تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۹۵۸۰۸

برخورد قاطع با خاطیان چهارشنبه‌سوری

۱
۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خط قرمز نیروی انتظامی در چهارشنبه آخر سال را آرامش و آسایش مردم عنوان کرد و گفت: با خاطیان چهارشنبه‌سوری و کسانی که سلب آسایش می‌کنند برخورد لازم اعمال می‌شود.kholamzade
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سردار غلامعباس غلام‌زاده ظهر امروز در نشست خبری پیرامون چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی اظهار کرد: در آستانه سال جدید و چهارشنبه آخر سال هستیم که نیروی انتظامی وظایفی در راستای آرامش مطلوب شهروندان و مهمانان نوروزی دارد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد شعار نوروزی سال جدید را آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی عنوان کرد و گفت: دستگاه انتظامی استان در نوروز ۹۴ آمادگی کامل برای روزهای پایانی آخر سال را دارد و تمهیدات لازم برای تامین امنیت شهروندان و مسافران اتخاذ شده است.
این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای برنامه‌های چهارشنبه آخر سال اتخاذ شده که امیدواریم در این روز شاهد هیچ گونه آسیبی نباشیم و با آسایش و آرامش خاطر روز آخر سال را به پایان برسانیم.
وی با تاکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته از استان‌هایی بود که کمترین آسیب‌های را در چهارشنبه سوری داشته، گفت: تمهیدات لازم برای اجرای برنامه‌های چهارشنبه آخر سال صورت گرفته از این‌رو از عموم مردم و شهروندان انتظار می‌رود اصول ایمنی را رعایت کنند.
غلام‌زاده اذعان کرد: برنامه‌های چهارشنبه آخر سال کوچه‌‌محور بوده و کسانی که برنامه‌ای برای چهارشنبه‌سوری دارند در کوچه خود و به صورت عادی مراسم را داشته باشند.
مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد خط قرمز نیروی انتظامی در چهارشنبه آخر سال را آرامش و آسایش مردم عنوان کرد و گفت: با خاطیان چهارشنبه‌سوری و کسانی که سلب آسایش می‌کنند برخورد لازم اعمال می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: خودروهایی که آلودگی صوتی در روز چهارشنبه‌سوری داشته باشند و باعث ایجاد مشکلات ترافیکی و راه‌بندان شوند به شدت برخورد می‌شود.
غلامزاده در بخشی دیگر از سخنان خود به آمادگی کامل نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در راستای تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز خبر داد و گفت: حوزه راهور از امروز طرح ترافیکی و تامین امنیت را آغاز کرده و دیگر حوزه‌های انتظامی از ۲۸ اسفندماه اجرای طرح‌ها را به‌صورت رسمی شروع می‌کنند که از تمام ظرفیت‌ها در این حوزه نهایت بهره‌ را می‌بریم.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد کار دستگاه انتظامی را شامل سه حوزه در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: آمادگی لازم در جاده‌ها وجود دارد و پلیس‌راه نیز در این حوزه وارد میدان عمل می‌شود.
این مسئول از آمادگی نیروی انتظامی در حوزه درون‌شهری خبر داد و گفت: تامین امنیت مسافران در محل‌های اسکان نیز صورت گرفته است.
اقدامات نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سال جدید
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از تمهیدات نیروی انتظامی در آستانه سال جدید خبر داد.
سردار غلام‌عباس غلام‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد که در خصوص تدابیر پلیس برای چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی برگزار شد، ابتدا به اقدامات نیروی انتظامی در سال ۹۳ پرداخت و اظهار کرد: اولویت نیروی انتظامی در سال جاری پیشگیری از جرم با رویکرد سرقت بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در پیشگیری از سرقت کاهش بیش از ۲۴ درصدی داشتیم.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیروی انتظامی این استان در اولویت‌های تعیین شده از طرف فرمانده انتظامی موفق بوده، در خصوص پیشگیری از جرایم و سرقت خشن بیان کرد: پیشگیری از جرایم و سرقت خشن شامل سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و تجاوز به عنف است که کاهش بیش از ۵۰ درصدی داشتیم که در این خصوص نسبت به میانگین کشوری کاهش چشم‌گیری داشتیم.
وی مبارزه با مواد مخدر را از دیگر اولویت‌ها و وظایف نیروی انتظامی در سال ۹۳ دانست و تصریح کرد: با همکاری فرمانده انتظامی شهرستان‌ها و دیگر همکاران در زمینه متلاشی کردن باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر که از استان گذر می‌کنند، شناسایی و دستگیری باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرهاس استان به خصوص بویراحمد و گچساران، برخورد با خرده‌فروشان و معتادان کارتون خواب نیروی انتظامی عملکرد خوب و قابل قبولی داشت که بیش از ۳ تن و ۸۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشفیات داشتیم که در بحث کشفیات مواد مخدر، توقیف خودرو و متلاشی شدن باندهای مواد مخدر عملکرد خوب و قابل قبولی بود.
این مسئول ادامه داد: کاهش ۲۰ درصدی وقوع قتل، کاهش میزان مرگ‌ و میر در تصادفات درون‌شهری و کاهش تیراندازی در مراسم مختلف در استان از دیگر اقدامات قابل قبول نیروی انتظامی استان است، ضمن اینکه افزایش میزان مرگ و میر در تصادفات برون‌شهری از دغدغه‌های نیروی انتظامی است که تلاش می‌کنیم میزان مرگ و میر در محورهای استان کاهش داشته باشد.
غلام‌زاده به برنامه‌های نیروی انتظامی در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل را برای چهارشنبه آخر سال دارد و اصل بر کوچه‌محور برگزار شدن این برنامه است که کسانی که بخواهند در کوچه و محله خود برنامه برای این روز داشته باشند نیروی انتظامی در کنار این افراد است تا این برنامه‌ها به خوبی برگزار شود.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۹۰ هزار انواع مواد محترقه کشف شد بیان کرد: تجاوز به آسایش و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و کسانی که بخواهند در چهارشنبه آخر سال هنجارشکنی کنند و آرامش و آسایش مردم را بر هم بزنند با همکاری مقام قضایی دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی در اختیار نیروی انتظامی هستند، ضمن اینکه کسانی که با خودرو ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی می‌کنند خودروی آنها تا ۱۵ فروردین توقیف می‌شود.
وی افزود: طرح تعطیلات نوروزی پلیس استان از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین با به‌کارگری حداکثر توان خود، استفاده از نیروی کمکی، پلیس افتخاری و استفاده از توان یگان ویژه سه هدف تامین امنیت ترافیکی و انتظامی در جاده‌ها به وسیله پاسگاه‌های برون‌شهری، تامین امنیت مردم و پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت مسافرین نوروزی در محل‌های اسکان و .. را دنبال می‌کنند.
این مسئول بیان کرد: از فردا قرارگاه نوروزی امام علی(ع) همزمان با سراسر کشور به صورت شبانه‌روزی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافرین نوروزی فعال می‌شود، همچنین ۶۵۰ گشت خودرویی، موتورسوار و پیاده علاوه بر گشت نظارتی در حوزه انتظامی و ترافیکی به مردم خدمات ارائه می‌دهد.
علام‌زاده تصریح کرد: پیش‌بینی شده نیروی انتظامی در ۶۴ ایستگاه ثابت راهور، ایستگاه انتظامی و ایستگاه پلیس در محل‌های که نیروی انتظامی استقرار داشته باشد به‌صورت ثابت و در کانکس حضور داشته باشد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
همکاری ۳۶ هزار دانش‌آموز همیار پلیس کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از همکاری ۳۶ هزار دانش‌آموز همیار پلیس استان در ایام نوروز خبر داد.
ابوالحسن ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک پیشاپیش سال جدید با بیان اینکه دانش‌آموزان همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک هستند، گفت: ۳۶ هزار دانش‌آموز همیار پلیس در ایام نوروز پلیس راهنمایی و رانندگی استان را یاری می‌کند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ ترافیک باید در خانواده‌ها انجام شود که طرح همیار پلیس می‌تواند به این امر کمک کند.
وی عنوان کرد: همیاران پلیس از ۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردین پلیس راهنمایی و رانندگی را در کاهش تخلفات و تسهیل در عبور و مرور در شهرها یاری می‌دهند ضمن اینکه این افراد خانواده را نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی آگاه می‌کنند و در صورت وقوع تخلف آن را به ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی اطلاع می‌دهند.
این مسئول تصریح کرد: همکاری خوب آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی در اجرای طرح همیار پلیس همکاری خوب و قابل قبولی بوده و نقش مهمی هم در کاهش تصادفات درون‌شهری در کهگیلویه و بویراحمد داشته است.
ملک‌زاده ابراز امیدواری کرد: مردم و مسافرین نوروزی با رعایت قانون و مقررات حوادث را کاهش دهند و سال خوبی را برای خود و خانواده و همچنین جامعه رقم بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهندس
Iran, Islamic Republic of
لطفا شهروندان در زیر چوب ها و کارتن هایی که در کوچه آتش میزنند حتما در زیر مواد اشتعال زا ،ماسه بریزند تا کمترین آسیب به آسفالت معابر وارد شود تا همه از شب چهارشنبه سوری لذت ببرند.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1