تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۹۵۱۸۹

افتتاح کتابخانه عمومی«امید» خیرآباد گچساران

۲۰
۰
کبنا ؛با حضور مسئولان استانی و نماینده مردم در مجلس، کتابخانه عمومی«امید» خیرآباد گچساران با گنجابش ۲۰ هزار جلد کتاب افتتاح شد.IMG-20150314-WA0037
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، پیش از ظهر امروز و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی کتابخانه عمومی امید خیرآباد در گچساران افتتاح شد.ketab
در این مراسم رضا رنجبر مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رسالتی که بسیج سازندگی برای خدمت به روستاهای کشور دارد، اظهار کرد: اکنون بسیاری از خدمات در روستاها توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود.
رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز و در اقدامی فرهنگی توسط بسیج سازندگی استان کتابخانه عمومی امید خیرآباد گچساران افتتاح می‌شود که اعتبارات آن ۳۲۲ میلیون تومان بوده است.
این مسئول گفت: زیربنای این طرح ۱۷۰ مترمربع و دیوارکشی آن به طول ۱۱۶ متر بوده که محوطه آن ۷۰۰ مترمربع است.
رنجبر افزود: مجری طرح بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد است و تجهیزات آن توسط بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی به صورت وقف عام تدارک دیده شده که گنجایش ۲۰ هزار جلد کتاب را دارد.
رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به اقداماتی که بسیج سازندگی سپاه فتح در این استان در دستور کار دارد اشاره کرد و با بیان این که برخی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و برخی دیگر در دست اجرا و اقدام هستند به تعدادی از طرح‌های تمام شده اشاره کرد و گفت: احداث ۱۰ باب مسجد یکی از اقدامات اجرا شده در سطح مناطق مختلف استان بوده است.
رنجبر افزود: احداث دو باب خانه عالم و چهار باب خانه بهداشت و همچنین دو باب کتابخانه و یک باب غسالخانه از دیگر اقدامات ما در سال ۹۳ برای خدمت به روستاییان در بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
این مسئول سپس به پروژه‌های در دست اجرای بسیج سازندگی استان اشاره کرد و گفت: احداث ۹ باب مصلی در استان از اقدامات بزرگی است که بسیج سازندگی آن را دنبال می‌کند و در حال اجرا است.
رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح سایر اقدامات در دست اجرا پرداخت و گفت: احداث سه باب یادمان شهدای گمنام از دیگر اقدامات به شمار می‌رود.
به گزارش کبنا نیوز، زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: کتابخانه عمومی امید خیرآباد گچساران توسط بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی با اعتبار ۴۲۰ میلیون ریال مجهز شد.
وی تصریح کرد: ۶ کتابخانه عمومی روستایی و شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود.
تجهیز کتابخانه‌های روستایی بالای ۱۵۰۰ نفر کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام کتابخانه‌های روستایی بالای ۱۵۰۰ نفر جمعیت استان تجهیز می‌شوند.
زینب قربانی ظهر امروز در آیین افتتاح یک باب کتابخانه روستایی ده‌ناصر خیرآباد گچساران که با حضور غلام‌رضا تاج‌گردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و محمدرضا شاملو معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور انجام شد با اعلام اینکه به همت کانون علمی و آموزشی قلم‌چی تمام کتابخانه‌های روستایی بالایی ۱۵۰۰ نفر استان تجهیز می‌شوند، گفت: کاظم قلم‌چی قول داده همه کتابخانه‌های روستای بالای ۱۵۰۰ نفر را به کتاب‌ها و وسایل مورد نیاز مجهز کند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از شش کتابخانه موجود در استان پنج کتابخانه در روستاها و یک کتابخانه در شهر است که تجهیز این کتابخانه‌ها بر عهده کانون فرهنگی آموزش و ۲۰۰ میلیون تومان برای این کار اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: در سال آینده خیرین حوزه کتاب به استان سفر می‌کنند و ضمن بازدید از چهار پروژه نیمه‌تمام کتابخانه‌ در استان کهگیلویه و بویراحمد برای تکمیل آنها کمک و حمایت می‌کنند.
این مسئول از زحمات استاندار استان و فرمانداران شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: در سال جاری همواره از حمایت‌های مسئولان استان برخوردار بودیم و امیدواریم این حمایت‌ها در سال‌ آینده نیز ادامه داشته باشد.
قربانی به تاثیرات کتاب در زندگی افراد اشاره کرد و افزود: لازم است توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مردم استان نهادینه شود و سرانه مصرف کتاب در این استان افزایش پیدا کند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رشد و اعتلای جامعه با فرهنگ کتاب محقق می‌شود و باید زمینه‌های لازم برای توسعه فرهنگ مطالعه در استان ایجاد شود.
وی به کمبود سالن فضای مطالعه در کتابخانه‌های استان اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم مسئولان و خیرین در این خصوص به ما کمک کنند تا بتوانیم فضای بهتری برای کتابخانه‌های استان فراهم کنیم و فضای سالن مطالعه نیز افزایش داده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

کرمی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سردار اقتصادی ایران دکتر تاج گردون
,تباری
Iran, Islamic Republic of

د
معاون حقوقی و پارلمانی شورای عالی استانهای کشور در پیامی درگذشت مرحوم حاج ظفر وکلی را تسلیت گفت. در پیام امیررضا خوش آیین آمده است: جناب آقای محمدعلی وکیلی /مدیر مسئول روزنامه ابتکارمشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت . درگذشت پدر چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.این ماتم جانگداز را به شما و خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنم

هم چنین وی درپیامی جداگانه درگذشت بزرگ مرد مصلح ونیک نام دراستان کهگیلویه وبویراحمد مرحوم "حاج فضیل دهش" را به خانواده آن مرحوم وایل بویراحمد تسلیت عرض نموده وبرای بازماندگان صبر وبردباری وبرای روح بلند آن انسان خیراندیش غفران الهی رامسئلت نمودند.

مراسم سومین روز در گذشت ان بزرگمرد مرحوم حاج فضیل دهش فردا جمعه از ساعت ۲تا ۴عصر در مسجد توحید دهدشت وروز سه شنبه ۲۶اسفند مسجد تر مینال یاسوج از ساعت ۲تا۵ برگزار می گردد.
مهربان
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای تاجگردون هیچ کاری برای خیراباد انجام نداده .فقط برای اقای پیرو وانصاری پیمانکاری ردیف کرده که امروز هم دعوتشان بود.کسی سر کار کذاشت.از نیروهای انسانی استفاده کرد.پروژه مهم اشتعال زایی کلنگ زنی یا افتتاح کرده
مسکینه
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر اسم امید اصلا جالب و مناسب نیست تغییر ذاذه شوداسمهای بهتر ی استکه مناسبترن
مسکینه
Iran, Islamic Republic of
اسمش اصلا جالب نیست بهتراست اسم مناسبتری انتخاب کنید تاامید
مسکینه
Iran, Islamic Republic of
اسم امید جالب نبود اسم بهتر ی بگذارید
ببب
Iran, Islamic Republic of
اسم بهتری بگذاریدتاامید
ددد
Iran, Islamic Republic of
لاتتلبببب
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
درود بر قربانی شیر زن بویراحمد
۲ کتابخانه هم در حوزه دنا دارند که شروع به کار کرده اند و عملا به زودی افتتاح میشود
تشکر میکنیم از انتخاب شایسته و بحق در ضمینه مدیریت دنا آقای صفایی؛ که با پیگیریهاشون و برنامه هاشون دنا رو زنده کردند
خدا پشت و پناهش
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم خیرآباد سفلی(ده جلیل) بوده نه ده ناصر
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
به امید آنکه همه امید داشته باشند
حالا کتابخانه ها هم امید دارند
امید به پروردگار یکتا
امید به اینکه کسی هست که بیچارگان را همراهی کند
امید به اینکه خیرین به استان ما نگاه دارند
امید به دستان پرتلاش همه فرهنگ دوستان
امید
امید
امید
امیدتان همیشه سبز
امید خیرآباد
Iran, Islamic Republic of
یک خیر، آباد کرد امید ما را
حسن
Iran, Islamic Republic of
با سلام. لطفا برای انتشار خبر بیشتر دقت فرمایید به نظر می رسد خیراباد ده ناصر اشتباه می باشدوهمچنین چرا افتتاحیه همرا عکس نیست.با تشکر
محمدی
Iran, Islamic Republic of
اینطور که معلومه آقایون عباسی ها قصددارن از تاجگردون حمایت کنن شما که هم قدرت مالی و سیاسی دارید زود تصمیم نگیرید تا بویراحمد گرمسیر هماهنگ شود لطفا خوب فکر کنید آقایون محترم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام چه عجب یکی به خیرآباد نگاه کرد دست همه دست اندرکاران درد نکند
اجرتان با مولا علی (ع)
در جواب اقای محمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز به فکر شهر ودیارت باش نه بویراحمد گرمسیر وباوی از این حرفا در ضمن همین افکار قوم گرایی و حزبی باعث نابودی شهر واستان در چند سال قبل شد
.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حشمت دشتی مرد با غیرت.
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون خوب یکه تاز میدونی .نمیدانم آیا نمیدانی سرنوشت انتخابات .گچساران را مردم کهگیلویه مشخص می کنند.باور نداری منتظر باش اخوی.
مستند
Iran, Islamic Republic of
کتابخانه ی لیشتر بدون استفاده و تقریبا تعطیل است ، در حال حاضر اکثریت مساجد دارای کتابخانه هستند که با استقبال جوانان وافع میشوند. کاش بجای کتابخانه زمین و سالن ورزشی افتتاح میشد تا جوانان مستعد شکوفا شوند.
Iran, Islamic Republic of
عالی تر از هر روز
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1