تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۰
کد مطلب : ۹۶۶۰۸

همدلی دولت و ملت پشتوانه موفقیت کشور است

۱
۰
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه همدلی دولت و ملت را مهمترین پشتوانه رسیدن به موفقیت‌های کشور خواند و گفت: در برهه حساس کشور تحقق شعار سال امری ضروری است.
به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه، کرامت کریمی در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع دستی دهدشت در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو و بزرگداشت ایام فاطمیه نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: نامگذاری سال به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد.
فرماندار کهگیلویه همدلی و همزبانی دولت و ملت را پشتوانه‌ای محکم برای موفقیت کشور خواند و با بیان اینکه سه نکته را در سال جاری پیش‌رو داریم که شعار سال اهمیت و حساسیت آن را بیشتر کرده است، افزود: با توجه به اینکه کشور ما در سال ۹۴ در برهه‌ای حساس از جهات مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شرایط مهمی را خواهد داشت، اتحاد بین مردم و دولت تاثیر به‌سزایی در بهبود وضعیت دارد.
کریمی فعالیت گروه‌های تکفیری در سطح جهان و هدف قرار دادن اسلام با ترویج اسلام خشونت‌آمیز با اجرای برنامه‌های مقابله با اسلام راستین را از دیگر حساسیت‌های موجود عنوان و تصریح کرد: همدلی دولت و ملت در نابودی این گروه‌ها نیز اثرگذار خواهد بود.
وی انتخابات پیش‌رو را متذکر شد و با حساس خواندن این رویداد مهم تاکید کرد: ضمن وجود گرایشات فکری و سیاسی همدلی و همزبانی ملت و دولت در این باره ضروری است.
کریمی در پایان عنوان کرد: امید است با در نظر گرفتن شرایط حساس کشور با تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل به شعار سال با دشمنان اسلام مقابله و کشور را به موفقیت‌های مورد نیاز برسانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چون خون بلمو!!! زیا یه فرموندار خوبی بیا جات.
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1