تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب : ۹۴۰۳۸

درخشش کاراته‌کاهای کهگیلویه وبویراحمد در فیلیپین

۹
۰
کبنا ؛کاراته‌کاهای کهگیلویه و بویراحمد در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در سبک شیتوریو شوکوکای یونیون موفق به کسب ۴ مدال شدند.
به گزارش کبنااسپورت و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، هفدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان سبک شیتوریو شوکوکای یونیون با حضور ۸۰۰ کاراته کا از ۱۹ کشور جهان در قالب ۲۲ تیم برگزار شد، کاراته کاهای هم استانی تیم اعزامی کشورمان به فیلیپین در این مسابقات موفق به کسب ۳ مدال طلا، و یک مدال نقره شدند.
فرشاد کیانی در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال طلا وصمد وحدتی فر در وزن ۸۰ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند ضمن اینکه در کمیته تیمی صمد وحدتی فر وحسین نیکو به مدال طلا دست یافتند.
تیم ایران که با نام محمد(ص) در این دوره از رقابتها شرکت کرده بود با کسب ۱۱ مدال طلا، ۶ نقره و ۹ برنز پس از تیم انگلستان بر سکوی دوم ایستاد و تیم فیلیپین سوم شد.
آرژانتین، فرانسه، انگلستان، سریلانکا، یونان، مکزیک، اسلونی، هند، نپال، فیلیپین، بوسنی هرزگوین، آلمان، مالزی، سنگاپور، اندونزی، هنگ کنگ، چین، امارات و ایران کشورهای شرکت کننده در این پیکارها بودند.
مراسم استقبال از کاراته کاهای استان در روز شنبه ساعت ۱۱ صبح توسط مدیران استانی در یاسوج ودر دهدشت در روز یک شنبه توسط مسئولان شهرستان کهگیلویه برگزارخواهد شد.
IMG-20150305-WA0002 IMG-20150306-WA0049 IMG-20150306-WA0050 IMG-20150306-WA0051
نام شما

آدرس ايميل شما

رمضانی
Iran, Islamic Republic of
به بچه های هم استانی تبریک میگم، وبرای موفقیت انان بخصوص مربی نام اشنای انان آقای علی نیکو ارزوی موفقیت روزافزون دارم .
غلام
Iran, Islamic Republic of
من در خصوص این مسابقات با یکی از مسولین فدراسیون کاراته صحبت کردم گفتند که این مسابقات کاپ ازاد میباشد یعنی نزدیک به ۵ تا ۶ میلیون ورزشکاران هزینه کردن .. یعنی با هزینه خودشون به این مسابقات رفتن و گفتند این مدالها ارزش چندانی نداره چون مسابقات رسمی نیستند و حالت سبکی دارند و همونجور که میدونید کاراته نزدیک ۵۰ سبک مختلف داره و اینجور که شنیدم میگن ارزش یه مسابقات سراسری کشوری از این مسابقات پیش پا افتاده بالاتره..
عنبری
Iran, Islamic Republic of
این مسابقات در هر سبکی و با هر پولی که برگزار شده باشد ارزش کار جوانان استان ما را پایین نمی آورد و کار بسیار بزرگی انجام داده اند و اگر با پول خودشان رفته اند ارزش کارشان دوبرابر است. ارزوی موفقیت را برای این ورزشکاران و تمامی جوانان استان و کشورم را دارم. واقعا بهتون تبریک میگم و افتخار می کنم به شماها...
ستار
Iran, Islamic Republic of
حسود همیشه در عذابه باورکن این آقای که زحمات این ورزشکاران را زیر سوال برده چو کلی هم بلد نیس بازی کنه
ستار
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک افتخار بزرگی است هرچند بعضی ها حسودن وتو ذاتشونه نمی تونن موفقیت دیگران را ببینند واین عزیزی که نظر منفی داده حتی چو کلی هم بازی نکرده ونمی دونه که ورزش چیه
غلام
Iran, Islamic Republic of
حسادت اخه بی چی به کی حسادت کنم حقیقت برای بعضی ها تلخه ...اخه نمیدونن مسابقات جهانی باید پله پله طی بشه اول مسابقاتی استانی بعد سراسری و اردو تیم ملی و بعد فیکس شدن تو تیم ملی و بعد یه مسابقات آسیایی و بعد مسابقات جهانی آیا با منطق جور در میاد یه هویی در مسابقات جهانی مدال آورد بدون طی کردن این پله های قهرمانی ایا واقعا میشه؟... من دوستانی رو که روشن نیستن روشن کردم فقط برای آگاهی عموم والا چیز خاصی نبوده ونیست که حسادت کنم..اگر چوت و چوم و گیر وابی نشونت ایوم که کی نبلیه چوکلی بازی کنه ..من یک عمر خاک خورده ورزشم.
Iran, Islamic Republic of
منم بودم طلا میاوردم با این سطح مسابقات... M
Iran, Islamic Republic of
تبریک به همه کاراته کارا.کارتون عااااااالییییی بود. من الان اومدم بعده چن ماه ولی تبریک تبریکه دیگه!!!
من بودم با این مدل عکس گرفتنتون مسابقات استانیم نمیبردمتون چه برسه به جهانی.یکم بهتر عکس بگیرین بابا کاراته کار ت!
بازم تبریککککککک.....Mahshid
از لرستان
Iran, Islamic Republic of
همین که جون های ما خوش درخشیدن و پرچم کشورون رو بالا بردن خودش خیلی اون های هم که ادعا می کنن می تونن پس چرا خودشون نرفتن
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1