تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۳۷
کد مطلب : ۹۵۰۰۷

دهبانی‌پور: معجزه‌گر نیستم، فرمانبرم

۴
۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قول مساعد تشکیل دانشگاه فرهنگ و هنر ‌در کهگیلویه و بویراحمد گرفته شد‌.
رضا دهبانی‌پور عصر امروز در نشست صمیمی با صنف‌های مختلف فرهنگی و هنری این شهرستان با بیان اینکه بخشی از فرهنگ متعلق به فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: البته متولیان فرهنگ در جامعه ما زیاد هستند که برخی از درجازدن‌ها و عدم کسب نتایج مطلوب در فرهنگ، ناشی از تعدد متولیان و دخالت آنها در امور است.ershad_dhbanei_maarfe (14)
نبود مجتمع فرهنگی در گچساران تأسف‌انگیز است
وی با تأکید بر اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی کمترین وظایف را در خصوص فرهنگ داشته و تنها اسم و عنوان آن را یدک می‌کشد، گفت: امروز که می‌شنوم پیشینه فرهنگی گچساران زبانزد عام و خاص بوده و مجتمع فرهنگی ندارد، تأسف‌انگیز است.
دهبانی‌پور با بیان اینکه ممکن است سینما به دلیل تأثیر شبکه‌های اجتماعی کارآمدی گذشته را نداشته باشد، بیان کرد: گچساران در سال‌های دور دارای سینما بوده و امروز سینمای این شهرستان تعطیل شده است.
قهرمان و معجزه گر نیستم/فرمانبرم
مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قهرمان نیستم و معجزه‌گر نیستم، گفت: من فرمانبر شما اهالی فرهنگ و هنر در عرصه فرهنگ هستم و وقت خود را در اختیار شما قرار می‌دهم.
دهبانی‌پور با بیان اینکه قول مساعد تشکیل دانشگاه فرهنگ و هنر را گرفته است، گفت: این دانشگاه می‌تواند در ارتقای فرهنگ و هنر و آموزش همچنین اشتغال هنرمندان برجسته استان مؤثر باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید تدبیری برای الگوسازی اندیشه شود و اینکه امروز فرزندان ما در اختیار ما نیستند، یادآور شد: شاید دیروز خانواده  و مدرسه متولیان فرهنگی بودند اما امروزه کمترین اوقات را این دو نهاد دارند.
دهبانی‌پور افزود: همه باید دست در دست همه نهاده و در راستای کار فرهنگی با هماهنگی اقدام کنند و نقش جامعه در این خصوص بسیار حیاتی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسترسازی مسائل و فعالیت‌های فرهنگی لازمه تحول در این خصوص است، گفت: در ابتدا بسترهای فرهنگی باید آماده شود تا تحول اساسی ایجاد شود.
نوروزی:
جایگاه قابل قبول تئاتر گچساران در سطح کشور
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: گچساران در حوزه تئاتر جایگاه مطلوب و خیره‌کننده‌ای در تئاتر کشور دارد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امیر نوروزی عصر امروز در ادامه نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمع هنرمندان، خبرنگاران و دیگر صنف‌های وابسته به اداره ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: گچساران بدون اغراق و شک یکی از هنری‌ترین و فرهنگی‌ترین شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با بیان اینکه گچساران در رشته‌های مختلفی از جمله موسیقی، سینما به ویژه تئاتر در سطح کشور درخشش خیره‌کننده‌ای داشته است، گفت: هنرمندان برجسته‌ای از گچساران به سینمای کشور معرفی شده‌اند همچنین تئاتر این شهرستان در جایگاه قابل قبولی در سطح کشور قرار گرفته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افزود: این شهرستان امسال ۹ کاندیدا در جشنواره‌های بین‌المللی فجر در حوزه‌های مختلف هنری داشته که موفق به کسب سه مقام برتر شده است.
اهالی فرهنگ و هنر گچساران منتظر تغییر هستند
نوروزی از تلاش فراوان گروه‌های مختلف در سال گذشته و همکاری اداره ارشاد گچساران تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: تمامی هنرمندان و گروه‌های فرهنگی هنری از جمله فعالان حوزه‌‌‌های کانون مساجد همکاری و تعامل مطلوبی با ما داشتند.
وی در ادامه با بیان اینکه مشکلات مطرح شده توسط گروه‌های مختلف نشان از دلسوزی و علاقه به فعالیت بهتر در عرصه‌های مختلف است، عنوان کرد: امیدواریم با جمع‌بندی مسائل و مشکلات طرح شده بتوانیم راهکارهای مناسبی با همکاری مدیرکل ارشاد استان و خود گروه‌های وابسته به ارشاد در گچساران پیدا کنیم.
نوروزی با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: بالاخره پست و منصب‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران محلی برای خدمت به مردم بوده و جامعه وابسته به فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران منتظر تغییر و تحولاتی در عرصه‌های مختلف کاری خود در خصوص پیشرفت و برطرف شدن مشکلات هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تعامل و همکاری همه گروه‌ها و پیگیری مشکلات مطرح شده توسط  فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با همکاری مدیرکل استان سبب ارتقای بخش فرهنگ و هنر در این شهرستان شود.
 
نماینده خبرنگاران‌ گچساران نیز در این نشست ‌گفت: امروزه نقش تأثیرگذار رسانه در تحولات جهان و انعکاس رویدادها بر کسی پوشیده نیست به نحوی که جهان بدون رسانه جهانی خاموش و سردرگم خواهد بود.
کوروش رضایی ‌با بیان اینکه خبرنگاران گچسارانی پرتلاش‌ترین ولی در عین حال مظلوم‌ترین قشر جامعه این شهرستان هستند، افزود: خبرنگاران گچسارانی در عین سختی‌‌ها و وجود مشکلات فراوان در مظلومیت خاصی قرار دارند به گونه‌ای که هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند.
وی با بیان این‌که یک روز تعطیلی رسانه سبب سردرگمی جامعه به دلیل نبود اطلاعات می‌شود بر نقش حیاتی رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: جامعه خبری و رسانه‌ای‌ گچساران از پرتلاش‌ترین و زحمت‌کش‌ترین خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که روزانه حجم زیادی از اخبار این استان را بر خروجی‌های رسانه‌ها منتشر می‌کنند.
‌رضایی پیگیری بیمه خبرنگاران، شناسایی و ساماندهی خبرنگاران و همچنین صدور کارت خبرنگاری را از مشکلات این قشر عنوان کرد.‌
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری نفتی
Iran, Islamic Republic of
جالب هر روز ..علیه خبرنگاران مطلب میزنه بعد اینجا شده نماینده شون
.
Iran, Islamic Republic of
...
خاله‌ننه
Iran, Islamic Republic of
اقااین‌بنده‌خداهمه‌هن‌حریفه‌..
/
Iran, Islamic Republic of
انشاالله
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1