تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۹۵۲۴۵

رزمایش مشترک گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در یاسوج

۲
۰
کبنا ؛صبح امروز با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی، سردار الوندنسب فرمانده تیپ ۴۸ فتح، سرهنگ پاسدار داریوش مثنوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد و برخی دیگر از فرماندهان و نیروهای نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، رزمایش مشترک گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سرهنگ پاسدار داریوش مثنوی اظهار کرد: رزمایش مشترک گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد و سپاه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد به مدت دو روز در آخرین روزهای هفته جاری در تیپ مردم پایه ۴۸فتح یاسوج برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این رزمایش مشترک را ارتقای قدرت رزم و آمادگی بسیجیان در مقابله با هر تهاجمی دانست و افزود: در این رزمایش برنامه‌های رزمی شامل دفاع از کوی و برزن، مقابله با نا آرامی‌ها و اغتشاشات و برنامه امداد و نجات اجرا شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با بیان‌اینکه در این رزمایش شش گردان از سپاه ناحیه مقاومت بسیج و سپاه ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد حضور دارند، ابراز کرد: چهار گردان امام مهدی(عج)، صاحب الزمان(عج)، کوثر و حضرت عباس (ع) از ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد و دو گردان از سپاه ناحیه عشایر استان در این رزمایش مشترک حضور دارند.
مثنوی ادامه داد: گردان‌های بیت المقدس در این رزمایش مشترک در روز اول همزمان سه ماموریت دفاع از کوی و برزن، عملیات تاخت بر دشمنان فرضی و عملیات ضد هلی‌برن را انجام دادند.
وی ادامه داد: گردان‌های شرکت کننده در این رزمایش ضمن فراگیری آموزش‌های رزم انفرادی، دفاع شهری، صیانت و دفاع از کوی و برزن، انواع عملیات‌های لازم در دفاع شهری را پیاده سازی و اجرا کردند..
لازم به ذکر است این رزمایش در روز ۲۱ و ۲۲ اسفندماه سال‌ جاری در پادگان تیپ مردم پایه ۴۸فتح شهر یاسوج برگزار خواهد شد.
DSC_0139 DSC_0140 DSC_0142 DSC_0146 DSC_0154 DSC_0158 DSC_0159 DSC_0169 DSC_0174 DSC_0181 DSC_0195 DSC_0204 DSC_0206 DSC_0207 DSC_0214 DSC_0220 DSC_0229 DSC_0229 DSC_0231 DSC_0236 DSC_0242
----------------------------------------------------
گزارش: گروه بسیج رسانه- علی اکبر پاک
-----------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

خوب
Iran, Islamic Republic of
آرزومه غیر از پاک که همه جا با زارعه یه خبرنگار دیگه هم از زارعی بنویسد تا بگیم بله زارعی محبوبه
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرزند ایران. زنده باد زارعی قهرمان
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1