تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۹۶۰۴۵

موانع ورزش هاکی کهگیلویه و بویراحمد برطرف می‌شود

۳
۰
کبنا ؛رئیس هیئت هاکی کهگیلویه و بویراحمد از رایزنی با رئیس فدارسیون هاکی کشور برای برطرف کردن موانع پیش‌روی این ورزش در استان خبر داد.

شهلا گشتاسبی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار خود به همراه مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بهرام شفیعی رئیس فدارسیون هاکی کشور اظهار کرد: در این دیدار مسائل و مشکلات پیش‌روی ورزش هاکی استان مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس هیئت هاکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این دیدار صمیمانه رئیس فدارسیون هاکی کشور قول مساعد برای حمایت هرچه بیشتر از ریاست جدید هیئت هاکی استان و ورزشکاران این رشته ورزشی داد.
گشتاسبی همچنین عنوان کرد: یکی از مسائلی که در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت فعال‌سازی مجدد هاکی بانوان در استان بود، چرا که بیش از پنج سال است فعالیت هاکی بانوان در استان راکد شده است.
رئیس هیئت هاکی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در حال حاضر ورزش هاکی تنها در شهر گچساران فعال است و با حمایت شرکت نفت و گاز گچساران و حضور تیم مقتدرانه تیم هاکی آن در رقابت‌های کشوری نیز شناخته شده است.
توسعه ورزش هاکی در سایر نقاط استان و فعالیت مجدد هاکی بانوان نفت و گاز را از جمله اصلی‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: برای تحقق این هدف نیازمند یاری همه مسئولان استانی هستیم.
گشتاسبی ورزش هاکی استان را ورزشی ریشه‌دار و با بنیه دانست و گفت: در حال حاضر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از قطب‌های اصلی هاکی کشور شناخته می‌شود و تیم هاکی نفت و گاز گچساران به‌عنوان یکی از تیم‌های پرافتخار در این ورزش در سطح کشور مطرح است.
رئیس هیئت هاکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استفاده از تجربیات ارزنده مربیان تیم ملی برای آموزش و راه‌اندازی تیم‌های هاکی در استان از برنامه‌های اصلی هیئت هاکی استان خواهد بود که امیدورایم با انجام این کار استعدادهای جوانان استان در زمینه هاکی هرچه بیشتر شکوفا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی شیرازی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر همت بلند سرکار خانم شهلا گشتاسبی.
واقعا تمامی اعضای خانواده ایشان از ورزشکاران و تحصیل کرده های استان هستند و به نظر بنده یکی از نخبه ترین خانواده های استان مسوب می شوند.
علی
Iran, Islamic Republic of
خانم گشتاسبی لطفا حق و حقوق ورزشکاران هاکی از سالهای گذشته که توسط مجری برنامه همراه با ورزش استان با مسولین اداره راه و شهرسازی رو مطرح کردند و اقای مدیر گفتند مراجعه کنند را پیگیری کنید
shahrvandشهروند گچساران
Iran, Islamic Republic of
بادرودوسپاس ازخانم گشتاسبی ایشالا درتوانمندی که در ایشان سراغ داریم قطعا تیم هاکی بانوان شهرستان گچساران دوباره جایگاه خود را در کل کشور پیدا خواهد کرد چنانچه این شهر دارای پتانسیل های زیادی در بخش بانوان است و با دارا بودن مربی تیم ملی و بازیکنان ملی پوش مطرح حتی در اسیا میتواند خیلی سریع با همت خانم گشتاسبی جایگاه اول خود را پیدا کنند سپاسگزاریم ازشما رییس هییت هاکی استان ک..ب.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1