تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : ۹۶۱۱۶

تزریق ۳۰۰ میلیارد ریال مازاد درآمدها به پروژه‌های عمرانی

۰
کبنا ؛معاون برنامه‌ریزی و توسعه اشتغال استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال در قالب مازاد درآمدها برای ارتقاء شاخص‌های توسعه استان کهگیلویه و بویرحمد به پروژه‌های عمرانی تزریق شد.
norozi
حسن نوروزی در گفت‌وگو با کبنا نیوز اظهار کرد: در ابتدای سال ۱۳۹۳ درآمد عمومی مصوب استان کهگیلویه و بویراحمد برای سال‌جاری ۱۲۷ میلیارد تومان پیش‌بینی و مصوب گردیده بود که شامل ۱۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی و ۲۷ میلیارد تومان سایر منابع درآمدی بوده است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تا پایان بهمن ۱۳۹۳ و با برنامه‌ریزی خوب ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان کهگیلویه و بویراحمد، وصولی درآمدهای مالیاتی ۱۳۹ میلیارد تومان و وصولی سایر منابع درآمدی ۲۰ میلیارد تومان بوده است. یعنی تا پایان بهمن سالجاری سر جمع ۱۵۹ میلیارد تومان درآمد در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد محقق گردیده و پیش بینی می‎گردد تا پایان سالجاری این رقم به ۱۷۰ میلیارد تومان نیز برسد، در حالیکه رقم پیش‌بینی ابتدای سال‌جاری ۱۲۷ میلیارد تومان بوده است.
نوروزی افزود: در پایان سال ۹۲ جمعاً ۸۵ میلیارد تومان درآمد مالیاتی و ۱۷ میلیارد تومان از محل سایر درآمدها محقق گردید بود و  رشد ۷۰ درصدی وصولی درآمدها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۳ و افزایش درآمدهای مالیاتی در شرایطی بوقوع پیوست است که بدلیل عدم افزایش نرخ‌‌های مالیاتی رضایت مودیان مالیاتی نیز همراه بوده است.
وی بیان کرد: ستاد درآمدهای استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه اداره‌کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق عدالت مالیات و وصول مالیاتی از همه مودیانی که قاعدتاً می‌بایست مالیات پرداخت نمایند، توانسته است ظرفیت بیشتر مالیاتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد را محقق نماید.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس قانون، ۵۰ درصد مازاد درآمدهای عمومی محقق شده استان کهگیلویه و بویراحمد پس از واریز به خزانه کشور در قالب اعتبارات عمرانی مستقیماً به استان کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده و ۵۰ درصد مابقی نیز میان نقاط محروم کشور توزیع می‌شود که قاعدتاً از آن محل نیز به نقاط محروم استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار اختصاص خواهد یافت.
نوروزی گفت: با تزریق ۳۰۰ میلیارد ریال در قالب مازاد درآمدها برای ارتقاء شاخص‌های توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد به پروژه‌های عمرانی، انتظار می‌رود رونق خوبی در پروژه‌های عمرانی استان ایجاد گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1