تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۹۶۲۱۷

اعزام ضعیف ادارات کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی

۳
۰
کبنا ؛مسئول راهیان نور سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ضعیف کارکنان دستگاه‌های اجرایی این استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس انتقاد کرد.
اعزام ضعیف کارکنان دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی دفاع مقدس
علی انصاری امروز در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ضرورت توجه به اردوی فرهنگی راهیان نور در بیانات مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: ایشان فرمودند راهیان نور یک حسنه است و بزرگترین عملیات فرهنگی است که در کشور صورت می‌گیرد و فرماندهی آن را نیز خود شهداء بر عهده دارند.
مسئول راهیان نور سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سپاه فتح استان طبق تکلیف و دستورالعمل هر ساله اعزام کاروان راهیان نور را از مرداد تا ۲۰ فروردین انجام می‌دهد که از مردادماه تاکنون ۲۱ هزار نفر از اقشار مختلف مردم به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند.
وی با بیان اینکه بیشتر این افراد دانشجو و دانش‌‌آموز هستند، گفت: سه هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان طی دو روز گذشته به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
این مسئول با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از کارکنان استانداری و فرمانداری‌های استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند، افزود: فردا ۲۰۰ نفر از کارکنان دادگستری استان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
انصاری از اعزام ضعیف کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس انتقاد کرد و یادآور شد: در سایر استان‌های کشور کارکنان دستگاه‌های اجرایی چندین‌بار به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند اما مشارکت دستگاه‌های استان در این خصوص ضعیف است.
مسئول راهیان نور سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید اجازه دهیم فرهنگ شهادت به فراموشی سپرده شود، بیان کرد: ظرفیت خوبی برای اسکان کاروان اردوی راهیان نور در استان وجود دارد که انتظار می‌رود فرمانداران این ظرفیت و مکان‌ها را در اختیار کاروان راهیان نور قرار دهند، ضمن اینکه با تلاش فرمانده سپاه فتح استان مکانی برای اسکان کاروان راهیان نور در شهرستان گچساران در نظر گرفته شد./انصاری
نام شما

آدرس ايميل شما

بای
Iran, Islamic Republic of
مدیر شبکه بهداشت درمان ,ومعاونش آقای ,از جنس بسیج ,که همکاران خود را به مناطق جنگی اعزام دارند
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
من کارمند دولت و رزمنده دفاع مقدس هستم درحال حاضر نه وقتش را دارم و نه علاقه ای دارم که به مناطق جنگی بروم ،رییس من بامن چکار کند ؟، اگر فردا شدم رییس اداره خودمان و کارمندم را اطلاع دادم که برای رفتن به مناطق جنگی نیاز نیست مرخصی بگیرند و تشویق شان هم کردم ولی کارمند ان نرفتند به نظر شما من چه تقصیری دارم وجه کار کنم
Iran, Islamic Republic of
رفتن به مناطق عملیاتی باید داوطلبانه باشد نه با دستور مدیران!
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1