تاریخ انتشار
شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۹۶۵۰۲

مردم و مسئولان برای سربلندی استان همدل و همزبان باشند

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعامل و همدلی مردم و مسئولان تنها راه عبور کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت‌ها و رسیدن به توسعه است.
سید موسی خادمی امروز در گفت‌وگو با کبنا نیوز در یاسوج با تبریک سال نو به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که رهبری فرزانه انقلاب با توجه به جمیع جهادت و در نظر گرفتن مصالح کشور فرمان نوروزی صادر می‌کنند، اظهار کرد: پیام نوروزی معظم‌له بسیار دلنشین و راهگشا بود.khadmi
مسئول ارشد استانی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در روزگاری که باید چرخ اقتصادی کشور را بهتر از هر زمان دیگر به گردش درآوریم و اقتصادی درون‌زا داشته باشیم راهی به جر تعامل و همزبانی با یکدیگر نداریم.
استاندار با بیان این که مردم و مسئولان در این فرآیند باید همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند و اگر چنین نباشد به اهداف خود نمی‌رسیم، تصریح کرد: یاری کردن دولت توسط مردم در تنگناها و همچنین در مقابل استفاده بهینه از ظرفیت مردم توسط دولت زمینه‌ساز رشد و توسعه خواهد بود.
خادمی با بیان برخی از محرومیت‌های تاریخی استان کهگیلویه و بویراحمد و با استناد به فرموده رهبری که همدلی و همزبانی را سرلوحه کارها در سال جدید قرار دادند، خاطرنشان کرد: در استانی که از محرومیت‌ها و توسعه نیافتگی همواره رنج برده‌ایم این فرمایش حکیمانه رهبری بهترین راهکار برای خروج از بن‌بست‌ها خواهد بود.
وی با اشاره به این که باید فرمان نوروزی را در عمل به کار بندیم از امسال به عنوان سالی سخت برای کار و تلاش یاد کرد و گفت: هم در زمینه اقتصادی و عمرانی و هم در حوزه سیاسی با انتخاباتی که در پیش رو داریم باد همه ارکان استان به خصوص مردم و مسئولان با یکدیگر برای سربلندی کهگیلویه و بویراحمد همدل و همزبان باشند.
انتهای پیام/بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
درخواست کارکنان راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از وزیر؛ در انتصاب مدیرکل تجدید نظر نمایید

به گزارش اتاق خبر خبرنما؛ جمعی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان با صدور نامه ای به وزیر راه و شهرسازی اعتراض خود را نسبت به تغییر مدیریت این اداره اعلام کردند. در این نامه که به امضای برخی از کارکنان اداره کل راه ...
به گزارش اتاق خبر خبرنما؛ جمعی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان با صدور نامه ای به وزیر راه و شهرسازی اعتراض خود را نسبت به تغییر مدیریت این اداره اعلام کردند.
در این نامه که به امضای برخی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و ادارات تابعه مستند شده است، کارکنان به خبرهای منتشر شده در خصوص تغییر مدیریت اداره راه و شهرسازی در فضای مجازی اشاره کرده و اظهار داشته اند: تغییر مدیریت اداره راه و شهرسازی و انتصاب آقای فدایی به عنون مدیرکل جدید که در خبرها عنوان شده مورد گلایه شدید کارکنان این اداره است.
کارکنان اداره کل راه و شهرسازی، غیر مرتبط بودن مدرک تحصیلی مدیرکل منصوب شده را وزنه سنگینی بر افکار مهندسین این اداره دانسته و عنوان داشته اند: مدرک معادل و فاقد ارتباط با راه و شهرسازی فرد منتصب شده مورد گلایه قرار دارد.
در این نامه از تهدید کارکنان اداره راهاه و شهرسازی به تحصن در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد و قول استاندار مبنی بر پیگیری در این خصوص اشاره شده و آمده است: در مقام دفاع از آقای جهانگیری( مدیرکل فعلی) نیستیم ولی ایشان در طول مدیریت خود موفق شده اند حقوق قانونی این اداره را که شش سال نزد مجریان عمرانی تضییع شده بود احیا نمایند که همین موضوع باعث شده کسانی که در خارج از اداره کل دستشان در دست درازی به بیت المال کوتاه شده است به تخریب ایشان بپردازند.
کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان در پایان این نامه از وزیر درخواست نموده اند در انتصاب مدیرکل راه و شهرسازی با عنایات ویژه تجدید نظر نمایند.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1