تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۹۶۴۳۱

سال ۱۳۹۳ بر کبنانیوز چگونه گذشت؟!

۶۱
۰
کبنا ؛کبنا نیوز؛ نوروز کمائی و بهنام عکاشه
سال ۱۳۹۳ هم گذشت.
بررسی احوال سال پیشین سنتی دیرین است که بنا داریم در این نوشتار به آن پرداخته و مهمترین اتفاقات سال ۱۳۹۳ برای کبنا نیوز را بازبینی کنیم و به بیان مشکلات و موفقیت ها و ناکامی ها بپردازیم.
کبنا سال ۹۳ را با حمله منتقدینش مبنی بر عدم استقلال آغاز کرد و با همین حمله ها ولی با شدت بیشتر به پایان برد.
این انتقادات بیشتر به دلیل رابطه تشکیلاتی دو تن از خبرنگاران موفق کبنا با نمایندگان گچساران و بویراحمد مطرح می شود که البته حق طبیعی مخاطبین است ولی همان گونه که بارها عرض کرده ام مدیران سایت(آقای کمائی مدیر و عکاشه سردبیر) در سال ۱۳۹۳ هیچ گونه رابطه ای با دستگاه اداری آقایان تاجگردون و زارع نداشته و اتفاقا فشار های غیرطبیعی مدیران سایت بر این دو دوست، برای مستقل تر شدن به افزایش انتقادات از ما برای تطبیق بر واقعیات سیاسی منجر شد.
عملکرد کبنا حول آقایان تاجگردون و زارع، بر اساس مستندات و نه اغراض یا گمانه رنی ها بیشتر انتقادی بوده است تا حمایتی و این از افتخارات سایت است.
کبنا مامنی برای جولان تفکرات عزیزانی چون دکتر رحمانی و فرزندانش، حاج یداله مرادی، جوزانی و دیگران بوده است و در یاسوج نیز منتقدین زارع گاه حملاتی بیش از معیارهای اخلاقی را در این سایت مطرح می کردند و این نشان از استقلال کبنا در عمل و نه در حرف است.
دوستان منتقد باید بپذیرند که فقدان کبنا نیوز برابر است با نبود جایگاهی برای اظهار دیدگاه های ایشان در سایت های مطرح استان.
عملکرد آقایان پاک و کنارکوهی مبنی بر به تصویر کشیدن عملکرد نمایندگان قابل تقدیر و مورد حمایت و هماهنگی کامل مدیران سایت می باشد ولی به این عزیزان توصیه شده در سال جدید با توجه به حساسیت ها به تعدیل عملکردشان بپردازند.
در حوزه کهگیلویه همچنان کبنا ناموفق بوده است و عملکرد آقایان سروش مقدم و فضلی نژاد علیرغم شروع خوب برای مخاطبین دهدشتی ارضا کننده نبوده است.
در حوزه سی سخت نیز آقای مشایخی توانسته نسبتا موفق باشد ولی اخبار ایشان تداوم و تنوع لازم را نداشته و این نقص بزرگی است.
قاسم خشت زر هم توانسته تا حدودی به پوشش ضعف کبنا نیوز در حوزه اداری بپردازد.
کریم بنام هم مانند علی اکبر پاک توانسته تا حدودی در حوزه های خاص به کمک کبنا بیاید و البته فقدان تنوع در اخبار این دو دوست گرامی قابل درک و به دلیل گرفتاری های اداری می باشد.
جواد حسنی در حوزه گچساران علیرغم دلسوزی و تلاش هنوز نتوانسته توقعات را برآورده کند. سهل انگاری یا ترس او از نوشتن بزرگترین ضعف اوست و حتما بایستی در سال جدید بر این ضعف چیره شود. گزارش های تصویری حسنی از پربیننده ترین اخبار سایت می باشد.
سجاد بنام شاید کسی باشد که بیشترین رضایت از عملکرد او وجود داشته باشد. سجاد توانسته بین اخبار انتقادی و حمایتی توازن برقرار کرده و عملکرد او از تنوع نسبی نیز برخوردار است. هرچند کمتر از او خبر  می بینیم و امید است سال ۹۴ سال پرباری برای او باشد.
قلندری در گچساران توانسته تا حدودی نبود خبرنگاران اصلی سایت را پر کند ولی هنوز نتوانسته معرف خوبی برای کبنا نیوز باشد. تعلقات عاطفی و سیاسی او بر عملکرد رسانه ای می چربد و این برای خبرنگار بزرگترین ضعف است.
تکذیب های مرادی و پرهون برای کبنا نیوز و هر رسانه ای نمره ای منفی می باشد. با تمام ابن تفاسیر او پدیده ای در عالم خبرنگاری گچساران می باشد که شیرین زبانی هایش هنوز هم بر کار رسانه ای اش غالب است.
اما عملکرد مدیر کبنااسپورت؛
آرش کنارکوهی که سال خوبی را از نظر زندگی شخصی پشت سر گذاشته، در کبنااسپورت کم فروغ و در به تصویر کشیدن عملکرد تاجگردون موفق بود.
او که تمام بار فنی سایت را به دوش می کشد تحت بیشترین فشارها از سوی منتقدین کبنا نیوز بود. کبنا نیوز به عملکرد ایشان افتخار می کند و محتوای فنی سایت مدیون تلاش های شبانه روزی آرش است.
در کل می توان گفت کبنا نیوز سال پرباری را پشت سرگذاشت. مخاطین سایت افزایش چشمگیر داشته اند. در حوزه های مختلف(منهای کهگیلویه) موفقیت های خوبی نصیب سایت شد.
تعداد و تنوع اخبار و گزارش ها توانست مخاطبین را قانع کند. این از گوناگونی مخاطبین در شهرها و ادارات مختلف کاملا پیداشت.
به هر حال کبنا نیوز هم مانند هر پدیده دیگری ضعف هائی داشته است و ما نیز می پذیریم که قصورهائی داشته ایم. گاها کامنت توهین آمیزی به اشتباه منتشر شده است یا اخبار بدون منبعی پخش شده است. برخی خانواده ها هم آسیب هائی دیدند که عذرخواهی می شود.
مدیریت و هیئت تحریریه کبنا نیوز سال خوبی برای مخاطبین و همه مردم ایران اسلامی آرزو می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهنام عکاشه
Iran, Islamic Republic of
بهنام عکاشه
سلام جناب مرادی و دوستانی که نظر فرستادین
باعث افتخاره که مخاطبین ما که نقش فعالی در بروزرسانی سایت دارن از همه گروه ها و نظرات هستن. همین که آقای مرادی اینطور با نگاه انتقادی و اخلاقی سایت رو در محک توازن میذارن ممنونم و مایه مباهاته.
آقای مرادی عزیز؛ پاسخ ها را مرودی بیان میکنم؛
۱ و ۲- ممنون از لطف شما. اگه سایت خوبی شده به همت نویسنده ها و نظرگذاران فهیمی مثل شماست.
۳- در این م.رد درست می فرمائید. اما کمبودها و نقایص ما رو هم درک کنید. دوستان من از جائی حقوق نمیگیرن و به جائی هم وصل نیستن پس چطور میتونن حرفه ای باشن؟ داریم به این سمت حرکت می کنیم ولی درست می فرمائین . هنوز راه زیادی داریم.
۴-اینکه دوستانم که در دستگاه آقایان زارع و تاجگردون هستن یه مقدار تصاویر و گزارشات رو می زنن به خاطر علاقه به این دو نماینده است. اگر چیز خلاف واقعی نوشتن یا تصویری رو فتوشاپ کردن بفرمائید. اما فبول دارم که ممکنه تلاش دوستان در راستای معرفی عملکرد آقایان کمی مورد نقد باسه ولی کلیت رو کاملا با هماهنگی آقای کمائی و بنده بوده . ولی در سال جدید با توجه به انتخابات قطعا روال این طور نیست.
علیرغم اینکه غیبتم خدشه کوچیکی به سایت وارد کرد و می دونم که در چند مورد خطاهائی داشت ولی در این مورد چندان با نظر شما موافق نیستم
۵- کبنانیوز از ابتدا در مدار استقلال حرکت کرده و حواهد کرد. هیچ وابستگی ارگانیکی هم به آقایان زارع و تاجگردون نداره. از دوستان اصولگرائی که به من نزدیکترن میتونین نظر بخواهید.
من از منتقدان جدی عملکرد آقای تاجگردون و زارع هستم و به موقع بیان میشه. حتی در تحلیل های بنده اگه خونده باشید تلاش بر نقد دقیق و جاتماعی ایشون هست.
به هر حال همراهی با این دو بزرگوار در این سه سال طبیعی هست. اما منصفانه باید قضاوت کرد که تمام حمله ها و انتقادات به آقایا نماینده از این سایت بوده و این سایت تمام اخبار دوستان مخالف رو پوشش داده.
تمام نقد شما دوستان به عملکرد آرش برمیگرده ولی بازم حمایت خودم رو از عملکرد آرش اعلام م کنم و شما می تونید با مطالب تون اگه ایشون قصدی هم داره خنثی کنید تا الان هم کبنا این فرصت رو در اختیار گذاشته حتی خود آرش هم از این وضع بدش نمید.
آقای مرادی عزیز؛
شما می دونید من چه مشکلاتی داشتم به خاطر افکار و عقیدم و هزینه هائی که معتقدم اپسیلونی هم نیست رو در این راه دادم که فدای سر مبازارن راه آزادی می دونم.
ما نمی تونیم از عقایدمون دست بکشیم. اگر بنا بر انتخاب عقیده اصلاح طلبی و رسانه ای باشه مطمئن باشید من رسانه رو انتخاب نمی کنم و همچنان محکم بر نظرات قبلی خودم استوار هستم. همون طور که از آقای کمائی هم نخواستم و نمی خوام از اصولگرائیش دست برداره.
کبنانیوز حرف های شما رو با دقت شنیده و عمل می کنه.مطمئن باشید.
عیدتون مبارک. سال خوبی داشته باشین.
یداله مرادی؛
اولا کبنانیوز در سطح استان مخاطب خوب یافته و بعنوان یک رسانه خیلی زود توانسته بخشی از جامعه را متوجه خود نماید .
ثانیا باید از تلاش و جدیت آنها تشکر شود .
ثالثا تا دستیابی به جایگاه یک رسانه حرفه ای فاصله دارد . دقت و تیزبینی آقای عکاشه مثال زدنی است اما بیماری و غیبتش اصالت و شخصیت خبری آن را تنزل داد.
رابعا تصاویر جهت دار از مراسمات و پرداختن به حاشیه ها و عدم رعایت اخلاق اسلامی و حرفه ای در بعضی موارد دور از جایگاه و شان رسانه ای است .
خامسا باید هویت و استقلال و دور بودن از قدرت سیاسی منطقه ای را حفظ نماید و خود را در سطح یک تریبون دفتر نمایندگی نجات دهد. ان شالله موفق و سربلند باشید.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
از زحمات شما تشکر میکنم
حمایت یک جانبه
Iran, Islamic Republic of
البته طرفداری یک جانبه از اقای تاجرگردون الخصوص نوشته های اقای....در طرفداری از تاچردون در نوشته هاش موج میزد اینقدر گفتیم اقای عکاشه کسایی که در دفتر تاجرگدون کار میکنند رو نزارید یک طرفه مطلب بنویسند


منظورم رو که گرفتید کدوم نویسندتون بود.....

این از عیب های بزرگ کبنانیوز بودش

که انشالله در سال جدید از سیاست بازی به دور باشه یک سایت خبری
علی بازپور
Iran, Islamic Republic of
اشتباه دوست خوبم. کبنانیوز نیست تاج نیوز درستر
فرزاد غلامی
Iran, Islamic Republic of
واقعا این سایت شما دیگه شورشو در اورده . بخدا قسم شما باید جوابگوی فرزندان گچساران باشید. اون جماعتی که از بیکاری یا محتاد میشن یا خودکشی میکنن ویا ... شما هم فقط گیر تبلیغات برای اقای تاجگردون باشید. شما دیگه شورشه در اوردین
فرزاد غلامی
Iran, Islamic Republic of
سایت تاج نیوز ...................... ن کبنا نیوز ............ فکر کنم اشتباه شده اسم سایت.........
سپدار
Iran, Islamic Republic of
کار این سایت فقط فقط خیانت به شهر. غیر از خیانت من چیز دیگی ازش ندیدم
الیاسی
Iran, Islamic Republic of
اگر بنده در دفتر نماینده فعلی مشغول نون خوردن بودم . قطعا از اقای نماینده حمایت میکردم . این دیگه دور از انصاف. به ارش خان بگی حمایت نکن .
باوی اصل
Iran, Islamic Republic of
چقدر پول گرفتین از اقایون نماینده لطف توضیح بدین با تشکر .بابت این همه مطالب ضد نقیص بخدا خودتونو زیر سوال بردین. با این همه حمایت بیجا
جونم من نفست
Iran, Islamic Republic of
کو ارش دیهع بستعه این همه حمایت علکی امسال عاجزم کردین از بس که از کور کل ظفر سیم گوتی
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای کنار کوهی عزیز . امسال شما بدترین توهینها را به اصولگراهای گچساران کردین . شما مطمن باشید باید جوابگوی این کاراتون باشین
لطفی
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم ولی فاتحه این سایت باید خوند . شما خوتونو مسخره کردین
70
Iran, Islamic Republic of
در حمایت از تاج گردون گذشت.
امیر از گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دوستان بویرنیوز
اهل رسانه
Iran, Islamic Republic of
تنها عیب کبنا این بوده که گاهی کامنت ها و مطالب توهین آمیزی که تعرض به حریم خصوصی افراد محسوب می شه منتشر می کنه که اگر چه به مرور کمتر و کمتر شده اما انشاالله که در سال جدید هم مخاطبان کبنا بیشتر رعایت کنن و هم دست اندرکاران پاک نیت کبنا اجازه نشر کامنت های آزارنده را ندهند. ولی غیر از این ایراد که متاسفانه برخی سایت های استان ما دارند در مجموع کبنا خوب عمل کرده و می تونه بهتر کار کنه.
کنار کوهی بای بای
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اقای کنارکوهی فقط به حمایت از تاجگردون میپرداختند اینم اصل خوب نیست که یک نویسنده که قسم خورده کلام بدون طرفداری بنویسه بخاد از نماینده طرفداری کنه

ویا اینکه در دفتر اقای نماینده کار کنه وبیاد ازش تحصین کنه

از اقای عکاشه که همیشه دوست داشته عزل مدیران رو ببینه این دفعه میخوایم کنار کوهی رو نزاری مطلب بنویسه
Iran, Islamic Republic of
خبراتون کپی پیست زا خبرگزاریاس این همه خبر رو خروجی خبرگزاریای کهگیلویس کپی کنید بزنید تا حوزه کهگیلویه ضعیف نباشه اگرم میخاید نقد و تحلیل و سیاسی باشه خبرنگار بگیرید
خالق
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سایت تاج نیوز من تحت هیچ شرایطی از این سایت راضی نیستم
محسن شکاری
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید به دوستان خوبم به امید پیشرفت بهتر
بهنام عکاشه
Iran, Islamic Republic of
دوستان کمی انصاف داشته باشید.
لطفا لینک مطالبی رو که آقای کنارکوهی به سود آقای تاجگردون نوشتن بذارید تا همه ببینن.
حتی اگر یک مطلب پیدا کردین یا نشانی دادین شما درست میگین.
شما اصرار دارین ما چه کنیم. عقایدمون رو تغییر بدیم؟ اصولگرا بشیم و به شما بپیوندیم؟
به چیزایی که عقیده نداریم اعتراف کنیم/
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
باسلام ودرود خدمت همه دوستان جناب آقای عکاشه کسی نه از شما می خواداصولگرابشی نه به قول خودت اصلاح طب گیتو نشون بدی فقط وفقط بادوستان عزیزتون حاشیه درست نکنید و مطلب کذب نزنید همین برای سایت پرحاشیه شما کافیه در ضمن خواهش خودتو به آقای تاجگردون نچسبون سال خوبی پیش رو داشته باشی جناب آقای عکاشه ودوستان
کادرفنی فوتبال نوجوانان نفت
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از سایت خوب کبنا .
یکی از بهترین سایتهای مورد علاقه مردم میباشد .من آدرس آن را به همه دوستانم درسراسر ایران وحتی خارج از کشور داده ام .بالاخره هرسایتی یک سری مخالفین هم دارد.وشما باید ضمن احترام به نظر آنها درصدد رفع آنها اهتمام بورزید .

انشاالله سال آینده موفق تر عمل کنید .
خبرنگار اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بهنام عکاشه که از دوستای من در جریان اصلاح طلب هستید خدا قوت.
مطمئن باش برادر اگر جریان اصیل اصولگرای گچساران در طول چند سال اخیر در میدان حضور داشت نه شما و نه آقای نماینده و نه هیچ کدام از کسانی که امروز ادعای اصلاح طلبی می کنند برای خودتون دفتر و دستک نداشتید.
جریان اصولگرا این قدر خودزنی کرد که امروز شما برای گچسارانی که روزگاری در جنوب کشور قوی ترین جریان اصولگرا را داشت خط و نشون می کشید.
با همه این ها آقای عکاشه پسر خوبیه چرا که آدم چشم پاک و اخلاق مداریه هر چند که ممکنه اخلاق سیاسی را زیر پا بزاره در جاهایی اما اخلاق اجتماعی این پسر اسلامیه
مجتبی برزیل
Iran, Islamic Republic of
تو سال جدید بازم حرفای همیشگی بجای اینکه بخوایم مردمو درست کنیم خودمون اول درست بشیم
نوروزتان پیروز سالی پر از امید و سرافرازی براتون آرزو دارم
خواننده سايت
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه خوبه که اعتراف میکنید به اعتقادتون، مردم هم راضی به تغییر اعتقاد شما و دوستانتان نیستن ،مردم دنبال راستی هستن و از شما عاجزانه درخواست میکنن که اسم سایت رو به تاج نیوز تغییر بدید ، بعد در راستای اهداف و اعتقادتون تلاش کنید ، نه اینکه به اسم بی طرفی با اعتقادات مردم بازی کنید
خواننده سايت
Iran, Islamic Republic of
بعدم شما هم کمی انصاف داشته باشین ، با این حرفتان مردم رو بی انصاف یا کم انصاف قلمداد میکنید ، لطفا انتقاد بدیر باشید
همشهری 2
Iran, Islamic Republic of
با سلام ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو از دوستان زحمتکش در سایت خواستم به عرض برسانم که در بخش خبرهای ورزشی عملکرد تان ضعیف بود مخصوصا در رابطه بارشته های ورزشی غیر از فوتبال که شما اخبار این رشته ها را به موقع اعلان یا اصلا اطلاع ندادید.در طی این مدت اصلا گزارشی-عکسی- تفسیری-تشویقی-ایرادی از جانب شمااز این رشته ها ندیدیم تیمهای لیگ برتری مانند هاکی- والیبال نشسته -هندبال اقایان وخانمها-واترپلو-فوتبال نوجوانان و .......پس لطفا در سال جدید نگرشتان را تغییر دهید سرس به سایت سایر استانها بزنید .باتشکر
مطلع
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان به وحدانیت خدا این کار درست نیست با تخریب کردن کسی بخصوص مسلمان یکی از بالاترین گناهان بردن ابروی یک مسلمان است یا حق
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
دوستان خیلی بی انصافی کردید.
آقای مهندس کنارکوهی رو هنوز نشناختین آدمی است فرهنگی و فرهیخته و استاد دانشگاه من بارها دیده ام که اوبدترین تهمتها رو بالبخند پاسخ داده .جوان با تعاملی است.حیف است که براساس شنیده ها قضاوتش کنیم.او در رسالت رسانه ایش امانت دار خوبی است.ما مثل همیشه دچار پیش داوری شده ایم.لطفا کمی حرمت اندکی انصاف وزره ای ترس ازقیامت ضمیمه گفتار ورفتارمان کنیم.
رحمانیت
Iran, Islamic Republic of
سایت تاج نیوز است
راستی چه قدر میگیرید ومی نویسید
اصولگرای نامید
Iran, Islamic Republic of
من بارها گفتم قلندری تعلق سیاسی داره.خبر را برجسته میکنه.تا بازتابش دو چندان شود.خودش و عکاشه خبره فن تبلیغات و جنگ های روانی هستند.جبهه ما باید دارای چنین افرادی باشد.این دو نفر بشدت تاجگردون را حمایت میکنند
صادق الهی نژاد
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید انشالله که همیشه سر بلند باشین سال نو همه عزیزان مبارک دوستتون دارم.
خواننده سايت
Iran, Islamic Republic of
کامنت ها رو یادتون رفت بزنید ؟ خیلی وقت شد که
خبرنگار همکار
Iran, Islamic Republic of
با آروزی موفقیت و تبریک سال نو به دوستان عزیزمان،عکاشه،قلندری،کنارکوهی
جا دارد به این نکته اشاره بکنم که دوستان ما درسایت کبنا کاملا آشنا بر اوضاع و احوال این شهر هستند.
وگاها اگر هم مطلب انتقادی بر علیه این عزیزان زده میشود.فقط.فقط وجود حسادت بعضی از دوستان خبرنگار نسبت به پیشرفت و ترقی آقایان عکاشه و قلندری است.
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
مولای متقیان حضرت علی«ع» میفرماید:اگر روزی دشمن پیدا کردی بدان در رسیدن به هدف موفق بودی،اگر روزی تهدیدات کردند،بدان در برابرات ناتوانند.
خبرنگاران محبوب و دوست داشتنی شهر گچساران آقایان عکاشه و قلندری باید به زحمات شما ارج نهاد،و از خدمات شما درعرصه خبر این شهر تشکر و قدردانی ویژه ای کرد .جوانان،روشنفکران،فرهنگیان،نخبگان منطقه بویراحمد گرمسیر اخبارسایت پربینده کبنانیوز را دنبال کرده و از فرزند منطقه بویر احمدگرمسیر آقای قلندری و سایت وزین کبنا نبوزحمایت میکنیم،سال نو بر شما مبارک
خسته نباشید
Iran, Islamic Republic of
به اخبار تیم فوتبال نوجوانان نفت وگاز بیشتر توجه شود .باتوجه به نگاه ویژه رساناهای کشوری به این تیم فوتبال حیف است سایت خوب وپرمخاطب کبنا کمتر به آن بپردازد .

تشکر و سپاس .
سال خوبی داشته باشید .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تبریک سال جدید.جناب اقای مرادی: تصاویر ومطالب کبنا صرفا خبری بوده و اینکه شما و دوستان همفکرتان در مراسم مختلف "حتی یاد شهدای گرانقدر" شرکت ندارید دلیل حمایت کبنا از گروه خاصی نیست.شاید در کامنتها جهتداری محسوسی به سمت اقای تاجگردون باشد که انهم بدلیل زحمات و محبوبیت ایشان است ولی در تحلیل و اخبار ان حب و بغض سیاسی مشهود نیست.تعداد مقالات ومصاحبه های شما گواه این مطلب میباشد. شاد و پایدار باشید.
امیر گچساران
Iran, Islamic Republic of
بیشتر تلاش کنید موفق باشید
پیمان عدالتی
Iran, Islamic Republic of
باارزوی توفیق وبهترین سال نو به اقایان کنار کوهی وعکاشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مسوولیت خبرنگار انفعال نیست سکوت نیست سکون نیست. مسوولیت خبرنگار صداقت روشنگری رعایت انصاف و امانتداری در کلام است.در همه جوامع رسانه ها مخصوصا روزنامه ها نماینده تفکر و دیدگاه و عقیده خاص هستند وبه همین دلیل رکن چهارم دموکراسی محسوب میشوند.اینکه افکار وعقاید یک گروه خبری به سمت و سوی خاص متمایل باشد فی نفسه مذموم نیست.در کشور ما هم روزنامه های خبری مثل جام جم اعتماد کیهان و... هر یک نماینده تفکر خاص و دارای جهت گیری سیاسی هستند.
قشقایی زنده است
Iran, Islamic Republic of
سروران گران و بزرگوار جناب آقایان عکاشه و قلندری فرصت را مغتنم میشماریم .از طرف ایل خوشنام قشقایی جهت پوشش جلسات هم اندیشی قشقایی ها که بازتاب گسترده و بی نظیری دراستان وشهرستان گچساران،چندین استان قشقایی نشین از جمله فارس،بوشهر،خوزستان،اصفهان و...داشت.این کار شما نشانه مسلط بودن و استقلال این سایت محبوب است.قطعا ایل بزرگ قشقابی به آقای قلندری افتخار میکند.و تمامی قشقایی ها در سرتاسر این کشور و حتی خارج کشور منتظر مطالب بیشتری از این ایل خوشنام، در سایت مردمی کبنانیوز میباشند.سالی پربار و موفقیت آمیزی داشته باشید.خداوند نگهدارتان باشد
محمد فرهمندیان
Iran, Islamic Republic of
سایت محبوب کبنا . یکی از سایتهای موفق در سطح استان میباشد . از کلیه زحمتکشان این سایت اقایان قلندری . بهنام عکاشه . و ارش کنار کوهی و.... تقدیر و تشکر میشود و انشالا در سال ۹۴ بخاطر حساسیت مسال سیاسی کشور و شهرستان یک مقدار با حساسیت موضوع را پیگیری کنن . باتشکر
رضایی خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
چندین یادواره و تعجلیل از شهداء و خانواده شهداء در گچساران و روستای حومه برگزار شد.که سایت کبنانیوز این برنامه های را به گسترده و بحنو شایسته و مطلوب پوشش داده و برخود لازم دانستیم که از برادران ارزشمند قلندری .و عکاشه بسیا ر بسیار سپاسگزاری کرده. و توفیق و موفقیت و سرفرازی شما را خداوند خواهان وخواستاریم
رضا سبزواری
Iran, Islamic Republic of
دوستان خوب کبنا سلام سال نو مبارک و خسته نباشید

قطعا کبنا نمره قبولی میگیره چون همه اهل رسانه استان روزانه بهش رجوع میکنند
اما در مورد فرمایشات دوست عزیزم بهنام
بهنام جان اصولگرا نمیخواد بشی چون اصولگرایی اصولی داره که تا ایمان قلبی نداشته باشی نمیتونی عضوش باشی و این وجه تمایزش با دیگر تفکرات هست
ولی به احترام حرفه مقدسی که زحمات بیدریغی در راهش کشیدی حق طلب باشید که نه با اصولگرایی نا با اصلاح طلبی منافتی نداره
همون شیوه ای که دوست و برادر عزیزمون نوروز کمایی در پیش گرفته
اما مخاطبین عزیز
به احترام همه بیطرفان که خواننده این سایت هستند در بیان مطالب و کامنت ها باید معتدل تر عملی فرمایید این اعتدال رسانه رو به اصول حرفه ای نزدیک تر میکنه.
و حرف آخر
خبر نگار باید به انعکاس اخبار بپردازه نه به بیان صرف نظرات و تفکرات شخصی خودش که بعضا هیچ مصداق خارجی و واقعی نداره. بیان اخبار و اعلام دیدگاههای مخاطبین باید بر تفسیر و بیان تفکرات زاییده ذهن و افکار خبرنگار ارجح تر باشد تا سایت خبری جلوه کند نه تریبون دیدگاههای خاص
در خاتمه ضمن خسته نباشید آرزوی موفقیت و بالندگی برای شما دارم
باوی
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک ستاد تبلیغات بسیار موفق بوده ولی بعنوان رسانه هرگز.آقای عکاشه درحدی نیست که بخواهد خودرا اصولگرا با اصلاح طلب معرفی کند ایشان یک فرد معمولی است که فقط دنبال کسیه که بهش یه توجهی بکنه.درزمان انتخابات خیلی وانمود نمی کرد که حتی اصلاحطلبه. با پیروزی تاج به اصلاحطلبی روی آورد وهرچه تاج بیشتر تثبیت شد ودفتر ودستکی بهش داد بیشتر بسمت اون متمایل شدوبالاخره الان صددرصد دراختیار تاجه واصلا" نمیتوان این سایت رو رسانه نامید اتفاقا" مخاظبین درسال ۹۳ کاهش یافته وروبه کاهشند اونهم بدللیل همینه که فقط هدفش تبلیغ تاجه.ضمنا" آقای عکاشه گفنه اند نمونه بیاورید دیگه اوج پررویه .همه اخبارمربوط به نماینده ،بازدیدهاش و..واصلا" تموم سایت جریانی هستند.شما بااین سایت فقط بچه های بومی را تخریب وارتاج بت ساختیدوباعث عقب رفت شهرستان درهمه زمینه ها شدید(فقط روحیه توهین وتخریب را افزایش دادید)البته نیاز به این کامنت شاید نبود کامنهای متعددقبلی گویای محتوای این کامنتن.انشالله که به تفکر وتعمق سوقتون بدن.
نفتی زجر کشیده
Iran, Islamic Republic of
روزگار می گذرد با تعویض مدیران نفتی ؟؟؟
تنها بچه های گچساران که زجر و درد و زخم و …همه بدبختی های نفت را تحمل می کنند لیاقت مدیریت نفت را ندارند.
یک نفر از بچه های کچساران مدیر شد الان در سطح ملی مطرح است .(پاکدل) .
روزگار می گذرد و بچه های گچساران همچنان باید پشت درب ها بمانند و در صف تهمتها و ناسزاها و بی لیاقتی و…عقب بیفتند. این بودجه نفت نیست که؟ آقایون نفتی ، آیا میدانید معنی این مدیریت های غیر بومی چیست؟
تا کی باید روزگار شما اینگونه بگذرد؟
شماها کی توان مدیریت نفت گچساران را پیدا می کنید؟
آیا بین این همه نیروی بومی کسی توان و تعهد و لیاقت این مدیریت را ندارد؟
اگر صادقانه بخواهیم پاسخ دهیم باید بگوییم صدها مدیر نفتی در بین همین جوانان تحصیل کرده وجود دارد.اما چون کسی را ندارند و قدرت چانه زنی در بالا را ندارند و جناحی فکر نمی کنند و در مسائل سیاسی آنچنان که باید نیستند ، از آنها به راحتی عبور می کنند و دیگران را شایسته مدیریت برشما ها می دانند.و این مایه تاسف است که صدسال از موضوع نفت گچساران می گذرد و یک نفر پیدا نمی شود که از حقوق بچه های گچساران با قدرت دفاع کند و به منافع جانبی فکر نکند. حق نیروهای متخصص نفت کی داده خواهد شد اگرچه حق گرفتنی است .
محمدی اگر هم شایسته باشد این پست مبارک او باد اما چرا از فرزندان زجر و درد کشیده گچساران که سالهاست پای انقلاب و نظام و ارزش ها ایستاده اند استفاده نمی شود.
گیا مدیران قبلی شق اقمر کرده اند که امروز کسی نیست شق القمر کند. مدیریت کردن نفت گچساران ، تنها یک مدیر کاملا بروکرات می خواهد . مدیر سیاسی اگر ۵۰ به ۵۰ بروکراتیک هم باشد باز می تواند . چون فشار بیرونی بر نفت به دلیل محرومیت منطقه زیاد است.
پاکدل رفت اما پاکدلی نمی آید . پاکدل بزرگ شد اما پاکدلی بزرگ نمی شود . پاکدل نه به دلیل پاکدلی بزرگ شد بلکه به دلیل اعتمادی که به ایشان شد ، توانا بود و تواناتر شد. سوگند به زخمهای مانده بر پیکره کارگران و کارمندان نفت گچساران ، هر کارگری که ده سال بهطور تخصصی در نفت کار کرده باشد می تواند مدیریت نفت را عهده دار شود اما بنا به محرومیت قبلی و فعلی ، عده ای نمی گذارند از بچه های منطفه و بومی استفاده شود. ویا آنچنان آنها را می ترسانند که فردا از شما توقع چنان است و چنین است که ماندن را بر رفتن ترجیح می دهند. هیچ خبری نیست . نفت همان نفت سال ۵۹ و ۶۰ است مگر چه شده که حالا قرار است انجام شود. هیچ مدیر نفتی وجود ندارد که در عملیات فنی تمام کار را بداند .هر کس به اندازه تجربه اش مدیریت می کند . و تاکنون چنین بوده و خواهد بود. هیچ مدیری بیرون از نفت هم همه کار را نمی داند. فقط کافی است به نیروهای بومی اعتماد شود. بی اعتمادی مشکل اصلی نفت گچساران است. باید باور کنید که می توانید .دیگران چه کردند که شما نمی توانید. عده ای آمدند و با مدیریت منطقه بازنشست شدند و به نان و نوای حقوق میلیونی رسیدند و رفتند . بچه های بومی نباید خودشان را دست کم بگیرند.
هوادار قشقایی
Iran, Islamic Republic of
سایت خبری پربینده و محبوب کبنانیوز انصافا به دور از مسایل سیاسی ،قومی و قبیله ای اخبار را منتشر میکند.دوستان گرانقدر آقایان عکاشه و کنارکوهی و خواهر زاده محبوب قشقایی گچساران آقای قلندری به شما دست مریزاد میگوییم و این را بدانید که شهروندان گچسارانی چه در حال و چه در آینده به شما افتخار خواهند کرد.در کارتان ثابت قدم باشید و بدانید کسانی که بر علیه شما جوسازی میکنند.یک عده فرصت طلب حزبی.تعدادی حسادت ورز که از پیشرفت و ترقی و محبوبیت شما در گچساران ناراحت.کلافه .یا بهتر بگویم آتش گرفتند.میباشند.شماها محبوب مردم گچساران هستید سال نو مبارک
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باسلام. آقای تاجران نماینده شهرستان گچساران اداری شخصیت حقوقی است. مگه قراره اخبار بازدید کی اطلاع رسانی بشه؟ از چی برآشفته شدید؟ خدمات یک نماینده اینقدر منافع شما رو بخطر انداخته؟؟؟ نوبت شما تمام شد آقای باوی، شما و اربابان مردود شدید. به نفر اومده داره خالصانه کار میکند. اگر پای کار نیستید لااقل گ...ه رو ببندید. دفتر ودستک بهنام عکاشه کجاست که ما نمیبینیم؟؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای باوی، به گفته خود شما تا قبل از انتخابات بنا بر اخلاق رسانه ای اخبار و عقاید این سایت خبری مکتوم بوده و پس از آن اخبار سایت بنا بر وضعیت موجود و روال مرسوم حول محور دولت، استانداری، فرماندار و نماینده کنونی میباشد. مگر قرار بر این است که همچنان محبوبتان و دلبران شما یکه تاز باشند.چه گلی به سر این مردم و این شهر زده آید که هنوز سینه سپر دارید.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای خبرنگار اصولگرا،جریان اصولگرا خودزنی نکرد، بلکه تاوان بی اعتنایی به مردم را داد. انشقاق ایجاد شده با سیمان درنگی و فریب افکار عمومی پر نخواهد شد. اصولگرا یک ارزش است، آرمان است نه وسیله. بهنام عکاشه در اصلاح طلبی هم اصولگراست. سوار بر موج نشده و از پلکان ترقی کسی بالا نرفته است.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
وقتی تاجگردون فردی فعال و بدرد بخور هست گناه کبنانیوز چیست ?

وقتی تاجگردون محبوب قلبهاست ، و مردم خواهان ، و تشنه اخبارتاجگردون هستند گناه کبنا چیست ?

متصدیان صدیق و امانتدار رسانه وزین کبنا نیوز خداوکیلی خسته نباشید ...
یدالله مرادی
Iran, Islamic Republic of
بهنام عکاشه
سلام جناب مرادی و دوستانی که نظر فرستادین
باعث افتخاره که مخاطبین ما که نقش فعالی در بروزرسانی سایت دارن از همه گروه ها و نظرات هستن. همین که آقای مرادی اینطور با نگاه انتقادی و اخلاقی سایت رو در محک توازن میذارن ممنونم و مایه مباهاته.
آقای مرادی عزیز؛ پاسخ ها را مرودی بیان میکنم؛
۱ و ۲- ممنون از لطف شما. اگه سایت خوبی شده به همت نویسنده ها و نظرگذاران فهیمی مثل شماست.
۳- در این م.رد درست می فرمائید. اما کمبودها و نقایص ما رو هم درک کنید. دوستان من از جائی حقوق نمیگیرن و به جائی هم وصل نیستن پس چطور میتونن حرفه ای باشن؟ داریم به این سمت حرکت می کنیم ولی درست می فرمائین . هنوز راه زیادی داریم.
۴-اینکه دوستانم که در دستگاه آقایان زارع و تاجگردون هستن یه مقدار تصاویر و گزارشات رو می زنن به خاطر علاقه به این دو نماینده است. اگر چیز خلاف واقعی نوشتن یا تصویری رو فتوشاپ کردن بفرمائید. اما فبول دارم که ممکنه تلاش دوستان در راستای معرفی عملکرد آقایان کمی مورد نقد باسه ولی کلیت رو کاملا با هماهنگی آقای کمائی و بنده بوده . ولی در سال جدید با توجه به انتخابات قطعا روال این طور نیست.
علیرغم اینکه غیبتم خدشه کوچیکی به سایت وارد کرد و می دونم که در چند مورد خطاهائی داشت ولی در این مورد چندان با نظر شما موافق نیستم
۵- کبنانیوز از ابتدا در مدار استقلال حرکت کرده و حواهد کرد. هیچ وابستگی ارگانیکی هم به آقایان زارع و تاجگردون نداره. از دوستان اصولگرائی که به من نزدیکترن میتونین نظر بخواهید.
من از منتقدان جدی عملکرد آقای تاجگردون و زارع هستم و به موقع بیان میشه. حتی در تحلیل های بنده اگه خونده باشید تلاش بر نقد دقیق و جاتماعی ایشون هست.
به هر حال همراهی با این دو بزرگوار در این سه سال طبیعی هست. اما منصفانه باید قضاوت کرد که تمام حمله ها و انتقادات به آقایا نماینده از این سایت بوده و این سایت تمام اخبار دوستان مخالف رو پوشش داده.
تمام نقد شما دوستان به عملکرد آرش برمیگرده ولی بازم حمایت خودم رو از عملکرد آرش اعلام م کنم و شما می تونید با مطالب تون اگه ایشون قصدی هم داره خنثی کنید تا الان هم کبنا این فرصت رو در اختیار گذاشته حتی خود آرش هم از این وضع بدش نمید.
آقای مرادی عزیز؛
شما می دونید من چه مشکلاتی داشتم به خاطر افکار و عقیدم و هزینه هائی که معتقدم اپسیلونی هم نیست رو در این راه دادم که فدای سر مبازارن راه آزادی می دونم.
ما نمی تونیم از عقایدمون دست بکشیم. اگر بنا بر انتخاب عقیده اصلاح طلبی و رسانه ای باشه مطمئن باشید من رسانه رو انتخاب نمی کنم و همچنان محکم بر نظرات قبلی خودم استوار هستم. همون طور که از آقای کمائی هم نخواستم و نمی خوام از اصولگرائیش دست برداره.
کبنانیوز حرف های شما رو با دقت شنیده و عمل می کنه.مطمئن باشید.
عیدتون مبارک. سال خوبی داشته باشین.
یداله مرادی؛
اولا کبنانیوز در سطح استان مخاطب خوب یافته و بعنوان یک رسانه خیلی زود توانسته بخشی از جامعه را متوجه خود نماید .
ثانیا باید از تلاش و جدیت آنها تشکر شود .
ثالثا تا دستیابی به جایگاه یک رسانه حرفه ای فاصله دارد . دقت و تیزبینی آقای عکاشه مثال زدنی است اما بیماری و غیبتش اصالت و شخصیت خبری آن را تنزل داد.
رابعا تصاویر جهت دار از مراسمات و پرداختن به حاشیه ها و عدم رعایت اخلاق اسلامی و حرفه ای در بعضی موارد دور از جایگاه و شان رسانه ای است .
خامسا باید هویت و استقلال و دور بودن از قدرت سیاسی منطقه ای را حفظ نماید و خود را در سطح یک تریبون دفتر نمایندگی نجات دهد. ان شالله موفق و سربلند باشید.
اصولگرای دو آتیشه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای عکاشه.افکار و عقاید هر شخصی قابل احترام است.چه اصلاح طلب یا اصولگرا..اما سایت کبنانیوز هم مطلب اصولگرایان و هم اصلاح طلبان را منعکس میکنه.این بجای خود جای تقدیر و تشکر داره.همین که افکار عمومی جامعه یا بهتر بگوییم۹۰درصد مردم گچساران از شما و تیم خبری شما عزیزان آرش کنارکوهی و حبیب قلندری راضی هستند این افتخار بس بزرگی است که نشانه دلسوزی.تلاش و کوشش شبانه روزی تیم کبنا است آنهم بدون حمایت از طرف کسی یا سازمان و تشکیلاتی.
اما انتقاداتی که از طرف دوستان اصولگرای ما بر این سایت وارده میشود .کاملا مغرضانه و سیاسی و بر اساس کینه ورزی است.چون دوستان عزیزی همچو یدالله مرادی و .....سایت های مورد حمایتشان بازدیده کننده و بینده ندارد.بجای اینکه ما اصولگراها بفکر راه حل منطقی باشیم تا بتوانیم دوباره اصلاح طلبان را شکست دهیم و امور را در دست بگیریم.اما امثال این آقایان بجای اینکه هزاران ایراد و اشکال خود را برطرف کنند تا ما در آینده سربلند و پیروز شویم دنبال مسایل حاشیه ای و بی ثمر هستند.هنوز هم در خواب میباشند.ما اصولگرایان این شهر اجازه نخواهیم داد که این افراد شکست دیگری متوجه جبهه ما کنند .موفق باشید.به امید پیروزی ما
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
شمار رسالت خبرنگاری رو زیر سوال بردین تاج نیوزی ها
داریوش ا
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه و جناب کمائی سلام

وقتی مطالبتان را میخوانم از خدا ارزو میکنم که توان بی ادبی و بی حرمتی داشتم تا هرآنچه ناپسند و زشت و نکوهیده است را به کار می بردم
برادر من این روش شما از (نقطه چین یا بووووووووق) ترین کارهایی است که ممکن است یک انسان انجام دهد
اولا ازبین بین چهره های موجهی که بین اصولگرایان میشد یافت همه را رها کردی و چسبیدی به مرادی که کاری و توانی جز فحاشی ندارد و در واقع با انتشار اراجیف ایشان به مردم استان توهین های مکرر کردین
ثانیا تاجگردونیسم ازنوع آقا غلام که شما راه انداختید و (دم دله) میزنید گاهی مارا هم به شک می اندازد که نکند واقعا غلام تاجگردون اصلاح طلب بوده و ما به گردن کردیم
کمی به اخلاق حرفه ای و انسانی توجه بفرمایید ضرر ندارد
همه چیز پول نیست
احسان روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتبریک سال نو.اززحمات سایت کبنانیوزتشکرصمیمانه دارم.واقعاکارشون عالی بود.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای داریوش: حیف نام بزرگمرد هخامنشی که بر شماست. اگر توان بی ادبی داشتی؟؟؟؟!!!! ظاهرا شما جز بی ادبی چیزی نیاموختی. به قول عزیز و مرادتان!!! اب را بریزید انجا که ....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مرادی جزء شخصیت های خدوم و با وجهه اصولگرایان و قایل به تشرع هستند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند که عملکرد ید آله مرادی در آموزش و پرورش چطور بوده و مدیر قابل و مودب هستند. عملکرد دکتر تاج گردون هم جای حرف نداره، پس اجازه توهین به این شخصیت ها ندید. هر کس با هر عقیده و تفکر حزبی محترم و دارای شانه.
روزخوش
Iran, Islamic Republic of
سال نو سال فاطمی بارنگ و بوی همدلی ومهزبانی بر اهالی کبنا بخصوص جنابان حبیب ا..قلندری وبهنام عکاشه مبارک سال ۹۳شاید ازسالهای پرکاری کبنا بود ک گرجه حضور اقای عکاشه کمرنگ ولی یکه تاز میدان عکس وخبر اقای قلندری بود که گاهی جناحی وگاهی بصورت عمومی ومردمی خبرها ونشستهای شهرستان را منعکس می کرد درمجموع می توان گفت سالی پرکار ولی جهت دار داشته اند رسالت رسانه ای ایجاب می کند عدالت وبی طرفی را در سوزه های خبری لحاظ کنند و ارامش را درجامعه ایجاد کنندواین شعر را مد نظر داشته باشند:
نکته ای که جست ناگه از زبان...همچوتیری دان که جست از کمان عالمی را یک سخن ویران کند...روبهان مرده را شیران کند
روزخوش
Iran, Islamic Republic of
سال نوسال فاطمی را بارایحه دل انگیز همدلی وهمزبانی به مجموعه کبنیا یی ها تبریک می گوییم حضور پرنگ و پر تلاش جناب قلندری در شکار وثبت لحظه ها ستودنی است سال ۹۳باهمه فرازو نشیب ها سال پرکاری برای کبنا بود خداقوت وعیدتان مبارک
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1