تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۹۶۹۴۵

از نگاه‌های افراط گرایانه سیاسی تا بی‌احترامی به ایام فاطمیه

۲۳
۰
کبنا ؛نخستین جلسه فرماندار شهرستان کهگیلویه با جوانان این شهرستان عصر چهارشنبه در سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.
به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه، نخستین جلسه فرماندار شهرستان کهگیلویه با جوانان این شهرستان عصر چهارشنبه در سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد که در ابتدای این جلسه مشاور جوانان سرپرست فرمانداری کهگیلویه هدف از تشکیل این جلسه را بررسی معضلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جوانان این شهرستان عنوان کرد.
IMG_9527
خشنود رفع مشکلات جوانان و شنیدن پیشنهادها و انتقادات این قشر و همچنین ارائه مشاوره های تخصصی و عمومی به فرماندار شهرستان را از دیگر اهداف تشکیل چنین جلساتی دانست.
سپس طبق برنامه های از قبل انجام شده و به ترتیب از تعدادی از جوانان و نوجوانان حاضر در جلسه خواسته شد که به ارائه صحبت های خود بپردازند.
IMG_9528
بیکاری مادر مشکلات کهگیلویه
یکی از جوانان حاضر در جلسه با ابراز گلایه از فراوانی مشکلات جوانان در این شهرستان، گفت: تمام جوانان و ساکنین این منطقه از این مشکلات آگاه هستند.
نبوی که خود را دانشجوی دکترای حقوق خصوصی معرفی کرد، افزود: مادر همه مشکلات کهگیلویه بیکاری و نبود اشتغال است و موضوع از آنچیزی که مسئولین و صاحب منصبان تصور می کنند بغرنج تر است.
IMG_9529
وی اظهار داشت: بسیاری از مشکلاتی که گریبانگیر جوانان این شهرستان است ناشی از بیکاریست.
نبوی باقی ماندن کشاورزی و دامپروری به صورت سنتی، عدم استفاده بهینه از آب های جاری و بی تدبیری در استفاده از این آبها و نبود صنایع کارآمد در شهرستان را از مهمترین علل این مشکل عنوان کرد.
وی با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه بر اساس توسعه متوازن رشد نکرده است، یادآور شد: این شهرستان از نظر علمی و فکری جوانان پرشوری دارد اما از نظر صنعتی رشد چندانی نداشته است.
IMG_9530
سقوط اخلاق در کهگیلویه
وی همچنین به مشکلات فرهنگی اشاره داشت و بیان کرد: مصرف گرایی فرهنگی است که عملا بر این شهرستان حاکم شده که فرهنگی نه اسلامی و نه غربی است.
این جوان بالا رفتن سن ازدواج، افزایش طلاق، افزایش استفاده از مواد مخدر صنعتی و سنتی و از هم گسیختگی بنیان خانواده ها را از دیگر معضلات این شهرستان نام برد.
IMG_9531
نبوی بیان کرد: در گذشته های نه چندان دور غیرت و تعصب در صدر ارزشهای مردم این منطقه قرار داشت اما امروزه این ارزش ها به شدت کاهش یافته و این منطقه دچار سقوط اخلاقیات شده است.
IMG_9532
برخی سیاست مداران کهگیلویه باید بازنشسته سیاسی شوند
وی سیاست زدگی مفرط نخبگان این شهرستان را از دیگر آسیب های جوانان عنوان کرد.
نبوی با بیان اینکه بازنشستگی سیاسی در این منطقه جا نیفتاده است، اضافه کرد: افراد زیادی در عرصه های سیاسی این شهرستان از گذشته حضور دارند که تاکنون نتوانسته اند حق مردم این منطقه را بگیرند و امروز زمانی است که این افراد باید خود را بازنشسته کرده و افسار را به دست جوانان با ایده های نو بسپارند.
IMG_9533
اگرچه مطالب زیادی در این نشست بیان شد اما همه بیان مکررات و مشکلاتی بود که از بالاترین مقام کشوری تا پایین ترین مسئول جزء در یک منطقه دورافتاده از آنها آگاه هستند.
اما در این میان، نگاه ها و صحبت های افراط گرایانه عده ای که خود را از ارادتمندان به فرماندار کهگیلویه معرفی می کردند این پرسش را به ذهن متبادر کرد که اعضای دعوت شده در این جلسه بر اساس چه معیارهایی انتخاب شدند.
IMG_9538
در حالیکه مدت زیادی از جلسه سپری نشده بود ناگهان مشکلات جوانان فراموش و پای صحبت های یک طرفه و افراط گرایانه سیاسی به میان آمد.
جای بسی تأمل بود که در جلسه ای که به اسم جوانان شهرستان کهگیلویه تشکیل شد گویی تمامی اعضای آن از یک جبهه سیاسی خاص انتخاب شده بودند زیرا تنها به تخریب رقیب سیاسی خود می پرداختند و مسأله مشهود این که در این نشست کسی از جبهه رقیب دعوت نشده بود زیرا هیچ دفاعیه ای ارائه نشد.
IMG_9540
اما تأثر برانگیزترین نکته در این نشست دست زدن های عده ای در تشویق دوستان خود به خاطر اظهار تفکرات افراط گرایانه سیاسی بود و جای بسی تأسف بود که در حالی که فرماندار کهگیلویه از قرار داشتن در ایام فاطمیه آگاه بود بی توجه از کنار این مسأله گذشت و حتی حاضر به دادن یک تذکر لسانی به ارادتمندان خود مبنی بر حفظ حرمت ایام فاطیمه نشد.
IMG_9541
اما مهمترین سؤالی که ذهن اصحاب رسانه و قلم را به خود مشغول کرد این بود که آیا این اعضا نماینده واقعی جوانان کهگیلویه بودند یا تنها بر اساس گرایش های سیاسی انتخاب شدند.
جالب آنکه در پایان فرماندار کهگیلویه حاضر به پاسخگویی به سوالات رئیس انجمن خبرنگاران جوان کهگیلویه هم نشد و با کم توجهی جلسه را پایان داد.
IMG_9542
به پایه این گزارش، سید کرامت الله کریمی در شهریور سال ۹۳ به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه منصوب شد اما با گذشت بیش از ۶ ماه از انتصاب هنوز حکم وی به عنوان فرماندار تأیید نشده است این در حالی است که وی تاکنون برای چهار نفر به عنوان مشاور حکم صادر کرده است.
-----------------------------
گزارش: مرضیه جوشن
---------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشتی با غیرت
Iran, Islamic Republic of
احسنت به خانم جوشن با گزارش خوبش
حقیقتا من به عنوان یکی از جوانان مانده ام که چه شد آقای کریمی به سمت سرپرستی فرمانداری کهگیلویه منصوب شدند
آیا قحط الرجال حاکم بوده است؟
در همین جمعی که بنده از لنز دوربین ها مشاهه کردم متاسفانه بعضی از کسانی دیده شده اند که اصلا در شهرستان کهگیلویه هیچگونه سکونتی ندارند و در مرکز استان خوزستان محل کار و زندگی آنهاست و سالهای سال است که فقط در ایام عید به این شهرستان رفت و امد دارند و لذا آن چنان که هویداست این تشکل بیشتر به تشکل قومی گرایی بیشتر شباهت داشت تا جوانان کهگیلویه
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
در شهرستان کهگیلویه هر کسی پول داشت به شیراز و بهبهان و گجساران و یاسوج و اهواز و بعضاتهران مهاجرت کرد.
باقی مانده ها مردم طبقه متوسط و اکثرا ضعیف هستند.نتیجتا مردم گرفتار فقر و بی کاری هستند.
با رفت و آمد این فرماندار و اون فرماندار این مشکلات حل نخواهد شد.
این اقدامات پوپولیستی هست که یک دلگرمی ایجاد کند.
فرمانداری که حکم خودش قطعی نیست چکار می تواند برای دیگران انجام دهد.این را به دانید که:اگر کسی برای رسیدن به پست دست و پا زد بدانید لیاقت آن پست را ندارد.باید با منت او را به یک منصب اداری یا غیر اداری منصوب کنند.
در پایان.فکر نمی کنم در جایی از کشور به اندازه حوزه کهگیلویه سیاسی بازی انجام شود.با یک انتخابات مجلس یا رفت و آمد یک فرماندار چنان متشنج می شود گویی انتخابات تعیین سرنوشت دنیا است.و اغلب بعد از انتخابات همان آش و همان کاسه.
ببینید اگرچه شهرستان کهگیلویه جمعیت زیادی دارد اما تا سال ۹۰جمعیت شهر دهدشت ۵۶هزار نفر بوده است.
در صورتی که شهر یاسوج ۱۲۰هزار نفر و شهر دوگنبدان ۱۰۰هزار نفر جمعیت دارند.این خود نشان می دهد در تقسیم بودجه چه حالتی خواهیم داشت.
حرف آخر:آیا در کشور اراده ای برای توسعه بخش های کم جمعیت و روستایی و محروم سراغ دارید.
فکر نون باشید که خربزه آب است.
جوان
Iran, Islamic Republic of
قربون حضرت فاطمه ،دهه رو رهبر عزیز سه روز اعلام کرد مردم دارن عروسیاشون میگیرن در جریان باشید
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
نشستن نجات نیا وامثال اون تو اون جمع !!!!!
همشون یک طیف بودن؟؟؟؟
کبنا بهتر خبرنگارت رو عوض کنی
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
فرماندار وقتی ضعیف باشد باید هم اینگونه اتفاقات بیافتد،برگزاری کنسرت موسیقی و کف زدن در ایام فاطمیه،حاج آقا بزرگواری چندبار اعلام کرد که فرماندار دهدشت ضعیف هست ولی کور گوش شنوا،آقای استاندار خداوکیلی خودت خیلی توانمندی،ولی انصافا کریمی به درد فرمانداری نمیخوره ،یه آدم قوی برای دهدشت بزار،به خدا خیانت به کهگیلویه داره میشه زودتر اقدام کن،؟............
تنگ هیگون
Iran, Islamic Republic of
انشاالله هر چه سریعتر یه فرماندار خوب و به دردبخور برای کهگیلویه انتخاب بشه. کسی که لااقل تجربه کاری بالا و مدرک تحصیلی فنی و عمرانی و مرتبط داشته باشه و یا حداقل کار اجرایی بلد باشه.
کربلایی
Iran, Islamic Republic of
په خانم جوشن مه نیبینی عروسی من شهر کار ایکنه؟
کف زیین مشکل داره عزیز؟!
محمدی اطلس نور
Iran, Islamic Republic of
بابا فرماندار میخواین فرماندار گچساران . خدایی اخر مرام . دوستت داریم مهندس رحیمی ... خداوند همیشه نگهدارت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
در ایام فاطمیه (س) کف و صوت زدن در فرمانداری شهرستان کهگیلویه جای تاسف است خدایا خودت به داد برس.
کلایه
Iran, Islamic Republic of
فرماندار شهرستان کهگیلویه فقط چند جمله بصورت کتابی حفظ کرده و همونها را می گه بروید همه صحبتهاشو دربیارید نود درصدش تکراریه.
آخ و بخت دهدشت.
وقتی تنها سابقه یه مدیر تو ستاد فلان کاندید کارکردن باشه اونوقت چه انتظاری می شه ازش داشت!
زرین
Iran, Islamic Republic of
بنده در آن نشست بودم.بنظرم کسی که این گزارش را نوشته در حد و اندازه خبرنگاری نیست.این تذکراتی هم که نوشته اید درجلسه هم شفاهی گفتید و این نوع نگاه نهایت کج سلیقگی و تنگ نظری است.برو بیشتر مطالعه کن خانم
روزبه پوراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
وقتی در ایام فاطمیه کسی به فکر کار فرهنگی نباشه همین میشه آخر و عاقبتش
تو کل استان جز هیئت امام علی گچساران و بچه های ولایت مدارشون و با عنایت ویژه شهردار محترم آقای مهندس زینلزاده که تعداد ۱۲۰۰۰پوستر و روبان سبزه عید مختص حضرت فاطمه(س) چاپ و در سطح شهر به مدت ۳ روز پخش کردن و به مرکز استان و شهرهای همجوار هم فرستادن هیچکس کار فرهنگی برای عید فاطمی نکرد اداره ارشاد بسیار ضعیف کار میکنه حداقل در گچساران و به عقیده بنده
پس این کف زدن ها دور از انتظار نبوده با این اوضاع استان ما!!!
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خدایی این فرماندار ابروی هرچه اصلاح طلبه برد ،اقای استاندار عزیز تو که اینهمه توانمندی و تلاش میکنی این افراد ضعیف اول خودت را زیر سوال میبره،بابا قحط الرجال که نیست ، تازه کسی مثل برخه را گذاشته مشاور که انصافا رویمان نمیشه بگیم اصلاح طلبیم ،برخه برای دلقک بازی خوبه،در مقابل اصولگرایان سرمان پایین امد مارا دارن مسخره میکنن ، زودتر یه ادم قوی بزارید فرماندار ،
رسانه
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم جوشن و تباری که دارن اطلاع رسانی میکنن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شهادت حضرت فاطمه (س)یک بار ۱۴ فروردین ۹۳ ویک بار ۲۴ اسفند ۹۳ و۴ فروردین ۹۴ وبیست وسه اسفند۹۴ هم مجددا برگزار می گردد ودهه های اول ودوم و سوم فاطمیه وشهادتش هم گذشت همه ائمه جمعه ورهبری هم گفتند تا روز سه شنبه حالا شما کاسه داغتر از اش شده ایددست از این افراطی گری ها و متحجری بردارید خداوند براه راست هدایتتان فرماید
حاضر در جلسه
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای دوستانی که هنوز مسائل سیاسی را در دهدشت درست درک نکردند! در جواب کسیکه فرمود دعوت شدگان از یک جریان بودند! آقای خشنود مشاور سرپرست فرمانداری و مدیر برنامه از طرفداران سرسخت آقای بزگواری است و خواهرایشان خانم خشنود و..............و سخنرانی که بیش از همه صحبت کرد آقای نجات نیا ............ بوده و.................. اینها را تجزیه تحلیل کنید بعد دم از اصلاح طلبی بزنید!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چرامردم راراحت نمیگذارید.ایافاطمه زهرابه این بدعت های غلط راضی هستند.چندتاجوان دریک جلسه درفضای بسته دست میزنندان هم نه روز شهادت شماخانم شماافراطی هستید.این وماجوانهادراین دنیای امروزی چطورخودمان راتخلیه کنیم که دست هم نزنیم حالاکه شده به بهانه جلسه دیداربافرماندارکهگلویه. ضمنااقای بزرگواری فقط به دنبال تقلب درانتخابات ایندست .بدانیدمردم دهدشت مردم کهکهگیلویه چه خیانتی بالانرازحضوربزرگواری درمجلس. فریب غوغاسالاریها رانخوریم.
کارمند وزارت کشور
Iran, Islamic Republic of
همه هنر کرامت کریمی= فقط یه مشت حرف تکراری وسلام

مهمترین کارش= رایزنی برای تبدیل شدن سرپرستی به فرماندار
سابقه اجرایی= صفر
کلیه کارهای فرمانداری = تعطیل
,نوروز
Iran, Islamic Republic of
فابل توجه رسانه بنده تواون جلسه بودم اصلا اقای تباری حضور نداشتن این خانم بقولن خبرنگار اگر مشکلی با روابط عمومی فر مانداری دارد پس غرض ورز ی مطلب بر علیه فر ماندار مردمی دهدشت ننویسد دانشجوی دکتری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
............. باید خودشو اصلاح .....................رعایت حجاب اسلامی را چکارش کرد
حکمت
Asia/Pacific Region
فقط میتونم بگم متاسفم برا ..،آخه این همه دروغ کجا بود
مهران
Asia/Pacific Region
درود بر مشاور جوان عالی بود
امین
Asia/Pacific Region
واقعا دست خشنود درد نکنه بعد از هشت سال اولین جلسه بود با جوانان اصلاح طلب اونم تو دهدشت با این کیفیت ولی دید خانم جوشن چطور بود خدا میدونه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1