تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۳۷
کد مطلب : ۹۴۳۴۹

بزرگترین رویداد فرهنگی قرآنی در باشت توسط آموزش و پرورش

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل اموزش و پرورش کهگیلویه و بویرحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۳۰ میلیارد تومان از ۴۸ میلیارد تومان بدهی سنوات گذشته این اداره تامین اعتبار شد.
هادی زارع‌پور ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه رسانه‌ها ابزار و نهادهای موثر در فرهنگ جحامعه هستند، اظهار داشت: فرهنگ سازی رویکرد و فصل مشترک رسانه‌ها و اموزش و پرورش است.
وی عنوان کرد: مهمترین کارکرد رسانه‌ها آموزش، توزیعی، تامین و یکپارچه‌سازی، برجسته‌سازی پالایشی و فرهنگ پذیر کردن افراد جامعه است.
زارع‌پور با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مهمرتین و پیچیده‌ترین دستگاه فرهنگی کشور است، ابراز کرد: انتقال مواریث فرهنگی از گذشته به نسل فعلی، تربیت نسل جوان و نوجوان در همه ابعاد و تربیت نیروی انسانی متخصص و متهد از جمله کارکردهای ۳ گانه آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: دولت یازدهم در راستای دست‌یابی به کارکردهای ۳ گانه ۵ سیاست محوری شامل توسعه مشارکت‌های مردمی، استفاده از نظرات فرهنگیان در برنامه‌ها، ساماندهی نیروی انسانی، توسعه و ارتقا مدیریت آموزشگاهی، بودجه ریزی عملیاتی با یک تفکر برنامه‌ای جهت رسیدن به اهداف در پیش گرفته است.
زارع‌پور با تاکید بر اینکه راهبرد اصلی آموزش و پرورش کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی و اموزشی است، اظهار داشت: بحث بودجه ریزی عملیاتی امسال به طور آزمایشی در ۱۰ مدرسه این استان اجرا شد و در صورت تحقق اهداف سال آینده این تعداد مدارش افزایش پیدا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: از زمان بدو انتصابم در آموزش و پرورش برنامه سالانه معاونت‌های ۷ گانه اموزش و پرورش استان و همچنین برنامه چهارساله تدوین شد و در این راستا گام بر می‌داریم.
زارع‌پور با بیان اینکه در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان وزارت آموزش و پرورش و همچنین استانداری کهگکیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش این استان حائز رتبه‌های برتر شد، تصریح کرد: کسب ۷۶  رتبه برتر کشور در حوزه پرورشی، ۴۱ رتبه برت رکشور در حوزه فرهنگی، الگوهای برتر تدریس و پژوهش، کسب ۳ رتبه کشوری در جشنواره ورزشی نواجوان سالم و همچنین حائز رتبه های برتر استانی در زمینه حقوق شهروندی، ترویج عفاف و حجاب، ترویج ایثار و شهادت، تکریم ارباب رجوع و اقامه نماز از جمله موفقیت‌های کسب شده توسط این دستگاه فرهنگی است.
وی عنوان کرد: امسال بعد از ۲۰ سال ۳۵ میلیارد تومان مطالبات پاداش مناطق محروم فرهنگیان این استان از سال ۷۳ تا ۸۴ پرداخت شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ۵ میلیون تومانی بین معلمان این استان خبر داد و افزود: ۲۸۰ دستگاه خودرو نیز بین فرهنگیان توزیع شد.
زارع‌پور ابراز کرد: مسابقات استانی قران، نماز و عترت از ۲۰ تا ۲۶ اسفند با حضور یک هزار و ۴۵۰ دانش‌آموز در این استان در شهرستان باشت در ۹ رشته برادران و ۷ رشته خواهران برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ۲۲۲ مدرسه این استان با یک هزار و ۷۰۸ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی امسال پیش‌بینی شده است که نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

امید
Iran, Islamic Republic of
تا کنون مدیر کلی به این ضعیفی در آموزش وپرورش روی کار نیامده
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1