظرت خیلی بی ارزش است یا چون نام دام روی ان است دیدگاهت اینقدر پایین است که جای تاسف است دوم مگر از محبوبیت استاد منطقیان خیلی حسادت میورزی یا میترسی ودر جواب اقای دولت خواه لازم نیست در حضور فرماندار اینقدر چاپلوسی کنی یادت باشد حکم ایشان را همان استانداری تایید نموده که اینقدر بی محابا حرمتش راحفظ نمی کنی وقطعا اگر اقای دکتر خادمی شما را مشاور کذاشته بود الان فقط دکتر دکتر میکردی این عادت خیلی از هم استانیهاست ولی خدا را شکر که دکتر خادمی تحمل وبردباری وظرفیتش اینقدر بالاست که با این ادبیات شما خم به ابرو نمی اورد وشما خبر ندارید که در بین استانداران کشور ایشان موقعیت خوبی دارد وحرف برای گفتن دارد وافتخار این استان میباشد من شاگرد ایشان بودم ومیدانم اهل پارتی بازی نیست وشعار دولت را عمل میکند
اموزش
Iran, Islamic Republic of
فارغ ازهمه چیز باید گفت که ایشان درست میگویند۱٫مدیران اموزش و پرورش ووچرام و چاروسا اصلا رای به روحانی ندادند و طرفدار کاندیدای رقیب بودند ۲٫اقااوخانم وفایی با جبهه پایداری ۳٫بخشدارکهگیلویه و سرفاریاب هم طرفدار بزرگواری وحامی پایداری۴٫اقای استاندار هم رای دادنش به روحانی و کلا همراهیش با اصلاح طلبان از ۷۶ به این طرف محل تردید .کریمی هم تنها اصلاح طلبی بود که حکمش لغو و کارش تمام.
رضا سبزواری
Iran, Islamic Republic of
سلام
لطفا به دوستان اهل دانش سیاسی بفرمایید. واژگان
اعتدال
تدبیر
شایسته سالاری
دوری از قومگرایی و تفکر گرایی
را برای خوانندگان تشریح نمایند
با تشکر
موفق باشید
امیر
Iran, Islamic Republic of
میگم این از همون دولتخواه های متحجر و ...ومردم گچساران و دهدشتی نیستها در ارنیست
بهمن
Iran, Islamic Republic of
اقای دولتخواه میشه بفرمایید پدر بزرگوار وبرادر اقای کریمی در انتخابات مجلس به کی رای دادند ؟به بزرگواری میشه بگید در زمانی که ستاد عارف در شهرستان کهگیلویه بود شما کجا بودید؟درستادقالیباف میشه بفرمایید ستادروحانی کی در شهرستان کهگیلویه تاسیس شد ؟شب اخر انتخابات بعداز انحلال ستادعارف؟میشه بفرماییدکی برای فرماندارمشاور جوانان تعیین کرد؟اقای سیدنصرت الله کاظمی لیدر بزرگواری که تمام خانواده اش رو گذاشت سر کار.درود بر کبنا ودرود برعکاشه
نویسنده
Iran, Islamic Republic of
لطفا کامنتا را بزن
کمال جان شما که به رضایی رای دادین حالا برا ما سنگ دکتر اعتدال گرو به سینه میزنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقا مهدی خدایی روت میشد. چنین حرفی را بزنی واقعاً کی را باکی مقایسه میکنی؟! این آقا درتو همات خودش بسر میبرد و. فردی است که فقط دنبال پست ومقام بوده وحاج مهدی خوب ایشان را شناخت و. ریاست بنیاد شهید چرام را بهش هم نداد
على
Iran, Islamic Republic of
بابا بى خیال همه شما را مبشناسند که این حرفا را برا پست میزنید واگه تونستى خودتان ریاست بنبادر شهید بقبولانى بعدش بیا از استاندار ایراد بگیر در این إندازه نیستى
تنها ایراد کریمى نگه داشتن امثال تو ردیگرانه وگرنه کارش تا حال تموم بود
س.ن ت
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به دوست عزیز آنجایی که فرمودند بعضی از مدیران در اداره یک مدرسه ناتوانند ..مگر اداره مدرسه آسونه ....متاسفم برات اداره مدرسه از اداره استان هم سخت تر است اگر احساس مسئولیت باشه....این ادبیات غلط باید اصلاح شود.
ﺍﺣﺴﺎﻥ
Iran, Islamic Republic of
،،آدمی که هنر داشته باشه بیکار نمیمونه،،
اصلاح طلبی از خطه محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
افرین بر تو برادر اصلاح طلب انصافا اصلاح طلبان همیشه در طول تاریخ شجاع بودها ند ولی اقای دولتخواه عزیز همانطوری که جناب دکتر عارف فرمودنداین دولت مال ما اصلاح طلبان نیست ودر این استان قبری که ما سر ان گریه می کنیم متاسفانه مرده در ان نیست
کمر خمیده
Iran, Islamic Republic of
ومن ستاد ولایتی بیه
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
از اینکه بعضی دیدگاههای حمایتی از استاندار که اصلا تفکر تخریب در طرف مقابل را ندارد در معرض نمایش نمی گذارید گلایه مند هستیم از شما انتظار بیشتر در اطلاع رسانی حقایق میرود
نوید
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیر که در فضای مجازی فعالیت می کنید در مقاله آقای دولت خواه عملکرد عمرانی استاندار را پسندیده است بحث بر عملکرد سیاسی است شهرستان کهگیلویه شهری است سیاسی چرا نیروهایی که ۸ سال مسئولیت داشته اند دوباره مسئول باشند چرا استاندار تاخیر میکنه چرا ائمه جمعه دخالت بکننه خداییش واقعیت هارا گفته دولتخواه متشکریم
سرزمین من
Iran, Islamic Republic of
آقای دولتخواه اپه پست داشتید همین حرفا را هم عنوان میکزدید؟
چرا جو گیر می شوید
حالا که یک استاندار بومی پیدا شده که به درد مردم و استان میخوره شما منتقد شدید؟
چرا ما غریب پرستیم؟
استاندار باید درد مردم را بفهمد نه دنبال کارهای بدون برنامه آقایان باشد.
به خداوندی خدا شماها دلسوز این مردم نبوده و نیستید
Iran, Islamic Republic of
با سلام ......ها جای خیلی بزرگی نیست که شما اینقدر مانور می دهید ا.........ون خودش قبلا با رسانها همکاری می کرد .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام وردود برسید کمال که الحق راه پدرشهیدت به خوبی ادامه می دهی .
اصلاحات مظلوم
Iran, Islamic Republic of
سید کمال حرف حقی را گفتی،اعتراض اصلاح طلبان استان از اول همین بود.ولی باند شما که منطقیان مدیریتش می کنه و برخی افراد طایفه که خودت خیلی منصفانه اشاره نمودی و غلامرضا تاجگردون استان و استاندار را به این روز انداختند.
باز درود بر شجاعتت که به موقع داد زدی.
کسانی که شما را به نرسیدن به پست متهم می کنند خیلی بی انصاف اند.
قطعا حق شما بالاتر از اینهاست
سید
Iran, Islamic Republic of
کمال عزیزوقتی که برای تشکلهای غیردولتی کاندیدبودی همین بخشداردیشنوک وهمین مشاورایثارگران ازت حمایت کردن تارای میاوردی ولی حالا ۴رای آوردی اون موقع که این دونفرتوفرمانداری بودن بهت کمک میکردن افراد خوبی بودن ولی حالاتومسولیت گیرت نیومداونامقصرن لااقل قدر شناس باش دکترخادمی به اندازه عمرت سابقه اصلاح طلبی داره مگه مشاور اصلاح طلب نست سابقه بیش از ۴سال حضوردرجنگ ومسولیت بالادردردفاع مقدس جانباز وعضومعتمدین معین که باعث شودتورای بیاری.۱۰سال مسول امورایثارگران فرمانداری کهگیلویه آیاکسی حرف توراباورداره که این فردبامشکلات ناآشناست درپیگری که مادرشورای هماهنگی امورایثارگران مشاهده میکنیم ایشان آشنابه مشکلات هست.لااقل تقواداشته باشید
یکی
Europe
در اینکه استاندار محترم تلاش زیادی دارن شکی نیست و اینکه بومی هستند نقطه قوت ایشون می توانست باشد اما متا سفانه انگار هر یک از بچه های استان دستشون به یک جایی بند میشه عزمشون را جزم می کنند که فقط فامیل و طایفه خودشون را به جایی برسانند.مثال همون که خودتون گفتید ؛خانم قربانی همسر آقای تقوی معاون دام پزشکی وساداتی هست .آقای تقوی برادر ایشون مدیر کل ثبت احوال است و....گویا این خانواده مخ استان بودن که همه مسول هستن در حالی که متاسفانه نه خانم قربانی اصلاح طلب یا اعتدال گرا هست و نه عملکرد مطلوبی داشته بلکه با سوء استفاده از رسانه خودش را بزرگ کرده و کسانی که بی اطلاع هستن چون زیاد و همه جا تو چشمشون هست فکر می کنن خیلی کار کرده.اون دو تا تقوی هم که حسابشون معلومه .خصوصا مدیر کل ثبت احوال که چند سال پیش برای کارشناسی اداره ثبت تایید نشد ولی حالا با آمدن آقای خادمی که ساداتی بود مدیر کل شد .جدا آقای استاندار غیر از ساداتیها کس دیگه ای را هم می بینید!!!!!!؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
خادمی استعفا دهد
محمد
Iran, Islamic Republic of
خادمی ضعیف است
حسین میگه
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه دوستانی که سید کمال را نمی شناسند ایشون جوانی فعال هست که تاکنون بر نامه های مختلف فرهنگی را بر گزار نموده در شهرستان اصلاح طلب هست همیشه در جریان فکریش ثابت قدم بوده از منطقیان و رستاد و تاجگردون تا خاتمی میر حسین و روحانی حمایت کرده خداییش انصاف داشته باشید چرا وقتی یکی واقعیت ها را میگه بدتون میاد
دانشجوی (پلی تکنیک)
Iran, Islamic Republic of
برادرحاضرین درجلسات وبرنامه هایش اقایان وزدهی عدل هاشمی سیدجواد هاشمی مصطفی تقوی وووووووایا این هارابرای پول دعوت می کرد یاچیزدیگری تازه افرادبیسواد رانخبه می نامید
صمد
Iran, Islamic Republic of
کسانی که انتقاد میکنن به آقای دولت خواه ملاک اصلاح طلبی چیست ؟اگه حمایت از جریان سیاسی در ادوار گذشته و حال بوده که ایشون همیشه در این جریان حرکت کرده پس چرا بیخود نق میزنید بابا گفته عملکرد ایشان در حوزه عمرانی مثبت هست ولی در حوزه چینش نیروها بد عمل کرده خداییش واقعیت ها را گفته
تمراس
Iran, Islamic Republic of
به نظر من الیگاریشی فامیلی بر استان حاکمه نه دولت اعتدال و تدبیر . یه فکری به حال ساداتی های بدون پست بکنید .
سرپ
Iran, Islamic Republic of
کمال دولتخواه دنبال پست بود گیرش نیومده حالا دنبال تخریب است
امین
Asia/Pacific Region
بابا پست به کمال بدید تا کوتاه بیاد
امین
Asia/Pacific Region
بابا اولین جلسه مشاور جوانان را بچسبید بیست بود بعد از هشت سال جوانان اصلاح طلب جون گرفتن
شیر
Iran, Islamic Republic of
عملکرد طایفه ای استاندار:۱٫انتخاب موسوی امجد ساداتی به مدیرکلی بهزیستی۲٫انتخاب تقوی ساداتی به مدیرکلی ثبت احوال۳٫انتصاب اقا وخانم وفایی و نوروزی و کاظمی ساداتی در استانداری ۴٫ سرپرستی کریمی ساداتی در فرمانداری دهدشت۵٫انتصاب حسینی پرور ساداتی به بخشداری کهگیلویه ۶٫انتصاب پناهنده ساداتی به معاونت ابتدایی اموزش وپرورش دهدشت ۷٫اقای موحدی ساداتی معاون استاندار.حالا شما بگید اینهمه نیروی تحصیلکرده در دهدشت وگچساران ویاسوج سهمشان تماشا از پشت ویترین خواهد بود درصورتی که هیچکدام ازاین اقایان همسو بادولت نبوده وبعضا رای به روحانی نداده اند
شیر
Iran, Islamic Republic of
باسپاس از کبنا و کمایی وعکاشه قهرمان .اقای دولتخواه انتقادات خوبی مطرح کردند اما خودشان تا چندوقت پیش حامی بدون قید بزرگواری واستانداربودند-فکر کنم استاندار از واکنش مردم واصلاح طلبان در زمان حضور روحانی در استان ترسید ه-اندک ابرویی از استان مانده انهم به خاطر تاجگردونه - حقیقتا شهر دهدشت با وجوداستاندار ضعیف و نماینده ضعیف و فرماندار موقت که درگیر حرکتهای نمایشی برای گرفتن حکم قطعی هست و ادارات ضعیف مثل اموزش وپرورش یا شرکت گاز یا اب وبرق و....ره به جایی نخواهد برد.اگر نگاهی به سابقه سیاسی دولتخواه بیندازیم خواهیم دید باقالیباف و بزرگواری و هدایتخواه همراهیهای موثری داشته -تمام نگاه ایشان از انتقادنسبت به استاندارمعطوف به کرسی نشاندن کریمی ومتعاقب ان پست گرفتن خودشان میباشد-
محمدی
Iran, Islamic Republic of
صمدعزیرشماکه ازثابت قدم بودن آقای دولتخواه حرف میزنی مشاوراستانداری که این آقای ثابت قدم حرف میزنه خودوخانواده اش ازقدیم الایام اصلاح طلب بودن ودرمنطقه ای زندگی میکردن که همه اصولگراهستن ولی این خانواده دراین رابطه ثابت قدم ترین اصلاح طلبان بودن وهمه بزرگان میشناسن ودرخصوص عملکردبه گواهی مشاورین وزراءدرامورایثارگران یکی ازموفق ترین مشاورین بوده ورتبه نخست راکسب نموده وبایدباانصاف رفتارکرددرحالی که من ازنزدیک مشاهده میکردم ه به دولتخواه به دیداحترام برخوردمیکرد
محمدی
Iran, Islamic Republic of
صمدعزیرشماکه ازثابت قدم بودن آقای دولتخواه حرف میزنی مشاوراستانداری که این آقای ثابت قدم حرف میزنه خودوخانواده اش ازقدیم الایام اصلاح طلب بودن ودرمنطقه ای زندگی میکردن که همه اصولگراهستن ولی این خانواده دراین رابطه ثابت قدم ترین اصلاح طلبان بودن وهمه بزرگان میشناسن ودرخصوص عملکردبه گواهی مشاورین وزراءدرامورایثارگران یکی ازموفق ترین مشاورین بوده ورتبه نخست راکسب نموده وبایدباانصاف رفتارکرددرحالی که من ازنزدیک مشاهده میکردم ه به دولتخواه به دیداحترام برخوردمیکرد ولی ازمقایسه صحبتهای این دونفرتعجب کردم یکی ازآنها یعنی داربام ازدولنخواه تعریف ودولتخواه علیه آن یکی صحبت میکنه واینه آقای دولنخواه علبه استاندارصحبت کردکارزشتی بود
احمد
Iran, Islamic Republic of
شما که طرفدار رضایی بودى وبه ایشان رأى دادى وآقاى منطقیان از محسن رضایى حمایت کرد وهمه اهالى دهدشت میدونند
در جواب مخالف قربانی
Iran, Islamic Republic of
اولا همه میدونن این کامنت فقط کار اقای ج هست که خودش مدیرکل نشده اتفاقا عملکرد خانم قربانی بزای همه مشخص است مگر گرفتن هفتصد میلیون تومان از خیرین برای کتابخانه ها برای اولین بار در استان دروغ است مگر ایجاد شش کتابخانه در نه ماه گذشته به خصوص در روستا ها دروغ است مگر جذب اعتبار چهار برابر دوازده سال گذشته دروغ است و .. خداوند خودش ناظر بر همه ی اعمال هست ضمنا خانم قربانی خبرنگار بوده و به همه ی ستادها رفته اگه خانم قربانی مسول ستاد ولایتی بوده پس خانم داوری چیکار میکرده مگه خود تو به اقای دکتر خرامین زنگ نزدی که قربانی عضو این ستاد بوده یا نه و جوابتم گرفتی و تا جایی که میدانم و میشناسم به عنوان اولین مدیر زن تمام تلاشش به اثبات رساندن مدیریت زنان هست پس لطف کن اگه میشه روزی که خانم قربانی جلوی ستاد روحانی زیر درخت ها در بلوار بدیراحمد بود را هم ببین
جواب به اصلاح طلب مخالف قربانی
Iran, Islamic Republic of
اقای ج که این همه داری از خانم قربانی انتقاد میکنی و می گویی اصول گراست دوستان صمیمی خودت در کتابخانه که یک باند شدید و دارید بر علیه قربانی کار میکنید مگه اقای ن و ط که از اصول گرایان تند هستن از دوستان خود تو نیست بابا ابروی اصلاح طلب ها را نبر و این همه به خاطر اینکه پست نگرفتی یک مدیر قوی و زحمت کش را تخریب نکن مگه همین مدیر امسال نسبت به پارسال چقدر مزایا به کتابداران از جمله خود تو داد چرا برای اینکه به منافع خودتون نرسیدین این همه بی ایمانی میکنید مگه فکر نمیکنید روزی خواهید مرد و باید جوابگو باشید بترسید از پل صراط اتفاقا دکتر خادمی استاندار محبوب استان یکی از بهترین انتصابهایش خانم قربانی بوده که کتابخانه ها را به همه شناخت و الان کتابدار با افتخار میگوید کارمند کتابخانه ام نه کارمند ارشاد اقای ج این همه تخریب بس است مگه ۲۴ اسفند تهران نرفتین ب علیه این خانم خودت بگو چه جوابی شنیدید بدون تا موقعی که این خانم قوی کار میکند خدا و مسولین نهاد ی و استانی پشتشان هست و حرفهای تو هم هیچ از ارزش این خانم کم نمیکند.پس برو به درس و مسقت برس
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با سلام و ادب
چند نکته را اعلام می دارم.
۱-استاندار کهگیلویه و بویراحمد علمی ترین و نخبه ترین استاندار کشور است وی در مدیریت بسیار موفق بوده
۲-خادمی در جذب اعتبارات، فعال سازی پروژه ها و کاهش اختلافات استانی۳- بزرگداشت مقام شهدا و خانواده های شهدا ۴- در آینده با راه اندازی این پروژه ها بیش از صدها نفر مشغول به کار می شوند
شناسایی مدیران کاری و معتدل از جمله خانم قربانی که با تلاش های فراوان به عنوان یک مدیر نمونه در نهاد کتابخانه های عمومی کشور مطرح است
و اما و اما
برخی مغرضین و مریض ها امثال .....نمی خواهند مردم بدانند و ...
من و تو
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل کتابخانه های عمومی مدیر پرکاری است که در شاخص های مختلف موفق بوده است.
راه اندازی کتابخانه روستایی
جذب مشارکت های مردمی و خیرین
بیش از میلیاردها تومان پول برای تجهیز کتابخانه ها گرفته است.
خیلی امثال ج..... و مغرض هستند ادم های که نه انقلاب و ارزشهای آن را قبول ندارند
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خانم قربانی به کتابخانه های عمومی ارزش داد
او فعال و پرکار است و در این مدت کم فعالیت های زیادی از خود نشان داده است که جای تشکر و قدردانی دارد.
در جواب یکی
Iran, Islamic Republic of
یکی جان که اسم خودت را یکی گذاشتی کاش میدونستی یکی هم او بالا هست که ما رو میبینه با اطمینان میگویم دیگر استانداری مثل خادمی پرتلاش و مدیر و مدبر پیدا نخواهد شد همچون ظریف برای روحانی معلومه تا موقعی که جریان باند و طایفه هست استان ما باید عقب بیفتد و داد زدن امثال تاجگردون هیچ فایده ای ندارد چرا این همه استاندار بومی و قوی تخریب میکنید باید امثال صابری ب سر کار باشند و مردم ما را تحقیر کنن تا شما خوشتان بیاد چرا عملکرد مدیران ساداتی و بررسی نمیکنید همون موسوی و تقوی و قربانی .. چرا نمیگین ثبت احوال یا کتابخانه نسبت به سالهای قبل چقدر پیشرفت کاری داشته چرا زنده شدن نام کتابخانه ها را نمیبینید چرا رفتار خوش موحد با ارباب رجوع را نمیبیند خانم قربانی شیرزنی است که دیروز به جای اینکه در خدمت خانواده باشد در قلعه ریسی داشت برنامه اجرا میکرد ایا باید مثل مدیران قبل ساکن و بدون عملکرو بتشد تا شما خوشتان بیاید .اقای استاندار شما خاطر خود را مکدر نکنید به خدا من ساداتی نیستم فامیل قربانی هم نیستم
اهل قلعه ریسی
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر خادمی من نه ساداتیم و نه تیرتاجی از اهالی طیبی هستم که به داشتن استانداری چون شما افتخار میکنم وقتی دیروز خانم قربانی را در ساعت چهتر عصر که باید در خدمت خانواده باشند در برنامه ای در قلعه ریسی حضور پیدا کردند و کتابخانه ها در تمر ورزش هم فعالیت خوبی داشتن خدا را شکر کردم و بگویم در این ۱۴ روز کمترین جرم و خزا توسط جوانان صورت گرفت چون همین کتابخانه در این ایام میابقه ورزشی فوتسال برگزار کردن کاری که شاید برای اولین بار توسط کتابخانه ها و شاید در کشور برای اولین بار توسط این نهاد انجام گرفت ایا اینها کار نبستن چرا هم استانیهای ما این همه مدیران توانمند را تخریب میکنن چرا نمیکذارن استان رشد و پیشرفت کند کاش روزی بیاید که همه قدردان مسولانی چون خادمی و قربانی وتاجگردون و.. . باشیم به حق و الانصاف خادمی مرد بزرگ و پر قدرت و متعهد و دلسوز استان هست که به وجودش افتخار میکنیم و خدا قوت و با تمام قدرت چرخ توسعه استان را به پیش ببر
سجاد جمشیدیان
Asia/Pacific Region
خانم به اصطلاح مدیر کل.هر کس نداند تو که بهتر از همه میدانی من آدمی نیستم که مانند خودت و اطرافیأن ترسوت با اسم مستغار کامنت بزارم.همه خوب من رو منشناسن.تو که اسوه ... هستی.هرکس تورا و اطرافیانت رانشناسد همکارانت که شما را بهتر میشناسند.
جنابعالی که کسی نبودی.درخواب هم رویای مدیر شدن را هم نمیدیدی.کی تو را مدیر کرد؟اگه خیلی دوست داری تا اسناد و مدارکشو همینجا واسه مردم به نمایش بزارم.
یا خیلی شایق هستی...
جنابعالی با تلاشهای من و همین دوستانی که ازشون نام بردی و با مصاحبه من مدیر کل شدی.ایا تماس إقای توفیق رو فراموش کردی؟
کادو پیچ اومدی مدیر شدی ولی با من و دوستانم و اصلاح طلبان چه رفتاری کردی؟
ایا تو نبودی که گفتی در شان من نیست که با آقایان توفیق و عسکری جلسه بگیرم.
بگذار همه مسایل رو باز نکنم و این ۳ ماه باقی مانده رو ریاستتو بکن و برو.
در ثانی جرات داشته باش به اسم خودت مطلب بزار نه اسم مستعار.
راستی چرا.. بدست اوردی.
یه چیز دیگه هم بگم.جنابعالی که چیزی توی چشات نیست ولی از همین آقان .بپرس صبح روزی که من و تو از تهران برگشتیم و حکم مدیر کلیتو واست گرفته بودم زنگ به ایشون زدم چی گفتم.
کمتر از دم از خدا بزن.در أینده نزدیک همه چیز مشخص خواهد شد.
کتابخانه عمومی
Iran, Islamic Republic of
ما ایرانی ها از حسنات و نیکی های هم شاد نمیشویم .زنده باد مخالف من
ناشناس
Asia/Pacific Region
این چندتا کامنت اخری که در حمایت از خانم .اسپ کار ۱ نفر هست به ساعتاش نگاه کنید .
یه سطر ساده (وجدان)
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب دولتخواه امیدورام که همیشه سالم و سرحال باشید من نحوه رفتار شما با ی سری از همین افراد و افرادی در دول قبلی و بعضا عده ای از نخبگان (به زعم شما البته) رو از نزدیک دیدم برام سوال شده واقعا با همه احترامی که واسه شخصیت انسانی هر فردی و کلمه آدمیت قاعلم شما آدم هارو بر اساس معیارو متر خودتان اندازه کردید و قواره دادید ؛ بیاید منصف باشید چپ و راست نه ؛ فقط وجدان داشته باشید من هم اگر ازم انتقاد کنید ناراحت میشم طبیعت انسانیه ولی به خدا قسم لحظه ای حاضر نیستم با بدگویی کسی خودم بالاببرم یا حتی به کسی کوچکترین بی احترامی بکنم .شجاعت شما قابل تحسین ولی ای کاش در دولت قبل شجاع تر بودی یا حتی در انتخابات یا حتی روزهایی که نهان و آشکار مشاوره میدادی بیایم صادق باشیم من شجاعتتون رو کاملا مورد پسند میدونم و لازم برای هر انسانی در هر لحظه و هر عرصه ولی بیاییم وجدان داشته باشیم.سیاست اینقدرهاهم ارزش ندراد که ما به همه تنه بزنیم نمونه اش همان فردی که بخاطرش داری به اینهمه آدم تنه میزنی . این تند رفتن ها و فشارها باعث ورود افراد ناتوان به پست ها سیاسی شده و عملا فرمانداری کهگیلویه رو ازکار انداخته ورود چند نیرو که سابقه کاری خاصی نداشتن داد مردم رو درآورده بنده جهت ۴ مورد خیلی جزءی به این اداره رفت و آمد داشتم در حالی که فقط " رفت " کافی بود بخدا قسم بدون هیچ تعصبی میگم که فقط ۵ الی ۶ نفر به فکر ارباب رجوع بودن بابا کار مردم واجب واجباته ..دوستان خبرخوانم اگه این متن خواندید فقط یه سر بزنید ببینید چه بر سر این اداره و سایر ادرات اومده ...باشد که شجاعت ما در تصرف وجدانمان باشد
سلام
Iran, Islamic Republic of
بیخیال بابا ما همه حقایق میدونیم
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
.
هیچ .به مدیریت شما افتخار نمی کند شما تقدس ,ها را شکستید و, ها را زیر سئوال بردید و تابلو کردن ,ها با زدن طبل تو خالی هیچ ارزشی برای ما ,نداشته و نخواهد داشت.ظاهر سازی بدون کیفیت و بدون رسیدن به جزئیات و فقط با شعار دادن در رسانه ها چه ارزشی دارد؟ بیش از این سعی نکن با ,هایی که میذارید همه همکاران را شورشی کنید.اگر مدیریت دیگر ,اینجوری هست دیگر ,,نمی خواهیم.
از استاندار محترم و دیگر مسئولین می خواهیم به حرمت خون شهدا مدیرانی نالایق وشعاری و ظاهر ساز را از پست مدیریت برکنار کنند.با تشکر از مسئول سایت و اقای دولتخواه.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تقدیم به....

چو ناکس به ده کدخدایی کند

کشاورز باید گدایی کند

چو اندر تبارش بزرگی نبود

نیارست نام بزرگان شنود
.. کمتر بوده و هست.
تعجب
Europe
چطور یک .به خودش اجازه میده بیاد بر علیه کارمندش کامنت بزاره.شان مدیریت کجا رفت.!!!!!!!!!؟؟؟؟؟!
کارشناس .
Iran, Islamic Republic of
...

بهتره هر چه سریعتر بری ...ی، کمتر اصلاح طلبان و اصولگرایان رو دور بزنی .

چون دیر یا زود همه چیز روشن می شود و تو میمانی و ...
طبل تو خالی مدتی همه رو جلب می کنه ولی چشم و گوش حقیقت بینان می دانند که شما فقط به خاطر پست های بعدی که از مدیران میخواهی بگیری، اینجور خودت را خراب کردی و چه گلی به سر .زده ای که اینگونه کامنت می ذاری .همه می دانند که تو هیچگونه سابقه خوبی نداشته ای فقط خوب توانستی از آب گل آلود و شرایط حساس ماهی بگیری. به این فکر کن که این هم خواهد گذشت...
دانا
Iran, Islamic Republic of
سلام به بهار و سلام به مسئولین دلسوز و ساعی و سلامی ویژه به استاندار بومی و زحمتکش استان جناب دکتر خادمی.
جناب استاندار ما .از شما تمنا می کنیم به مسائل .ها که هر سال بدتر از پارسال بوده و هست توجه نمایید.از شما خواهش می کنیم با نگاهی ویژه به.. این مکانهای فرهنگی که تبدیل شده به مکان سیاسی و میدان جنگ و پست های خانوادگی و معاملات سیاسی و سوء استفاده های مالی مسئولین مربوطه، به این کابوس ها خاتمه دهید.
. استان
Iran, Islamic Republic of
ریاست به دست کسانی خطاست

که از دستشان دستها بر خداست.
عضو
Iran, Islamic Republic of
.

کمتر از اعضای ساده و نا آگاه امضا و تاییدیه بگیرید سعی کنید تاییدیه خدمت بدون ریا و ... رو از خدا بخواهید.
نظر ویژه
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار آقای دولتخواه را به این چشم نگاه بفرمایید که منتقدی سازنده است و الحق که همین گونه هست .

این جوان شجاع، الحق که باید فرزند شهیدی باشند که شجاعانه در راه حق و دفاع از میهن در مقابل دشمنان متجاوز گر ایستاده اند. و امروز نوبت فرزند عزیزش هست که در مقابل نا حق بایستد.

ایشان با دیدن مدیرانی نا لایق در راس امور استان، به ویژه مدیران مکانهای فرهنگی، خونش مثل در صد بالایی از ما جوانان به جوش آمده است ولی بدانید که ماها پشت سرتان حرف می زنیم و اما ایشان مردی است که شجاعانه رودر روی شما انتقاد کردند.
تقاضا می کنیم که به کار مدیران ،مخصوصا مدیران مکانهای فرهنگی تجدید نظر کنید. تا جوانان شجاع همیشه در صحنه باشند و بتوانند مردانه انتقاد سازنده کنند.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت هایی که برای دفاع از مسئول ..عمومی استان، گذاشته اند و از نامبرده تعریف و تمجید بی مورد کرده اند باید گفت کسی نیست جز خودش که هرگز صداقت نداشته که اسم خودش را بنویسد.معمولا خبرنگاران صادقند اما نامبرده نه فقط ...را بلکه خبرنگاران.............. بر سر همه مردم ،مخصوصا مسئولین ،..و خبرنگاران را دارد.
رسانه ها یی که امثال این طبل تو خالی را همراهی می کنند بدانند دیر یا زود اعتبار خود را از دست خواهند داد.
. کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
چه ناکس به ده کد خدایی کند
کشاورز در ده گدایی کند

چو اندر تبارش بزرگی نبود
نیارست نام بزرگان شنود
در محضر استاندار
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض خدا قوت به شما و همه همکاران دلسوزتون.

این کسی که این مطلب را می نویسد یک نفر می باشد اما به نمایندگی از ۹۰در صد استان این مطلب را به شما می رساند.

لازم است در وها عدالت و اخلاق اسلامی رواج پیدا کند چرا که سالهاست در دست یک خانواده اداره می شوند و این خانواده و تنی چند از دوستانشان که اخلاقهایشان دقیقا شبیه همدیگر است حاضر نمی شوند پست هایشان را تحت هیچ شرایطی بعد از سالها .....تحصیلکرده و متخصص بدهند.
...سابقه ورودش به کتابخانه ها چگونه بوده است در کدام آزمون و یا گزینش انتخاب شده است؟
تقاضای ما این است که پیش از اینکه کار به جاهای باریکتر کشیده شود و بخواهند استانداری استان یا تهران تجمع کنند، این معمای .
بی خواب
Iran, Islamic Republic of
واقعا ابتدای کامنتی که گذاشتن وجدان خیلی جالبه و آخرش باشد که شجاعت ما در تصرف وجدانمان باشد اگه مال خودش و خودم و بقیه باشه آبادانی میشه هااااو
.دار
Iran, Islamic Republic of
. به قول خودت این همه اعتبار گرفتی برای ..های چکار کردی بگو چکار کردم اگر منصف هستی بگو چکار کردم.. بگو چکار کردی ی جاده ...امام علی داشته هم نتونستی برقرارش کنی و هزار اما واگر های دیگر که در این مجال نمی گنجد..
نوری هم استانی مقیم تهران درجواب سجادجمشیدیان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای سجادجمشیدیان باسلام .قبل ازهرچیزمتذکرخواهم شدکه ادب مردبه زدولت اوست،،، درشخصیت به اصطلاح شخیص جنابعالی ودرژرف بینی وشعوروکیاست رسانه ای شماهمین بس که حرمت یه خانم رواون هم درفضای مجازی نگه نداشتید،،، جایگاه مدیرکلی ایشان پیش کش...حقیرخطاب به حضرتعالی وجهت روشن شدن افکارعمومی ازحیث انسانی ووجدانی برخودلازم دیدم که نکاتی راامختصراازباب موعظه به عرض برسانم.اولادرنظام جمهوری اسلامی خاصه دردولت تدبیروامیدودرمقام انتخاب ومعرفی فردبه عنوان وجایگاه مدیرکل مصالح وتدابیری عام المنفعه وبسیارمهمی نهفته است که یقیناشماازآن غافلید...درمعرفی وانتخاب به جا،صحیح وشایسته سرکارخانم قربانی به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمدهمین بس که:::
۱٫ایشان به دلیل حسن شهرت وحسنات متعددازحمایت های قاطعانه نماینده محترم ولی فقیه دراستان وجناب استاندارمحبوب استان کهگیلویه وبویراحمدبرخورداربوده ومی باشند.
۲٫درطول سالیان متمادی که ایشان درجایگاه کتابداردراین استان تلاش های فراوانی نمودندوصادقانه خدمت کردندوانرژی وتوان خودراهزینه این مسیرپرپیچ وخم نمودندحضرتعالی کجا ودرحال چراندن کدام یک ازغازهای خودبودید؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
۳٫آیاشماکه به خوداجازه همچین قضاوت های .ی رادادیدواقف هستیدکه این مدیرتوانمندصاحب چندین مقام استانی و کشوری وملی درسطوح ومقاطع مختلف ومتعددمیباشند؟؟؟؟؟؟
۴٫آیااذعان داریدکه طبق آمارهای رسمی وآنچه که برای عموم وافرادبدون غرض ،کینه وروشن فکر عیان است ایشان موفق ترین مدیردرطول تاریخ کهگیلویه وبویراحمددراداره کل کتابخانه های عمومی استان بوده اند؟؟؟؟؟؟ رضایت مندی عمومی کتابداران،افزایش سطح کمی وکیفی کتابخانه های مرکزاستان وشهرستان های استان وبه ویژه خدمت رسانی به دورافتاده ترین ومحروم ترین روستاهای این دیاردرحوزه کتاب وکتابخوانی،افزایش غیرقابل تصورمراجعه کنندگان وارتقاء فرهنگ مطالعه وده هاافتخاردیگرکه ذکرآنهادراین مقال نمیگنجدبه خوبی مویداین ادعاست...
۵٫آیامیدانیدکه سرکارخانم قربانی تنهامدیرکلی است که باتالیف ۴ عنوان کتاب مضاف براثبات توان بالای علمی خودخدمت ارزنده ای رانیزدراین حوزه ارایه داده اند؟؟؟؟؟؟؟
بسیارخرسندم که مردم عزیزوفهیم ماودرراس هرم های مدیریتی استان جناب آقای دکترخادمی استاندارمحبوب وتلاشگر استان مان ، همچنین نمایندگان وسکانداران استان درمجمع نمایندگان استان وجناب آقای مختارپورریاست محترم نهادکتابخانه های عمومی کشورخودبهترین قضاوت کنندگانندولذاسوال این است که شمادرمقام اظهارنظردرخصوص تمدیدحکم مدیرکلی ایشان چه کاره اید؟؟؟؟؟؟ فکرنمیکنیدکه اندیشه های بلند،شان و جایگاه والای این عزیزان و بزرگواران به دورازافکاردون مایه شماست که بیشتربه مزاح می ماندکه بخواهیددرخصوص ابقاء یاعدم ابقاء مدت مدیریت این مدیرخدوم درمقام ارایه نظربرآیید؟؟؟؟؟؟
۶٫درعلم اخلاق ازصفات بارزانسان های ضعیف النفس است که درمقام دفاع دیگران راهزینه توجیه های خودمیکنند...بهترنیست خویشتندارباشیدومردانه صرفاازخودمایه بذارید وبابه کاربردن نام بزرگان وادیبان صاحبان نامی همچون جنابان رضاتوفیقی وعسکری ماهیت حقیقی خودروبیش ازاین برای دیگران رونکرده وبرملانسازید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۷٫آیامطلعیدکه درزمان مدیریت سرکارخانم قربانی است که همگان شاهدتعامل بسیارمهم نمایندگان محترم استاندارمحترم ومعاونین محترم استاندارباکتابداران وحضورپرخیروبرکت مجمع خیرین کشوری وملی درسطح استان بوده ایم؟؟؟؟؟؟
جناب آقای جمشیدیان آگاه باشیدهیچ جای دنیامرسوم نیست که شخصی که فقط وفقط یکسال ازطول دوره ورودش به سازمان،اداره یانهادی خاصی بگذردحتی فکرمدیرکل شدن رابه ذهن خودوهیجانات کاذب خودراه دهد...پس شایسته است دردنیای واقعیت سیرکرده وبااعمال ورفتاروخدمتی شایسته خودرابرای همگان به اثبات برسانیدنه پیش گرفتن عاداتی که باکمال تاسف مرسوم شده است...
درپایان جناب آقای جمشیدیان ........وقت آن است که به خودآییدوبدانیدوآگاه باشیدکه دنیاخانه ای است به بلامعروف وبه بی وفایی موصوف،،، دردنیاامتحان میشویم برای غیردنیا،بیرون کنیددنیاراقبل ازآنکه جان ازبدن بیرون رود...
یار مهربان
Asia/Pacific Region
کاش مسءولین اسنانی و کشوری به مسءله مطالعه هم توجه میکردند.این گزارش کار لعنتی و تب شدید پست و جو گیری اجازه نمیدهد که مسءول مربوطه به ریشه ها توجه کند.همش داد و فریاد بر سر کارمند فرهنگی،همش رسانه و تبلیغات تو خالی،همش خودنمایی و خود بزرگ بینی، همش گزارشهای بی خودی،خون شهیدان را چه کسانی پایمال کردند،کدام دشمن غربی؟کدام دشمن دینی؟نه، خودیها از پشت خنجر میزنند.سابقه زندگی و اخلاقیشان را نگاه کنید.کاش دکتر خادمی توجه کنند،کشتی مکانهای فرهنگی به ویژه کتابخانه ها که در دست ناتوان یک خانواده میچرخد کی و به کدامین گرداب واژگون خواهد شد؟
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
بنازمت سی کمال؛احسنت برتو
...
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان گرامی...
من خودم تو اون جلسه حاضر بودم و دلیل برگزاری جلسه هم شناخت و رفع مشکلات جوانان بود ولی متاسفانه هر کسی در هر مقامی که بود یا از خودش تعریف میکرد یا از. جناح سیاسیش. فقط دوتا نوجوون اونجا بودن که بخوبی و بهتر از سایرین حرف زدن و از مشکلات قشر جوون گفتن.
با جدال سیاسی فقط بیهوده سر خودمونو گرم میکنیم...باید عمل کرد...
دوستان،
صاحب تقوی
Iran, Islamic Republic of
افرین سی کمال
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1