تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۹۴۸۲۶

چه گروهی دست به تخریب زارعی برده‌اند؟

۱۲۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛نیما موسوی

طی هفته های اخیر تخریب‌های مهندسی شده فراوانی بر علیه غلام محمد زارعی منتشر شد؛ این تخریب ها دقیقا پس از استقبال باشکوه و ماندگار مردم «لوداب» و «زیلایی» از «زارعی» آغاز شد. شاید این محبوبیت برایشان گران تمام شد و امیدهای خود را در صحنه رقابت ضعیف‌تر از هر روز دیگر می‌دیدند. که البته همگان می‌دانند که این گروه پس از آنکه با چشمان خود دیدند، محبوبیت زارعی روز به روز  رو به افزایش است، زلزله‌ای ۱۲ ریشتری بر اندام آنها افتاد تا شاید بتوانند جلوی افزایش این محبوبیت را بگیرند، به خیال خود بر این سد استوار خدشه ای وارد کنند؛ اما غافل از اینکه ملت شریف بویراحمد و دنا کامشان با گفتن حلوا حلوا شیرین نمی‌شود و این غلام محمد زارعی‌ است که با اقدامات امیرکبیرگونه خود کام آنها را شیرین کرده است.zaraa

یک روز زارعی را با اصولگرایان مقایسه می‌کردند و برای بی‌طرف نشان دادن قلمشان، در کنار زارعی چند نفر دیگر را مطرح می‌کردند و در این قلم زدن زارعی تنها هدف تخریب آنان بود.

روزی دیگر که سرشان را زیر پوشه‌های قوه قضائیه بیرون می‌آوردند و زارعی را با اصلاح‌طلبان جمع می‌کردند و بعداز چند ضرب و تقسیم بچگانه، باز تخریب چهره زارعی را فریاد می‌زدند، غافل از آنکه ملت می‌دانستند این قلم‌های فروخته شده ارزشی ندارد که بخواهند به این استناد قضاوت بکنند. چرا که زارعی نه اصلاح‌طلب است و نه اصولگرا، بلکه زارعی یک «جهادگر» است که هیچگاه برای صدور شناسنامه حزبی، خودش را به این و آن وصل نکرد، چرا که زارعی جریان مستقلی دارد که در آن هم اصلاح‌طلبان حضور دارند و هم اصولگرایان، زیرا تنها هدف ایشان خدمت به مردم است.

اری که سید باقر موسوی در پوشش اصلاح‌طلبی انجام داد اما راه نیمه تمام او را همین عده بی‌اخلاق و مدعی امروز اصلاح طلبی در استان، مسدود کردند تا دیروز با لفظ اصولگرایی و امروز با ادعای اصلاح‌طلبی امید ایرانیان در این دوره باطل هنرنمایی کنند.

اما این راه نیمه تمام جوانه امیدش را دید و به زیستن خود اگرچه دیر ادامه داد تا زارعی افزونترش را در پوشش یک جریان مستقل انجام دهد.، اما اگرچه شرایط اقتصادی هیچگاه قابل قیاس باهم نیستند، ولی سید باقر در دوران باشکوه اصلاحات می‌تازاند و  زارعی در این شرایط حاضر که البته هر دو از عزیزان و محبوبان ملتند و عده‌ای اصلاح‌طلب جعلی و بدلی مدعی امید ایرانیان مضغوب ملت!.

زارعی را در هر جایی با یک نام می‌شناسند، یکی می‌گوید، زارعی مستقل است، دیگری می‌گوید زارعی اعتدال است، یک نفر می‌گوید زارعی مردمی است، یک نفر می‌گوید زارعی خدمت گذار است، و.... هرکسی چیزی می‌گوید؛ از آن پیرمرد هیزم به دوش زیلایی تا آن کودک سیلاب و کلواری که برای اولین بار یک نماینده را باچشمان خود دید، زارعی در بند اسم و حزب نیست، زیرا زارعی یک جهادیست و یا لب کلان آن باشد؛ زارعی آغاز گر موج دیگریست!

نکته جالب توجه در این حملات سطحی در این بوده است که، این عده می‌خواستند شخصی را روبروی زارعی علم کنند؛ یا به عبارتی دیگر بزرگ جلوه نشانش دهند که کارنامه روشنی از خود ندارد وهیچ نکته ای برای قیاس کردنش با زارعی وجود نداشت؛ او که در سودای هم قامتی با زارعیست اگرچه جوان است وجویای نام، اما بدلیل مشاوره اشتباه توسط اطرافیانش بر این باورست که با حربه تخریب، این جوان جویای نام را می توانند به مردم بشناسانند.

دلایل دیگری هم می‌تواند داشته باشد مانند مشکلاتی که این روزها بر سر زبان‌ها افتاده است که ما تا تایید نهاییش هیچگاه سخنی در آن مورد نخواهیم زد. از همین جهت ما با درک وضعیت گرفتار شده شخص مورد نظر به هیچ کدام از دلنوشته های آنان پاسخ ندادیم .

زیرا از فشاری که بر روی شخص مورد نظر است بخوبی آگاهی داشتیم و گذاشتیم تا شاید بتواند با این حربه کمی خود را تخلیه روحی کنند.

هرچه درجهت تخریب زارعی گام‌های بلندتری بر می‌داشتند، در چاه دیگری می‌ افتادند که خودشان با دست خودشان حفرش کرده بودند و با بی‌تدبیری بیشتر در آن غرق می‌شدند، که این اتفاقات تنها بواسطه بی‌تدبیری و بازی‌های بچه‌گانه‌ای بودکه خودشان آن را به راه انداخته بودند، و این روزها فقط بدنبال جمع کردن اشتباه ناشیانه خودشان هستند که البته با مقصر نشان دادن زارعی!!! درحالی که اعمال هرکس از افکارش سرچشمه می‌گیرد و هیچگاه نمیشود بی تدبیری خود را به پای دیگری نوشت در پی توجیه آنان هستند؛ تا شاید اگر قبل از وقوع این زلزه های سیاسی اقتصادی، کمی فکر میکردند اکنون نیازی نبود که بهروز، تقی، نقی و.... را برای مقصر نشان دادن زارعی جلو بفرستند.

اما آنچه قابل تامل است این است که در انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج چه اتفاقی رخ داده است که هنوز دست از سر آن بر نمیدارند!
البته این سوال دو پاسخ بیشتر ندارد. ۱- شاید سران اصلاحات بویراحمد شما را بخاطر افتضاحی که در انتخابات به بار آوردید مورد شماتت قرار داده‌اند و اکنون اینگونه بدنبال مقصر میگردید.

۲- شاید دیگر از این حربه نمی‌توانید خودرا به اصلاح‌طلبان وصله کنید.

امیدوارم این گروهک موسوم به تخریب چی آنقدر به بلوغ فکری رسیده باشند که بتوانند مسئولیت بی‌تدبیری خود را به گردن بگیرند که یکی از بی‌تدبیری‌های این گروه، در مسئله انتخابات دانشگاه آزاد نمود پیدا کرد، و اکنون فقط به دنبال رد پای دیگری می‌گردند در حالی که کفش خودشان را باید اندازه بگیرند، اینها پس از پیروزی ائتلاف پایداری ها و دیگران، آنچنان به وجد آمده بودند که در یک عمل، تیم مقابل یعنی «جوانه‌ها» را منتسب به زارعی دانستند و با یک سرخوشی زودگذر با تیتر پیروزی ائتلاف جبهه پایداری و دیگران، شروع به رقص وپایکوبی کردند، اما نمیدانستند این سرخوشی به صبح نخواهد کشید.

و پس از ایستادن مقابل تیم اصلاح‌طلب جوانه ها؛ توپ ناشیانه بازی خود را، در زمین زارعی انداختند تا شاید اینگونه بتوانند از هجمه اصلاح‌طلبان رهایی یابند زیرا دیر فهمیده بودند که یک تشکل اصلاح‌طلب از آن اصلاح‌طلبان است و ایجاد تفرقه بین دانشجویان اصلاح‌طلب ضربه بزرگی خواهد بود بر پیکره اصلاحات.

پس از این عمل ناشیانه، با هر نامی که توانستند نوشتند، یک روز با نام تقی، یک روز نقی، یک روز با نام بهروز، روزی دیگر گروه سیاسی، روز دیگر گروه اقتصادی، و روزی دیگر یک نفر خودش میشد جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد و دل نوشته اش را با نام دانشجویان مطرح میکرد تا شاید بتوانند این افتضاحی را که به بار آوردند جمع بکند، اما غافل از اینکه مردم میدانند هرکس به هرجا که برود به اصل خویش بازمیگردد و ائتلاف جبهه پایداری و دیگران، نمود واقعی این بازگشت به اصل خویش است.

بر هر دری زدند، اما این نام ها و آن دل نوشته ها هیچ تاثیری بر افکار عمومی نداشت، زیرا آن نام ها فکر میکردند افکار عمومی همسطح خودشان است، پس با این دید سطحی قلم میزدند اما بیهوده. چون تنها نتیجه ای که داشت، رسواترشدن خودشان بود.

البته پس از این مطلب سری به بوستانی زدند تا شاید بار شکست واقعی، شیرین تر شود و حتی در این راه، حاضر به فدای بوستانی شدند و نشان دادند که برای بیرون کشاندن خود حاضرند همه را به زیر بکشانند، وهیچ عبایی از بریدن سر یاران خود برای سردار شدن ندارند، شاید حداقل بوستانی به خودش آمده باشد و بداند برای ماندن نباید، بر روی دیوار سست یادگاری بنویسد. و خودش را به کسی بچسباند که بدنبال چسبی میگردد برای چسباندن خودش به دیگری، درحالی که قدرت مطلق از آن خداوند متعال است نه چند ورشکسته سیاسی.

شخص مورد نظر که آرزوی پوشیدن ردای اصلاح‌طلبی را دارد به هر دری میزند تا خودش را در صف اصلاح‌طلبان بگنجاند در حالی که اصلاح‌طلبان اینگونه نمی‌اندیشند. گواه این سخن من سفر فائزه هاشمی و دیدار با چهره های اصلاح‌طلب بویراحمد و دنا  است، که شخص مورد نظر پس از انتشار خبر، از طریق سایت‌های خبری متوجه این واقعه شده بود.

حال باید دید که آیا از اصلاح‌طلبان واقعی مانند سید باقر موسوی که در طول زمام داریش هیچگونه حاشیه‌های مالی نداشت، حاضر است خود را هزینه لیدر سابق هدایت خواه بکند؟ یا ردای اصلاح‌طلبی را در بازار طلافروشان می‌خواهد نه در بازار کهنه فروشان.

یا باید دید، آیا خداداد غریب پور حاضر است نام و نشانش را که این روزها برسردر زاگرس نشینان بعنوان یک مدیر موفق لر، خودنمایی میکند خرج فردی کند که برای بزرگ کردن خود دست به تخریب میزند؟

آیا دیگرانی که برای قبای اصلاحطلبی هشت سال خون دل خوردند واندیشه خودرا نفروختند؛حاضرند، خون دلها را فراموش بکنند وبرای کسی که در آن زمان بر کرسی ساخته شده توسط اصولگرایان نشسته بود و غذای چرب وچیل تناول میکرد، هزینه ای پرداخت بکنند؟

برهمگان واضح است که با جفت کردن کفش اصلاحطلبان نمی‌شود سردمدار اصلاحات شد. مطمئنا اصلاح‌طلبی قابل خریدن و یا فروختن نیست، اصلاحطلبی یک تفکر است که باید برسرش بمانی وشاید لازم باشدهزینه ای پرداخت بکنی، اما با این اعمال ناشایست، تنها به گروهک تخریب چی شناخته خواهید شدو نه اصلاحاتی.

در رسم زمانه همیشه انسان‌های ضعیف اما جاه طلب برای بزرگ نشان دادن خود، انسان‌های بزرگ را تخریب میکنند تا شاید اینگونه بزرگ شوند، اما نمیدانند که ماندگاری در معرفی داشته‌های خود است نه حمله به داشته‌های دیگران، پس اگر می‌خواهید بزرگ شوید از آنچه که دارید بگویید البته اگر چیزی برای گفتن داشته باشید، زیرا با تخریب دیگران فقط در باتالاق گرفتار شده پایین تر خواهید رفت و اگر بخواهید اینگونه دست و پا بزنید برای همیشه از صحنه روزگار محو خواهید شد.

اگر وقتی برای مطالعه داشتید بنشینید و تاریخ ناصرالدین شاه را بخوانید تا شاید درس عبرتی شود برای شما، زیرا میرزا آقاخان برای سعود خود، امیرکبیری را به حمام فین کاشان کشاند که تمام دغدغه ذهنی اش پیشرفت ملتش بود، اگر چه میرزا آقاخان ماند اما به یک چهره منفور برای همیشه تبدیل شد و امیرکبیر برای همیشه درقلب ملت ماندگار شد.

مطمئنا نه با تخریب غلام محمد زارعی و نه با تشکیل حلقه‌ای موسوم به شصت، هیچگاه به اهداف خود نخواهید رسید. لازم است که باز یادآوری کنم برای بزرگ شدن باید بزرگی کرد و گرنه در میان تاریخ نابخشودنی ملت، زمینی برا خود خریده‌اید که فروختنش جز مشکلات امروزی چیزی به بار نخواهد داشت.

در آخر خدمت شما عرض می‌کنم، دست و پا زدن‌های اینچنینی تا کنون هیچ تاثیری بر افکار مردم بویراحمد و دنا نگذاشته است زیرا مردم بویراحمد ودنا فرودگاهی را میبینند که تجهیز شده است و شش پرواز دارد، مردم بویراحمد و دنا آن ۶۷ روستایی را میبینند که دیگر بدنبال هیزم و نفت برای گرم کردن کاشانه خود نیستند زیرا گاز درخانه هایشان میسوزد که یا گرم کند یا بپزد. مردم بویراحمد و دنا جاده پاتاوه دهدشت را می‌بینند که کوه‌ها را در می‌نوردد تا به مقصد برسد، مردم بویراحمد و دنا بیمارستان، پل، را می‌بینند. مردم بویراحمد ودنا استادیوم را میبینند. مردم بویراحمد ودنا نماینده ای را میبینند که هر روز برای آبادکردن به منطقه محروم می‌رود آری مردم این آباد کردن را می‌بینند نه تخریب‌های شما صدای سوت قطار هم از آن دورها می‌آید که شاید شنیدنش عده‌ای را ناراحت بکند زیرا اینان بدنبال خدمت نیستند تنها بدنبال قدرت به هر شیوه ای هستند.

مردم بویراحمد ودنا آباد شدن را میخواهند و اگر روزی لازم بود جایی را تخریب بکنند حتما بسراغ شما خواهند آمد که ید طولایی دراین امر دارید.

سخن به پایان می‌برم اما لازم میدانم بگویم که سخن برای گفتن فراوان است که اگر جمله‌ای از آن گفته شود دودمانی را به باد خواهد داد و بازهم تاکید بکنم گفتارهای پوچ شایسته کسی که آرزوی های بزرگ دارد؛ نیست و صدالبته با این حربه گمنام نخواهید ماند اما بدنام خواهید ماند. امیدوارم بتوانید واژه «گروهک تخریب چی» را از گرده خود پیاده کنید.

من الله توفیق
نام شما

آدرس ايميل شما

بازاری
Iran, Islamic Republic of
انشاله کارهای زارع و خدماتش همیشه ماندگار میماند و همه به وجود با ارزش زارع مهر تایید میزنند.
اصلاحات
United Kingdom
درود بر این نوشته قوی، مستند، افشا کننده و تاریخی،
درود بر نیما موسوی عزیز که بالاخره کلام حق را رها کرد و خواب ورشکسته سیاسی رو در این پاسی از شب آشفته کرد.
این مشتن اهنینی بود بر پیکره بی جان و پوشالی بی اخلاقان ورشکسته بود.
این سکوت دائمی نخواهد بود.
روشنایی
United Kingdom
آقایی بهرامی ککا د خوبش کردی!
هی ایگم هیچی نگو، هیچی ننویس مه گوش ایکنی!
اختیارته نهی من دست ر.. و ص. اگه بیچارت نکردن .. ایسو هی گوش نکن
حبیب منش
United Kingdom
درود خدا بر تو حاج زارع فهیم و کوچک نفس که شان و بزرگیت را امروز بار دیگر ثابت نمودی و نشان دادی اهله در راه خیر اهله معاماه و بده بستان های دنیوی نیستی. از اینکه اینچنین نماینده فهیم و و خدا شناس و فعالی را در دیار خود داریم افتخار میکنیم. خدا یار و یاورت باشد ای مرد
هییت علمی
Iran, Islamic Republic of
خدا هر کسی که قصد تخریب افراد زحمت کشو داره روسیاه میکنه
ایرانی
United Kingdom
جا دارد از تلاشهای بی شائبه جناب حاج آقای زارعی تقدیر و تشکر کرد. خداوکیلی گرچه کشور در این مدت تحت فشارها و تحریمهای سنگین اقتصادی و سیاسی بوده است که این بر هیچکس نادیده نیست و کسی هم منکر آن نیست ولی گاهاً مشاهده میشود عده ای قلیل این تلاشها و حرکات را نمی بینندو باید از حاج زارع تشکر فراوان کرد دستمریزاد حاجی خدا قوت
مهرشاد
United Kingdom
اینکه بهرامی اصلاح طلب نیست کاملا واضحه چون رئیس دفتر آقای هدایتخواه و احمدی نزاد و سران اصولگرا بوده است .. پس به بهرایم بگید خواب دیدی خیره
جوان
Iran, Islamic Republic of
الحق و انصاف همینگونه هست. به قول تاجگردون باید زارعی به فکر سلامتی خود هم باشد. زارعی به تأیید همه نمایندگان مجلس پیگیرترین نماینده ملت ایران است
محمدی
United Kingdom
واقعا آقای بهرامی این کارا از شما به دور بود.
ما نسبت به شما دیده روشنتری داشتیم و تصور میکردیم واقعا .. هستید اما رفتارهای ۲ ماهه اخیر شما واقعا غیر قابل پذیرش هست.
نشان دادید که هدفتون خدمت رسانی نیست و .. اقدامات بزرگ زارعیست.
اما شما چون ..راه اثبات خویش رو در ...میبیند.
اقای بهرامی از امشب ما و خانواده بزرگ .. دیگر به .. شما در عرصه سیاست رای نخواهیم داد
حق
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار اسبق یاسوج هیچگاه رنگ مجلس رو نخواهن دید. فکر کنم با یه اتفاق در این ایام دیگه نباید فکر کاندیدایی هم تو سرداشته باشه
همه بخوانند!!!
United Kingdom
این جمله تاریخی رو بخوانید و بخوانید و بخوانید و برای مردم بازگو کنید
""""""""""""""""
حال باید دید که آیا از اصلاح‌طلبان واقعی مانند سید باقر موسوی که در طول زمام داریش هیچگونه حاشیه‌های مالی نداشت، حاضر است خود را هزینه لیدر سابق هدایت خواه بکند؟
""""""""""""""""""""""""
Iran, Islamic Republic of
گروهک تخریب چی خیلی جالب بود، خدایش برازندشون هستو، اگر عاقل باشند دیگه سر به سر حاجی نمیذارند چون یه چیزهایی هست که اگه گفته بشه باعث رسوایی یه نفر میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دست نگارنده این مطلب درد نکنه واقعا زیبا بود قابل توجه دوستان تخریب چی
آقا نیستم
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه بزرگان و خدمتگزاران بویراحمد از سید بزرگوار جناب اقای موسوی تا جناب اقای زارعی این دو انسان شریف به واسطه عملکرد خود هیچ گاه یادشان از ذهن مردم پاک نمی شوند و این چنین برنامه ریزی مهندسی برای تخریب اقای زارعی نتیجه ای جز بزرگی و محبوبیت هر چه بیشتر ایشان نخواهد داشت.اگر نقدی هست باید در راستای کمک به زادگاهمان باشد و نه در جهت تخریب.
دانشجوی ارشد روانشناسی
Iran, Islamic Republic of
معمولا تخریب چی ها. در درون خودشون ضعفهایی دارن که باید با تخریب دیگران تخلیه بشن من که تا الان نفهمیدم ...جز چه گروه و طیفی هست اما این افراد نسبت به جامعه خود نوعی بدبینی دارند و بدلیل سوابق و تربیت خود دچار نوعی عدم پایبندی به اصول اعتقادی ، مذهبی و عدم تعادل شخصیتی خود به تخریب و خرابکاری دست میزنند این گروه که دارن ضعف خودشون رو به گردن دیگران که نه فقط زارع میندازند به فکر انتقام گیری هستند و تو این چند مدت هم از هر ابزاری برای کم کردن محبوبیت حاج زارع استفاده کردن ولی عموم عملکرد رو میبنند نه فعالیتهای تخریبی دوستان . رو. اقای .. نیاز به مشاوره داری و اگر هم میدونی لازم هست اطرافیانتون رو به یه مشاور خبره معرفی کن
کارمندشهرداری
Iran, Islamic Republic of
..تا زمانی که به خاطر حق کارگران رو که میداد واسه فوتبال و ..
Iran, Islamic Republic of
مطلب خوبی بود اما شاید بهتر بود که اسم زارعی رو با ..شخص توی یک مطلب نمی آوردید، آخه ارزش زارعی بالاتر از این حرفهاست
نقد نیما موسوی
United Kingdom
آقای موسوی ... با این قلم داری به اقای زارعی توهین میکنی؟
آخه آقای .. رو کی میشناسه که اسمشو رو کنار نماینده شریف مردم بویراحمد و دنا .. میکنید؟
این مقاله توهین به زارعیست؛
.. به مردم بویراحمد و دناست که یک فرد .. باید در مقابل نمیانده ای که قطره ای از خدماتش رو شما بیان کردید باید در کنار نماینده ۸۰ هزار رای تاریخی قرار بگیره!!!۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بابا چرا بزرگش می کنید آقای . کجاش به اصلاح طلب می خوره ؟ کجا دیدی یه اصلاح طلب رقیب خودش رو تخریب کنه ؟ البته بقول شاعر چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم هم خودت
دی بلال
Iran, Islamic Republic of
پ ایگم مه اصلاح طلبل بدبختی ریشونه گرفته بخان رأی و ..بیین
یاسوجی
United Kingdom
این مقاله نشان داد که اصلاح طلبان شمیر رو از رو برای مهندس بهرامی بستن. پس بهتره اقای هدایت خواه اقای چراغ زاده اقای خلقی پور اقای دانشی کمر همت ببندد و تمام قد از اقای مهندس بهرامی حمایت کنند تا بیش از این این مهندس جوان تخریب و خورد نشه والا به جای ۲۰ هزار رای ۲ هزار رای هم نمیاره...
کوه نیل
Iran, Islamic Republic of
زارعی واقعا زحمت کشه. کسانی که قدرت طلب هستن و هیچ توانایی ندارن تخریب میکنن
اوووووفه
Iran, Islamic Republic of
قربون خدا برم که تخریب کننده گان زارعی داره روشون سیاه میشه. خدا نمیذاره خورشید تا همیشه پشت ابر بمونه. زارعی خدمت گذار صدیق
United States
قد و قامت زارع خیلی بیشتر از این حرفهاست، اصلا نباید با یک آدم ضعیف مقایسه بشه، زارع شروع کننده یک موج جدیده
نماینده مردم صدای مردم
United Kingdom
اتفاقا زارعی بهترین نماینده برای بویراحمد و دنا خواهد بود
کسی که چتر وسیعی برای اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل نظام گذشته و دوباره انها رو به قدرت در جهت خدمت به مردم قرار داده است.
زارعی روز به روز به ایجاد قطب سومی در عرصه سیاسی استان چنان مقتدر گشته که از هماکنون دولت تدبیر و امید که به اعتدال بودن زارعی از ۱۲ اسفند ۹۰ پی برده است او را گزینه نهایی خود برای انتخابات مجلس دهم کرده است.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بله آقای زارعی یک جریان مستقل هستش و این را در عمل نشان داد . زارعی کسی هستش که در این شرایط بد اقتصادی بزرگترین کارها را برا استان انحام داده که از جمله این کار ها می توان به راه اندازی مجدد کارخانه های قند . خوراک دام و.. نام برد و مجوز ساخت بزرگترین کارخانه فولاد
بویراحمد سفلی**تا ابد پایدار
United Kingdom
ترکوندی نیما موسوی عزیز
:
:
به نظرتون این جمله""" . اصلاحات"""" منظورش کی بوده؟

کسی که ادعای اصلاح طلبی داره؟
کسی که تا دیروز توی ستاد نماینده سابق بویراحمد و دنا مسول مالی بوده؟
کسی که ادعای دوستی با محمد رضا عارف داره؟>
کی بوده؟
هههههههههههههههههههههه
لما
United Kingdom
جناب آقای زارعی، از اینکه به فکر مردم مظلوم لما بودید و بعد از ۳ دهه گار روز به خانه های ما رسوندید ازشما ممنونیم، متاسفانه در دوره های قبل فقط قبل از انتخابات ما میتونستیم، نماینده رو ببینیم، علی رغم آنهمه ظاهرسازی، اما شما تاکنون چندین بار پیگیر مسئله گاز ما بوده آید.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
اقای موسوی درسته که تو این مدت به هر روشی که تونستن تخریب کردن اما نباید اسم زارع رو در کنار ب. میاوردید با این کارتون به زارع . کردین
خجالت زده
United Kingdom
اقای ش..!!!!یکم شان اجتماعی خود را حفظ کنید و از گفتن این خیال پردازی ها به اسم اصلاح طلبی اما باطن اصولگرایی و جبهه پایداری بپرهیزید این هیاهوی رسانه ای شما را به جایی نمیرساند و بر عکس شما را به زمین میزند.
گول مشاوره ص. رو نخورید.. خان.. بی سواده
پیروز
United Kingdom
جناب حاج زارعی نماینده محترم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با فعالیتهای شبانه روزیشون واقعا دارن ما رو شرمنده ی خودشون میکنن.انشاءالله که خداوند یه عمر با عزت به شما بده که اینقدر به فکر مشکلات مردم هستید.کاش بقیه جای بازی های سیاسیشون به فکر حل مشکلات مردم باشن... امیدوارم حاجی جان در هر جایی هستید موفق و همیشه پیروز باشید... واقعا به مردم عزیزمون تبریک میگم به خاطر انتخاب شایسته و برحق ایشان در سال ۱۳۹۰
قلم چی
United Kingdom
باید دست نویسنده این مقاله رو بوسید که اینطوری حال آقای بهرامی رو جا آورد..
آقای بهرامی حالت چه طوره؟
پاکدل
Iran, Islamic Republic of
اقای ... به جای تخریب بیا گو ببینمتا الان چیکار کردی به جز برشکست کردن .. چه کار مثبتی کردی سعی کن با عملکرد مثبت خودت رو ثابت کن نه تخریب دیگران مردم همه شعور سیاسی بالایی دارن اما کارای بچگانه شما داره نتیجه عکس میده
مهرجو
United Kingdom
ای جونم من نفست که دس درار-- خدا حفظت کنه که همیشه دنبال کارل مردمی-- همی تور هسه که هر جا ایروی مردم ای تور و استقبال ایکنن-- خدادونه بند بند گپلته که ایخونم و خدمتلته ایبینم که ایتور سی ما مردم کم نینی فیسته ایکنم و و خدا ارزوی سربلندی و موفقیتته دارم. ایشالا خدا سیت درس کنه که ایتو سی مردم درست کنی --.
سعید
Iran, Islamic Republic of
..داری تخریب میکنی برادر...
زارعی بزرگترین .. رو به مردم بویراحمد و دنا کرد ...
ایشون همان کسی بود که حتی تریبون مجلس که باید ازش استفاده میکرد و از حق مردم بویراحمد و دنا دفاع میکرد رو بخشید به دیگران...
از چی حرف میزنی؟
شما ها به جا اینکه حق رو بگید برا منافع شخصی خودتون همه چی میگین و متاسفانه کاری به حق هم ندارید
نیکبخت از کاکون
United Kingdom
بعد از ۳۶ سال سرما و رنج الان مردم کاکان دارن تغییراتی رو حس می کنن و شعله های گرم گاز رو میبینن و از زندگی لذت میبرن که جا داره از اقدامات حاج زارعی قوی و مقتدر تشکر کنیم این چند سری هم که تشریف آوردن انصافا خیلی صمیمی برخورد کردن و در بازدیدها به مشکلاتمان گوش دادن مخصوصا بحث گاز ازشون برا حمایت بیشتر از باغداران و ساخت سردخانه نگهداری میوه نیز کمک طلب می کنیم پیروز باشید
اندیشه
United Kingdom
ضمن سپاس و درود به همه دوستان وتشکر از زحمات بی دریغ حاج زارع . برای اهل فن ، زحمات و کاردانی نماینده فعلی بویراحمد و دنا کاملا معرضه که نویسنده محترم تنها قطره ای از این دریایی وسیع رو به عرصه نمایش در اوردند..واما کسانی که حرف زدنشان مبنی بر جهل یا انکار حق است و در این مقاله به خوبی مشخص و هویدا شده اند بهتر است دیگر سکوت پیشه کنند چرا که مردم حقیقت رو هر روز بیشتر از دیروز میدانند و میبینند....اقای .. باختی...بد جورم باختی…
بی انصاف
United Kingdom
خیلی بی انصافید!
تما قلم های تیز این مقاله سمت اقای ب.. عزیزمون بود.
چرا اینجوری نقد میکنید؟
چرا این قدر تند و صریح ؟
انصافا این کارو نکنید؛ ما به بهرامی رای دادیم ، دوسستش داریم تو رو خدا ارومتر...خیلی قلمتون سنگینه
ایموری
United Kingdom
تو رو خدا یکی به من جواب بده این قضیه دادگاه،
""حاشیه های مالی"""
""رای دادگاه"""
""محکئمیت قضائیی"""
انفصال از خدمت
چیه که همه مردم توی شهر دارن میگن و از قوه قضایه تشکر میکنن؟
کسری
Iran, Islamic Republic of
اقای .. با شناختی که از شما دارم فکر نکنم روشتون رو عوض کنید سعی میکنید با هر روش عیر اخلاقی کارتون رو پیش ببرین و این هم ربطی به دین نداره بلکه از جهلتون هست


جهل امری است که با هیچ صراطی راهش تغییر نمی کند .
جهل در بینش و اندیشه ی آدمهاست، ربطی به دین ندارد.
سامان نجفی
Iran, Islamic Republic of
خداوندا زارعی رو در پناه خودت نگهدار مگر تو نگفتی بنده های خوب من همیشه مورد ازمایشند و شیطان در کمین است پس حاجی رو از این شیطان صفت ها محفوظ بدار امین
ستار
United Kingdom
حاج زارع مردونگیت رو نشون دادی و انشاالله ما مردم دهستان زیبای کاکان در انتخابات آتی مردونگی خود را نشان خواهیم داد و امیدواریم بتوانیم با حمایت قاطع از شما بار دیگر به چهره خدمت گذاری جوابی مثبت دهیم
ملت
United Kingdom
زارعی کاراش فقط عملیه نه شعار فکر کنم دیگه همه متوجه شدن چهره بویراحمد ودنا عوض شده.. پس بهتره این تخریب چی های ورشکسته ساکت بشینن والا ملت به حسابشون خواهد رسید
سوال 7 اسفند 94
United Kingdom
چه کسانی سرشان را زیر پوشه و پرونده های قوه قضائیه پنهان کرده اند؟
بلهزار
United Kingdom
به جرأت میتونم بگم که مردم بویراحمد و دنا تا به حال نماینده ای به فعالی و مردم داری حاج زارع ندیده و نخواهد دید، درود بر زارعی با غیرت
اشوب
Iran, Islamic Republic of
کدام خدمت واقعا؟
فردی که خیانت کرد و نامه زد برای رد صلاحیت هاشمی رفسنجانى؟
کدام جوانه؟
جوانه ای که لیدر ولایتی ب.ح رو داشت؟
جوانه ای که بسیجی بزرگوار ع.ی رو داشت؟
جوانه ای که ح.ا رو داشت که فرق اصلاحات رو
با اصولگرا نمی دونست؟
واقعا عاجزم و مغزم کشش نداره و حضور ذهن ندارم
حاجی واسه بویراحمد چیکار کرده!!!
شما که دم از پرونده قضائى میزنید چرا مدرک رو
نمیکنید؟
پرونده های خیالی که وجود خارجی ندارند
و صرفا فقط جهت تخریب فردی هستین که به یقین
در کنار سید باقر_دوستی _تاجگردونها و نیکزاد
زیلایی
United Kingdom
نماینده محترم ممنونیم از بابت نوسازی و بهسازی جاده منتهی به زیلایی این منطقه ایشالا باز هم شاهد خدمت رسانی شما به این خطه باشیم.
جلیل سربلند و سرافراز
United Kingdom
با توجه به تامل زارعی با مردم و مردمداری ایشان و همچنین خدمات زیر بنایی ایشون از جمله اوردن پروزه عظیم قطار به استان و تکمیل ورشگاه بزرگ یاسوج و گاز رسانی به لوداب و مارگون و... وجودش بیشتر از هر فرد دیگری می تواند آرامش را در جامعه سیاست زده بویراحمد حاکم کند. و انتخاب زارعی با وجود این دولت حاضر انتخابی عقلانی خواهد بود
دانشگاه ازاد
United Kingdom
اتفاقا وقایع اخیر دانشگاه ازاد برای دکتر بوستانی مشخص کرد که اقای .ضد اصلاح طلبان گام بر میداه و در دامن اصولگرایی به دنبال تخریب دکتر بوستانی اصولگراست.... خدا رو شکر حقیقت دوباره برای ما اصلاح طلبان مشخص شد که بهرامی غیر قابل اعتماد سیاسیست
مهریان
United Kingdom
یعنی فردا که اقای ..این نوشته قوی رو بخونه تا ۱۳ بدر سال ۹۸ راجب به سیاست حرفی نمیزنه....
سلام بر قوه قضائیه
جهاد سازندگی
United Kingdom
زیبا ترین تعریفی که از حاج زارع شد همین متن گویا و شفاف است که میگوید:
چرا که زارعی نه اصلاح‌طلب است و نه اصولگرا، بلکه زارعی یک «جهادگر» است که هیچگاه برای صدور شناسنامه حزبی، خودش را به این و آن وصل نکرد، چرا که زارعی جریان مستقلی دارد که در آن هم اصلاح‌طلبان حضور دارند و هم اصولگرایان، زیرا تنها هدف ایشان خدمت به مردم است.
دشترومی
United Kingdom
درود بر دو نماینده درود بر موسوی و درود بر حاج زارع. این دو نماینده دلسوز مردم بودنو هستند همانگونه که همیشه سید باقر از. زارع حمایت کرده دوره بعد هم همینگونه خواهد شد خوشحالم ازینکه زارع و سید باقر پیمان برادری بسته اند و هدفشان سربلندی بویر احمد قهرمانه… ..
آقایی
United Kingdom
اقای ..راست میگن واسه امدن فائزه هشامی گولت زدن و بهت خبر ندادن وقتی فائزه هشامی رفت تهران تازه از طریق سایت ها متوجه شدید؟؟؟؟؟؟ پس شما چه اصلاح طلبی هستید که توی جمع های عادیشون هم بهت خبر نمیدن چه برسه دعوتت کنن خخخخخخخخخخخخخخخ
اورژانس 115
United Kingdom
که د کشتیتش ... اقای موسوی د بسه...
د کمتر با قلم بزنیتش... د بسشه...
اخی ...اخی تا قیومت...
یه جی سالم من بینش نهلشتیت
کامران
United States
شما به ساعت و تاریخ کامتت ها توجه کنید همه کار یک نفر است.
زارعی ها بیش از این خودتان را رسوانکنید.
بهرامی پیروز است.
کامران
United States
شما به ساعت و تاریخ کامتت ها توجه کنید همه کار یک نفر است.
زارعی ها بیش از این خودتان را رسوانکنید.
بهرامی پیروز است..
کامران
United States
شما به ساعت و تاریخ کامتت ها توجه کنید همه کار یک نفر است.
زارعی ها بیش از این خودتان را رسوانکنید.
بهرامی پیروز است...
مهرداد
United Kingdom
همیشه جریان های شکست خورده وافراد منزوی به دنبال این هستند که ضمن آلوده کردن آب زلال از آن ماهی بگیرند. اما نمیدانند دیگر جوانان بویراحمد و دنا تحمل این بی احترامی و بی اخلاقی ها رو نخواهند داشت... به ورشکستگان سیاسی هشدار میدیم از این به بعد توپخانه مردم شریف بویراحمد و دنا اتشش کوبنده تر خواهد بود
شکست خوردگان
United Kingdom
چه غمناک است شکست خوردن .
آقای بهرامی شکست و بعد شکست و پیروزی(بین بد و بدتر) و شکست فعلی را تسلیت عرض می نمایم.
بویراحمدی مقیم تهران
United States
دکتر بوستانی یک دانشگاهی است .اصلا زارعی را به بوستانی چیکار؟؟؟
زارعی که دانشگاه نرفته بچه جون.یه مدرک ضمن خدمتی داره
بعدش هم اصلاح طلبان پشت پرده باهم دوستند. ظاهرا واجب عینی است که با هم قهر باشند
ابی
Iran, Islamic Republic of
دروووود بر این قلم شیوا
بدونین ما همه چشم و گوشمون بازه ممنون از نیما خان
سالار خان
Iran, Islamic Republic of
خو عزیز من معلومه کار .آقای .اول اون جریانو بگو قضیش چیه. وااااااا توهم ؟؟؟!!!!!!
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
واویلا سی زارعی که باخته
دانشجوی ارشد
Iran, Islamic Republic of
نو میدونم آدم ضعیف وقتی نمیتونه تو رو بجنگه از پشت خنجر میزنه البته خنجرشون بر میگرده طرف خودشون.....
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
اووووووووووفففففففففف قربون دستت با ای نوشتت آخر حرف ایمانه زی ولی ای کاش اینوشتی که جریان دادگاه زندان .و.... چه وابی ؟؟؟؟یو همش آه ای سفورله....
مهزیار
Iran, Islamic Republic of
ضمن خسته نباشید خدمت نویسنده ی باسواد و راستگومون،خسته نباشید اصلی رو خدمت دوست عزیزمون دارم که از ساعت ۱۱تا۱۳بیش از ۲۰نظر دادن،دمت گرم
حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
۱حاجیتون ثبات سیاسی نداره ۲کسی که یک جا ۱۳۰تا از اهل طالیفش میزاره سرکار نماینده نیست۳کسی که تو مجلس وقت سخنرانیشو میفروشه نماینده نیست ۴کسی که با پول ارد روغن رای میخره نماینده نیست۵کسی که سواد نداره نماینده نیست۶کسی که حتی رحم به یه ابدارچی نمیکنه نماینده نیست۷حاجیتون چون وقتی براش نمونده شروع کرده سرکشی به روستاها یعنی منم کار میکنم گول این حرفا رو نخورید نگاه چقد جون بیکار تو خونه نشستن اخه چرا شما این همه ساده هستین اگه یکی هم بخواد واسه این استان زحمت بکشه باید اینجور تخریب بشه واقعا این از انسانیت به دوره لیاقت مهندس بهرامی بیشتر از این حرفاست
احسان
Iran, Islamic Republic of
بایداقای تاجگردون نگران سلامتی زارعی هم باشدکی بهتراززارعی کی وکجااززمان ناصرالدین شاه تابه امروز بویراحمد اینقدرتحقیرشده کی بهتراززارعی برای تاجگردون دارندانتقام همه چی رامیگیرند.هرکسی ازچهره های مطرح فارغ ازمسایل سیاسی بهتراززارعی بودهرکسی .آقای تاجگردون شده یکه تازبه خاطرضعیف بودن زارعی ، زارع ازاقتصادچه میداندازسیاست چه میداندکی وکجاکارنامه مدیریتی قوی داشتند،آن هم ازفن بیانش که نیازی به بحث ندارد.من طرفداربهرامی انصافانیستم اماواقعاازنظرمدیریت قابل مقایسه باززارعی نیست
مادوان
Iran, Islamic Republic of
معلومه او تخریب چی ضعیف کیه همه میدونن .میخواد با تخریب خودشو بالا بکشه بگو تو خو چیزی نداشتی چطو یه سه طبقه یهو تو مادوان بالا زدی ؟؟؟
مهدی رضایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر این قلم شیوا مشتی بود بر دهن این نوشته های چند روز اخیر. .... درود بر حاج زارع که مردمی بودنش فعالیتش بر کسی پوشیده نیست.آقای ضعیف ضعفتو نشون دادی. منتظر قوه محترم قضائیه هستیم
سفلي زاده
Iran, Islamic Republic of
سوگند یاد میکنم که نه طرفدار اقای بهرامی هستم و نه تا کنون تصمیم به حمایت از ایشان را داشته ام این هم خود نوعی تحلیل است که برخی از عملکرد و یا انتقاد از رقیب ، واکنش نشان می دهند .
موضوع هرچه بوده اکثریت مردم بی اطلاع اند ،
اما در نقد و پاسخگویی به نظر می رسد این مطلب بیش از هر چیز به انتقام و اهانت نزدیک تر است .
مطالب بسیار اغراق آمیز و بیش از واقعیت موجود است ، آنچه به عنوان عملکرد و تلاش های جناب آقای زارعی یاد شده است ، تماما طرح ها و پروژه های دولت اصولگرای قبلی بوده است و هیچ پروژه ای جدید جز نهادینه شدن " تفکر قومی و قبیله ای " حاکم نشده است .
حالا اگر رایج شدن و اجرایی کردن این شکل " آسیب اجتماعی " به مانند عملکرد امیرکبیر تلقی می شود ، خود تحلیل جدید است در گفتمان سیاسی استان ، که خدا اخر و عاقبت مان را ختم به خیر کند.
جنس بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
وای بر شما دست به قلم ها که اخلاق و فهم تون رو میفروشید
نماینده کنونی به جز گاز یکی دوتا روستا و اسفالت سازی که اونم برا رونق کار خودش و برادرش بود دیگر چه کرد؟تو رو خدا میخواستین این کارو هم انجام نده
برای جوانای بویر احمدی چه کرد؟
سجاد
Iran, Islamic Republic of
مگر همین زارعی نبود که فرصت های شغلی که حق جوانان بویراحمد بود رو بخشید به شهرهای دیگه
مگه ایشون نبود که یک بار نتوانست از حق مردم بویراحمد در مجلس دفاع کنه...جایی گفته بود روم نمیشه تو مجلس صحبت کنم
جواد
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج زارع ادم شریفی هستن
ولی منطقی باشیم,ایشون جایگاهشون کرسی مجلس نیست
تو استانداری بیشتر مثمر ثمر هستن
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
سلام و وقت بخیر خدمت هم استانی های عزیزتر از جانم.اولا در اصلاح طلبی اقای محمد بهرامی جای هیچ شک وشبهه ای وجود نداره ٬این بزرگوار کسی بودند که بعد از هشت سال خفقان دولت اصولگرایی بزرگترین فداکاری رو نسبت ب وجه ی اصلاح طلبی واصلاح طلبان در استان انجام دادد و ریاست ستاددکتر عارف را با جان و دل پذیرفتندو همین خود مهر بطلانی بر دهان یاوه گویان میباشد.و در رابطه با جناب اقای زارعی و وابسته نبودنشان به گروه خاصی همین بس که ایشان پشت مرامنامه اصلاح طلبی را در استان امضا کردن وایشان وام دار اصلاحات میباشند ک متاسفانه نمره مردودی در طی این برهه ای زمانی گرفتند٬در حیرتم نماینده ای که در زمره سه نماینده پر غیبت مجلس میباشد و همیشه وقت صحبت کردن خود رو به دیگران در مجلس میدهد چطور میتواند ادعایی نمایندگی مردمی را داشته باشد که به او اعتماددکردندوانتظار حل معضلات عدیده خود رو از او داشتند.انشالا که نمایند ه ای بعدی استان محروم ما هز بزرگواری باشندتمام هم وغمش مردم باشد نه وابستگی های فامیلی.
خنده داریت
Iran, Islamic Republic of
کامنت شماره ۴۹
یاوه نگو برادر√
سید باقر رو داری با کی مقایسه میکنی؟با زارع؟؟؟بابا تو دیگه هستی
چرا حرفی رو که خودتم خنده میگیره وقتی میزنیش رو کامنت میکنی
Canada
یک اظهار نظر غیرنظامی؛
حداکثر شدت زلزله ۱۰ ریشتره، زلزله ۱۲ ریشتری نداریم کجا:-)
رضا
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر خرامین .
هر کس که دکتر خرامین را می شناسد باور دارد که ایشان فردی هستند با ویژه کی های چون :
متواضع مردمی ،عملگرا ، محبوب ، کارآمد ، ایثارگر ، اخلاق گرا ،
ساده زیست ، روشنفکر متعهد ،مسولیت پذیر ، نماد واقعی صداقت و اخلاص ،
عاری از دنیاطلبی ، منظم ، برنامه محور ، پی گیر ، مشورت پذیر ، پرکار و ...

دکتر خرامین یعنی شایسته ترین . آگاه ترین ، باسواد ترین ، بی رقیب ترین ، خاکی ترین ، ولایت پذیر ترین ، کارنامه دارترین و ....

فقط دکتر خرامین .
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
نیما جان همیشه با خودم فکر می کردم به حاجی چه لقبی بدهیم که برازنده او باشد."جهادگر" زیبا ترین لقبی که بعد از اسطوره صبر می توان به او داد.
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
جهادگر جهادگر .عشق است حاج زارع
همشهری
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همه این کامنت ها دست نوشته یک نفر میباشد وای چه طرفدارانی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جون خوت زارع تیش مجلس د نیبینه
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی باید یه کاری کرده باشه که تخریبش کنن یا نه ایشان که کاری نکرده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون یک صدم زارعی کار نکرده. فقط حرف مفت میزنه و شعار میده. ۷۰ ساله خانواده تاجگردون مردم گچساران و باشت رو با حرف و ایجاد هیجان و جو فریب دادن. الانم تبلیغات و بلوف میزنن. اما زارع بدون سروصدا و باثداقت و مردانگی داره برای مردمش کار میکنه. درود بر شرف بویراحمد
صادق
Iran, Islamic Republic of
در یک کلام درود بر زارعی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زارعی فردی عملگراست , و نا کنون هم اثبات کرده با این شرایط سخت اقتصادی و تحریمها , مردم اگاه هستند با ی مقایسه سر انگشتی این شرایط با ادوار گذشته میبینند که واقعا حاج زارعی چه خدمات بزرگی ارایه داده . بهترین قاضی خود مردم شریف حوزههای انتخابیه هستند . درود بر زارعی مرد عمل
ساسان
Iran, Islamic Republic of
زارعی انصافا صداقت دارد فکرکنم دراین شرایط صداقت خیلی چیزه خوبی باشه ماکه باتعدادی ازدوستانمان ازایشان به خاطر پیگیریهای شبانه روزیش تشکر می کنیم البته دوست داریم ازنزدیک باایشان آشنا شویم
من
Iran, Islamic Republic of
باد تمام این طرح های تو مثال میزنی چه نماینده پیگیری کنه چه نکنه طرح ملی هست خودش اعتبار براش می آید..بعد عملکرد ان است که از صفر شروع شود و به پایان رسد که ندیدیم و نخواهم دید در دوره نمایندگی حاج زارعی.....سید باقر را دوستان مقایسه نکنید که سید مرد فکر و دفاع از از بویراحمد است
علي خان
Iran, Islamic Republic of
اولا آقای زارع کاری نکرده که تخریب بشه دوما آخرین مدیر اداره ارشاد استان بود که خدا بیامرزه پدر و مادر بزرگواری را که تمومش کرد کدوم مدیر انتخابی زارع است فرمانداری دنا را قبل از انتخابات هر روزی قولش را به یکی می دادهد جر و بحثی درست کرد که هنوز ادامه داره فرد پیشنهادی فرمانداری دنا مدیر مدرسه شد بگو آقای زارعی سید محسن هاشمی خواه بسیار سلام می رسونن خسته نباشید آقای سیرتی و رضایی هم بسیار راضی و سلام می رسونن فکر نان باش که خربزه آبه برادر جهادگر
باران
Iran, Islamic Republic of
اگه زارعی نه اصولگراست نه اصلاح طلب پس شامل هما ن حدیث : پرچمی است در در دریا باد از هر کدام بوزد به همان طرف می وزد
۲- یک کار را از زارعی نام ببرید که در دوره هدایتخواه نبوده وایشان یا افتتاح کرده یا کلنگ زنی کرده وبه بهره برداری رسانده
۳-اگر طرحای هدایتخواه نمی بود چه حرفی برای گفتن داشتید
۴-قلمها مقدسند آنرا آغشته به حرام خوری نکنید
۵- در یوم تبلی السرائر در برابر مقاله های که می نویسید پاسخگو هستید پس آخرت خود را برای دیگران خراب نکنید مردم زارعی را خوب می شناسند برای ..... بسیار خوبه نه برای مجلس
ناظر
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دکتر خرامین را باید کارکنان دانشگاه پیام نور بیان کنند نه فامیل وی.
م
Iran, Islamic Republic of
نویسنده با این سیاهه سعی بر چسباندن تکه های شیشه شکسته ای را دارد که سخت در هم شکسته است .در عجبم این جناب زارعی که این نگارنده در وصفش قلمفرسایی کرده یکصدم در صد هم در اذهان مردم فهیم بویراحمد دیگر جایی ندارد و ه راحت نویسنده نادیده گرفته برهه ای را که در آن مردم بویراحمد بیش از حد تصور احساس... می کنند و بواقع با آغاز دوره ی نمایندگی آقای زارع دوره ی .بویراحمد نیز آغاز گردیده است.البته در اینجا غرض پشتیبانی از بهرامی نیست چرا که بزعم خیلی ها ب دوره ی مدیریت آقای بهرامی در شهرداری یاسوج هنوز با هزار اما و اگر در آمیخته و لذا نمی تواند خرد جمعی مردم فهیم بویراحمد را براحتی .. دهد و هیهات که نگارنده ظا هرا خود را بخواب زده و نمی خواهد بپذیرد که این مرده ها به این شیون ها نمی ارزند. لذا بی محابا اسب مراد در تعریف تمجید زارعی سخت به تازیدن گرفته و در این تمجیدها حتی از طرح هایی چون پل سوم رودخانه بشار سخن بمیان آورده که آقای زارع از بدو دوره نمایندگیش همیشه در صحبت های رسمی و محفلی ا ش بارها تخصیص رقم ۲۰ میلیاردی تومانی برای تکمیل این پل ظرف چند ماه را بعنوان بیلان کاری گزارش میداد. اما می بینیم که این پل نه تنها به بهره برداری نرسید بلکه به سمت تخریب و نابودی پیش میرود.
گل پامچال
Iran, Islamic Republic of
مطلب های بالا که به نفع زارع بود همش کار ... ویا انهای که پیمان یا سودی بهشون رسانده پس کو خدمت کجاست چکار کرده جزء..و کار اساسی که انجام داده کجاست کدام کارخانه کدام بیمارستان و کدامین های زیاد دیگری ............ از عمل کار براید به سخن گفتن نیست
دوست قدیم
Iran, Islamic Republic of
کمایی جان این قلم ض. است و کامنت اول و برخی از کامنت ها نیز از سوی ایشان نوشته شده است. نوروز آخی تو ده کیه .. اگر اعتقاد به این حرف ها داشت این حرف ها ...خودش قرار می داد/// بابت این مطالب داره از طریق مختلف پول میگیره ولی تو مطلب را انتشار می دهی فردا هم که زارع باخت میره پیش برنده میگه من با تو بودم اگر نبودم که مطلب برا زارعی می زدم
کیان
United States
اونی که معلوم نیست کدوم طرفیه ...
با اسم اصلاح طلب و بازی با اصولگرایی اومد اما بعدا معلوم شد نقاب به صورت داشته
من نمیدونم چرا اینقدر ترسیدید اگه خودتون رو هم بکشید بهرامی تو مجلسه
بدری
United States
معلومه که دیگه زارع امیدی به قبولی خودش نداره که .. اینجور به تلاطم افتادن و دست به ... میزنن
درود بر پدر پایتخت طبیعت ایران
بهرامی شیر بویراحمد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مونونم اگه یه مدرسه که از سالل قبل قرار بی برق کشی کنن برق کشی کردن سی چه ایگن زارع درسش کرده ! ای گاز کشی من روستایل و.... از قبل برنامه ریزی وابیبی وجز مصوبیل قبلی بی الکی نگن زارعی درستش کرده .خداوکیلاً اگر بترسی الان ده بار جاده شرف آباد اسفالت کرده بی که نیتره همش...
خودمونی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل زارعی کارهم نکرده باشه همینکه جو ادارات را آروم کرد نمره ی بیست حقشه.بخدا پیش از زارع دیدید .. اداری را.خدا کنه جنجالهای اداری را دگه نبینیم.زمان زارعی اگه نیست یا هست خیالی نیست.حاج غلامحمد خسته نباشی اما آدمهای خود بزرگبین را مجال نده که ضرر میکنی الآن توهر خونه ای چند تحصیل کرده هست !!!
شهرزاد
Iran, Islamic Republic of
های عزیزی که میای میگی بهرامی ایجوره دلسوزه و فلان فلانه تو اول بگو جریان... تو شهرداری چیه ؟؟؟ کی باید بریم .. ؟؟؟؟
بابکونی
Iran, Islamic Republic of
ارع نماینده دلسوزیه. اسم جهادگر برازنده ایشونه و بترکه هرکس نمیتونه ببینه اون شخص... ..
ساسان
Iran, Islamic Republic of
کور شه دشمنات. و بترکه اونکه که دیگه تأیید نمیشه ...
تفکر
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع مرد میدانه حاجی جان با قدرت کارتو انجام بده ما تا آخر پشتتیم و کنارت میمونیم به کوری هرکه نتواند ببیند...
غریب
Iran, Islamic Republic of
پرونده اعمال خودرابانوشتا. سیاه نکنید
شاپور
Iran, Islamic Republic of
...
آقای .. که یک نفر رو گذاشتی تا برات کامنت بگداره
بابا مردم همه با سوادن این چیزها رو خوب میفهمن .
دیگه جایی تو سیاست نداری
با گفتن یک یازهرا مجلس رو ببوس و ترکش کن
یا زهراااااااااااااااااااااا
انقلاب مدرن
Iran, Islamic Republic of
حتما جناب نویسنده یادش رفته که زارعی چند مدیرکل از طایفه خودش گذاشته و بقیه مردم بویراحمدرا رها کرد حتی یک نیرو از بقیه بویراحمد سر کار نگذاشت ...و حالا وقت التماس کردن است نه سرکشی به مارگون و لوداب و ووووبگو حاجی جان ... که دیر جنبیدی کارت تمام است و وقت .. ...ووووووو
یوسف
Iran, Islamic Republic of
هرکس برای رضای خداکارکردپیروزاست .کاراگربرای رضای خالق باشد حرف کاربرای رضای خالق باشدبه دل می‌نشیند. این بیانیه به دل من ننشست چون نگارنده قلمش رابرای اصلاح یاانتقادسازنده به کار نبسته .شایدهدفش مطرح کردن خودشان یاسهم خواهی بعدازاین نمایش میباشد به چه قیمتی باتخریب ،فکرکرده اید که بااین دل نوشته چه دلهایی رابه دردآوردین. آقای سردبیرچرااجازه متنهای تخریبی میدهید. آقایان دست اندرکارچرااجازه نظرات خارج ازموضوع غیراخلاقی را میدهید .
فرقی نیاره یه ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ککا ایخم بینم زارعی و خوت چه رسونده که ایچنو دم پاچش ایپیچی بی شک بی بی هیچ نیس ولی نه زارعی نه هیچ نمایندی ده کمترین تلاشی سی ای مردم بیچاره نکردنه الکی خوتو و مردمه سرگرم نکنیت ای همه حضور مردم استان در انتخابات چه نتیجی سیشو داشته فقط یه عده با ناییونی خیلی وه همی مردم به فکر شهرت خشونن
استان ایما همیشه بیشترین درصد مشارکته داخل انتخابات داشته ولی چه عاید ای مردم بیچاره وابی یه ؟ جوابش هیچی چون همی ایشا اصحاب رسانه که باید قلمتو سی خویا کار کنه سی جیب ختونه اگر ایشا یکم هم بیبختی مردمه و رخ نمایندل بکشیت بی شک که وضع مردم و استانمو نه ینه
رمضاني سروك
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف حاج زارع.... تا آخر ایستاده ایم....
دلسوز مردم
Iran, Islamic Republic of
تخریب نکنید از خدا بترسید..اون دنیا باید پاسخگو باشید..هیچ کس از اندازه زاره پیگیر کار مردم نیست..برید بپرسید از اونایی که میدونن...به قول تاجگردون پیگیرترین نماینده مجلس زارعی است
پيروزه
Iran, Islamic Republic of
پیروز قطعی انتخابات مجلس اینده کسی نیست جز دکتر خرامین .
هیچ کس نسبت به پیروزی دکتر تردید نداره .
برای همین است که امروز مردم واقعا امیدوار شده اند و خوشبینانه تر قضاوت می کنند .
زنده باد دکتر خرامین .
مرد عمل دتر خرامین .
مهدی .
United States
درد و بلای .من سر .
سید علی
Iran, Islamic Republic of
کبنا شماهم در حق اقای زارعی مهربانی می کنید و هر مطلبی به نفع زارعی است چاپ می کنید
همشهری صداقت
Iran, Islamic Republic of
پیامبر مکرم اسلام فرموده اند:مومن دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود ازمحالات است که زارع بار دیگر وارد مجلس شود
سامر
Iran, Islamic Republic of
آقای ...داره الکی جوسازی میکنه که چی بشه؟؟؟
جهت اطلاع بهتون بگم که..سخت دنبال .. حاجی هستش از طرفی مردم میخواهند انتقام دور قبل رو که آقای ... زده رو بگیرن . میخواهند از .. پول بگیرن و بهش رای ندن.
زنده باد بهرامی اصلاح طلب و با غیرت
مردی که با عملکرد و شان سیاسی خود پیروز مجلس دهم خواهد بود
رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه دوستان عزیز.عنوان این نوشته و نظرات دوستان که توسط کبنا تایید شدن نشان دهنده ی واقعیت های موجوده.این که به اسم طوایف و اقوام مختلف نظرات مخرب و دور از شان برای هر فردی داده میشه نشون دهنده ی ادب سیاسی بعضی هاست.اگر با نظراتتون از کسی طرفداری میکنید لااقل مودبانه باشه که وجهه اون بنده خدارو با بیانات گهربارتون زیر سوال نبرید.هر ادمی نگاهی به این نظرات بیندازد متوجه میشود که تصمیم صحیح کدام است.
امين
Iran, Islamic Republic of
اینا مردم رو به سخره گرفتن
کیان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی اصلا در حد دکتر بهرامی نیست که ایشون بخوان دست به تخریبش بزنن
آقای زارع بهتره دلت رو به این جیره خوارهات خوش نکنی چون در این باتلاق فراموشی هر چه بیشتر دست و پا بزنی بیشتر فرو میری
مردم دیگه رای خودشون رو با دادن به شما خراب نمیکنن خیالت راحت که دیگه چشمت رنگ مجلس رو نمیبینه
بانو
Iran, Islamic Republic of
زارع جو کدوم ادارات رو درست کرده که ما ندیدیم
در ضمن کبنا هر چی که میزنه تو سایتش دلیل بر تاییدش نیست این مردمن که باید تایید کنن چی درسته چی غلط
همه به این نتیجه رسیدن که اشتباه تاریخیشون فرستادن زارع تو مجلس بوده
ز.ب
Iran, Islamic Republic of
وعده ما جشن پیروزی دکتر بهرامی در اسفند ماه ست
کور شود هر آنکس که نتواند دید
هووووووووووو زارع د بشین
زن روز
Iran, Islamic Republic of
وای بر قلمی که به قصد تخریب به حرکت درمی آید .همه می دانید این همه تعریف و تمجید به دور از واقعیت می باشد.کدوم نماینده به فکر مردم حوزه انتخابیه اش بوده .حتم دارم خودجناب آقای مستدام...... کلی به این متن سراسر اغراق و تملق و چاپلوسی و کامنتهای آن خندیده.من در عجبم نماینده ای که با آراء مردم بر صندلی سبز تکیه داده فردا در دادگاه عدل الهی چگونه پاسخگو خواهد بود هرچند اگر به این موضوعات فکر میکردند عملکردی بهتر و قابل قبول تر ارائه میدادند .به هر حال دعوای زرگری همیشه هست .مهم ترین موضوع در این دعوا دوستی پشت پرده این عزیزان با هم است اون هم به خاطر منافع مشترک.با این اوصاف هیچکدام قابل دفاع نیستن.خداوند عاقبت همه ما رو ختم به خیر کند.
بهت زده
Iran, Islamic Republic of
اقدامات امیرکبیرگونه خود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1