تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۹۶۳۰۸

مسئولان استقلال خود را در انتخابات نشان دهند

۱
۰
کبنا ؛
khadmiاستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان این استان استقلال خود را در انتخابات سال آینده نشان می‌دهند.


به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در دیدار پایان سال با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در یک سال گذشته از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان برای پیشبرد اهداف استان استفاده زیادی کردیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در استان ما همکاری میان نماینده ولی‌فقیه و استاندار در سطح بالایی وجود دارد که خود نعمتی برای توسعه استان است.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: امسال در زمینه جذب بودجه‌های عمرانی در استان دستاوردهای خوبی داشتیم به حدی که در سال‌های ۹۱ و ۹۲ کل اعتبارات جذب شده در استان ۲۶۰ میلیارد تومان بود و در سال جاری تاکنون ۲۸۰ میلیارد تومان جذب شده است.

وی گفت: در بخش تسهیلات بانکی هم در سال جاری دستاورد خوبی داشتیم به نحوی که در سال ۹۱ از محل صندوق توسعه ملی ۴ میلیارد تومان جذب شد و در سال ۹۲ این مبلغ به ۴۰ میلیارد و در سال جاری به ۹۰ میلیارد تومان رسید.

خادمی در ادامه اظهارات خود با بیان این که در کل کشور اعتبارات عمرانی برای سال آینده ۱۶ درصد رشد دارد از رشد ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی این استان در سال آینده خبر داد.

این مسئول گفت: اعتبار مازاد درآمد استان که در سال گذشته تنها ۷ میلیارد تومان بود امسال به ۳۰ میلیارد تومان رسید که یعنی شرکت‌هایی مثل شرکت نفت گچساران و دیگران مالیات‌های خود را به استان پرداخت کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با اشاره به این که در سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی را به بهترین نحو ممکن برگزار خواهیم کرد، افزود: مدیران استان در این انتخابات استقلال خود را نشان می‌دهند.

وی از سفر سال آینده رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم که طرح‌ها و پروژه‌های خوبی را برای مطرح کردن در این سفر تعریف کنیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
جا داره از دکتر تاجگردون بخاطر زحمات زیادشون برای اختصاص بودجه عمرانی بالا به استان تشکر نماییم
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1