تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۹۶۰۴۱

مدیران در ایام نوروز از دسترس خارج نشوند

۰
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر نوروزی در ایام تعطیلات از دسترس خارج نشوند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی صبح امروز در آخرین شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد سال ۹۳، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی را دارد.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستاد خدمات سفر از آذرماه ۹۳ در این استان تشکیل جلسه داده است، تصریح کرد: آمادگی کامل دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از مسافران نوروزی وجود دارد.
نیک‌اقبالی خطاب به دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر گفت: مدیران دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر نوروزی برای مقابله با هر گونه مشکل و حوادث غیرمترقبه در دسترس و آمادگی لازم را داشته باشند.
وی از رتبه سوم استان کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبارات پروژه‌های عمرانی خبر داد و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از استان‌های اصفهان و فارس رتبه سوم را در جذب اعتبارات و پروژه‌های فعال عمرانی را دارد و امیدواریم که این پروژه‌ها در ایام تعطیلات نیز به فعالیت خود ادامه دهند و مدیران به این مسئله نیز توجه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1