تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۹۶۶۷۰

۲ تذکر پلیس به رانندگان کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد، دو نکته مهم را برای رانندگان این استان یادآور شد.
سرهنگ منوچهر سیاهپور در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها و ترافیک در ایام نوروز استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ترددها در محورهای این استان خبر داد.tradod_khodro_tafik
وی ادامه داد: هر چند هنوز آماری رسمی در خصوص تعداد خودروهای وارده به استان از سوی حمل و نقل و پایانه‌ها ارائه نشده اما آمار کلی نشان دهنده افزایش ترددها در محورهای استان است.
رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق آخرین گزارش واصله هم اکنون محور گچساران- باشت پرترددترین محور استان است.
سیاهپور در خصوص محدودیت ترافیکی در سطح جاده‌های استان گفت: از ساعت ۷ صبح امروز تا ۱۲ شب تردد هرگونه تریلر و کامیون در محورهای یاسوج به بابامیدان، یاسوج به اصفهان و یاسوج به شیراز به غیر از کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی ممنوع است.
این فرمانده انتظامی با بیان اینکه خوشبختانه تا امروز از ابتدای شروع سال جاری گزارشی مبنی بر تصادف منجر به فوت در استان نداشته‌ایم، افزود: اما باید دو نکته مهم را به رانندگان هم استانی تذکر دهم.
این مسئول بیان کرد: نکته اول این که در هنگام هرگونه تصادفی شاهدیم رانندگان خودروها جاده‌ها را مسدود کرده و ۲۰۰ تا ۳۰۰ خودرو که وظیفه‌ای ندارند گرداگرد تصادف اجتماع می‌کنند که این کار یکی از مشکلات بزرگ پلیس و دستگاه‌های امدادرسان در استان است.
رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد در پایان عنوان کرد: اما مشاهده می‌کنیم که در هنگام تصادف رانندگان و سرنشین خودروها خود اقدام به جابجایی مصدومان می‌کنند که این کار اشتباه موجب بروز مشکلات عدیده‌ای خواهد شد و باید این اقدام را به دستگاه‌های امدادرسان واگذار کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی زمون
Iran, Islamic Republic of
چه بی منی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1