تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۹۴۰۶۶

قطع روشنایی معابر ۷۷ روستای سرفاریاب

۱
۰
کبنا ؛در اقدامی عجیب روشنایی معابر ۷۷ روستای سرفاریاب قطع شد.
به گزارش کبنا نیوز از سرفاریاب، بخشدار سرفاریاب با اشاره به قطع روشنایی معابر ۷۷ روستای این بخش گفت: این اقدام با هدف کاهش تلفات برق صورت گرفته است.
سید غلام‌‌حسن آتش‌سودا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامی تامل‌برانگیز قطع برق معابر تعدادی از روستاهای حومه سرفاریاب طی روزهای گذشته قطع شده و قرار است این کار در تمامی روستاها اجرایی شود.
بخشدار سرفاریاب دلیل قطع برق معابر روستایی را میثاق‌نامه شرکت توزیع نیروی بخش شهرستان چرام با هدف کاهش تلفات برق عنوان و با انتقاد از این حرکت تصریح کرد: این در حالی است که در نشست ستاد نوروزی روشنایی معابر از مهمترین مصوبات بوده است.
آتش‌سودا با بیان این‌که مناطق روستایی از جاذبه‌های گردشگری خوبی برخوردار هستند، افزود: سالانه مسافران و مهمانان نوروزی این مناطق را برای تفریح انتخاب می‌کنند.
این مسئول با بیان این‌که قطع برق بدون ایجاد زیرساخت‌ها برای کاهش تلفات و در آستانه نوروز باعث نارضایتی مردم شده است، افزود: روزانه مراجعات بسیاری از روستاها در اعتراض به نبود روشنایی داریم که خواهان رسیدگی به این مشکل هستند.
آتش‌سودا با بیان این‌که تعدادی از مراجعین از سرقت احشام خود و مشکل در رفت‌و آمد شبانه در روستاها به‌دلیل نبود روشنایی گله‌مند هستند، خاطرنشان کرد: قطع برق معابر روستایی بدون هماهنگی با بخشداری صورت گرفته است.
وی توجه به کاهش تلفات را خوب دانست اما در عین حال تصریح کرد: این کار باید با هماهنگی قبلی و با در نظر گرفتن روش‌های جایگزین صورت می‌گرفت.
به گزارش کبنا نیوز، این در حالی است که برخی از دستگاه‌های دولتی در این بخش از پرداخت بدهی به شرکت توزیع نیروی برق خودداری و طلب‌کارانه نیز با مأموران برق برخورد می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

,ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
اقای علاقمند به پست مدیری وترس از صندلی ات داری کمی وجدانت را از خواب بیدار کن چرااین کارهارا بااین مردم محروم وبد بخت انجام می دهی پس احشام هایشان را اقا دزده که برد شما هم بی خیال میشی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1