تاریخ انتشار
شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : ۹۷۱۶۸

سرمایه‌گذاری قرارگاه خاتم‌الوصیاء در فسفات کوه ریش

۱
۰
کبنا ؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسات و مذاکرات لازم در خصوص سرمایه گذاری قرارگاه خاتم الوصیاء در فسفات کوه ریش در حال انجام و مقدمات کار صورت گرفته است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، با حضور استاندار استان، مدیران ارشد قرارگاه خاتم الوصیاء، نماینده مردم شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مدیران استانی نشستی در خصوص سرمایه گذاری قرارگاه خاتم الوصیاء در پروژه های استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فسفات کوه ریش یکی از پروژهای پیشنهادی است افزود: فسفات کوه ریش با ذخیره حداقل ۱۰ میلیون تنی و شرایط مطلوب مورد توجه قرارگاه خاتم الوصیاء قرار گرفته است.
داریوش دیودیده اظهار داشت: فسفات کوه ریش نسبت به تمامی معادن فسفات استان از عیار مناسبتری برخوردار است و همین امر توجه سرمایه گذاران را به خود جلب نموده است.
وی با اشاره به هزینه ۱۰ میلیارد ریالی جهت فراهم ساختن شرایط زیربنایی و تأمین زیرساخت های مورد نیاز همچون جاده دسترسی، برق و... افزود: جلسات متعدد با حضور استاندار در این خصوص برگزار شده و امیدواریم هرچه سریعتر این مشکل مرتفع گردد.
دیودیده گفت: ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ هزار تن برای فسفات کوه ریش پیش بینی شده است و باتوجه به وجود محدوده های زیاد فسفات با عیار بالا همچون محدوده قیام، مشکلی از لحاظ مواد اولیه و امکان گسترش فعالیت وجود نخواهد داشت.
نماینده ارشد قرارگاه خاتم الوصیاء نیز با ابراز علاقمندی این قرارگاه جهت سرمایه گذاری در پروژهای اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقدمات و بحث های کارشناسی جهت سرمایه گذاری در فسفات کوه ریش در حال انجام است.
رجاء با اشاره به توانمندیهای کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مختلف از جمله طرح های آبی همچون سدسازی و معدنی افزود: با همراهی و تلاش های که در استان در حال انجام است به زودی شروع فعالیت قرارگاه خاتم الوصیاء در پروژه های کهگیلویه و بویراحمد کلید خواهد خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احتمالا قرارگاه خاتم النبیاء درسته!!!!!
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1