تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : ۹۵۱۳۷

یادداشتی در باب سخنان تاجگردون در حمایت از زارعی

۵۹
۰
کبنا ؛ 
پریماه دانش پذیر*
پیرامون خبر کبنانیور (کد: ۹۳۸۹۸)[کلیک کنید] در تعریف و تمجید دکتر تاجگردون و مطالبه وی از مردم بویراحمد جهت مداومت بر حمایت از نماینده خود و به موازات آن تمجید یکی از نزدیکان نماینده بویراحمد از ایشان در جلسه عشایر بویراحمدی مقیم گچساران، نکاتی چند درخور تأمل است؛taj_hdait_mosavi_zaree
۱) قبل از هر چیز، چنین تمجیدهای را می توان به فال نیک گرفت و مبتنی بر حُسن نیت طرفین و تجلیل از زحمات و شایستگی های یکدیگر دانست که امری پسندیده است و لذا نوعی اخلاقی نگریستن در عرصه سیاست است که لازمه تلطیف فضای سیاسی و توجه به عملکردهاست نه نگرش های سیاسی و ...
۲) این مسئله صرفاً تعارف و اصطلاحاً «خوش و بشی» مخصوص جلسات مرسوم و مختص فرهنگ و سبک زندگی مردمان ما می باشد که در محفلی سیاسی نیز، نمود یافته و اما در واقع شاید ماهیتی غیر از این داشته باشد و اصطلاحاً، «نوشابه باز کردنی از نوع دیپلماتیک» باشد.
۳) این احتمال (هر چند کم) وجود دارد که تاجگردون به عنوان نماینده ای که فراتر از هم سلکان خویش توانسته در سطح کشور و استان حضوری پررنگ در عرصه های «چیدمان مدیریتی» و «بودجه ای»، داشته باشد، ظهور نمایندگانی در قامت خویش را تحدیدکننده عرصه مانور سیاسی خود بداند و لذا به وضعیت موجود بسنده کند؛ در این باب دو نکته محل بحث است:
۱-۳) از منظر نخست، باید گفت که با توجه به پیشینه سیاسی بویراحمد در عرصه پارلمانی خصوصا از مجالس پنجم تا هشتم (۴ دوره)، دوران ظهور نخبگان سیاسی در قامت نمایندگانی فرامنطقه ای و تا حدودی ملی از دو طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا بوده است که پا به پای جریان های سیاسی هم سویِ خود در دوران نمایندگی، با رؤسای جمهور وقت قرابت داشته اند و گاه تا بدانجا رسیده اند که با مقام عالی قوه مجریه نیز سرشاخ شده اند. بدون تردید در این دوران با توجه به پتانسیل نمایندگان مرکز استان، چیدمان مدیریتی و ... با رویکردی خاص بوده و در این دوران احتمالاً بر حوزه انتخابیه دکتر تاجگردون کم لطفی هایی رفته که نمی بایست این گونه می بود. این آسیبی بود که باید امروز تاوان آن داده شود. بلاشک از منظر سیاسی چهار دوره گذشته مجلس، دوران شکوفایی جریان های سیاسی بویراحمد در کسوت ظهور نخبگان پارلمانی بوده که هم اکنون به افول گرایده و از جایگاه نمایندگانی با قامت ملی به سطح عادی نمایندگی، فروکاسته است.
در چنین فضائی و با چنین نگاهِ نازلی، حضور نماینده ای نه در حد ملی بلکه در حد فرامنطقه‌ای نیز، تهدیدی برای میدان داری تاجگردون در عرصه عمل سیاسی استان خواهد بود؛ که انشاءالله چنین نگاهی صرفا در حد یک فرضیه باشد و با منشی که از ایشان سراغ می رود، صحت این فرضیه مخدوش گردد.
۲-۳) از منظر دوم؛ بی شک روش سیاسی تاجگردون و پتانسیل های وی، مجال کوچک اندیشی به وی نمی دهد و همت وی بلندتر از آن است که برخی (چون ما) می اندیشند و همچنان که روش و عمل سیاسی ایشان در حوزه انتخابیه اش حتی سرسخت ترین مخالفین سیاسی خود را به تعامل و دوستی کشانده است و به گونه ای عمل می نماید که حساسیت و فشاری بر طیف مخالف خود نیز وارد نمی نماید تا آنها را در جهت گیری با خود مصمم نماید، بلکه با آنها از درِ تعامل برآمده و برای آبادانی حوزه انتخابیه خود، هم پیمان می شوند. در این فراگرد سیاسی (در پیش ایشان)، دوستان و همراهان که جای خود را محفوظ دارند.
به تبعِ تدبیر و عقلانیت سیاسی تاجگردون، مدیران منتسب به وی نیز، عمل گرایی سیاسی را مشی خود نموده اند، ضمن حفظ ارتباط با دوستان خود، درصدد تعامل با نیروهای مناطق و جریان های متفاوت استان هستند و از تنش در حوزه های مدیریتی خود اجتناب می کنند که تا به امروز تا حدودی مطلوب افتاده است. در حالی که در بویراحمد عرصه عمل به گونه ای دیگر است و در باب برخی مدیران بویراحمدی، چنین امری محقق نشده است.
النهایه با تمام توصیفات، باید دانست در کنار بزرگان، همت ها بلندتر می شود و بیشتر می توان برای استان کهگیلویه و بویراحمد چانه‌زنی نمود. چنین سفارشاتی از آنجایی که خارج از قالب های «گفتمان سیاسی-طیفی» است و نیز با توجه به نگرش های مرسوم، شاید نوعی دخالت در امور سایر مناطق استان محسوب شود که می تواند آفاتی داشته باشد. لذا توصیه می شود با توجه به جو نامناسب سیاسی استان و وجود ذهنیت های منفی، از چنین اظهارنظرهایی (با هر انگیزه ای) پرهیز شود که برای حیات سیاسی هر سیاستمداری مفیدتر است.

*وکیل دادگستری
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
من که نفهمیدم چی نوشته بودن و چه هدفی داشتن
باوری
United Kingdom
خدایی مضخرف تر از این نوشته میتونست وجود داشته باشه؟
مشخص نیست میخوساتی زارعی و تاچگردون رو نقد کنی؟
تحسین کنی؟
بگی این خوبه؟
اون بده؟
بویراحمد ظالم بوده؟
گچساران انتقام گیره؟
بی سوادی هم حدی داره بخدا
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین برنده قطعی انتخابات اینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی است . ضمن احترام به تمامی گزینه ها اما با تقاضای فراوان مردم ، انتخابات پر شوری درپیش است.
دکتر خرامین به حق باسواد ، متواضع، مردمی، متعهد ، کارامد ، کارنامه دار و شایسته ترین گزینه اند .
دادگاه
United Kingdom
ببخشید شما با همین پراکنده گویی و عدم بیشن حقوقی از موکلینتون دفاع می کنید؟
خواننده
United Kingdom
باز یک عده پا شدن و امدن .. سیاسیشون رو به رشته تحریر در بیارن مشخص نیست که چه طوری درس خوندن و از همه ...شدند اما به این نامفهومی و گنگی در دفاع یا علیه شخص یا اشخاص مطلب زدند که حتی ۴ قاضی دیوان عدالت اداری هم رای به بررسی اون نخواهد داد
دسته بندی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به دادگاه:
اتفاقا مطالب را به صورت دسته بندی منظم ارائه نموده و هر قسمت از مطلب شماره مخصوص به خود دارد، نه آن گونه که شما میگید پراکنده
یوسف
Iran, Islamic Republic of
خدایی من هم نفهمیدم دقیقا منظورچه بوده ازاین نوشته. آخه نویسنده احتمالاتی رابررسی کرده که میدانستیم ولی ایشان بایدیه نتیجه گیری یاازباب انتقادواردمیشدند.آخه نمیشه که هرکی قلم بزندقلم مقدس بود
ادیب
Iran, Islamic Republic of
اصلااین مقاله چه ربطی به خرامین داره عجب بدبختی داریم
ادیب
Iran, Islamic Republic of
خدایی من هم نفهمیدم دقیقا منظورچه بوده ازاین نوشته. آخه نویسنده احتمالاتی رابررسی کرده که میدانستیم ولی ایشان بایدیه نتیجه گیری یاازباب انتقادواردمیشدند.آخه نمیشه که هرکی قلم بزندقلم مقدس بود
سلطان
Iran, Islamic Republic of
موافقم
يزدانپناه
Iran, Islamic Republic of
به نظرم شان و جایگاه دکتر خرامین بالاتر از نمایندگی مجلس است .
دکتر دانشمندی فراملی است که برای خدمت به مردم محروم استانش، از تدریس در بهترین و معتبرترین دانشگاهای جهان گذشت.
دکتر نیازی به مطرح شدن ندارد ،چون سالهاست بیش از جایگاه نمایندگی مجلس نگاه ها را متوجه خودش کرده است .
همیشه سلامت و پایدار باشی دکتر، تو افتخار مایی .
بویراحمدناب
Iran, Islamic Republic of
درودبرتاج گردون که نه حسسسود است نه کینه ای
ارجمندي
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین نماینده منتخب دور اینده مجلس می شه .
همه جا صحبت از حضور دکتر خرامینه . به نظرم دکتر خرامین نماینده شایسته ای برای مردمه .
واقعا بسیار خوشحالم که می شنوم دکتر خرامین میاد .
اون وقت نه فقط دکتر تاج گردون بلکه بقیه نماینده های استان فقط از دکتر خرامین تعریف می کنند.
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
عزیزم چرا متوجه نیستی ؟ ربط این موضوع به دکتر خرامین بخاطر اینه که اگر نماینده مجلس شد نه فقط دکتر تاجگردون بلکه همه نخبگان و فرهیختگان از ایشان تعریف و تمجید خواهند کرد .
می گی نه، پس فقط یک سال صبر کن تا به حرفم برسی .
یاعلی .
از گچساران
Iran, Islamic Republic of
وکیلی هم که جرات نکنه اسمش رو بنویسه دیگه وکیل نیست
سعید رحمانی هم وکیله اما همیشه اسمش رو گفته
از همکارت یاد بگیر اقای وکیل
چه بگم
Iran, Islamic Republic of
کبنا بقالی باز کردی هر کی هر چی می نویسه میزنی تو سایت
علی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بهتر می داند که برای ابراز وجود افراد ضعیفی را در کنار خود نگه دارد .چون خوب سواری بلد است .
شاپور
Iran, Islamic Republic of
آقای .خدایی خودت یک نگاه به مقاله کردی که چی نوشتی ؟؟؟؟؟؟
شما اگه شجاع هستید چرا دارید نماینده بویراحمد رو براش تبلیغات میکنید و میترسید که نکنه فلانی بیاد و اوضاع خراب بشه ؟؟؟؟؟
شما منش سیاسی دارید ولی چون میدان را خالی دیدید دارید شلوغش میکنین. کل محبوبیت شما تا پایان سال ۹۴ می باشد . بعدش دیگه باید یک فکری بحال خودت بکنی.
درود بر فرزند دیار آریوبرزن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شیران بویر احمد دکتر هدایتخواه وسید باقر
حق
Iran, Islamic Republic of
ما فقط اینه می دونیم تاجگردون دراستان محبوبیت اول رادارد
باران 1
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از نویسنده محترم . تذکر به جا و ارزشمندی بود . ما اینگونه دلسوزیهای را نمیخوام بیشتر به تحقیر شبیه بود تا دلسوزی و حمایت !!!

بعدش .با این حرفاش اجر کاراش را ضایع میکنه و مثل لاک پشت که پرواز کرد تا دهان باز کرد افتاده بود میشه!!!!!!
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
مردم بویراحمد قطعا در انتخابات به هم مسلک و هم نژاد خود رای میدن.
نه به فردی که اصلا بویراحمدی نیست و اصلا در بویراحمد ساکن نبوده!
فرهنگی_مدرس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
مدرک ...... به درد خودش میخوره. ایشون با سهمیه ایتارگران و در دهه۷۰ موفق به دریافت بورس تحصیلی شد!
عملکرد .. ایشون در دانشگاه پیام نور تا سالهای سال جمع نمیشه!
ضمنما اگر عملکرد خرامین قابل قبول بود توسط دوستان و هم مسلکان خود(اصولگرایان ) حذف نمیشد!
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه باز هم احساسات و تعصبات قومی در بویراحمد سفلی داره استارت میخوره و این بار توسط خ..که هیچ اثر و سابقه ای از وی در خدمت به مردم مظلوم بویراحمد سفلی وجود ندارد%
محمد
Iran, Islamic Republic of
ترسوترین آدمی که تا حال دیدم .است وبس
lمیثم
Iran, Islamic Republic of
. .هستند.دارن زمینه سازی میکنن تا دوباره همین دور حاضر تکرار بشه.چون به . زارع اعتقاد دارن تا مسیر برای خودشان هموار باشه
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
نامه نوشتنت مثل دفاع . حق از موکلین است که.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بنگرو
محسین
Iran, Islamic Republic of
خانم وکیل شما بفرمایید در دوران هشت سالی که نماینده قبلی بویراحمد به قول خودت چهره ملی بود جز خدمتت به نزدیکان خودش چه دسته گلی در جهت عمران و آبادنی بویراحمد به سر مردم بویراحمد زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی بده ادم در مقابل کسی احساس حقارت کنه
این گوی و این میدان
هر کی رو دست دارید بیارید
ما هم خواهیم امد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
فقط سیدباقرموسوی
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون وبهرامی در عمل برا همه ثابت کردند چقدر توانمند هستند
صيدالي
Iran, Islamic Republic of
من خودم اهل بویراحمد علیام و قبلا دوست داشتم نماینده مجلس شهرم از بستگانم باشه اما وقتی با دکتر خرامین اشنا شدم و ایشان را از نزدیک شناختم باورم دگرگون شد . به نتیجه رسیدم حضور دکتر خرامین تنور انتخابات را گرم تر می کنه . همین حالا ترس و استرس را در رقیبان می شه به وضوح احساس نمود .
به خاطر تحصیلات دکتر خرامین در بهترین دانشگاه اروپا ، هوش و نبوغ کم نظیر ، تعداد پژوهش ها ، سخنرانی های علمی و مقالات بین المللی ، کارنامه درخشان مدیریتی در مرکز بهداشت بویراحمد و دانشگاه پیام نوراستان و محبوبیت مردمی فراوان دکتر ، موجب وحشت تنگ نظران و حسودان شده.
دکتر خرامین بالاترین شانس پیروزی را داره .
اکثریت مردم بویراحمد و دنا دکتر خرامین را می خوان ، راست و چپ بودنش مهم نیست ، مهم توان و شایستگی و عرضه است که خدا را شکر هیشکی به گرد دکتر خرامین نمی رسه .
بقیه ول معطل ند بهتره وقت خودشون و پول هاشون را خراب نکننند .
دکتر خرامین با دست خالی همه رو حریفه ، چون مردم پشتش اند و خدا هم با جماعته .

خیلی جالب می شه ، بعد از پیروزی دکتر خرامین نه فقط دکتر تاجگرودن و سید قدرت حسینی ، حتی نماینده فعلی هم از توان دکتر خرامین تعریف می کنند ، مطمئن ام نمایندگان تهران و کلان شهرها هم از دکتر خرامین تعریف می کنند .
احدي
Iran, Islamic Republic of
اگر دکتر خرامین در انتخابات آتی شرکت کند پیروز خواهد شد اما با صحبت و اصرار های فراوانی برای حضور ایشان ، تا الان تمایلی برای آمدن نشان نداده اند .
با شناختی که از دکتر داریم حضور در دانشگاه را ارجع بر مسایل سیاسی می داند .
بهادران
Iran, Islamic Republic of
محبوب تریت گزینه دکتر خرامین .
قوی ترین نماینده بویراحمد هم خودش می شه . دیگه اینقد شلوغ نکنید .
داریوش
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
محموداباد
Iran, Islamic Republic of
امیر علی بهرامی ادم خندش میگیره بابا خواب دیدی خوش باشه
موسی
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان قبلی واقعاً منظورت از نخبه چیست نماینده ای که هیچ یک از اساتید دانشگاه یاسوج به جز دارو دسته ارژنگ قبول نداشتن
تو را به خدا به قبلی های که فقط به اسم استان را از محرومیت خارج کردن بگوید چند تا شغل ایجاد کردید عملکردشان به قول خودشان فرهنگی بود برای یاسوج یا قم

کبنا جان دیدت را به گذشت تجدید کن در دوره های قبلی اتفاق خاصی برای استان نیفتاد بلکه همش کار دولت بوده است
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
مشخصه که چی نوشته. نوشته تعریف تاجگردون از زارعی تعارف بوده و زارعی چون مهمان تاج بوده براش نوشابه باز کرده است. زارعی مالی نیست که تاج بیاد ازش تعریف کنه اما تاجگردون هم دلش میخواد زارعی بره مجلس که هی بزنه تو سرش هی بزنه تو سرش.
هی بزنه
هی بزنه
بابا نزن مغز سرم شیوس د
مازه خریده
Iran, Islamic Republic of
برنده انتخابات حاج زارع هستن والسلام
خان ممد
Iran, Islamic Republic of
درستش همینه که جناب تاجگردون انجام میده.آخه اگه تو دوره ی بعد نمایندگی مجلس که از همین حالا جناب تاج خودشو از پیش انتخاب شده میدونه یه نماینده قلدر و قدر مثل هدایت خواه یا موسوی از حوزه بویر احمد انتخاب بشه عرصه جولان جناب تاجگردون تو استان کمتر میشه.
مگه نه اینه که الان علنا بزرگواری و زارع بیکاره اند و فقط حقوق و مزایای فوق العاده ی نمایندگی خود را دریافت میکنند و عملا جناب تاجگردون همه کاره استانن
دوست
Iran, Islamic Republic of
اها منظورتون اینه که خرامین نماینده اینده کهگیلویه هست اشتباهی نوشتین بویراحمد و دنا.برادر من بویراحمد نمرده که هر کی از هر جا بیاد وکالتشونو بر عهده بگیره درود بر مهندس غریب پور
ابدگاه
Iran, Islamic Republic of
بالا برو جمع کن
مستوفي زاده
Iran, Islamic Republic of
قبول دارم ، دکتر خرامین بیش تر از بقیه ی گزینه ها شانس پیروزی داره .
دکتر نیازی به تعریف و تمجید کسی نداره .
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر شاهین نیکبخت
اسی
Iran, Islamic Republic of
اقای مدرس دانشگاه
یا . همچو جایگاهی داری یاهم خواب بودی ک دکتر پیام . را به نور تبدیل کرد .
بنده فقط ی دانشجو بیش نبودم و هیچ قومی هم ندارم فقط انصاف را باید رعایت کرد .
اخه قبل از دکتر تو کل استان کدوم دانشگاه پیام نور دارای ساختمان بود و حالا بنگرید چ پیشرفتی کرده . اینو هم فراموش نکنید ک دکتری ایشان بورسیه نبود و ایشان هیچ گونه جانبازی ندارد یعنی نرفته سراغش .
در ضمن اقای تاجگردون فهمیده انتخابات استانی شده میدونه تو یاسوج و دهدشت کسی ب عنوان اصلاح طلب رای نمی دهد ب ایشان مجبور شده اقای زارع را حمایت کند شاید چندتا رای که اقای زارع تو فامیل خودش بیاره ب ایشان هم کمک کند .
اقای تاجگردون انصاف کجا رفته نیاز نیست از کسی ک حتی ..هرا بخواند حمایت کنید شما هرچه بودجه بود صرف روستاهای خودتان و گچساران کردید فقط ببخاطر اینکه مسعول بودجه بودید در مجلس .متاسفم برا ن..
بویراحمد سر فراز
Iran, Islamic Republic of
فقط مهندس غریب پور میتونه بویراحمد نجات بده سیاستمدار و سابقه درخشان هم در دوران فرمانداری و هم پست های ریاستی خود در تهران و الانم که رییس بزرگترین پتروشیمی خاورمیانه هستند، تاجگردون با زارع کار داره که ازش حمایت میکنه چون میدونه زارع پوست پیاز ازش ساخته نیست و هیچ نقطه قوتی ندارا این آدم
ن
Iran, Islamic Republic of
هرکس جای تاجگردون بودبایداززارع همات کندچون اونیرومیکارد زارع معارفه اش میکند
بویراحمد سر فراز
Iran, Islamic Republic of
شیر فقط سید باقر موسوی با مهندس حداداد غریب پور
بویراحمد سر فراز
Iran, Islamic Republic of
فقط غریب پور
jigar
Iran, Islamic Republic of
oooo esmet vakile dadgostarie?abro ma hoghoghiaro nabar lotf
شاپور
Iran, Islamic Republic of
توروخدا یکی بیاد بگه اصلا خرامین کیه که هی اینقدر دکتر دکتر میکنید. اگه میخواد از طریق رسانه ها خودشو تبلیغ کنه بهش بگید همممممممممممممممممم تو چقدر بدبختی
انقدر باید بدویی .
همایون
Iran, Islamic Republic of
بسیار زیبا و متین نوشتی خانم وکیل. اگر قراره به زبان عوام بنویسی وکیل پایه یک نمیشدی.
شکی نیست که مردم بویراحمد فقط در چهار دوره نماینده شجاع و زیربار نرو داشته که ان هم سید باقر موسوی و حاج ستار هدایتخواه بوده و دیگر هیچ... . تعریف و تمجید اقای تاجگردون از حاج زارع هم به این خاطر بوده که از ورود چهره هایی امثال سید باقر موسوی به عرصه انتخابات بسیار بسیار میترسه و حتی از نفوذ گزینه هایی مانند احمد خاتمی برای رد صلاحیت سید باقر در شورای نگهبان بهره خواهد برد. چون قبولی سید باقر موسوی در انتخابات دور بعد تکروی و یکه تازی تاجگردون را کمرنگ میکنه. با توجه به پیشینه سید باقر امثال تاجگردون حق داره بترسه. سید باقر موسوی همونیه که جلوی سید محمد خاتمی محبوبترین رییس جمهور ایران هم وا نداد و مطالبه گر حق مردم بود.
گچساران امیر
Iran, Islamic Republic of
همه اش .مفته
کارشناس ارشد علوم سیاسی
Iran, Islamic Republic of
باسلام. معمولا مقالات سیاسی ، بررسی نظریه ها و احتمالات موجود هست و نیازی نیست که به صورت قطعی و مشخص، یک موضوع یا نظریه مطرح بشه.
دوستان عزیز هم بهتره به این روش مطالعه عادت کنند . یعنی تحلیل ابعاد مختلف یک موضوع و تفکر را از زبان یک نویسنده یا تحلیل گر می خوانند و برداشت و تحلیل شخصی خودشان را از موضوع خواهند داشت.
ضمنا مطالعه باید هر کسی را به سمت تفکر سوق بده نه اینکه ساندویچی ساده شده و سفارشی از یک مطلب را که می تواند ابعاد مختلفی داشته باشد، تحویل خواننده بدهد!!!
خواننده باید زحمت تفکر و تحلیل را به خود بدهد تا از سطحی نگری جدا شده و خود صاحب تحلیل ، تفکر ،روش و نظریه گردد.
لذا این روش مقاله نویسی یا گزارش نویسی ، از لحاظ علمی ، صحیح و مورد تایید می باشد.
در جواب همایون
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لب لب کند گه دانه دانه اینای که نام بردی ...که بخوان در مقابل تاجگردون چهره ملی ایران قد علم کنن
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خوب نوشته وبه موضوع دقیق وموضع دقیق تاجگردون اشاره کرده است.تعریف وتمجید تاجگردون عامدانه وبا هدف سیاسی شکل گرفته واصلا از روی صداقت نیست
غلامرضا نادری اموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
باسلام مقتضیات زمان تعین کننده است و واگذاری بورسیه ب۰ افراد بیسواد گناهی بسیار بزرگ است ..
سجاد
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1