تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۹۶۲۵۷

هشدار مدیرکل تبلیغات به سیاسون استان

۱
۰
کبنا ؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی حرکات و تحولات سیاسی مانع پیشرفت این استان شده، گفت: شتاب تنش‌های سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد کاهش یابد.


حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سال نو و گرامی‌داشت ایام فاطمیه گفت: سالی که در پیش است به نام فاطمه‌زهرا(س) است و هم آغاز سال ۹۴ و هم پایان این سال به‌نام این بانوی بزرگوار مزین شده است که باید حرمت ایام فاطمیه در عید نوروزی حفظ شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به دلایل توسعه‌نیافتگی و عدم پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: حرکات سیاسی عامل مهم توسعه‌نیافتگی این استان است که امیدواریم در سال جدید شتاب حرکات سیاسی در استان کاهش یابد.

وی تصریح کرد: اگر ‌می‌خواهیم استان پیشرفته‌ و موفقی داشته باشیم باید تنش‌ها سیاسی را کاهش دهیم تا استان بتواند همانند سایر استان‌های کشور پل های رشد و ترقی را دنبال کند.

این مسئول خطاب به مدیران دستگاه‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد افزود: همدلی و همراهی همه مسئولان یکی دیگر از راه‌های پیشرفت در استان است که انتظار می‌رود مدیران در کنار یکدیگر وظایف محوله خود را به خوبی انجام دهند و رضایت مردم را فراهم کنند.

مرتضوی با اشاره به اینکه توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) جامعه را به رشد و بالندگی نزدیک می‌‌کند، خاطرنشان کرد: نیازمند همکاری و همراهی بیشتر مردم برای انجام کارهای فرهنگی هستیم که هر جایی که نیاز به مشارکت و حضور مردم بود کوتاهی نکردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم توجه به برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی امر مهمی است که در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال‌ها به نام فرهنگ تأکید ویژه‌ای به این موضوع داشتند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
Iran, Islamic Republic of
فرهنگ زیربنای توسعه است و یکی از متولیان اصلی فرهنگ عمومی استان خود همین آقا و مجموعه زیر دستشان است. غیر از برپایی راهپیمایی چه کار کردید؟ روی کدام فرهنگ زندگی شهری تبلیغ کردین؟ کدام برنامه آموزشی برای ترویج فرهنگ والای اسلامی در زندگی عمومی مردم اجرا کردین؟ و ....
مادر بزرگ من هم این حرفها را بلده،
به عمل کار براید به سخن دانی نیست
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1