تاریخ انتشار
شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۹۷۱۵۰

جشن نوروزی «بهار امید» در دهدشت + تصاویر

۱
۰
کبنا ؛جشن نوروزی «بهار امید» به همت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دهدشت برگزار شد.
به گزارش  کبنا نیوز از کهگیلویه، در هفتمین روز از بهار جشن نوروزی «بهار امید» با حضور فرماندار شهرستان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، مدیران شهرستانی و اقشار مختلف مردم در پارک شهید دستغیب دهدشت برگزار شد.
در این مراسم که به همت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شده بود برنامه‌های متنوع و شادی اجرا شد.
سید کرامت کریمی در این جشن با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، همدلی و همزبانی دولت و ملت را ابزار استحکام نظام و انقلاب دانست و اظهار کرد: برای غلبه بر نقشه‌های شوم دشمنان و حفظ ارزش‌های نظام به وحدت و همدلی مسئولان و مردم نیازمندیم.
فرماندار کهگیلویه از نوروز به خاستگاه بزرگترین جشن طبیعت نام برد و افزود: بی‌تردید نوروز و جشن نوروزی یک آیین کهن سال همگانی و مربوط به پدیده نوگشتگی سال و دگرگونی طبیعت از حالتی به حالت دیگر بوده است.
کریمی با بیان اینکه حجم سفرهای نوروزی رو به رشد است آمادگی ستاد اجرایی خدمات نوروزی شهرستان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی را یادآور شد و گفت: از زمان آغاز سفرهای نوروزی خدمات‌رسانی به مسافران و مهمانان نوروزی به نحو مطلوب در حال انجام است.
کریمی جاذبه‌های گردشگری شهرستان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه وجود هفت امامزاده واجب‌التعظیم در بافت قدیم دهدشت این شهر را به هفت گنبد تبدیل کرده است، تصریح کرد: جاذبه‌های طبیعی، معنوی و تاریخی شهرستان پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است.
این مسئول از بافت قدیم دهدشت به گنجینه تاریخی در سطح استان نام برد و گفت: آثار و ابنیه تاریخی در این بافت همه ساله علاقمندان به میراث کهن و تمدن را به این دیار می‌کشاند.
در ادامه محمود باقری از اجرای برنامه جشن بهار امید در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تقارن نوروز با فاطمیه جشن‌های نوروز به هفته دوم موکول شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در پایان هدف از برگزاری جشن‌های نوروزی را آشنایی مسافران نوروزی با آداب و رسوم محلی استان عنوان و تصریح کرد: برنامه‌های شاد و متنوع همراه با برپایی سیاه چادر در این جشن‌ها تدارک دیده شده است.
۱۳۹۴۰۱۰۷۰۰۰۳۸۴_PhotoL
۱۳۹۴۰۱۰۷۰۰۰۳۹۱_PhotoL
۱۳۹۴۰۱۰۷۰۰۰۳۸۸_PhotoL
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باز هم گپل تکراری کرامت کریمی! ای نمارک!
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
دبیر در کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

دبیر در کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی ایران به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر، که ...
1